ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.07.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Braila
ÎNSCRIS: 16.07.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 (ad) AD. + 1 (copil) COPII -- v: 3 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
88.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

”ȚEAPĂ” la programul „Înscrieri timpurii”

TIPĂREȘTE

Dacă nu am fi fost prostiți în față, de cei de la hotel, aș fi putut spune că am avut un sejur frumos (chiar dacă pe ici, pe colo, au mai fost mici nemulțumiri).

Iată experiența noastră, pe care am înțeles că au mai avut-o și alte câteva persoane care au mers la același hotel (chiar și din alte stațiuni).

Am cumpărat bilete de la o agenție de voiaj pentru 2 persoane + 1 copil (3 ani), prin programul ”înscrieri timpurii”. Oferta cu pensiune completă era așa: 6 nopți cazare cu mic dejun în regim de bufet suedez + mese (60 lei/zi/pers, în bonuri valorice).

Ajunși la hotel, am fost tare nedumeriți când recepționera ne-a întrebat, în valoare de cât avem masa?! Am confirmat tariful așa cum ni s-a prezentat oferta la agenție și cum era afișat și pe site. Marea surpriză a fost când pe cardul de masă în loc de 720 lei, am avut doar 600 lei. Am întrebat la recepție care este motivul (gândind că este doar o eroare). De aici a început ”distracția”. Cei de la recepție au susținut că la ei în evidențe nu figurăm cu achiziționarea biletelor prin programul ”înscrieri timpurii” și prin urmare nu beneficiem de acea reducere a biletului. Prin urmare, deși am cumpărat și achitat biletele cu 3 luni de zile înainte, am plătit exact aceeași sumă pe care am fi achitat-o dacă veneam direct la hotel, fără rezervare. Ni s-au oferit fel de fel de explicații penibile, dar concluzia a fost clară: înșelăciune pe față.

Precizez că patronii sunt libanezi și au cumpărat de un an de zile tot lanțul hotelier Majestic. Realitatea este ca hotelul a vandut din iarna toate camerele la tour operatori, care la randul lor le vand la agentiile de turism de unde cumparam noi biletele. Banii probabil au fost folositi pentru renovarile necesare inceputului de sezon 2013, intretinerii curente iar restul trimisi in tara de origine a patronului. Acum, bani pentru consumabile si intretinere se scot din mici smecherii, cum ar fi: sampon, sapun etc. puse la dispozitie doar pentru prima zi de cazare, vanzarea a doua oara a camerelor neocupate si nerecunoasterea valorii bonurilor valorice conform ofertei initiale. Altfel spus, actualul patronat nu face TURISM ci doar BANI, in detrimentul desigur al turistului.


[fb]
---
Trimis de gabi72 in 17.07.13 14:33:11
Validat / Publicat: 17.07.13 15:41:01
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în JUPITER / AURORA. A mai fost în/la: EFORIE N, NEPTUN, BĂILE HERCULANE, SINAIA, PREDEAL, ETC.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2277 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (gabi72); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 3 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [17.07.13 15:03:53]
    »

    @gabi72: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare - sperăm mai generoase în ce priveşte nivelul de detaliere oferit, pe viitor.

    Pentru eventuale completări, adăugiri, corecturi poţi folosi linkul EDIT IMPRESII, afişat cu roşu sub textul trimis - permanent până la publicarea articolului (Ai pus accent în special pe „țeapă” și mai puțin pe descrierea sejurului propriu zis). După publicare, completările se pot aduce prin rubrica ECOURI (cea de faţă); eventualele erori se pot corecta prin folosirea funcţiei "Sesizează... ", afişată (cu roşu) dedesubtul textelor sau fotografiilor încărcate...

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂMajestic Hotel [Jupiter]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046298980712891 sec
    ecranul dvs: 1 x 1