ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 16.07.2013
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 12.07.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
86.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 7 MIN

Greu de spus...

TIPĂREȘTE

Am cumparat biletul pentru Hotel Majestic de la targul de turism de anul acesta, fiiindca reducerile au fost cosiderabile, aproximativ 30 %, si ne-am orientat catre o garsoniera fiindca stiam din anii precedenti ''micimea'' camerelor obisnuite. Am specificat inca de la targ ca dorim o garsoniera la un etaj superior fiindca acestea au vedere frontala spre mare, ma rog spre blocul construit pe plaja, dar zaresti marea pe la colturi.

Am asteptat nerabdatori sosirea lunii iulie si pe 10 dimineata am plecat spre Mamaia sperand ca vom fi cazati mai repede, fiindca pe site se specifica ora cazarii ca fiind dupa pranz.

Am ajuns foarte bine dupa un drum de doua ore si jumatate, traiasca autostrada. La bariera din fata hotelului un domn ne-a indrumat spre curierul care se ocupa de parcari, Liviu pe numele lui, fiindca locul era supra aglomerat. Am lasat cheile masinii la Liviu, care ne-a spus ca vor ramane la el, avea si o cutie in care depozita cheile masinilor din parcare, sarcina lui fiind sa gaseasca loc masinii mutand si iar mutand alte masini. Pentru efortul si memoria lui l-am rasplatit cu 20 de lei, spun memorie fiindca nu toate cheile masinilor erau etichetate... i-am precizat ca n-o sa miscam masina pe perioada sejurului asa ca poate sa o parcheze cat mai in spate si in siguranta evident!!!

La receptie am fost intampinati de o domnisoara draguta, era ora 11, care ne-a spus ca avem garsoniera 805, dar ne roaga sa revenim dupa ora 12 fiindca inca nu e libera camera. Holul hotelului arata foarte bine, aerisit, parfumat, aer conditionat, muzica in surdina asa ca ne-am dus la bar sa ne luam ''ceva'' in asteptarea cazarii.

Am cerut doua ''tarii'' JB si Red Label, o cola, iar Laura fata de la bar foarte zambareata le-a adus imediat plus nota... ''taria'' 40 ml 14 lei, iar cola 8 lei...

s-a facut si ora 12 domnisoara de la receptia ne-a rugat politicos sa mai asteptam, eventual sa-i lasam un numar de mobil ca sa ne anunte cand se elibereaza camera... Zis si facut, dar tot in bar ne-am dus si am continuat... sotia mea un mojito 250 ml 23 de lei, eu am continuat cu ce incepusem plus o cafea 9 lei...

In fine la ora 13 am fost informati ca putem urca, ne-am luat cartela si bagajele si am urcat in lift spre etajul 8. Doamnele care fac curat ne-au intampinat ceremonios, ne-au condus spre garsoniera si ne-au urat sejur placut.

Placuta a fost vederea camerei care e destul de mare, pat dublu, canapea extensibila, masuta cu fotoliu si un taburet, tv mare Toshiba, mobilier nou si bine intretinut... balconul a fost o revelatie, imens cu vedere spre ''mare'' plus doua scaune comode si o masuta cam mica iar, in colt uscatorul de rufe...

Ei si aici e aici... am iesit pe balcon sa admiram privelistea si fiindca aerul conditionat mergea, am tras usa balconului dupa noi... cand sa revenim in camera... stupoare... usa era inchisa fara clanta pe dinafara, deci eram prizonieri in propriul balcon…Situatia a fost de tot rasul la inceput, ne-am amuzat copios apoi ne-am dat seama de ridicolul situatiei…Sotia mea a propus sa incerc sa intru pe geamul de la baie, dar era imposibil, asa ca pana la urma am strigat ca apucatii la turistii de la piscina. Acestia au fost prompti si au anuntat receptia. A fost trimis un lacatus care ne-a ''eliberat''... omul si-a cerut scuze si a anulat piedica sistemului de inchidere de la balcon, iar camerista a precizat ca n-am fost singurii in aceasta situatie...

Deoarece cu masa, am avut demipensiune, intram de a doua zi, am ales pentru prima seara restaurantul libanez din gradina hotelului... Zis si facut. Am ajuns repede acolo, era cam gol, am aflat ca in ziua aia il deschisesera, ne-am asezat la masa, iar ospatarita Elena ne-a adus meniul. Am luat tabouleh, moutabal, humus, salata de cartofi toate astea sunt la 200 de gr si costa fiecare cate 14 lei plus 3 lipii la 2 lei bucata... Am comentat ca sunt lipii din comert nu prea merita banii... mancarea excelenta, dar surpriza a venit de la vin adica de la pretul lui, o carafa cu vin de Recas 42 de lei (!!!) iar apa minerala Dorna la 330 ml 7 lei (!!!) am cazut pe spate stiind ca vinul acela e 8 lei litrul la Cramele Recas in Bucuresti. I-am iertat fiindca mancarea a fost excelenta... Va avertizez ca felurile care contin carne ating cifre de genul 100 de lei 600 grame nu stiu ce chiftele cu nu stiu ce frigarui... restaurantul e libanez prin existenta unui steag pictat pe un zid si prin meniu ca ambientul seamana a berarie rustica... ah, si mai au narghilele... cine doreste...

Dimineata am fost la micul dejun care incepe la 7 si tine pana la 10... mancarea e ok, nimic deosebit, de toate pentru toti, nu intru in amanunte, stiti stilul, omlete, salate, mezeluri obisnuite gen cora, sucuri, fructe, prajituri, cafea, ceai, etc. nu straluceste dar te poti satura in functie de ceea ce preferi...

Lume multa dimineata si mai ales COPILASI, PRUNCI, ODRASLE pe la mese, pe sub mese, colturi, trepte, in mijlocul culoarului, peste tot... tipand, urland, plangand, amestecandu-se cu adultii, intrand in fata, incurcand lumea. Trebuie sa te uiti in jos tot timpul ca nu cumva sa lovesti un copilas sau mai rau sa-i versi ceva in cap, asta in vazul absent al parintilor, preocupati mai mult sa-si umple la refuz farfuriile decat sa aibe grija de odrasle. Am mancat repede si am fugit de acolo pe plaja. Am ales sa facem plaja la Tony in fata, vizavi de Riviera, fiindca pe plaja Majestic am fi dat de ceea ce spuneam mai devreme.

La masa de pranz aceeasi situatie, o ingramadeala de nedescris de copilasi si bunici isterice plus parintii nemancati de un secol. Va rog sa ma credeti ca am vazut ''scene''' dezgustatoare: un tip a luat aproape 20 de prajituri si erau doar trei la masa, farfurii pline cu mancare si lasate de izbeliste, ingramadeala la gratar... cel mai mult m-au durut privirile ospatarilor... aratau dezgust pur si simplu... V-am descris atmosfera asta, care nu e din vina hotelului, ca sa intelegeti de ce n-as mai merge la Majestic... dar platisem mesele si trebuia sa mancam...

Mancarea la pranz e foarte variata, oamenii aia se straduie sa ofere cat mai multe si cat mai variat, lucru pentru care le multumesc, dar atmosfera …, Doamne, atmosfera e terifianta!!!

Programul din gradina hotelului sustinut si prezentata de Anca Turcasiu e cam de prost gust si consta in mare masura in aducerea pe scena a acelorasi copilasi care sunt pusi sa cante. E un fel de a spune …. Apoi canta si madam, asa de un pamplezir, plus alte chestii de umplutura... Sambata si duminica seara a fost mai interesant fiindca am avut parte de muzica lautareasca de buna calitate cantata de Mirela Nasturica care a inlocuit-o pe madam Turcasiu...

Pot fi subiectiv fiindca am vazut si auzit o parte din program stand pe balcon la un pahar in astepatrea orei la care sa plecam la masa, evident la alt restaurant.

La Majestic gasiti si restaurantul ''la protap'' care ofera pui, ciolan de porc, scaricica si purcelus de lapte foarte bune la pretul de 30 de lei portia, imensa, cu garnitura aferenta, nu poti dobora ce e in farfurie... Vinul casei 30 lei carafa, e oribil, surcelica, apa mineral 6 lei 330 ml (!!!) iar vinurile la trei sferturi incep de la 45 de lei sticla…ne-am bucurat de mancare si am schimbat vinul!!!

As recomanda acest hotel in conditiile in care reusiti sa achizitionati o garsoniera sau un apartament, daca aveti copii, si asta la targul de turism unde sunt reduceri serioase fiindca in mod normal sunt destul de scumpe. As nedreptatii managementul si personalul de acolo daca n-as recomanda hotelul pentru ca ei se straduiesc ca lucrurile sa mearga bine. Nu am ce sa le reprosez.

N-as recomanda hotelul celor care vor sa se relaxeze si sa se simta bine, din cauza turistilor (nu toti, evident) galagiosi, needucati, unii chiar de joasa speta si a aerului de imensa gradinita pe care-l transpira tot timpul. As recomanda managementului sa precizeze pe site, ca hotelul se adreseaza familiilor cu sugari, prescolari, etc. astfel incat cei care vor sa se odihneasca, sa evite locatia. Nu recomand camerele ‘’normale’’ fiindca sunt foarte mici si unele, atentie, n-au nici balcon!!!

Acum, oameni buni, ar trebui sa trag o concluzie si sa recomand sau nu Majesticul... am sa o fac in conditiile de mai sus fiindca hotelul in sine nu e vinovat de comportamentul unora si as fi nedrept.

Consultati amfostacolo.ro pentru pozele cu camere fiindca pe saitul oficial al hotelului apar doar poze din apartamente care sunt putine si extreme de scumpe aprox. 5000 de lei cu dp pentru 5 zile in sezon.

Va doresc vacanta placuta si pentru alte lamuriri ma gasiti aici!!


[fb]
---
Trimis de christian in 16.07.13 09:31:20
Validat / Publicat: 16.07.13 10:31:57
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 6934 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (christian); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Garsoniera 805, Majestic.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10800 PMA (din 12 voturi)

ECOURI la acest review

6 ecouri scrise, până acum

ana78
[11.02.14 10:20:39]
»

@christian: Stimate Domn,

Nu pot sa ma abtin sa nu pun un comentariu... mai neprietenos la un review la fel de neprietenos.

Interesant... review-ul dvs... dar rautacios.

Cred ca sunteti destul de... pretentios, ca sa spun mai elegant. Acum, la orice hotel din Romania, care ofera la un targ de turism o reducere de 30% trebuia sa va ganditi ca veti gasi acolo foarte multe persoane cu copii si nu numai, intrucat oferta era buna.

Inteleg din ce ati postat dvs., ca nu aveti copii si nici nu stiti sa apreciati aceste fiinte micute, gingase si totodata energice. Acum, fiecare copil, ca si fiecare persoana in parte, are zile mai bune si mai putin bune. Fiecare am fost asa, chiar daca unii se transforma in niste oameni mai... scortosi. Daca doriti ceva relaxare, fara sa va "streseze" familiile cu sugari, prescolari, etc., care vin la mare pentru relaxare (parintii) si copiii pentru joaca, mergeti la hoteluri de 4 sau chiar 5 stele, unde datorita costului prea mare, nu o sa gasiti personajele de mai sus, sau, de ce nu, la o plaja de nudisti, unde va deranjeaza decat (eventual) musca .

O zi buna!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster
[13.02.14 08:52:13]
»

@christian:

m-am gandit mult daca sa va raspund sau nu la postarea dvs... am sa o fac intelegand sa fiu si poiliticos in acelasi timp...

Mie personal, numai politicos nu mi se pare restul ecoului pe care l-am șters mai sus. Avertisment pentru tentativă de flame. În principiu, nemulțumirile Dv. sunt legitime, dar expunerea acestora lasă (foarte) mult de dorit. Puteți eventual reformula replica.

christianAUTOR REVIEW
[13.02.14 09:05:31]
»

@webmaster: Cred ca aceeasi atentionare o putea primi si doamna in cauza. Sa inteleg ca eu pot fi ironizat si luat peste picior, pe cand dansa nu. De-a lungul timpului am mai avut discutii cu dvs. in diverse privinte si va atrag atentia respectuos ca folosesc acest site spre informarea corecta a turistilor, folosind intotdeauna un limbaj adecvat si ferindu-ma sa intru in polemica, dar de data aceasta am considerat ca este necesar sa-i raspund cu aceeasi masura persoanei. Consider masura dvs. de a nu-mi posta mesajul ca o forma de cenzura si fata de mine o atitudine discriminatorie. Pot renunta oricand la a-mi posta parerile pe saitul dvs., daca o sa continuati cu aceasta atitudine partinitoare.

O zi buna!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
christianAUTOR REVIEW
[13.02.14 09:40:17]
»

@ana78: Stimata doamna, raspunsul meu, la fel de politicos ca si mesajul dvs., a fost cenzurat din motive care-mi sunt straine, asa ca daca doriti sa-l cititi rugati-l pe admin. sa vi-l trimita personal pe mail.

Cu stima,

Christian

mircea.stancu
[27.08.14 15:35:42]
»

Christian, imi place postarea ta, ai scris frumos si cu ideile bine organizate. Sunt de acord cu ceea ce ai postat din mai multe puncte de vedere, numai ca as vrea sa fac anumite precizari.

Faptul ca ai luat o garsoniera la oferta te face mai degraba o exceptie decat o regula de confort la acest hotel. Exceptie si ca pret, dar si din punct de vedere al calitatii (camerele obisnuite arata cu totul altfel, si se pare ca exista diferente chiar si intre camere de acelasi fel). Ai precizat si tu acest aspect, dar am vrut sa mai subliniez o data.

La faptul cu straduitul hotelului as avea de comentat ceva. Nebunia de la masa este cauzata in parte de clienti: stim cu totii ca exista un mare grad de necivilizatie la noi - vezi comportamentul in trafic, dar sa nu alocam mai multa importanta decat este cazul acestui aspect (care este evident). Aglomeratia de la mese este un amplificator al acestor comportamente si ea putea fi evitata (sau redusa) de vinderea unui numar mai mic de bratari la pranz. Asa cum am scris in review-ul meu, daca stii ca ai plin de oameni pe acolo, mai vinzi la intrare si alte bratari?

Pe de alta parte, sunt prea inghesuite felurile de mancare. O persoana mai corpolenta cu un copil sau doi in spate blocheaza accesul la cel putin doua feluri de mancare, asa sunt de aproape. Pana la urma este dificil si pentru personal sa vina sa completeze cu mancarea. Apoi mai este organizarea. De ce nu fac un stoc de gratar dinainte pentru a se evita sau micsora coada din fum? Deci, nu as degreva managementul hotelului de responsabilitatea nebuniei de la masa.

Pe de alta parte, fata de mine, nu ai avut all inclusive, deci ai avut si asteptari adaptate la acest tip de bilet.

Oricum, bine scris si iti doresc multe vacante frumoase in continuare. : -)

christianAUTOR REVIEW
[28.08.14 16:16:05]
»

@mircea. stancu: Multumesc pentru aprecieri Mircea... ma bucur ca parerile mele despre locul cu pricina sunt citite si luate in seama. anul trecut am fost mai ingaduitor cu hotelul pentru ca eram dominat de emotiii, in sensul in care dupa foarte mult timp petreceam o vacanta singuri, eu cu sotia mea, fiindca fata noastra tocmai implinise 18 ani si de bucurie ne ''daduse'' voie sa copilarim... poate de aceea am trecut cu vederea multe lucruri... ne-am distrat atat de bine in doi incat n-am fost in stare sa ''demitizez'' locul unde ne-am petrecut a doua luna de miere...

acum pot sa spun ca n-as mai merge acolo din motiv de cauza de camere mici, inghesuite, cele fara balcon sunt fostele camere de serviciu ale personalului, scoase la facut bani in plin sezon cand omul pus in fata faptului implinit nu mai are ce sa faca, a nesimtirii unora dintre turisti, a galagiei permanente si a copiilor foarte multi... daca n-ai norocul si sau banii sa-ti iei garsoniera sau apartament, esti ''mancat'' in ceea ce ei numesc camere de hotel 3 stele... si da, ai dreptate inghesuiala de la masa nu se datoreaza integral turistilor ci si proastei organizari, organizare care tine evident de management... da nu-ti fa probleme, Mohamed, patronul care are tot lantul phoenicia n-o sa fie deranjat de comentariile noastre si niciun manager de acolo n-o sa-ti raspunda la critici sau laude, cum fac cei seriosi si de meserie, fiindca nu-i doare capul atata timp cat hotelul sau hotelurile sunt pline an de an... si asa ca o idee, am stat in toate majesticurile de pe litoralul nostru da' n-am scris fiindca nu descoperisem saitul asta, care cu bune si rele, isi face treaba...

anul acesta n-am fost la marea noastra desi acum ne este dor de ea, am plecat prin strainataturi, la mai bine, cum de altfel fac multi romani si asta nu numai in vacanta ci si cu viata lor

iti doresc de asemenea muuuuulte vacante frumoase!!!

cu stima christian

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
ana78, christian, mircea.stancu
Alte impresii din această RUBRICĂMajestic Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04759693145752 sec
    ecranul dvs: 1 x 1