ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.11.2024
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 24.05.11
STATUS: APOLLO
DATE SEJUR
OCT-2024
DURATA: 3 nopți
Prieteni
2 ADULȚI
PREȚ SEJUR nu știu
cu AVIONUL (toate taxele incluse)
CAZARE ÎN DblStd
REGIM MASĂ DP
Raport PREȚ/CALITATE:
BUN

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
96.67%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 7 MIN

Hotel Landmark - Kathmandu

TIPĂREȘTE URM de aici

În capitala statului Nepal, Kathmandu, am fost cazați trei nopți la Hotel Landmark. Hotelul este amplasat central, vis-à-vis de Narayanhiti Royal Palace, o clădire frumoasă, scena Masacrului Regal din Nepal, astăzi transformată în muzeu care păstrează și bijuteriile regale.

Landmark Nepal este un brand lider în lumea hotelieră, cu locații de cazare în mai multe orașe - Pokhara, Chitwan, Kathmandu și Bhairahawa.  

Posibilități de contact Hotel Landmark - Kathmandu:

Adresă: Narayanhiti Path Durbar Marg - 1, Kathmandu, Nepal

Tel: +977-1-4545086,4545087 

Email: info@landmarkkathmandu.com

www.landmarkkathmandu.com

Hotel Landmark - Kathmandu este o clădire cu multe etaje, cu parcare subterană și are un aspect modern.

Camerele nu au balcoane, ci numai ferestre mari, care nu se pot deschide, singura modalitate de primenire a aerului din încăpere fiind instalația de aer condiționat. Hotelul are restaurant propriu și un bar bine aprovizionat, ambele cu acces de lângă recepție. În fața intrării în hotel există un mic spațiu în care pot staționa temporar mașinile. Numeroase flori și arbori necunoscuți nouă decorează acest spațiu (cu ajutorul unui angajat al hotelului, am identificat un arbore papaya cu fructe în plină dezvoltare).

Servicii

Hotel Landmark - Kathmandu este administrat de o echipă de profesioniști în domeniul ospitalității. Întreg personalul cu care am interacționat (sau numai ne-am întâlnit) adresează fiecărui oaspete salutul tradițional, cu mâinile împreunate la piept, cu zâmbet și cu o ușoară înclinare a capului.  

Trebuie să amintesc accesul WiFi gratuit în toate zonele proprietății, precum și faptul că persoanele cu mobilitate redusă beneficiază de anumite facilități.  

Camere & Cond. Cazare

Accesul la camere se face cu liftul (sunt două). Holurile de la etaje sunt mochetate și decorate cu tablouri. Camera 405 care mi-a fost repartizată este frumoasă, mare, dar, ca și celelalte camere, nu are balcon. Vederea de la fereastră îmi înfățișează o altă clădire semeață, sediul unei instituții, lângă care sunt parcate mai multe mașini.  

Fiecare cameră este dotată cu aer condiționat, telefon și TV prin satelit (care nu m-a preocupat deloc). În cameră sunt dotări pentru preparat un ceai sau o cafea, alături de două peturi a 1 litru cu apă - oferite gratuit - pentru băut, ceai sau cafea.

Paturile twin sunt mari, bune, proaspăt primenite și cu saltea și perne de calitate. Prizele și întrerupătoarele sunt foarte multe, iar iluminatul de la pat este discret, asigurat de două veioze. Ca peste tot în Nepal, prizele sunt cu 3 pini. Chiar dacă știți că unele funcționează și pentru aparatele noastre, cu 2 pini, este bine să aveți un adaptor de acasă. Eu am avut și m-am folosit frecvent de el. Adaptoare se mai găsesc și la recepție, dar sunt limitate ca număr.  

Alte dotări ale camerei: două mici fotolii și o măsuță rotundă, un birou cu sertare, dulap, suport pentru bagaje, casetă de valori și un minibar gol. În interior am găsit doar o legătură cu două cheițe, probabil pentru a împiedica accesul intrușilor la produsele tale puse la răcit. Pentru că nu m-a interesat îndeajuns aspectul, nici măcar nu am verificat.

Baia m-a frapat și aici, la hotelul din Kathmandu. Are un perete de sticlă înspre cameră (e drept, cu o jaluzea care îți poate spori intimitatea), dar nici un fel de cădiță sau altceva care să limiteze scurgerea apei la duș. Apa curge direct pe podeaua capitonată cu gresie. Există și o perdea care separă zona de duș de restul încăperii. În cameră am găsit o pereche de papuci de plastic pentru duș.

Setul de articole de toaletă este foarte bogat - săpun tip turist, șampon, gel de duș, conditioner, loțiune de corp, dar și aparat de ras și două seturi de obiecte pentru îngrijire orală. Bineînțeles, nu lipsea uscătorul de păr și prosoapele de toate dimensiunile, curate, dar nu prea albite.  

Curățenie s-a făcut în fiecare zi - schimbat prosoape, înlocuit consumabilele pe care le-am folosit și chiar s-a netezit patul.

Gastronomie (Buc. & Masă)

De menționat că Hotel Landmark - Kathmandu oferă și room service, în cameră existând o listă de preparate și prețuri pentru room service.

La Hotel Landmark - Kathmandu am servit 2 cine și 3 mic-dejunuri, toate în stil bufet. Nu pot spune că mesele de la acest hotel m-au încântat. Toate erau iuți, chiar și omletele, de aceea am evitat acest preparat. Am preferat oul fiert după ce la primul mic dejun m-am păcălit cu omleta iute. Untul și gemul, ceaiul și sucurile au fost preferatele mele. Pe acestea nu le puteau iuți.  

Cina din cea de-a doua seară a fost atât de iute încât - personal - nu am mâncat decât salată și cremă de iaurt (foarte bună). Și ceilalți colegi de grup au vociferat astfel încât în seara următoare preparatele oferite au fost mai blajine. Cartofii cu rozmarin preparați la cuptor au fost alegerea mea ori de câte ori au fost prezenți pe linia de servire. Alături cu o bucățică de carne, boabe de porumb și alte legume.

De menționat că la toate mesele, inclusiv la micul dejun, se oferea supă. Supă cremă de pui sau de ciuperci, supă de legume, dar cel mai adesea de ghimbir. Începusem să mă obișnuiesc cu ghimbirul. Și mai trebuie să spun că iaurtul lor este foarte bun, chiar natur (mai acrișor) sau cremă (îndulcit puțin).

Cât privește cina festivă oferită la restaurantul unui hotel alăturat...

După ce am fost onorați cu punctul roșu pe frunte, tradițional hindușilor, am fost primiți într-o sală lungă cu două șiruri de mese (unul ocupat deja de un grup vorbitor de rusă). Pe mese erau aranjate tacâmurile și vesela - farfurii de diverse dimensiuni, pahare, boluri - toate din cupru. S-a început cu floricele de porumb urmate de cartofi la cuptor, cu rozmarin, momo cu carne (un fel de colțunași sau gnocchi) și o cremă (pe care nu am testat-o). După aceea a sosit supa împreună cu o feliuță de ceva, nu știu ce, dar nu era nicidecum pâine. În boluri mici, de ceramică, turnat de sus (probabil pentru a se răspândi mirosul de alcool în sală sau pentru a remarca dexteritatea ospătăriței) ni s-a servit o tărie - rachiu de orez. Cel mai mare platou pe care îl aveam în față a fost umplut prin strădania mai multor ospătari, care, în șir câte unul, cu câte un vas mare în brațe, au pus orez, carne, pește în sos, ketchup, salată verde din niște plante necunoscute, legume la cuptor și cine știe ce o mai fi fost. Ca desert ni s-a oferit iaurt îndulcit cu miere, un preparat atât de răspândit în Nepal.

Preparatele nu au fost prea deosebite față de ceea ce ni se oferea în mod obișnuit în Nepal, dar serviciul a fost cu totul altfel. Ce mai? Festivitate! Plus programul artistic cu dans tradițional.

Locație și Împrejurimi

Nepal este un stat cu potențial turistic imens. Valea Kathmandu, dominată de crestele munților Himalaya, este înțesată de obiective demne de atenția turiștilor.  

Cu plecare de la hotel, se poate vizita Piața Bhaktapur Durbar situată la 18 km distanță, obiectiv inclus în patrimoniul UNESCO, un muzeu în aer liber cu multe temple și altare religioase.  

Cu o deplasare la aeroport și cu un cost destul de mare, cu un avion de mici dimensiuni se poate survola Himalaya. Demne de interes sunt și Patan - 'Orașul Artizanilor' - cu Piața Patan Durbar, Stupa Boudhanath, unul dintre cele mai mari temple budiste din lume, vechi de 2500 de ani, Pashupatinath, un templu hindus impresionant, dedicat zeului Shiva.  

Se poate participa la o cină tradițională cu spectacol de divertisment și dansuri nepaleze.  

Plimbările cu ricșa îți lasă o impresie de neșters. Aglomerație pe trasee, înghesuială și amestec de oameni, ricșe de tot felul, scutere, mașini, ba chiar și câte o vacă, un elefant sau o cămilă trăgând o teleguță. Zgomotul este infernal.

Cei care pot suporta, au ocazia să asiste la un ceremonial de incinerare pe râu, ritual funerar întâlnit atât în Nepal cât și în Tibet.  

Iar dacă vă întrebați dacă în apropierea hotelului există magazine mai stilate decât tarabele din bazar, aflați că da, sunt magazine, chiar și un mare mall, dar sunt mult mai puțin vizitate decât bazarurile. Mărfurile sunt mai de calitate, mai scumpe și mai aerisit expuse.

Distracție & Relaxare

Nu pot spune că m-am relaxat la Hotel Landmark - Kathmandu. Nu am avut timp pentru așa ceva. În afară de seara cu cina tradițională de la restaurantul cu program de divertisment nepalez, acolo unde am fost și însemnați pe frunte cu tradiționala bulină roșie, totul a fost o alergătură și o agitație fără de margini.

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de iulianic in 18.11.24 18:06:34
Validat / Publicat: 18.11.24 19:57:14

VIZUALIZĂRI: 164 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (iulianic); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P05 Hotel Landmark - Kathmandu. În camera 405.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 19500 PMA (din 15 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[18.11.24 19:56:02]
»

Mutat în rubrica "Landmark Kathmandu Hotel, KATHMANDU" (nou-creată pe sait)

[Rubrica inițială: BUFFER CAZARE]

-

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

iulianicAUTOR REVIEW
[19.11.24 06:03:23]
»

@webmasterX: Da, poziționarea pe hartă este OK!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster
[19.11.24 06:03:48]
»

Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ

— (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent (2024) sau anul trecut (2023) ;
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...

    • SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045280933380127 sec
    ecranul dvs: 1 x 1