ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.08.2019
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 12.08.17
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2019
DURATA: 11 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
72.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Laguna Garden nu mai e ce a fost!!!

TIPĂREȘTE

Pentru cei care nu au rabdare sa citeasca tot articolul, sinteza e in primul paragraf. Mai pe larg am prezentat ce e de interes in principal pentru o familie compusa din sot si sotie.

Am fost la Laguna Garden in intervalul 1-12 august 2019 la All inclusive, la hotelul la care am stat prima data in urma cu 15 ani si care atunci ne-a placut foarte mult atunci, cand am venit aici in special pentru fata noastra, fiind un hotel recomandat pentru familii cu copii… Din pacate, nu mai este ce a fost si sigur nu e hotel de 4* cum este vandut ci de 3*! Ce e sigur, e mai bine decat pe litoralul romanesc atat dpdv conditii, cat si pret.

Am sa incep cu drumul: ca in fiecare an in care am facut vacanta la bulgari, am intrat pe la Negru Voda, unde de obicei erau doua-trei masini la punctul de control vamal; mare greseala!... am stat la coada de intrare in vama doua ore, de la ora 14:00 la 16:00; in acest timp, aplicatia politiadefrontiera.ro/ro/traficonline arata timpul de asteptare 50 minute in Negru Voda si 20 minute in Vama Veche =» consultati aplicatia cand sunteti aproape de iesirea din tara si inca puteti alege pe unde iesiti (daca suneti pe drumul de la Topraisar la Negru Voda, mai puteti iesi prin Amzacea – Pecineaga – 23 August, dar verificati starea drumului, erau portiuni neasfaltate anii trecuti iar anul asta nu am verificat).

Cu vinieta, daca nu o luati electronic, puteti sa o luati in prima localitate, Kardam, nu se mai poate lua din vama (se poate plati in Leva, Euro, Lei, dar nu cu card). Eu am luat-o din Kardam si la 5 minute am fost oprit de un echipaj (ceva marcat cu verde), cred ca la iesirea din localitate, care a verificat achizitia vinietei (chitanta).

Pentru concizie, am sa incep cu

ce a fost placut:

a) Cazarea: am fost cazati imediat; au fost atenti cu jumatatea de ora gratis pt. cazare, noi am optat pt. parcare in zona albastra (10 leva/zi parcarea) si ne-am incadrat cu ajutorul lor; camera pe partea cu piscina destul de ok, dar se vede ca nu au investit in camera (incuietoare usa, mobilier, tamplarie, lampi, tot cele vechi); aer conditionat silentios, plasa de tantari (dar nu sunt tantari in Albena, au facut dezinsectie la timp); asternuturi schimbate aproape zilnic

b) Plaja: minunata, sezlonguri destule, intrare lina in apa; echipa de salvamari f. buna, postul 13 foarte constincios si prezent pe plaja cu ochii pe turistii care sunt prea avantati.

c) Masa: destul de buna dar saracuta… (vezi mai jos)

d) Bar: bunicel, cafea buna dar saracut… (vezi mai jos); mese suficiente seara, gaseai unde sa stai

Ce nu a fost placut:

(a) Cazare: din cele trei lifturi, cel din dreapta se bloca la et. 7 si din personal nu am vazut pe nimeni sa faca ceva; un turist strain a reclamat la receptie ceva iar receptionerul i-a spus sa reclame pe unul din site-urile de rezervari foarte cunoscut (nu dam numele, ca sa nu ii facem reclama gratuita).

Nu exista seif in camera (hotel 4*), iar daca lasi cheia la receptie risti sa o incurce (adica nu o pun in casuta care trebuie) cum am patit noi…

Gradina de trandafiri e cam neingrijita si parcul pe ansamblu cam neingrijit (compar cu perioada cand era management german pe statiune si erau lucratori dedicati pentru gradina). In general, serviciile de mentenata par externalizate, vin foarte greu sa repare ceva ce nu merge, scartie sau se opreste…

(b) Plaja: nu se mai strange ca alta data mizeria de pe plaja, dar tot e mai curat ca la noi; nu mai exista Beach-Bar!!! O mare mizerie, trebuie sa mergi la Pool Bar si cam ai de mers 330 – 400 m, pe cand cei de la Laguna Beach au si bar pe plaja!

In plus, au niste pahare meschine de bere, gramaj mic… ca si solutie, trebuie sa faceti rost de un capac de cutie de carton in care sa puneti macar 4 pahare. In afara de bere, sunt sucuri, niste fursecute nu tocmai de laudat si inghetata, pe care se bat toti copiii. A fost cred un audit intr-o zi, 6 august, cand au aparut pahare normale, au aparut muncitori care au tuns gazonul cu toate sculele posibile (trimmer, foarfeca electrica, tractoras, etc.) dar ca orice minune a durat o zi!

Piscina parea ok, dar nu am stat la piscina decat intr-o dupaamiaza cand a fost mai putin soare, deci nu pot sa prezint pareri.

(c) La masa, turistii sunt “folositi” pe post de “sensor” de lipsa ceva, de exemplu: in prima zi nu a mai fost vin roze la distribuitor; le-a luat 6 zile sa repare si abia de a doua zi au adus la bar la sticla; a doua zi s-a terminat sucul de mere, le-a luat 4 zile sa aduca; chelnerii se miscau incet si foarte incet; trebuia sa spui ca s-a terminat supa, ca nu mai sunt tacamuri, ca nu au adus untul, etc. Cel care era supervisor de sala, in loc sa vada ce vedeau clientii, statea la intrare si bifa camera, de cele mai multe ori. Au fost doua, trei incercari de revitalizare a echipei, dar nu au functionat mult.

Cozi la fripturi, clatite, etc., pt. ca erau doua plite meschin de mici si un singur bucatar lucra la ambele.

La inghetata, foate rar a fost cineva sa serveasca copii, acestia isi puneau singuri de cele mai multe ori si unii lingeau marginea frigiderului de inghetata sau bagau mana in recipient. Impresia generala dpdv diversitate, gust, aranjare mancare este de cantina restaurant, nu de restaurant 4* cu un personal putin, nesupravegheat si necordonat sa faca ce trebuie, cand trebuie.

(d) Bar: lipsa varietate, servit foarte mult in pahare de plastic (la bar hotel 4*), chiar daca spuneai clar ca nu mergi pe plaja cu bautura; foarte multe produse cu plata, daca iti doreai ceva mai bun

 

Pe ansamblu, ne-am simtit relativ bine, dar nu atat de bine ca atunci cand am fost prima data, iar senzatia ca fac economie si ca incearca sa castige cat mai mult pe spatele turistilor, cu efortul minim al echipei hotelului care trebuie sa serveasca turistii asa cum trebuie, nu dispare.

Echipa de deservire (chelneri, barman, cameriste, receptioneri, personal mentenanta) este subdimensionata, demotivata si in unele cazuri pare ca vin la servici ca sa ispaseasca o pedeapsa (in afara de receptionieri, nu prea zambeste nimeni si nici nu incearca sa aiba o atitudine care sa te faca sa te simti bine).

Sper sa va fie de folos!


[fb]
---
Trimis de Lucky2017 in 22.08.19 14:21:10
Validat / Publicat: 22.08.19 14:53:41
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Obzor, Nessebar

VIZUALIZĂRI: 1931 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Lucky2017); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9450 PMA (din 12 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [22.08.19 14:28:33]
    »

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 79&ridAnt=96004

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Lucky2017
    Alte impresii din această RUBRICĂLaguna Garden Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.038706064224243 sec
    ecranul dvs: 1 x 1