GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am ajuns la hotel cu un grup de copii, noi fiind insotitori (tata, mama plus copilul).
Inca de la sosire am avut dificultati, in sensul ca pe voucher figura un set de camere (duble si triple), iar ei aveau camere de 1,3, si 4 locuri. Dupa o discutie in contradictoriu cu receptionerii, care nu au vrut sub nicio forma sa ne puna in legatura cu doamna manager, am reusit sa impartim copiii si insotitorii pe camere.
De specificat ca am ajuns sambata seara si la primele nemultumiri ale noastre ne-au spus ca nu avem decat sa ne cautam un alt hotel, in conditiile in care hotelul fusese achitat cu mai mult de o luna in avans.
Abia acum a venit socul. Un hol mic, de o singura persoana, care abia permite accesul cu un bagaj mai voluminos si care in cazul unui eveniment nefericit ne-ar fi asigurat imposibilitatea de a fi evacuati ducea la etajul 1 si 2 care reprezentau de fapt tot felul de unghiuri si holisoare si legaturi intre diferitele parti ale hotelului.
Camerele ingrozitor de mici (compensau baile mari si renovate, dar zau ca nu s-a stat foarte mult in bai), iar punctul de rezistenta era ca la fiecare camera geamul sau usa nu se inchideau perfect, lasand sa treaca un sanatos curent de aer - care, pe de alta parte, primenea mirosul specific de necuratenie existent.
Cand am incercat sa discutam cu receptionerii si cu managerul, acelasi raspuns, ba chiar se mirau ca avem probleme. Doar dupa ce s-a luat legatura cu serviciile sociale din Londra au trimis un baiat bun la toate sa repare ce s-a putut, in schimbul neplacerilor urmand sa ne dea o masa de seara (micul dejun era inclus).
Iar aici ajungem la alta bucurie, si anume masa. Micul dejun a constat DOAR din pasta de peste, oua, rosii +castraveti, cereale si unt cu dulceata. In fiecare zi, desi pe site-ul lor nu se specifica cum ca ar fi intr-un fel de post (informatie aflata de la doamnele care debarasau, toate romance si care povesteau ca nu primim carne sau branzeturi pentru ca respectivii posteau. Treaba lor, de apreciat, dar ce vina aveam noi?). Cina (nu cea de taina, dar, oricum, cina) a fost OK.
In schimb, cand am plecat, desi ne-au promis ca micul dejun va fi gata un pic mai repede, nu am avut parte nici de pasta de peste, nici de oua, nici de legume.
O experienta de neuitat, pe care sigur am fi evitat-o daca cineva ar fi scris o recenzie pentru respectivul stabiliment.
Ca hotel de 3 stele, cum pretind ei, nu este sigur.
Trimis de zad in 21.01.16 18:21:50
- A fost prima sa vizită/vacanță în MAREA BRITANIE
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (zad); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 51.57547760 N, -0.20372480 W - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Mutat în rubrica "King Solomon Hotel, LONDRA" (nou-creată pe sait)
-
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)Mulţumesc.
@webmasterX - Exact acolo este. Multam fain de validare, poate citeste cineva si nu pateste ca noi.
@zad - bun venit pe sait!
de curiozitate: cât a costat acest hotel minunat?
@Dragos - Uite, sa stii ca nu stiu. Am fost un grup mai mare, am parcurs mai multe tari si am platit per total sejur. Dar stiu cu siguranta ca nici daca mi-ar da bani nu as mai sta acolo.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)