ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.08.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: PLOIESTI
ÎNSCRIS: 11.08.13
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2015
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 5 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
96.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Al doilea an la Kaliakra Superior

TIPĂREȘTE

As dori sa incep facand unele comentarii despre ce s-a scris anul acesta despre acest hotel. Vad ca subiectul principal a fost trecerea de la UAI la AI. Principalul impediment a fost reducerea sortimentului de bauturi alcoolice si diminuarea programului barului, care nu mai este nonstop. Pentru cine s-a dus in special pentru bautura este un mare minus. Eu o sa ma adresez familiilor cu copii care merg pe litoral pentru plaja si apa marii.

Am ajuns la hotel la ora 11. Imediat am primit bratarile si am putut servi masa de pranz si bauturi de la bar. La plecare, de asemenea am servit masa de pranz. Daca cineva cunoste un hotel din Romania cu AI care procedeaza la fel va rog sa ma anuntati. La masa, la orice ora ajungeai gaseai mese libere. Daca copilul nu vroia sa manance, nu era nici o problema. Se putea lua mancare in camera, in orice cantitate si de orice fel. Daca doreai sa iei mai multe farfurii, cei de la restaurant iti imprumutau o tava pentru a le putea duce.

In privinta plajei, politica hotelului este de a nu se accepta blocarea sezlongului cu prosopul, deci la ora 8.30 cand ajungeam noi gaseam loc in primul rand. Oricum la orice ora erau sezlonguri si umbrelute libere. Acelasi lucru era valabil si pentru cele trei piscine. De la primul sezlong pana la apa erau 10-15 m de plaja libera unde se puteau juca nestingheriti copii. Plaja era curata, fara scoici, apa marii fara alge, foarte calda cu intrare lina. Nu existau vanzatori ambulanti care sa te streseze.

Hotelul are parcare proprie, cu bariera, cu locuri indeajuns.

Am scris aceste impresii in special pentru familiile cu copii care nu doresc sa se trezeasca la 5 dimineata pentru a prinde un sezlong, nu vor sa stea"claie peste gramada" pe nisip si nu vor sa "vaneze" o masa la restaurant.

Acum, fiecare ce-si doreste de la un concediu la mare.


[fb]
---
Trimis de adrianradu in 09.08.15 12:12:59
Validat / Publicat: 09.08.15 12:45:24
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Hotel Kaliakra Albena
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4374 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (adrianradu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10999 PMA (din 17 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [09.08.15 12:45:13]
    »

    @adrianradu - Câteva fotografii de pe acolo ar fi mai mult decât bine-venite... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=920

    crdkrp
    [10.08.15 14:08:47]
    »

    Se vede ca ai fost la Kaliakra doar de doi ani…

    Vad o persoana care este de acord sa plateasca acceasi bani (bani destul de multi intre 170-180 euro pe noapte, pe camera in full sezon, fata de alte hoteluri similare 4* unde se plateste max 140 in medie 120) pentru servicii mai putine si aici nu vorbim ca au scos de exemplu inghetata si pizza, ci de servicii importante si costisitoare pentru hotelier: bauturi internationale, sucuri imbuteliate, apa imbuteliata, cafea Lavazza, cocktail-urile, inca vreo sapte sortimente de cafea, scoaterea unor mese (mic dejun tarziu, cina tarzie), modificarea programului la baruri etc.

    Acum poate intelegi de ce toata lumea e nemultumita de scoaterea bauturi internationale pentru ca atunci cand platesti cu 50 euro in plus pe noapte vrei calitate, nu neaparat ca vrei numai sa bei,

    Daca ai fi fost mai multi ani ai mai fi vazut si alte lucruri care au disparut usor, usor, in ciuda faptului ca preturile s-au mentinut:

    - saltelele care acum sunt contra cost 2 Leva,

    - doi copii gratis (anul asta au introdus dupa data de 01.04.2015 pentru ca nu aveau camerele ocupate)

    - serile tematice unde de exemplu la cea Mexicana veneau mariachi de la TEX MEX si cantau se pregatea quesadilia de un bucatar de la TEX MEX,

    - caracatita, rechin, branzeturi cu mucegai (acum foarte putine si doar in seara tematica) si altele

    Vad ca esti multumit cu ceva care a existat mereu sezlonguri si umbrelute libere la orice ora (fiind umbrele pentru fiecare camera, iar hotelul nefiind ocupat in proportie de 100% este normal sa fie asa, oricum si daca ar fi fost 100% ocupat tot ai fi gasit)

    Vad ca scrii de politica hotelului ”este de a nu se accepta blocarea sezlongului cu prosopul “tot timpul a fost asa numai ca in acest an sunt mai agresivi cu aplicarea ei, iar statul in primul rand asta e un moft, eu de exemplu am copii, ma duceam la ora 8 si ma asezam in randul doi cu toate ca existau locuri si in primul rand si nu eram singurul.

    Vad ca scrii de politiciile hotelului dar din pacate vad ca incalci una foarte importanta cea cu scosul preparatelor din restaurant (“Se putea lua mancare in camera, in orice cantitate si de orice fel. Daca doreai sa iei mai multe farfurii, cei de la restaurant iti imprumutau o tava pentru a le putea duce”.)

    Cand era UAL exista mic dejun tarziu pana la 11 si dupa snack bar, unde puteai sa servesti ceva, dar lasa ca e mai bine asa sa cari mancare prin camera/plaja decat sa te duci sa servesti cand ai nevoie, dar sa platesti la fel ca si cand aceste lucruri ar fi existat, sunt tare curios ce ai fi facut daca nu te lasau sa iesi cu mancare in camera/plaja?

    Sunt deasemenea foarte curios daca ai fost multumit cu ce sucuri ai putut sa oferi copilului cele de la dozator? , eu unul nu, preferam cele imbuteliate Prisun erau altceva, in lipsa am facut limonada spre disperarea barmanilor care trebuiau sa-mi furnizeze cateva felii de lamaie.

    Usor, usor o sa ajungem la conditiile litoralului din Romania

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    tumisfabu
    [13.08.15 09:58:20]
    »

    @crdkrp - Sunt in totalitate de acord cu tine, noi mergand la Kaliakra incepand cu 2009, vreo 3 ani la rand. Intr-adevar serviciile s-au deteriorat, grija fata de client si fata de curatenie s-au diminuat considerabil. Mare pacat de locatie, de plaja, de atmosfera. Cat despre preturi... sunt uriase. Mie mi se rupe sufletul, pentru ca acest hotel a fost prima mea iubire, acum imi amintesc cand l-am vazut de pe plaja, venind dinspre Gergana...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    crdkrp
    [13.08.15 11:13:54]
    »

    @tumisfabu:

    Eu am discutat si cu managerii hotelului si mi-am exprimat nemultumirea. Sper ca si alti turisti sa fi facut asta si poate asa sa-si mai schimbe abordarea si poate de ce nu sa revina la UAL, oricum preturile sunt UAL.

    tumisfabu
    [13.08.15 16:47:34]
    »

    @crdkrp - Nu stiu daca mai are cineva interes sa se schimbe ceva in bine la Kaliakra. De exemplu, la acelasi pret, am vazut curatenie sclipitoare si personal robotind incontinuu, la Sunny Beach, in primul an cand Evrika deja nu mai apartinea de Riu, sau la Sentido Golden Star, Nisipuri. Cred ca managementul hotelului considera ca lucrurile merg in virtutea inertiei... Ultimul an cand am fost, in balcon era mizerie mare, la fel erau geamurile, iar mobilierul de la baie, nu mai vorbesc, era la baza negru, de la apa care nu reusea sa se scurga si mucegaia lemnul. Si asta la superior! Parca lucrurile sunt lasate special in voia sortii... o sa vedem ce o sa se intample in timp. Toate bune!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    crdkrp
    [13.08.15 17:12:45]
    »

    @tumisfabu:

    Daca vor sa aiba turisti trebuie sa faca ceva in bine, inertia nu tine mult.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    crdkrp, tumisfabu
    Alte impresii din această RUBRICĂKaliakra Superior Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.030739068984985 sec
    ecranul dvs: 1 x 1