ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.08.2009
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Iasi
ÎNSCRIS: 05.08.09
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2009
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
[?] AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
68.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 4 MIN

Vacanta de 3* la Hotel Kaliakra

TIPĂREȘTE

Am luat bilete la Kaliakra Strandard (1100 EUR) considerand ca pretul la Superior este prea mare (apx 1300 EUR) prin agentia [***]. Am fost 5 familii in vacanta cu 6 copii intre 1 si 7 ani. Am calatorit noaptea si la dus si la intors pentru a evita caldura si aglomeratia de pe drumurile din Romania.

Am ajuns in Albena pe la ora 8 dimineata si ne-am cazat undeva in jur de ora 14.30. Insa am primit bratarile de UAI imediat dupa ce am ajuns si am avut practic o zi plina de vacanta. Cei de la receptie au fost destul de amabili, desi cazarea s-a facut cu intarziere (teoretic cazarea se face intre orele 12 - 14), insa am avut toti camere la acelasi etaj. Asta in prima faza, deoarece una din camere a trebuit schimbata fiindca nu functiona dusul...

Camere destul de mici si nu se poate spune ca sunt de 4*. Canapeaua murdara, baia fara ventilatie, praful din dulapuri si atmosfera in general au contribuit la crearea unei impresii destul de proaste. Mentionez ca am mai fost in Bulgaria si la alte hoteluri de 4 si 5 stele si pot sa fac o comparatie obiectiva. Lenjeria nu s-a schimbat niciodata cat am stat acolo, acelasi lucru despre prosoapele de baie. Doar de apx 5 ori in 7 zile au venit sa aranjeze paturile. Nici pe balcon nu au facut curat, fiind nisip pe jos din prima zi pana in am plecat.

O mare problema au fost lifturile. Sunt 3 lifturi la receptie (din care pe unul scrie "staff only") care sunt destul de vechi si functioneaza foarte prost. De cele mai multe ori trebuia sa urci la etajul 8 sau 10 si apoi sa cobori (asta indiferent de butonul apasat). Mai exista un lift panoramic Ibis care functiona corect, insa era oarecum dificil de accesat fiind la extremitatea hotelului.

Marele avanataj al hotelului este apropierea de plaja. Practic imediat dupa iesirea din hotel si traversarea unei mici stradute incepe plaja. La UAI fiecare camera beneficiaza de 2 sezlonguri si o umbrela. De prosoape, mai greu... In fiecare dimineatza spuneau ca sunt la spalat. Noi am avut prosoape de acasa... insa nu toti au fost asa norocosi. Plaja destul de curata, insa cu apa am avut mai tot timpul probleme. In primele zile erau sute de lipitori aproape de mal (practic copii nu puteau sta aproape de mal din cauza lor), iar in urmatoarele au aparut algele. Chiar la sfarsit, odata cu aparitia valurilor, au aparut o puzderie de mizerii in apa, aduse odata cu algele.

Bauturile se puteau lua de la barul de la piscina (unde erau cei mai neprietenosi barmani), precum si de la barul de la receptie si de la cel de langa plaja (aici barmanii erau ok). Numai apa se putea lua de la dozator. berea si orice alta bautura trebuia comandata. Acelasi lucru cu pizza sau inghetata. Cel putin pizza era foarte greu de prins, fiind o singura persoana care facea cate o pizza pentru tot hotelul. Mai tot timpul era coada si daca cereai mai multe felii de pizza (fiind un grup cu 6 copii) se uitau urat la tine... Carnaciorii, hamburgerii si cartofii prajiti se puteau autoservi.

Echipa de animatie era destul de absenta... Oricum noi am stat mai mult pe plaja asa ca nu am avut contact cu ei. Seara spectacolele erau slabute calitativ si nu puteai sa le urmaresti de la terasa. Trebuie sa stai pe scaunele din fata scenei. Copiii nu au fost foarte atrasi, comparativ cu spectacolele de la Hotel Arabella din Nisipurile de aur unde erau intradevar spectacole de calitate.

Despre mancare pot sa spun ca la inceput mi s-a parut destul de ok. Destul de diversificata si buna. Dimineata trebuia sa stai la coada la clatite... fiind o singura persoana care le facea. Dupa cateva zile au inceput insa problemele. Din grupul nostru au fost 3 adulti si 2 copii care am avut probleme cu stomacul. Din discutiile cu alti turisti, am inteles ca mai erau si alti copii cu probleme. Apropo de aceasta problema, cineva a vomitat pe holul hotelului in fata liftului si abia dupa 4 ore s-a facut curatenie, desi receptia a fost anuntata!! Am inteles ca nu era personal disponibil, asta intr-un hotel de 4*!!!

Ca incheiere, as da hotelului 3* cu indulgenta si nu cred ca m-as mai duce alta data. Per ansamblu, pentru cineva care merge prima data la AI cred ca va fi o experienta interesanta, insa dupa ce stii ca se poate si altfel nu se poate sa nu obsevi anumite detalii deranjante.


[fb]
---
Trimis de comisar in 05.08.09 10:42:37
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Hotel Arabella, Nisipurile de aur; Hotel Sol Nessebar Palace, Nessebar
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2873 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

35 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (comisar); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Plaja si vedere hotel de pe plaja
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 200 PMA (din 1 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    35 ecouri scrise, până acum

    vero_vero*
    [05.08.09 13:47:46]
    »

    Waw...nu imi vine sa cred...noi am fost al inceputul lunii Iulie si a fost OK. Chiar nu am avut probleme nici cu prosoapele pe plaja, nici cu mancarea si nici cu curatenia in camere.

    Esti prima persoana pe care o gasesc asa de dezamagita.

    mathilda
    [05.08.09 15:35:31]
    »

    Cred ca e full-season acum... de aia nu prea pot face fata...

    +1... prima impresie nu prea buna despre Kaliakra

    corina75
    [05.08.09 21:02:36]
    »

    Si eu sunt mirata sa citesc de rau de Kaliakra... e prima data... si am citit multe, zau...

    E oare posibil sa faca asa un rabat la calitate chiar in sezon, pe atatia bani?

    Unele aspecte nu pot fi puse lor in seama, cum ar fi algele, dar... cam atat! Restul: coada la masa, sila barmanilor, faptul ca nu faceau curat... brrr, dezolant sa auzi asa ceva.

    Anturium
    [05.08.09 21:45:12]
    »

    Comparativ cu ce se intampla pe la alte hoteluri de 5 stele (vezi Victoria Palace din Sunny Beach), eu zic ca acest Kaliakra e de vis. E unul din cele mai decente hoteluri. Am fost la jumatatea lui iulie acolo si stiu ce spun. Si noi am fost un grup, am avut si copil cu noi, si n-a patit nimeni nimic. E adevarat ca nu ni s-a schimbat lenjeria niciodata, dar prosoapele da. In afara de lifturile din fata si cel panoramic mai exista 2 lifturi in spate, am spus in review-ul meu sa incercati sa descoperiti toate lifturile si va fi ok. In total sunt 5.

    N-am avut niciun moment senzatia ca barmanii de la piscina n-ar fi ok. Dimpotriva. Imi pare rau ca nu te-ai simtit bine la Kaliakra. Inseamna ca Bulgaria nu e de tine. Dar atunci pregateste-te sa scoti mai mult de 1000 e din buzunar, si "poate" vei fi tratat pentru cat ai platit.

    Vacante frumoase in continuare!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    corina75
    [05.08.09 21:51:15]
    »

    Pai inteleg ca deja a scos 1100 eur... si hotel de 4* sa nu schimbe lenjeria deloc in 7 zile... vai de ei si de noi...

    lulu-gl
    [06.08.09 09:04:38]
    »

    Cam ciudat review-ul, tinand cont de faptul ca au fost comentarii numai de bine pana acum vis-a-vis de acest hotel. Am o groaza de colegi care au fost in aceasta vara la Kaliakra si nu am auzit astfel de comentarii (doar partea cu problemele de sanatate, unde se pare ca sunt probleme majore in special la copii care au fost in Albena, nu numai la Kaliakra, stiu 3 copii care au ajuns la urgenta in Mangalia si pusi pe perfuzii: - ( ().

    Pana la urma trebuie respectata parerea celui ce a postat-o, si daca asta a simtit pe pielea lui, inseamna ca un sambure de adevar o fi. Desi...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    comisarAUTOR REVIEW
    [06.08.09 09:31:58]
    »

    Am uitat sa mentionez inca un aspect negativ, si anume parcarea. Mai exact lipsa acesteia, fiindca nu se poate numi parcare ceea ce exista la Kaliakra. Noi am avut noroc ca am avut un alt grup care a plecat cand am ajuns noi si am putut folosi locurile lor de parcare. Insa am discutat cu altii care au stat mult timp in soare la panda dupa un loc de parcare. Sa nu mai spun ca nici pe marginea drumului nu se gaseau spatii de parcare. E adevarat ca nu e tot timpul asa... adica acest lucru se intampla la sfarsitul sezonului (in general duminica) si ca in timpul saptamanii e mai usor sa gasesti un loc de parcare. Insa avand in vedere ca majoritatea vin cu masina la acest hotel pot spune ca este o problema. Si inca ceva... chiar daca gasesti un loc de parcare nu ai nicio garantie ca maina e in siguranta. In ultima zi era un domn la receptie (nu din grupul nostru) care cerea daune hotelului deoarece isi gasise masina zgariata in parcare.

    PS. Am citit comentariile de mai sus si sunt la curent cu faptul ca majoritatea review-urilor sunt pozitive in legatura cu acest hotel. Acest lucru m-a determinat si pe mine sa merg in acest an aici. Si ca sa fiu sigur am facut rezervare inca din luna martie!

    Daca ar fi fost primul sejur petrecut la bulgari probabil ca as fi considerat ca este un hotel super ok. Insa nu este primul an cand merg la bulgari (am fost si la Nisipurile de Aur si la Nessebar) si am cu ce compara.

    Acestea sunt opiniile mele in legatura cu acest hotel si la urma urmei cred ca acesta este scopul acestui site, si anume impartasirea experientelor din punctul de vedere al turistului... Este un review subiectiv, insa nu contine neadevaruri, si asta repet, din punctul meu de vedere.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    lulu-gl
    [06.08.09 10:09:15]
    »

    Eu ma pregatesc sa plec la Kaliakra, si iti multumesc ptr review, e bine ca am vazut si impresii negative, nu de alta dar prefer sa fiu pregatit. :-))

    michaela
    [06.08.09 23:15:32]
    »

    Si noi mergem la Kaliakra (superior) din 17 aug. Am ales Bulgaria pt ca suntem cu bb de 1 an si deplasarea cu avionul pana in Grecia sau Turcia mi s-a parut prea complicata.

    Hotelul l-am ales si datorita review-urilor pozitive pe care le-am gasit aici... acum m-am cam desumflat... o camera murdara si lenjerie neschimbata la 4 stele nu o sa accept... cu mancarea pt bb oricum mi-am propus sa-i dau doar mancarea lui la borcanele cumparata de acasa... Ma gandeam sa-i dau acolo eventual fructe proaspete, dar acum m-am razgandit...

    Mai e problema cu parcarea... stam ca pe ghimpi de teama sa nu ramanem fara masina pt ca bulgarii au devenit faimosi cu furtul masinilor... uf... sper sa fie ok... daca nu, inseamna am aruncat pe fereastra 1300 euro ...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    molko*
    [07.08.09 01:00:54]
    »

    michaela,

    Nu am somn si ma simt nevoit sa-ti raspund. Nu am fost la Kaliakra superior, dar am un prieten bun caruia ii stiu gusturile si mi-a spus ca este super ok hotelul. camerele nu sunt murdare, e cel mai bun hotel din Albena. Faza cu lenjeria schimbata e un fix de-al romanilor. De ce trebuie sa ne schimbe lenjeria in fiecare zi? Acasa o schimbi la mai putin de 4 zile? Important e sa ai prosoape curate. Eu sincer nici pe astea in concedii nu le schimb la mai putin de 2 zile. Pur si simplu nu simt nevoia. E murdar un prosop dupa un dus, folosit numai de mine? Si stai linistita la bulgari nu se fura masini in nici un caz mai mult decat in Romanica. Dar ne place noua sa fim fuduli si sa desconsideram poporul asta sa ne simtim si noi un pic superiori. Deocamdata datorita litoralului nostru jalnic ei isi rotunjesc frumusel balanta de plati cu ajutorul turismului... Si vei vedea, nu sunt doar romani ci din toat europa. E adevarat ca pleaba europei dar noi nici pe astia nu suntem in stare sa-i aducem.

    Asa ca stai linistita, fetita mea are doi ani, anul trecut am fost in Obzor (din aceleasi considerente ca si tine), anul asta la fel iar in cateva zile plec la Duni. Nu m-a mancat bau-baul ba chiar a fost f bine. Concediu placut

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    geodezul
    [07.08.09 22:48:14]
    »

    Am fost si in 2007 si in 2008 la KALIAKRA, odata la standard odata la superior. Am fost super multumit. Totusi din comentariul tau (COMISAR) care mi se pare foarte negativ (sau tu esti exagerat de pretentios), am impresia ca tu ai stat la alt hotel. SINCER

    geodezul
    [08.08.09 07:33:51]
    »

    Apropo..... am vazut poza cu alge postata de tine (COMISAR), mi se pare tendentioasa, mai ales ca nu este facuta in dreptul plajei si a umbrelutelor de la Kaliakra

    michaela
    [08.08.09 09:38:02]
    »

    Molko, multumesc pentru comentariu :-)

    peste o saptamana o sa ajungem la kaliakra si o sa va spun si impresiile mele. Speram sa fie bine :-)

    vacante frumoase tuturor!

    comisarAUTOR REVIEW
    [08.08.09 14:46:50]
    »

    Poza cu algele este din dreptul plajei de la Arabella Beach... hotelul care se afla exact langa Kaliakra. Pe plaja la Kaliakra nu erau alge pe plaja, asa cum se vede in poza... insa au fost zile in care apa marii era plina de alge si odata cu ele, de lipitori.

    geodezul
    [08.08.09 15:49:35]
    »

    In camera in care ati stat (standard) au fost din cate imi aduc aminte 2 paturi, canapea, masa + mobilerul unde era frigiderul si televizorul. Ca suprafata nu mi s-a parut mica, ci mult mobilier care iti da senzatia de aglomerare. Incearca sa iti imaginezi daca nu era canapeaua nu aveai destul spatiu oare? Daca aveai inspiratia sa mai dai niste banuti in plus sa iti iei camera la superior (aproape dubla la suprafata) cred ca procentul tau la cazare era cel putin 90%

    comisarAUTOR REVIEW
    [08.08.09 17:42:26]
    »

    Niste banuti in plus insemna inca apx 200 EUR... iar pt. o vacanta la bulgari de 1300 EUR mi sa parut exagerat.

    Daca tot veni vorba de cativa banuti in plus, mai puneam inca 200 EUR si mergeam la turci cu avionul. Sunt convins ca totul ar fi fost diferit.

    Oricum, o sa vad asta anul viitor, fiindca acolo vrem sa mergem

    michaela
    [08.08.09 21:28:19]
    »

    Stiu ca am platit cam mult pentru Bulgaria, dar in august e varf de sezon si e mai scump peste tot. Initial agentia ne oferise un sejur la Miracle in Turcia in aceeasi bani, chiar mai ieftin daca achitam un avans mai mare, insa review-urile despre Miracle nu m-au convins...

    Mai era si pb cu transportul cu avionul, e prima vacanta cu bb si nu am vrut sa risc nimic, cine stie cum ar fi reactionat si daca ar fi stat cuminte pe durata zborului plus timpul petrecut in aeroport... Bulgaria e aproape, daca apare vreo pb in 4 ore suntem inapoi acasa in Bucuresti... daca ar fi fost dupa mine as si mers in Grecia, am fost in Thassos de 3 ori si m-as duce in fiecare vara, e f ieftin, insula e deosebit de frumoasa, grecii sunt f prietenosi... e altceva... cand mai creste copilul ca sa reziste la un drum de 11 ore cu masina mergem sigur din nou...

    Copilul schimba prioritatile si deocamdata incercam sa gasim ce-i mai bun pe langa casa, speram ca asta vom gasi la Kaliakra: -) o camera curata, personal prietenos si amabil, mancare proaspata si diversificata (nu suntem niste mancaciosi si nu intentionam sa ne umplem farfuria cu tot ce se serveste la masa asa cum i-am vazut pe multi... ideea cu all incl era sa avem acces rapid la mancare si sa fie cat mai la indemana pentru ca suntem legati de programul de somn si masa al copilului si ar fi fost fost dificil sa cautam restaurant, sa comandam, sa asteptam comanda... cu copilul dupa noi) plaja curata... si mult soare: -)

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    geodezul
    [08.08.09 21:37:25]
    »

    MICHAELA,

    alegand KALIAKRA SUPERIOR ai facut cel mai bun lucru, din punctul meu de vedere o sa fii incantata, iti garantez acest lucru.

    Cred ca o sa ne intalnim acolo, noi tot pe 17 August o sa mergem (2 familii din ARGES, copii de 3 si 6 ani)

    comisarAUTOR REVIEW
    [08.08.09 22:27:17]
    »

    Michaela,

    Ai dreptate cand spui ca e mai accesibil sa ajungi la bulgari. Mai ales la Albena care este printre statiunile cele mai apropiate. Si sunt de acord ca un copil poate schimba prioritatile. Din acelasi motiv am ales si noi bulgarii.

    Acelasi lucru si despre AI. Marele avantaj este ca poti oricand sa mananci fara sa astepti, m-ai ales cand ai copil. Dezavantajul este ca la AI primeaza cantitatea si nu calitatea.

    Sper sa ai o vreme cat mai buna si iti urez concediu placut!

    geodezul
    [09.08.09 09:51:11]
    »

    Draga COMISAR,

    imi cer scuze pentru cele scrise mai sus despre review-ul tau. Este parerea ta despre acest hotel si trebuie sa o respectam chiar daca ne place sau nu ne place. Asa te-ai simtit tu acolo.

    Am citit acum de dimineata un alt review de la kaliakra superior, am vazut ca totusi geta5000 a acordat 50% pentru cazare (la SUPERIOR??? ), inseamna ca sau schimbat mult lucrurile in rau (din cauza crizei probabil!!! ). Cred ca o sa reziliez deja contractul cu firma de la care am achizitionat biletele (si le-am platit din Aprilie), cu toate pierderile de rigoare. Nu se poate asa ceva sa dai 1000 si ceva de euroi si sa nu te simti bine. Oricum tu ai fost mai tolerant acordand 60% la cazare cu toate ca diferenta la camere dintre standard si superior este semnificativa.

    Imi pun o intrebare totusi, tu si geta5000 nu sunteti cumva prieteni (din IASI amandoi, perioada aceeasi) ???

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    comisarAUTOR REVIEW
    [09.08.09 14:42:00]
    »

    Salut,

    Nu cunosc utilizatorul geta5000, chiar daca suntem din Iasi amandoi. Din grupul nostru au fost persoane din Vatra Dornei, Onesti si Iasi, bineinteles.

    Eu am dat 70% fiindca se putea si mult mai rau si cred ca este o nota realista. Recunosc ca tot timpul am comparat sejurul cu cel de acum 2 ani de la Arabella, Nisipuri de Aur. Probabil ca fiind primul an la bulgari si la AI si comparand tot timpul cu ce este la noi pe litoral, acel hotel m-a impresionat. Oricum, din ce stiu eu este unul din cele mai bune hoteluri de 4* AI din Nisipuri (impreuna cu Bolero). Singurul neajuns este ca nu e pe plaja... insa in rest mi s-a parut super ok.

    Anul trecut am fost la Nessebar la 5* si acolo singurul lucru care mi-au placut a fost camera de hotel (spatioasa, curata, etc) si faptul ca este multa verdeata, insa plaja este de toata jena... la fel si sistemul AI.

    La ambele hoteluri am scris review-uri pe TripAdvisor, pt. cei interesati.

    Si inca ceva, un lucru care mi l-a amintit un prieten din grupul nostru. Mi se pare inacceptabil ca la un hotel de 4* sa gasesti dusuri cu perdea, ca pe vremuri, si nu un dus cu usa moderna din plexiglas sau sticla! Practic am facut tot timpul dus cu perdeaua stransa, fiindca imi era greata sa ma ating de perdeaua aceea ingalbenita, mai ales in partea de jos si cu o igiena care imi ridica multe semne de intrebare. Si marele neajuns de care am mentionat deja in review: ventilatia in baie! Cum este posibil sa nu functioneze sistemul de ventilatie din baie si sa fii obligat sa aerisesti tinand usa de la baie deschisa??

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    geta5000
    [09.08.09 21:00:53]
    »

    Pt geodezul

    E o simpla coincidenta faptul ca sunt 2 utilizatori din Iasi care au ceva obiectii pt sejurul la kaliakra. Mai ales ca eu chiar tin cont de parerile voastre cand merg undeva in vacanta.

    50% PT CAZARE etc este pt simplul motiv ca la aici se include si curatenia care in camera noastra a lipsit cu desavarsire si crede-ma prefer camera mica si fara dotari, dar curata. Hai sa iit dau un exemplu concret - intr-o seara am spart din neatentie un parfum exact la limita hol baie - sticla peste tot cioburi mici, dezastru, mai ales ca noi eram cu cel mic.

    Am mers la recepetie, am adus cu noi menajera, am motivat-o, am stat cu copilul afara pana la 11 sa curete si ghici cand am venit inapoi in camera: plin de cioburi - a mers sotul a luat el un aspirator si a strans cioburile. Ce zici a meritat 1300 de euro? Eu ma mai gandesc.

    Nu contest faptul ca se poate sa fi avut noi ghinion, dar chiar si asa astea sunt caracteristicile sejuruluii nostru.

    Altfel spus, daca as fi prima data la mare in Bulgaria si as compara cu serviciile din Romania as spune jos palaria, dar cand platesti in plus si e mizerie si impolitete, nu merita.

    Repet - poate e doar ghinionul nostru.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    geodezul
    [09.08.09 22:24:07]
    »

    Sincer imi pare rau de cele ce vi s-a intamplate. Este inadmisibil asa ceva, mai ales la costul biletelor. Noi in 2007 si 2008, ca si anul acesta am fost in a doua jumatate a lunii August. Cred ca au fost mai putin turisti si noi am avut parte de servicii mai bune sau nu stiu ce sa mai cred.

    De exemplu in 2007 am avut bilet la standard si am fost cazati la superior.

    gili
    [31.08.09 10:19:21]
    »

    In 2007 amfost la Kaliakra Standard, dar am luat o camera dubla si un single (diferenta de program intre cei 2 copii), iar in 2008 am fost la Kalikra Superior, unde am luat doar o camera dubla (fiind mai mare).

    Diferenta intre 2007 si 2008 a fost la nivelul mesei, in 2007 a fost mult mai buna si mai diversificata.

    Si eu mi-am parcat masina in strada (unde este voie) si am gasit-o zgiriata (cred ca de cei care se plimbau cu bicicletele acelea duble cu locuri de copil in fata).

    In 2009 am ales pina la urma RIU Evrika, din cauza diferentei de pret si deoarece Sunny Beach ca si statiune e altceva la nivel de divertisment (ne-am cam saturat de aceleasi jocuri din Albena).

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    cosminp
    [12.03.10 12:30:10]
    »

    @ gili, ce diferente plus/minus poti sa-mi spui despre riu si kaliakra? si eu am fost n 2009 la riu si as vrea sa merg si anul acesta, dar e cam scump, asa ca m-as orienta catre kaliakra. tu ce ai alege intre cele doua?

    lulu-gl
    [12.03.10 20:08:03]
    »

    Eu raman la parerea ca autorul acestui review despre kaliakra superior, a fost la alt hotel sau face parte din cei care aruncau coji de banana pe plaja si apoi comentau ce mizerie e la bulgari. Nu trageti in mine, dar asta e parerea mea personala. Astazi anuntau in presa ca romania este cu 7-8 ani in urma fata de bulgaria la turism ..... Numai 7-8 ani ? Cred ca autorii studiului au primit spaga ca sa scrie numai 7-8 :-)))))))) parerea mea monser .... Un an superb tuturor va doresc

    cosminp
    [12.03.10 20:27:43]
    »

    lulu, aici nu ne jignim pentru ca nu ne place sau nu ne convine ce a scris cineva.

    parerile personale sunt permise, admise si chiar laudate, dar sa fie decente.

    citeste mai mult pe acest site si iti vei da singur seama de modul de conversatie.

    toate bune.

    webmasterXY*
    [12.03.10 20:50:47]
    »

    Va atrag atentia asupra limbajului folosit, abia astept sa "scap" niste cartonase pentru atac la persoana.

    lulu-gl
    [12.03.10 21:00:43]
    »

    departe de mine gandul de a jigni pe cineva... mea culpa... cred ca am citit destul acest site si stiu despre ce si cum e vorba, asa ca rog pe cei care au altceva de comentat (eu am comentat strict pe subiectul acestui review ) sa ia o pauza... poate am fost cam dur, recunosc ... dar mie si altor cel putin 15 familii nu ne poate spune nimeni ca ceea ce s-a relatat in acest review ar fi adevarat ... poate comisar era suparat din alte motive... si cand ma gandesc ca am fost la un pas sa imi anulez rezervarea, din cauza acestui review... sigur faceam cea mai mare tampenie... multumesc

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    molko*
    [12.03.10 23:07:59]
    »

    studiul ala comparativ romania/bulgaria a fost realizat de TUI.. mi-e greu sa cred ca poate fi vorba de spagi.

    lulu-gl
    [12.03.10 23:10:27]
    »

    : -)) era o gluma cu spaga... : -))

    comisarAUTOR REVIEW
    [15.03.10 08:59:28]
    »

    @lulu-gl: Daca erai atent ai fi observat ca acest review se referea la Kaliakra standard si nu superior...

    Cat despre adevarat sau fals, cred ca acest lucru este foarte subiectiv. Este foarte posibil ca pentru unii Kaliakra sa fie raiul pe pamant, dar asta nu inseamna ca trebuie sa fie un lucru general valabil... Insa nu cred ca ne cunoastem deajuns ca sa iti permiti sa spui ceea ce ai scris mai sus... Din nou, daca ai fi citit toate comentariile ai fi observat ca sunt si altii de acord cu ceea ce am spus eu... si as putea sa vin si eu cu cel putin 5 familii ca martori la ceea ce am relatat... dar nu cred ca are sens. Este o parere personala, subiectiva si nu am alte interese... asa cum vad ca banuiesc unii.

    Daca ai fost multumit de Kaliakra... foarte bine. Poate in loc sa ma critici pe mine si sa imi adresezi aceste remarci total neadecvate ar trebui sa critici ceea ce am scris eu si sa scrii un review detaliat si mai ales argumentat ca sa ajuti si pe altii sa ia o decizie in cunostinta de cauza.

    Bafta si toate bune!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmasterXY*
    [15.03.10 12:03:49]
    »

    @lulu-gl & @comisar mi-ar place sa citesc ecouri constructive la impresiile de mai sus dar fara sa contina atacuri mai mult sau mai putin voalate.

    Pentru urmatorul pas gresit imi rezerv dreptul sa raspund in consecinta.

    geta5000
    [15.03.10 18:01:07]
    »

    se pare ca deja acest review a luat o intorsatura nu f fireasca a lucrurilor - ideea acestor imformatii este nu de a comenta ce fac ceilalti ci de a comunica experienta fiecaruia - asa cum e ea buna sau proasta - din pacate serviciile la bulgari au scazut ca si calitate - e un adevar pe care unii din noi l-au constatat.

    categoric serviciile sunt peste ale noastre , asta nu se discuta ....in rest haideti sa o luam mai putin personal si ironic

    Geta

    lulu-gl
    [15.03.10 19:04:27]
    »

    intradevar, ai dreptate Geta .... experienta noastra (buna sau rea) trebuie pusa in ajutorul celor care cauta vacanta perfecta....comisar, sper sa te fi judecat gresit si sa ma fi inselat.... romanii si romanismul unora intalnit la Albena m-au facut sa reactionez asa.... iar parerea mea finala este ca la Kaliakra Superior merita sa va duceti fara nici cea mai mica ezitare .....

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    11 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Anturium, comisar, corina75, cosminp, geodezul, geta5000, gili, lulu-gl, mathilda, molko*, vero_vero*
    Alte impresii din această RUBRICĂKaliakra Standard Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.065465927124023 sec
    ecranul dvs: 1 x 1