ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.06.2010
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 19.08.08
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2009
DURATA: 4 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
86.25%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

O locatie de luat in seama

TIPĂREȘTE

Este o pensiune foarte curata, la un pret acceptabil. Mult mai ieftina decat un hotel de aceeasi calitate dar putin mai scumpa decat cazarea la particulari.

In privinta camerelor, sunt foarte mari si foarte, foarte curate. Noi am stat intr-o camera cu pat dublu, frigider, TV, seif, balcon, baie cu dus.

Micul dejun a fost inclus in pretul camerei, dar am fost de 2 ori dupa care am decis sa renuntam. Pe langa mustele prezente pe alimentele oferite in regim de bufet suedez, calitatea/diversitate mancarii lasa de dorit. In ambele zile am gasit acelesi mezeluri cu miros dubios.

In afara de micul dejun totul este de nota 10 la ei. De la curatenia pe care am amintit-o, la locatie (in centru, la 2 pasi de strand) si pana la parcarea subterana (gratuita).

La vremea respectiva am fost deranjati de faptul ca nu ne-au luat gunoiul, ulterior am aflat ca nu este inclus serviciul de curatenie in pretul camerei, deci a fost ok:)

Strandul este extraordinar. este imposibil sa te plictisesti.

Iar ungurii sunt niste gazde extraordinare, ne-am simtit excelent la ei


[fb]
---
Trimis de denis_en in 02.06.10 12:33:38
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în UNGARIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2646 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

15 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (denis_en); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 800 PMA (din 3 voturi)

ECOURI la acest review

15 ecouri scrise, până acum

creivean
[02.06.10 12:46:08]
»

@denis_en

Tu la care ai fost, la cea de lângă ştrand, situată pe Mátyás Király, nr. 6, asta fiind de 3 stele, sau la cea de pe strada Bánomkert, nr. 62, asta fiind de o stea?

webmaster, adresa de internet oficială a celor 2 pensiuni (au acelaşi proprietar) este:

click aici inclusiv în română.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Admin
[02.06.10 12:56:43]
»

adaugat pagina web a pensiunii, multumesc

denis_enAUTOR REVIEW
[02.06.10 13:16:27]
»

Eu am fost la cea de 3*, nu-mi amintesc numele strazii

creivean
[02.06.10 13:18:41]
»

Mátyás Király -- ii strada cu Hotel Siver, Hotel Aurum, ştrandul, etc.

Adică promenada/pietonala din Hajduszoboszlo.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
denis_enAUTOR REVIEW
[02.06.10 13:21:11]
»

Da, despre asta este vorba. Excelenta locatie!

creivean
[02.06.10 18:44:11]
»

@denis_en

Micul dejun a fost inclus in pretul camerei, dar am fost de 2 ori dupa care am decis sa renuntam. Pe langa mustele prezente pe alimentele oferite in regim de bufet suedez, calitatea/diversitate mancarii lasa de dorit. In ambele zile am gasit acelesi mezeluri cu miros dubios.

Poate că-s eu prea pretenţios dar pentru asta, eu nu le dădeam 50% grad de satisfacţie la capitolul BUCATARIE & MASA

iar pentru asta

La vremea respectiva am fost deranjati de faptul ca nu ne-au luat gunoiul, ulterior am aflat ca nu este inclus serviciul de curatenie in pretul camerei, deci a fost ok

sigur nu le-aş fi acordat 95. 0% la capitolul SERVICII,

Dar, aşa cum am mai spus, de gustibus non disputandum

Acum, pe de altă parte, având în vedere faptul că, la vară o să merg la Hajduszoboszlo, în concediu (negociez intens cu Zoli acest aspect, zilele astea) şi o să am doar demipensiune, te rog să-mi spui pe unde ai mâncat bine, în condiţii decente, adică oricum altfel decât în atmosfera creată de muşte la Jarja.

Mulţumesc.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
denis_enAUTOR REVIEW
[03.06.10 10:09:45]
»

Avand in vedere ca restaurantul era plin de fiecare data, am presupus ca avem asteptari pre mari, ca suntem prea pretentiosi. Oricum, personalul este foarte amabil si restaurantul curat (ma refer la tacamuri, vesela, fete de masa, podea, etc).

Iar seara, terasa restaurantului era mereu plina de oameni care veneau atat pentru mancare cat si pentru programul artistic oferit.

Referitor la modul in care am catalogat serviciile, am o intrebare: cum poti sanctiona pe cineva pentru ceva ce n-ai platit? Daca in pret nu este inclusa curatenia ce sens ar fi avut sa ii penalizez pentru asta? La inceputul sejurului am fost impresionati de curatenia pe care am gasit-o in camera si de lenjeriile de un alb perfect.

Noi am fost intr-o vacanta cu buget redus, am avut mancare la noi, iar la pranz am mancat la terasele din interiorul strandului care au mancare buna, ieftina si variata.

creivean
[03.06.10 23:36:09]
»

@denis_en

Vreau doar să-mi argumentez părerea, nu să intru în vreo polemică fara rost.

La trei stele, peste tot în lume, este inclusă curăţenia în preţ, aşa că, eu aş fi sancţionat fără remuşcări capitolul Servicii. Fără curăţenie, gradul de satisfacţie al Serviciilor scade drastic, în opinia mea..

denis_enAUTOR REVIEW
[07.06.10 11:36:28]
»

Scuze, am uitat sa mentionez ca in pretul camerei este inclus si accesul nelimitat la wellness: sauna, jacuzzi, sala fitness, electrostimulare si loc de joaca pentru copii.

chege
[19.06.10 19:38:01]
»

creivean are dreptate... curatenia se face din principiu... nu trebuie platita... asa ca propun o depunctare a serviciilor...

Cu toate ca in anumite locuri nu vor sa deranjeze, eventual se poate face o sesizare la receptie ca gunoiul sa fie golit zi de zi...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
denis_enAUTOR REVIEW
[27.06.10 00:54:30]
»

Tocmai m-am intors de la Hajdu, tot la Jarja Panzio am stat. De data aceasta nu am ce sa le reprosez, curatenia a fost exemplara, micul dejun indestulator si in conditii foarte bune.

Am luat si celelalte mese la restaurantul lor si pot spune ca aveau preturi acceptabile la portii mari si foarte gustoase. Un pranz pentru 2 persoane costa pana in 6000 HUF. Si nu puteam sa terminam toata mancarea...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
RamiR
[19.05.11 12:11:29]
»

buna... avand in vedere terasa hotelului unde este permisa si intrarea altor persoane precum si programul... ce puteti spune de linistea sau din contra galagia din hotel??? Avem copil mic si...

denis_enAUTOR REVIEW
[19.05.11 12:36:03]
»

Nu este nicio problema. Ungurii sunt extrem de civilizati, nu vei auzi muzica pana la ore tarzii asa cum se intampla la noi.

RamiR
[19.05.11 12:59:18]
»

ok dar pana la ce ora este permisa totusi muzica??? si care este nivelul de patrundere in camera? am mai fost in statiune dar la privat si din cate retin era muzica destul de tare pe terase...

creivean
[15.08.11 22:31:53]
»

Azi m-am intors si eu de la Hajduszoboszlo si am urcat 2 foto ale acestei pensiuni.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
chege, creivean, denis_en, RamiR
Alte impresii din această RUBRICĂJarja Hotel:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051297903060913 sec
    ecranul dvs: 1 x 1