ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.03.2018
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Timişoara
ÎNSCRIS: 22.11.17
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
OCT-2017
DURATA: 4 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
91.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 2243 THB
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 5 MIN

Ibis Styles Hotel Ao Nang - 'aproape' perfect

TIPĂREȘTE URM de aici

Pentru cele 4 nopti de cazare petrecute in Ao Nang am ales hotelul Ibis Styles. A fost cea mai grea decizie, deoarece in Ao Nang exista o multitudine de oferete de cazare, iar preturile sunt foarte bune. Intr-un final, dupa mai multe saptamani de urmarit siteurile online, am profitat de oferta de aprox 30 euro/ noapte si am ales hotelul Ibis.

Amplasamant – hotelul este amplasat la strada principala din Ao Nang, cu o mica zona de acces. La o privire pe google maps, este la 14 minute de mers pe jos pana la plaja. Totul suna bine si rezonabil, doar ca cele 15 minute de mers pe jos se simt mai greu la intoarcere in cauza urcatului pe deal… deci nu e chiar asa aproape cum credeam.

Cred ca zona in care este amplasat hotelul este “zona musulmana”, doarece vizavi de hotel este o moschee mare, iar seara strada se umple de musulmani care vand mancare, haine si suveniruri la preturi foarte bune… un fel de piata de seara, cu cele mai bune preturi gasite prinAo Nang (aviz amatorilor ????)

Camera –inca de la check-in am fost informati ca am primit un upgrade, o camera cu vedere la munte. O solicitasem inca de la rezervare, fiindca stiam ca in partea din spate poti avea priveliste la muntele stancos, peisaj tipic pentru Ao Nang.

Am primit o camera pe colt, cu un balcon destul de mic. Camera era decenta, micuta dar bine organizata, cu spatii de depozitare, cu tot ce aveai nevoie (inclusiv umbrela si lanterna). Curatenia a fost exemplara atat in camera cat si la baie. Baia chiar spatioasa, din aceea cu geam spre camera. Vedere la piscina si munte, ce altceva puteai sa vrei… poate doar sa nu stai chiar pe colt, sa ai balconul lipit de vecinu’, sa-ti vada in camera cand intinde prosoapele pe balcon.

Facilitati – Cazarea a venit cu mic dejun inclus, ce incepea de la ora 6 dimineata, lucru de apreciat pentru cei matinali. Bufetul suedez de la micul dejun a fost foarte bogat si diversificat: mancare calda, mancare rece, cereale, fructe, sucuri si cafea si chiar un egg station (pacat ca nu am nici o poza). La egg station= “taraba cu oua” era un angajat care iti pregatea oua in ce mod vroiai: ochiuri, omleta, amestecate, cu legume sau sunca… fain concept.

Singurul dezavantaj al micului dejun era aglomeratia de la orice ora. Hotel mare, aglomeratie pe masura, mai ales fiindca erau multi turisti chinezi si indieni care veneau in valuri de cate 10-20 persoane si se inghesuiau tot timpul.

Un alt aspect de care am tinut cont in alegerea cazarii, a fost faptul ca aveau serviciu de transfer pana la plaja gratuit. Intradevar era un fel de songathew care circula la un interval de timp prestabilit (din ora in ora parca). L-am folosit de cateva ori fara nici o problema, intotdeauna punctual.

Piscina era mare si curata, deschisa de dimineata de la 8 pana seara 8. Oricum deja de pe la 5 nu mai era soare datorita pozitionarii, langa munte. Am stat in 2 ocazii la piscina.

La parterul hotelului se afla un lobby foarte generos cu locuri de stat, perfect pentru diminetile cand astepti sa fi luat de cei cu excursile. Am apreciat de asemenea ca aveau si apa, suc si cevas aratele cu care te puteai servi in timp ce asteptai.

Dintre alte facilitati care merita trecute in revista ar fi: birou de excursii si taxi, serivicii de masaj, personalul de la receptie amabil si disponibil la orice ora, cantar pentru bagaje la parter (si pe asta l-am folosit la plecare, sa ne cantarim bagajele dupa sesiunea de cumparaturi).

Singurul aspect negativ si cu adevarat deranjant a fost GALAGIA… galagie datorata unor turisti indieni. Dupa 2 nopti de liniste si pace, urmatoarele nopti ne trezeam la 12 noaptea in tipete si urlate si la 5-6 dimineata la fel.

Au fost cazati cu noi pe etaj un grup de turisti (vreo 20) indieni. De principiu nu am preconceptii despre oameni, dar dupa experienta de acolo, am ajuns la concluzia ca indienii nu au respect pentru ceilalti turisti (sau cel putin cei pe care i-am intalnit). Cand se intoceau noaptea in camera vorbeau foarte tare, ii auzeam cum se saluta dintr-un capat in celalat al coridorului, sa-si spuna “noapte buna” sau eu stiu ce puteau sa-si spuna strigand pe coridoare. Dimineata la 6 la fel, parca treceau elefantii.

Am observant ca daca aveau ceva sa-si spuna la fel procedeau, ieseau pe coridor si strigau. O data am intalnit o familie si la lift. Asteptam linistiti noi 2 si un tata cu 2 copii. A venit liftul si am urcat, moment in care tatal si-a amintit sa strige la nevasta din camera. Copii tineau usa liftului. Am stat vreo 5 minute asteptand sa-i vina nevasta, nu cumva sa ne lasa sa coboram cu liftul si sa astepte ei urmatorul. Au zis un "sorry" si ne-au trans un zambet, probabil ca raspuns la privirile mele taioase.

In alta ocazie am coborat la ora fixa sa luam songathew gratuit pana la plaja. Eram noi si inca un cuplu, deci 4 persoane. Cand a venit soferul sa plecam, un domn indian a inceput sa strige la sofer sa-I astepte. Statea in usa hotelului, si isi striga familia sa vina, apoi ii mai zicea la sofer ca dureaza doar putin... am stat minute bune in formula asta. Nevasta si copii au venit in mers leganat, fara nici un semn ca s-ar grabi. In spate mama (cred) si mai inceata certandu-l ca de ce striga asa la ea (banuiesc). Cand sa dam sa plecam, stati ca mai trebuie sa ajunga si taica-su. Deja asteptam de 15-20 minute. Doamna de la receptie, iesita si ea afara din cauza tam-tamului, a zis sa mearga masina ca era plina si el cu tatal pot sa meagra in tura a 2-a cand se intoarce masina. N-a acceptat, ca nu poate sa desparta familia, asa ca a venit si tatal si ne-am ingesuit toti. Groaznic!

Experienta cu turistii indienii a fost groznica. India chiar era pe wishlist-ul meu ca tara de vizitat, dar acum nu-mi mai doresc acest lucru… Sper ca nu o sa mi-o ia nimeni in nume de rau, nu as vrea sa generalizez si nu obisnuiesc sa judec oameni, dar n-am mai intalnit asa ceva. Tocmai ca nu am vrut sa acuz si sa creez probleme nici nu am facut nici o sesizare la receptie. Am observant apoi ca managerul hotelului era si el Indian, probabil de aici si numarul mare de turisti indieni.

 

Ca si concluzie, hotelul este chiar fain, pacat de cei cazati daca aveti ghinionul sa nimeriti turisti din categoria mentionata. Iar daca as mai ajunge in Ao Nang, propabil as opta pentru alt hotel… nu de alta, dar chiar ai de unde alege!

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de r-Uca in 12.03.18 22:19:57
Validat / Publicat: 13.03.18 08:16:40
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în THAILANDA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1545 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (r-Uca); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P03 vederea de pe balcon
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 20100 PMA (din 16 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 2243.43 THB pe cameră

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [13.03.18 08:13:08]
    »

    Mutat în rubrica "Ibis Styles Hotel Ao Nang, KRABI" (nou-creată pe sait)

    --

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    r-UcaAUTOR REVIEW
    [13.03.18 08:33:44]
    »

    @webmasterX: Da, acolo ar fi intrarea la hotel. Dar cladirea ca pozitie este mai in spate, accesul se face printr-un drum... as zice ca e ok, multumesc!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster
    [13.03.18 10:05:48]
    »

    Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

    — (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă SAU (1A) ar fi meritat rubrică nouă, dar crearea ei nu a fost considerată oportună (în acel moment);

    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ impus unei astfel de selecții.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    r-Uca

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045330047607422 sec
    ecranul dvs: 1 x 1