GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Nu recomandam - alergie alimentara si enterocolita
Buna ziua,
Experienta la acest hotel a fost neplacuta din urmatoarele puncte de vedere:
1. Mancarea – de proasta calitate – sotul meu a facut o alergie aliementara, iar eu am ajuns la medic cu enterocolita virala pe perfuzii. Inca iau tratament si costurile cheltuielilor medicale nu au fost suportate in totalitate de asigurarea pe care am facut-o.
2. Amabilitatea – timpuri de asteptare, diferentierea fata de ceilalti turisti. Exemplu: am cerut schimbarea prosoapelor de plaja in aceeasi zi si ne-a fost refuzata. Daca am cerut o bere la ora 2 fix, la finalul pranzului, ne-a fost refuzata.
3. Costul sezlongurilor si umbrelei: este contra-cost 25leva pe zi. Daca vrei sa mergi cu umbrella singur, plaja disponibila este foarte mica si te bati cu toti rusii si studentii nemti.
Curatenia a fost ok, echipa de animatie este aproape inexistenta.
Pe scurt, nu recomandam.
Nu se justifica costurile comparativ cu ceea ce se ofera la acest hotel.
Trimis de roxana.panait in 16.07.13 14:49:55
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena, Balcik
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (roxana.panait); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.27804700 N, 28.03783000 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@roxana.panait: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare
Dear roxana.panait,
Thank you very much for your opinion.
As you may see, from reading the comments here, it is very important for us and therefore it is also very important on what all our guests, no matter which country they are from, think about their experience in HVD Viva Club Hotel.
Please allow me to clarify some points of your comments:
1. Regarding the variety and quality of the food, please let me state that as a part of our chain we do implement 14-days menu which is followed by our chefs in all our hotels in Bulgaria. We only work with certified suppliers of food and beverages and we do not make any compromises with the quality we offer. After all, we are striving to attract guests with the quality product we offer. Further to that, all our meals are labeled in the restaurant (including pictures' material) and it is easily recognisable from the guests in case they are allergic to something. All the meals we prepare for our guests are checked and prepared on daily basis, complying with all regulations and laws in the country;
2. As mentioned above, we do not make any difference between our guests. We have tourists from all around the world and we are happy to welcome every and each one of them in our hotel. With regards to the towels' change, we do it for all of our guests from 9.00 untill 18.00. At the day of guests check-in, we give out a towel card, with which they can get towels from the pool. Unfortunately we do not have any towels at the beach, only by the pool;
3. With regards to the cost of the sun-loungers and parasols at the beach - yes, they are against charge. We do not provide free use of them and it is not described in any of our official description. What we managed to do for our guests this year, is to make their way to the beach easier by travelling with our shuttle bus and also we have managed to contract better prices for our guests.
I would like to apologies that we did not make your stay as pleasant as you wanted and nontheless, I will be very happy to welcome you back in our hotel!
Best regards,
Kostadin Terziev
Hotel Manager
HVD Viva Club Hotel
NB HVDVivaClub este (sau a fost) reprezentant al unității
@roxana. panait: Buna, ar fi interesant de aflat daca ati postat impresiile si in engleza undeva pe alt site.
Dupa cum vedeti v-au raspuns cei de la Viva. Asta e de bine, chiar daca nu recunosc mare lucru. Demonstreaza ca le pasa de imaginea lor si vor sa sa apere pe acest site, caruia ii recunosc astfel importanta. Asta e de bine, zic eu, pentru ca putem incerca sa schimbam perceptia si felul in care ne trateaza uneori.
Oricum e laudabila interventia d-lui manager in sensul ca-i pasa de opiniile noastre.
Imi pare rau pentru ce vi s-a intamplat. Se pare ca am fost in aceeasi perioada. Fara intentia de a-i scuza, nu ma regasesc in "imaginea" descrisa in review-ul tau. Review-ul ulterior celui care iti apartine l-am postat cred la cateva minute dupa tine.
In privinta mancarii, crede-ma ca singura restrictie pe care mi-am impus-o a fost sa nu mananc paine timp de o saptamana si am reusit. Am compensat prin legume si am mancat de toate, iar felurile de carne pe care le-am amestecat, nu ti le poti inchipui. Copiii au avut "liber" si ei la autoservire. Din cei 8 membri ai "echipajului" (2 familii) nu am avut nici cea mai mica problema gastrica/alergica sau de orice fel.
Ati patit ce ni s-a intamplat noua la Albena in urma cu 3 ani - posibil o alergie/complicatie si realizez cat e de neplacut pentru ca era atunci sa ne intoarcem acasa dupa 3 zile. La Viva insa, ne-am simtit in largul nostru si in "siguranta alimentara".
Confirm, nu exista prosoape pentru plaja, doar pentru piscina.
Si chiar nu m-am simtit discreditat sau servit in mod diferit fata de turistii straini. Si aici e posibil ca voi sa fi avut ghinion cu personalul.
La plaja dadeam chiar 30 de leva pentru 2 sezlonguri + 2 saltele + umbrela. Si am iesit mai ieftin decat o familie de prieteni cazata la Astera care aveau gratuit pe plaja dar alte conditii la hotel.
Fara intentia de a defaima review-ul tau, am prea putin sau deloc sa le reprosez celor de la Viva.
@HVDVivaClub: All I can say is: congratulation for your detailed and focused intervention! It seems that you are very interested about the feed back received from your guests.
@daniel_72: Thank you! We are indeed very interested in knowing our guests opinion. This is the best guidance for us to improve our services in the future and offer better quality to our guests.
Cu stima,
Kostadin Terziev
NB HVDVivaClub este (sau a fost) reprezentant al unității
Problema cu alergia la mancare sau cu gastro enterita virala nu are nimic de a face cu mancarea!!! Gastroenterita virala are nevoie de minim cateva zile ca si perioada de incubatie pentru a se manifesta clinic iar alergia e ca si cum as manca alune desi stiu ca sunt alergic la ele!!! Articol rau intentionat!!!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2021 Nu as mai reveni la acest hotel! — scris în 04.08.21 de Kristins din BRăNEşTI [IF] - nu recomandă
- Jul.2021 Vacanță ratată la HVD Viva Club — scris în 31.07.21 de vioreland din BUCUREșTI - nu recomandă
- Aug.2020 Depinde de gusturi — scris în 29.08.20 de biapia din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2020 Totul OK, merită fiecare bănuţ — scris în 03.08.20 de Victor1979 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Aug.2019 Hotel excelent — scris în 22.08.19 de anca.faur din IAşI - RECOMANDĂ
- Jun.2019 Unpic prevazatori cu notele cam mari — scris în 16.06.19 de Radu80t din BRASOV - RECOMANDĂ
- Apr.2019 O minivacanta reusita — scris în 29.05.19 de fredutza din BUCUREşTI - RECOMANDĂ