GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
A fost OK, per ansamblu, acest sejur. Camera de hotel este absolut superba, imensa, curata, ingrijita INSA, la capitolul personal si organizare au mari probleme!
In primul rand parcarea (au 10 locuri de parcare subterane) costa 15! Euro pe noapte. Adica enorm!
Apoi, am ajuns la ora 11, a trebuit sa asteptam pana la ora 14, asa cum era si normal pana la urma fiindca atunci se facea check in-ul, insa marea problema a fost in momentul in care am intrat in hotel, dupa ce mersesem sa mancam in alta parte si am gasit aproximativ 150 de alte persoane, la receptie, intr-o invalmaseala groaznica, care asteptau sa fie cazate. A trebuit sa stam la coada o ora si jumatate, in caldura si inghesuiala, ca sa ne putem caza si noi. Proasta organizare!!
Insa punctul cuminant a fost una din cele mai jenante faze din viata mea, cand dupa ce am mancat o mancare de toata jena la restaurantul Asia (portii de maxim 150 grame fiecare), am dorit sa mai luam ceva de la restaurantul hotelului (platisem supliment all-inclusive! ), iar seful de sala, un anume Anton, i-a luat sotului farfuria cu mancare din mana!!! Efectiv, i-a smuls-o din mana si i-a spus ca daca vrea sa mai manance si aici sa-i dam 15 euro! Cand am mers la receptie sa-i facem reclamatie, ne-a tras de mana sa ne intoarcem sa manancam, insa deja era prea tarziu... Nici scuze, nici nimic, o atitudine de toata jena! Ne-am simtit amandoi extrem de umiliti!
Pacat ca totul arata bine si se vede ca sunt si oameni care se chinuie sa iasa totul bine, existe si "destepti" care strica tot!
Trimis de spezam in 10.05.10 01:12:25
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (spezam); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.29333300 N, 28.04472200 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Inca o dovada de lipsa de interes pentru satisfacerea turistului si interes maxim pentru obtinerea de profit in minivacanta de 1 Mai.
In afara de hotelurile din statiunile din sudul litoralului bulgaresc si cu cateva exceptii si in zona Varna, hotelierii bulgari i-au asteptat pe romanii veniti in numar foarte mare de Paste si 1 Mai cu bratele... intinse, dupa bani. Si atat. Multe din hoteluri au fost deschise doar pentru aceste sarbatori, personal probabil doar angajat si inca neinstruit, multe facilitati cu usile inchise, asa ca o vacanta la 4-5* nu are cum sa semene cu una din perioada de sezon.
Ai mare drepatate Valimi. Insa sunt si oameni care se chinuie sa fie totul OK. Ar fi nedrept sa nu-i amintim. Fiindca mereu faptele rele raman in amintire iar cele bune sunt considerate ca normale. Au fost si oameni care au incercat sa ne faca sejurul placut - animatorii pentru copii, cei care forfoteau la piscine ca sa stranga mizeria lasata de mai toti turistii, doamna care facea curatenie, care i-a facut fetitei mele o barcuta din paturica de pe pat, gesturi mici care inseamna mult!
Deci este adevarata zicala ca "omul sfinteste locul", fiecare hotel cu uscaturile sale. Pacat ca in evidenta ies mai intai partile negative, cele pozitive fiind cumva umbrite, desi poate sunt in numar mai mare.
Balcanismul este din nou la putere si pe litoralul bulgaresc.
fara suparare ,dar chiar daca esti la all inclusive,---nu ai voie sa scati mancarea din restaurant.este o regula de baza...deci aici nu ai dreptul sa fii suparat
Gabriel, cred ca ai inteles gresit. Sau poate m-am exprimat eu putin aiurea, nu stiu. Am spus ca dupa ce am mancat la restaurantul asiatic, am intrat pe cealalta usa din incinta hotelului, unde era al doilea restaurant si am vrut sa ne servim cu mancare. S-a inteles gresit!
Si sunt o "ea" . Multa sanatate si calatorii placute!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2022 Dezamăgire Griffid Bolero — scris în 11.06.22 de cs din BUCUREşTI - nu recomandă
- Apr.2022 Nu mai revenim la Grifid. — scris în 25.04.22 de fb124316* din BUCUREșTI - nu recomandă
- Jun.2021 Modest! — scris în 29.06.21 de dunoiu_andy din CRAIOVA - nu recomandă
- Aug.2020 Un Bolero dezamagitor — scris în 31.08.20 de Ilies din PLOIEşTI - nu recomandă
- Aug.2019 O vacanta reusita — scris în 06.09.19 de Oana Lung din PLOIESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2017 Bolero - un hotel cu tradiţie — scris în 15.10.17 de mariusand77 din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jul.2017 Excelent — scris în 22.11.17 de mihaelatoderita din GALATI - RECOMANDĂ