GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Buna ziua.
Am venit cu un feedback dupa vacanta din Egipt (Hurghada - Grand Resort).
In primul rand vreau sa incep prin a spune ca realitatea a fost contrar asteptarilor.
Primul lucru de care as vrea sa ma “plang” este viza. Chiar daca am fost informat in legatura cu preturile diferite la viza (28E la [...]si 25$ la ghiseul normal de vize), nu mi se pare normal ca cei de la [...], ca si firma turistica sa procedeze cum au facut-o… Eu ca si turist, intr-o tara straina, ar trebuii sa ma incred in ceea ce angajatii [...] ne zic, deoarece ei sunt legatura noastra cu acea tara straina… daca ei fac asemenea “manarii”, ca altfel nu am cum sa le zic, inca de la intrarea in tara, ce asteptari pot sa mai am in continuare?? Cred ca din cei ~200 oameni din avion, care aveau nevoie de viza, fara sa exagerez, mai mult de 20 nu cred ca au realizat sa isi procure viza de la ghiseul normal si pur si simplu au fost “jecmaniti” de cei de la [...].
In al doilea rand… sosirea la resort, a fost ca o palma peste fata… pozele de pe site-uri au fost photoshopate la nivel de maestru. Tapiteriile scaunelor erau de un aspect mai mult decat vintage.
La atribuirea camerelor, l-am intrebat pe domnul care se ocupa cu asta daca se poate sa avem camera cu un singur pat, ca na, eram un cuplu… ni s-a zis ca da, contra unei sume la alegerea noastra. I-am dat omului banu si a zis ca are o camera “deluxe” pentru noi... ok… ajung in camera… cateva prosoape de la baie aveau niste pete suspecte, iar tencuiala de la terasa ne dadea un sentiment de iarna... cadea, ziceai ca ninge…
Revenind la asteptari, cred ca stelele egiptele sunt mai mici decat cele romanesti. Asteptarea mea era in felul urmator… am platit un sejur de 7 nopti, la hotel de 5 stele, ALL INCLUSIVE si pot sa mananc si sa beau orice. GRESIT.
A doua zi de Egipt, la micul dejun, vad pe o masa niste fresh-uri. Iau unul, ca de, arata “fresh”, nu apuc sa ajung la masa ca un domn ma abordeaza si ma intreaba daca vreau fresh-ul… zic ca da si mai primesc o palma peste fata… fresh-ul era 2E, ca doar eram la ALL INCLUSIVE. Clar l-am returnat, iar domnul mi-a dat o privire, de parca ar fi zis, “uite si la asta frate, nu da 2E pe un fresh”, asta in conditiile in care eram la ALL INCLUSIVE.
Aceeasi poveste si la restaurantele din resort... pentru o cina cu un mic spectacol, sa platesc 15E/persoana, mi se pare aberant… ce-I drept... era 15E ca eram la ALL INCLUSIVE, ca de nu era mai scump… Asteptarea era ca, poate nu in fiecare seara, dar cel putin o data la doua seri, sa fie organizate ceva seri cu spectacole. Ceva mai special, sa ne tina in priza.
Per ansamblu, foarte dezamagit de serviciile din resort... bauturile de la terasa cred ca erau cumparate de undeva angro, iar paharele in care eram serviti erau aceleasi cred ca de anul trecut...
O alta intamplare neplacuta, am decis sa luam pranzul la un restaurant, care avea servirea pana la ora 3… la 3 si ceva, a venit un domn la noi si mai putin ne ridica cu forta de la masa pentru ca el trebuia sa pregateasca masa pentru cina... inadmisibil!!
Intr-o zi la cina, am luat o farfurie din teancul de farfurii si surpriza... avea maioneza pe fund... probabil s-au gandit sa mai lase putin acolo sa ne scuteasca de inca un drum...
Inca o problema mare a fost lipsa internetului in camera!! Singura zona cu wi-fi era la receptie, iar cand peste 100 de oameni stau pe internet, va puteti imagina calitatea acestuia.
Cum am spus mai sus, dezamagitor. Noroc cu excursiile ca parca a mai indulcit putin sederea acolo.
PS: Cred ca informatiile date clientilor ar trebuii revizuite si sa fie in concordanta cu realitatea.
Trimis de MihaiLau in 24.08.18 11:42:57
- A fost prima sa vizită/vacanță în EGIPT
9 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (MihaiLau); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 27.17477400 N, 33.82361000 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
9 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@MihaiLau: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
--
ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE
Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
--
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 69&ridAnt=88962
Aveți dreptate că stelele egiptene nu corespund cu cele românești. Ar fi chiar culmea. Fiecare țară are regulile ei, standardele ei, inspecțiile ei etc. Deja aici vorbim de un alt continent, de o altă cultură, altă mentalitate (având în vedere mizeria generală din zona arabă a oamenilor de rând, e logic ca angajații sau chiar managerii hotelurilor să perceapă altfel nivelul de curățenie acceptabil). În Turcia se știe, de exemplu, că inclusiv în categoria hotelurilor de 5 stele există diferențe foarte mari.
All inclusive înseamnă de obicei băutură și mâncare asigurată, dar nicăieri în lume nu există o precizare pentru ce fel de mâncare și ce fel de băutură. Având în vedere că există și oameni pretențioși, hotelurile aleg să ofere și unele servicii contra-cost, strict doar să mulțumească acele persoane (gen spălătoria). Pe lângă acestea, mai bagă ei și câteva chestii mai "de luxe" la mâncare (restaurantele a la carte de obicei), și la băuturi (freshuri, cafele uneori, cocktailuri sau alte băuturi alcoolice). Faptul că dumneavoastră puteți să mâncați și să beți fără să mai scoateți niciun ban deja se încadrează în ideea de all inclusive. Acum că mai erau și chestii care se plăteau, e altceva. Ce anume mâncați și beți fără să plătiți deja e altă dezbatere, dar pe care puteți foarte bine să o purtați înainte de a merge în vacanță cu agenția de la care achiziționați sejurul.
Desigur, ei ar trebui să vă informeze chiar fără să întrebați dumneavoastră de unele detalii. Depinde de ei.
Chiar și așa, sunt destule review-uri pentru acest hotel și dacă le citeați înainte de plecare măcar nu aveați așteptări și evident nici dezamăgiri.
Și eu merg pentru prima dată în Egipt peste o lună de zile, la alt hotel... Am citit ce s-a scris despre el, am căutat detalii despre mâncare, băutură, camere, am căutat și poze în disperare (că la fel mi se par și mie destul de învechite și mă interesa dacă au fost renovate măcar o parte), știu și poziționarea în hotel a camerelor, dar asta pentru că vreau să nu am surprize neplăcute la fața locului...
Pacat de experienta neplacuta si gustul urat al acestei vacante.
Anul trecut in octombrie am fost impreuna cu sotul in Hurgada... si ne-am intors cu o amintire super frumoasa... insa ce e drept am cautat aici pe site recenzii despre hotel si a fost exact asa cu scriau cei care au trecut.
Daca doresti poti citi inpresile mele din Egipt.
O zi buna si vacante fara surprize pe viitor
@cdd: la desert Rose. Sunt numai review-uri bune de anul ăsta. Dar asta nu schimbă aspectul camerei. Sunt foarte mulțumită de alegerea făcută și am așteptări relativ mari, dar vom vedea...
@fra: ???? imi doresc sa nu fiti dezamagit. Aspectul general al bailor este unul invechit, la fel si gresia din camera. Sunt cam uzate, dar curatenia este la cote inalte, au o armata de omeni care muncesc zilnic la intretinerea spatiilor exteiore, interioare, a piscinelor, a restaurantelor. Dotarile hotelului si efortul pe care il depun zilnic acei oameni pentru a va asigura un sejur placut sunt de apreciat. cu siguranta o sa puteti trece peste aspectele care va ingrijoreaza acum si o sa va bcurati din plin de vacanta. Am fost cazati in corpul 2000, camera cu vedere la piscina olimpica si am avut wi fi pe balcon ???? Se completeaza zilnic articolele se toaleta si mini barul, schimba zinic asternuturile, orice problema ai ti-o rezolva pe loc. Sunt ffff amabili! Am fost pentu prima data in Egipt si vreau sa repet experienta. Va recomand excursia la Cairo/piramide.
@cdd: he he mulțumesc. Nu ați scris despre experiența dvs! Ce mi-ați spus știam; e exact ce au spus cei care au fost anul acesta. ...
Ce conține mai exact mini-barul? Puteți să-mi scrieți pe privat (m-ar interesa și cu excursiile opționale cum ați procedat, că înțeleg că ați făcut) ca să nu din off-topic aici. Și dacă tot nu ați scris, poate ar fi util fix paragraful de aici să-l faceți review (chiar și cu un copy-paste), și să-i dați note, ca să fie vizibil pentru toată lumea ????
Buna. Si eu consider ca este o escrocherie a firmelor romanesti impreuna cu firma partenera sa incaseze taxa de viza de 28 eur in loc de 25 dolari cum apare afisat, poate ati sesizat ca germanii au fost indrumati de firma lor la ghiseele unde era taxa de 25 dolari, cand am ajuns noi s-au deschis 2 ghisee langa cele oficiale unde nu era afisat niciun pret. Cand am ajuns la ghiseu mi s-a spus 28 eur. La fel nu ni s-a comunicat nimic despre taxa de infoliere a bagajelor. Ba mai mult, noi am primit toti voucherele in limba maghiara, nimic in romana sau engleza, zborul a fost din Cluj-Napoca, intarziere la zbor cate o ora, atat la plecare cat si la intoarcere. Iar excursiile oferite de asa zis firma partenera au pret dublu fata de oricare alta firma din hotel care avea ofertele prezentate, dar din tara esti speriat sa nu accepti oferta de la alte firme decat de la firma partenera... care te escrocheaza !!!
Treaba cu taxa de viza care e 25 de dolari se rezolva foarte simplu: Nu mergeti la ghiseurile agentiilor de turism chiar daca trag de voi sa mergeti acolo, ci cautati direct ghiseurile bancilor si de acolo luat viza cu 25 de dolari, pe care v-o lipiti singuri pe o pagina libera din pasaport. Simplu si eficient si mai ales mai ieftin...
Succes!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Apr.2024 Super-Hurghada — scris în 15.05.24 de dorgo din TâRGU MUREș - RECOMANDĂ
- Jul.2023 Nu a fost la așteptările noastre — scris în 03.08.23 de ux130130 din AUSTRIA - nu recomandă
- Apr.2023 Grand Resort Hurghada — scris în 11.10.23 de dorgo din TâRGU MUREș
- Apr.2023 Hurghada pentru toti — scris în 13.05.23 de dorgo din TâRGU MUREș - RECOMANDĂ
- Apr.2023 Vacanta reusita — scris în 11.05.23 de K62i din ORADEA - RECOMANDĂ
- Dec.2019 Grand resort si excursii optionale — scris în 15.12.19 de Anamaria05 din CONSTANTA - RECOMANDĂ
- Aug.2019 Grand Resort - hotel super — scris în 17.09.19 de adutza_ghiocel din GALAţI - RECOMANDĂ