ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.08.2022
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Popeşti-Leordeni [IF]
ÎNSCRIS: 25.08.22
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2022
DURATA: 5 nopți
Familie
2 AD. + 1 COPII -- v: 7
Raport PREȚ/CALITATE:
DEZASTRU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 1 MIN

Dezamăgită la all inclusiv Grand hotel Caraiman - Neptun

TIPĂREȘTE

Am primit recomandare de la agenția de turism care ne-a oferit in ultimii ani vacante superbe in alte tari mult mai civilizate decât Romania. Sunt româncă și îmi este rușine de acest lucru, din păcate.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Camera extrem de mica, nu știu cum a fost cotat hotelul de 4 stele, baia este pentru minioni sincer nu ai loc să îți pui lucrurile pentru igiena personala, in cabina de dus nu poți să te apleci sa te speli pe picioare. Cred că este de 60x60.

Nu exista un cuier sau dispozitiv sa pui un prosop (nici in baie, nici un pe balcon).

Cazare all inclusiv, dar beneficiezi de apa sau suc doar in intervalul orar al meselor. In camera un minibar contra cost la niste preturi uauuuu, nici măcar o sticla de apa gratuita in camera si nici la piscina.

Sunt profund dezamăgită cum se percep serviciile de all inclusiv la noi in tara.

Hotelul nu este terminat de renovat și este o mizerie crunta in spatele acestuia, unde se afla și o parcare. Prosoapele și lenjeriile se usucă printre maldărele de gunoi.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Am luat pachet all incluzive, in care era menționat că există plaja a hotelului (momentan nici urmă) au spus că poate la anul


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Piscina curata, dar restul... Nu am găsit nimic care să mă in încânte sa revin.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Anton 78 in 25.08.22 15:41:12
Validat / Publicat: 25.08.22 17:37:03
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în NEPTUN / OLIMP

VIZUALIZĂRI: 2829 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Anton 78); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5400 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    8 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [25.08.22 17:35:39]
    »

    @ux126943: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.

    Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Conform politicii site-ului, reviews-urile cu evaluari „zero peste tot” sunt publicate FARA NOTE, fiind considerate scrise (prea) la supărare, lipsite (probabil) de minima obiectivitate așteptată.

    Dacă dorește, autorul poate reveni asupra evaluărilor, încercând să fie mai obiectiv — fie prin intermediul linkului EDIT IMPRESII, fie scriind un ecou (dacă timpul alocat editării a expirat)

    -

    Văd că sunteți încă acolo (sau în zonă). Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile întrebări / răspunsuri, de multe ori foarte utile — în direct, de la "faţa locului".

    Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... =109048&hid=821.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat câte ceva, ar fi zuper-util — link încărcare video.

    --

    „Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux126943 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici

    webmasterX
    [25.08.22 17:36:03]
    »

    Te-am ruga să (re)verifici coordonatele GPS ale acestei destinaţii pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)

    pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [25.08.22 22:49:45]
    »

    Câteva lămuriri

    1. Agenția v-a vândut sejur cu all inclusive sau all inclusive light, așa cum vinde hotelul?

    2. Dacă este a. i. light, băuturile sunt asigurate conform pachetului de servicii, doar în timpul meselor

    3. Preparatele culinare sunt dintre cele mai aprecaite din Neptun, de la rechin, storceag de rechin, dorada, bibam de mare... caracatita… zi de zi există show culinar. Nu inteleg care este problema

    4. Cabinele de dus, sunt standart 80/80. deci nu inteleg care este problema

    Nu in ultimul rând, am să vă rog ca prin mesaj personal să-mi transmiteti numele agentiei prin care ati calatorit la GHC. Mulțumesc!

    cris1982PHONE CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [26.08.22 06:50:02]
    »

    @ux126943:

    Sunt profund dezamăgită cum se percep serviciile de all inclusiv la noi in tara.

    Cred că problema este la agenția de turism, că nu v-a informat corect. Nu avea cum să vă vândă all inclusive, când hotelul are cel mult all inclusive Light. La fel și problema cu plaja proprie, care de fapt lipsește.

    Generalizarea și punerea de etichete nu face bine niciodată. Pe litoralul nostru există diverse concepte de all inclusive, fiecare hotel are propriul concept, iar turistul își poate alege ceea ce i se potrivește în funcție de dorințele personale. Alegerea este bine să o faci personal, după ce faci toate comparațiile necesare. Un agent de vânzări de la agenția de turism nu va avea niciodată disponibilitatea să îți povestească în detaliu plusurile/minusurile fiecărui hotel și nu va fi capabil să ia cea mai bună decizie prin raportare la calitate/preț și preferințele clientului.

    in ultimii ani vacante superbe in alte tari mult mai civilizate decât Romania.

    Te rog să ne povestești și nouă pe unde ai mai fost, că poate ne inspiră și pe noi vacanțele tale din țări mai civilizate.

    Totodată, observ că ai accentuat doar punctele negative, iar despre cele bune nu ai amintit nimic. Doar că a fost piscina curată, atât ne poți spune? Pe mine mă interesează facilitățile pentru copii, că văd că ai un copil de 7 ani. Există ceva animatori pentru copii? Piscina era încălzită? Cum au stat la capitolul curățenie la modul general?Mâncarea era proaspătă, era gustoasă? Cam asta mă interesează pe mine la un hotel. Mulțumesc pentru bunăvoința de a răspunde.

    cris1982PHONE CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [26.08.22 07:24:49]
    »

    @pepsi70ro: Adevărul este că e nepotrivită denumirea de„all inclusive light", când de fapt este vorba doar de pensiune completă. E firesc ca omul care a văzut all inclusive numai prin străinătate să fie indus în eroare de titulatură, să aibă așteptări de all inclusive dacă merge pe mâna agenției și nu se informează personal, iar de aici vin toate dezamăgirile la pachet.

    ⭐ValentinB_88⭐
    [26.08.22 10:55:23]
    »

    Zbang, am avut o experienta nasoala cu o unitate turistica, ce sa fac? Ah ma duc pe am fost acolo, imi fac cont si ma plang. Ca de obicei, oamenii tind sa vocifereze doar cand sunt nemultumiti. Atunci cand au parte de servicii reusite sau sunt pur si simplu satisfacuti de sejur, uita sa mai scrie. Pacat. ????

    A mai fost cineva cazat tot aici, acum 2 luni si a fost multumit.

    Ca de obicei, sunt diferente de perceptie intre asteptari si realitate. Dvs probabil v-ati imaginat un all inclusive bulgaresc sau turcesc si ati dat de o pensiune completa romaneasca. Practic ati primit ce ati platit.

    Despre tariful de 700 lei/ noapte si raportul calitate-pret ma abtin ca-mi sar iar in cap anumiti membri. ????

    webmasterX
    [26.08.22 13:56:28]
    »

    @Anton 78: Mulțumiri pentru schimbarea username.

    Anton 78PHONEAUTOR REVIEW
    [28.08.22 18:45:11]
    »

    @cris1982: mâncarea este buna

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Anton 78, cris1982, roxxie, ⭐ValentinB_88⭐
    Alte impresii din această RUBRICĂGrand Caraiman Hotel [Neptun]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040668964385986 sec
    ecranul dvs: 1 x 1