GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Sunt cateva ore de cand m-am intors dintr-un sejur „de neuitat" petrecut la acest "minunat" "hotel".
Ceea ce parea la inceput a fi un sejur cu adevarat minunat s-a transformat intr-un sejur „mai mult decat minunat" si asta pentru ca modul in care am fost tratati de catre patronul acestui "hotel" lasa foarte mult de dorit.
Sunt nevoit sa scriu in ghilimele cuvantul hotel pentru ca asa doreste patronul sa numeasca aceasta cladire dar eu nu sunt de acord cu el.
Fiecare are dreptul sa aiba o parare dar nu stiu cum au fost luate avizele necesare de la organele abilitate ale statului de s-a reusit incadrarea acestei cladiri in categoria hotel.
Ceea ce m-a deranjat a fost atitudinea patronului fata de mine, un client, atunci cand am sesizat ceva ce pentru mine reprezenta o problema. Pe scurt, acesta m-a anuntat ca, daca nu imi convine, pot sa plec.
Acest asa-zis "hotel" se lauda ca are restaurant. Asa e, doar ca acest restaurant este de fapt holul de la intrare iar in momentul cand canta muzica, aceasta se auzea de la parter pana la etajul 3 al cladirii, inclusiv in camere.
Avand in vedere ca am platit o camera in care se presupune ca este liniste, am solicitat sa fie dat volumul muzicii mai incet astfel incat sa nu se auda pana in camere. Raspunsul pe care l-am primit, este cel prezentat mai sus. Ceea ce mi s-a transmis de catre patron a fost ceva de genul: "Dupa ce ca te-am primit la mine in hotel mai ai si pretentii?"
In concluzie, pana la ora 0.30, am ascultat muzica ce se canta in resturant chiar daca eu doream sa stau linistit si sa ma odihnesc in camera. Dupa aceasta ora am trecut la urmatorul nivel. Am ascultat pana la ora 02.00 muzica de la banchetul unor copii de liceu.
Poate ca unii vor spune ca sunt carcotas, doar ca nu am fost singurul client nemultumit.
Unii nu au putut sa se odihneacsa pentru ca pe la ora 01.00 un alt client dorea sa foloseasca spa-ul pus la dispozitie de catre "hotel", spa care se afla la un etaj superior iar cei care au camerele sub aceste incaperi aud tot ce se intampla acolo.
Altii, ca si mine, au ascultat pana la 02.00 muzica de la banchetul liceenilor. Acestia au avut insa un bonus fata de mine. Ei au avut camerele sub sala unde se desfasura banchetul asa ca au putut lua pulsul celor ce dansau (vibra tot tavanul).
Nu am probleme cu muzica, sunt de acord cu cei care doresc sa cante si sa danseze toata noaptea, doar ca am pretentia ca atunci cand nu vreau sa particip la aceste activitati sa pot sa ma retrag in camera mea, in liniste.
Nu sfatuiesc pe nimeni sa mearga sau sa nu mearga la acest "hotel". E alegerea fiecaruia. Dar eu unul nu voi mai calca cu siguranta niciodata pe acolo.
Si ca sa-i "multumesc" patronului pentru faptul ca si-a facut mila de noi si ne-a primit in "hotelul" lui, voi face o plangere si la protectia consumatorului sa vad daca mi-au fost respectate drepturile de client. Se presupune ca atunci cand platesti o camera de hotel vei avea liniste.
Trimis de mc_jan in 17.05.15 16:51:16
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BRAN.
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mc_jan); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.53009800 N, 25.37188900 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@mc_jan: Te-am ruga să (re)verifici coordonatele GPS, mai precis localizarea acestei unități pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)
Mulțumesc.
@webmasterX - Localizarea acestei unitati este corecta.
Domnule (a) draga (...) te rugam chiar sa trimiti acele controale. Precizam ca doamna care s-a ocupat de rezervare R.C. a fost anuntata de acest banchet si ati fost rugati sa va reprogramati daca doriti... referitor la muzica s-a oprit la ora 11:00... numai bine!
NB Trimbitas este (sau a fost) reprezentant al unității
@Trimbitas - Domnule "patron al acestui asa-zis hotel", observ ca aveti in continuare aceeasi atitudine de dispret fata de clientii dumneavoastra.
(...) si nu va ganditi ca sunt atatia clienti care imi pot sustine cele scrise aici.
Dar nu pentru dumneavoastra am scris acest review ci pentru a sti posibilii clienti la ce sa se astepte daca se vor caza la dumneavoastra "in curte".
@mc_jan: D-le ''client', patronul are timp de '''clienti " ca Dvs, cel ce va raspunde e cel care se ocupa hotel..., nu avem nevoie de, astfel de "clienti" care au un tupeu fantastic incat sa se duca intr-un restaurant si sa inceapa sa urle la formatie sa opreasca muzica pana mananca el , in conditiile in care ati fost anuntati de grup si ati fost de acord sa veniti. Sunteti genul de persoane care cauta sa stea gratuit prin hoteluri facand plangeri si amenintand cu controale. Nu va este rusine sa jigniti profesori (observ ca si prieteni dvs au scris mai sus)? Am sunat-o pe D-na profesoara, poate doreste si dansa sa isi scrie parerea... va dadeati persoane publice pe la hotel... se vede -am scris pentru cei care citesc aceste randuri... sa fiti sanatosi si va rugam ca pe viitor sa ne ocoliti!
NB Trimbitas este (sau a fost) reprezentant al unității
@Trimbitas - Frumoasă atitudine din partea dvs., în calitate de reprezentant al unității de cazare, să recomandați turistului plătitor să vă ocolească pe viitor! Indiferent de cum a reacționat omul (chiar nu mai contează ce a spus /făcut) dvs. ar trebui să fiți mai politicos și rezervat în exprimare. Sau altfel riscați să vă ocolească și alți potențiali clienți.
Din câte am văzut d-nul are un copil de 1 an, așa că presupun că l-a deranjat muzica, lucru perfect de înțeles.
@luciaoradea: D-l are un copil de 3 luni... stie exact ce se petrece la un hotel unde sunt grupuri si il tine acasa. Am auzit ca ati facut deja plangere... aveti grija cum dati asa primiti, Dumnezeu e sus si vede. Atitudinea noastra fata de oameni ca Dvs este sa ii ocolim, daca ei se agata ca scaiul de noi.
Numai bine, si va rugam pe viitor sa stati in curtea Dvs. Nu va faceti griji pentru potentiali nostri oaspeti, avem oaspetii nostri vechi, de ani de zile, care stiu cine suntem, ii asteptam cu mare drag!
NB Trimbitas este (sau a fost) reprezentant al unității
@Trimbitas: Am senzația că răspunsul nu îmi este adresat mie...
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2022 Dezamăgită, următoarea vizită în Bran am să ocolesc această locație. — scris în 13.08.22 de ux126662 din NăVODARI - nu recomandă
- Jan.2022 Hotel Flo Mary Bran — Oribil — scris în 24.01.22 de Grosu Anatolie din BUCUREșTI - nu recomandă
- Jul.2021 Execrabil — scris în 25.07.21 de ux121216 din CONSTANţA - nu recomandă
- Nov.2020 Nu recomand cazarea in aceasta locatie — scris în 02.12.20 de ux118060 din BUCURESTI - nu recomandă
- Jan.2019 Un weekend reusit — scris în 28.01.19 de claudia ene din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jan.2019 Groaznic — scris în 11.01.19 de Nikoo din BRăILA
- Dec.2018 Nu recomand — scris în 30.12.18 de ElySweet din BUCUREşTI - nu recomandă