ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.05.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Gaesti
ÎNSCRIS: 24.02.13
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 7 nopți
team-building
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
34.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

Încercati altă destinație

TIPĂREȘTE

Am fost cazati la acest hotel in interes de serviciu, dar nu recomand, curatenia si igiena lasa mult de dorit. Prosoape, lenjerii, draperii patate, perdeaua de la dus cu pete de mucegai, miros pregnant de igrasie, de fapt este un hotel vechi care s-a incercat a fi renovat, numai ca totul este de "fatada", inca de la intrare se vede acest lucru, nici macar la recptie nu au modernizat.

Masa poate fi servita atat in regim de autoservire cat si restaurant, se dau de la receptie niste "tichete" gen banuti de monopoly, si se plateste cu acei banuti cu valori diferite de 1 leu, 5, 10 si 50, la care se primeste rest tot la fel in acei banuti de hartie.

Nu era nicio facilitate, doar wi-fi in receptie, eu nu recomand aceasta unitate de cazare, la ce preturi au... cheltuiti banii in alta parte.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de andreescovic in 29.05.14 23:10:58
Validat / Publicat: 30.05.14 07:33:51
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EFORIE NORD.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1704 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (andreescovic); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1350 PMA (din 3 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster
[30.05.14 07:33:08]
»

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

Mulţumesc.

Lyssys
[30.05.14 10:18:34]
»

Of, frumoase aduceri aminte! (Pentru că țin de... tinerețe...)

Am stat la Hotel Felix de câteva ori, demult, demult, prin anii 1990-199și ceva... La început era în portofoliul agenției cu care mergeam, apoi nu l-au mai avut, parcă ziceau ceva că l-au preluat cei de la mine, dar, foarte de treabă, dl-ul de la agenție ne-a făcut rost de un bilet acolo...

La acea vreme, cam toate hotelurile de "n" stele erau la fel, iar acesta era un hotel de 2 stele, exact ca toate celelalte de clasa lui. Dacă îmi aduc bine aminte, numai latura sudică (aproximativ) are camere cu balcoane, cealaltă nu, noi am avut de fiecare dată cameră cu balcon... Îmi aduc aminte că o dată am achitat și un pat suplimentar, juniorul nostru avea vre-o 4-5 ani, și am primit un pat pliant, "deșelat" rău de tot, nu l-am putut folosi, nu am reușit să-l scoatem pe balcon, și nici nu au vrut să-l preia înapoi, deși nu aveam pretenția să ne returneze banii, astfel că ne-am împiedicat de el, la propriu, 10 zile...

Masa se lua la restaurantul Perla Mării, a la carte, maaare, mereu plin... Nu-mi amintesc lucruri neplăcute despre mâncare, dar rețin că aveau program de seară, nu mai rețin dacă doar la sfârșit de săptămână sau zilnic, însă era ceva pentru acele vremuri, era în program chiar un ansamblu de dansuri din Chișinău...

Oricum, în timp a scăzut și calitatea serviciior restaurantului, am mai fost peste ceva ani, deși nu mai stăteam în zonă, dar... devenise ceva prea comun...

Neavând restaurant propriu, conform criteriilor, nu putea să aibă mai mult de 2 stele atunci, ... de piscină, nici nu putea fi vorba, nu exista posibilitatea fizică pentru așa ceva...

Probleme cu igrasia erau la toate hotelurile, fără excepție, atunci, la parter, în principal pentru că nu se putea lăsa geamul camerei deschis. Cred că de aici am rămas cu fobia cazării în camere la parter, oriunde și oricând!

Despre camere mochetate, în hotelurile de pe litoral, dintotdeauna NU am avut o opinie pro: nu e prea igienică mocheta în spații cu trafic mult, frecvent schimbat ca și ocupanți, iar despre nisipul care se căra în camere... pot doar să întreb la intrările din câte hoteluri ați văzut dușuri/furtun pentru spălarea acestuia de pe picioarele turiștilor?!... Nu cred că e diferită prea mult situația nici acum, acele furtune/robineți existau, fizic, dar amplasate undeva pe lângă bazinele (cel mai adesea goale) unor piscine/heleșteuri de pe spațiile verzi comune mai multor hoteluri, și care în mare parte nici nu erau funcționale...

Despre mobilier... nu cred că la noi se lucrează cu designeri de interioare, ci se fac renovări pe principiul "ce-i mai ieftin". Cred că nu de puține ori ați citit în prezentarea unui hotel din afară despre asortarea mobilierului și a gresiei cu culoarea nisipului, culori de pământ, culori solare, bla-bla-bla..., dar cu rezultatul unui ambient luminos, de "joie de vivre"..., pe care mobilierul și ușile brun-maron, draperiile și cuverturile de culori sumbre, nu le oferă...

... Ca să nu mai lungesc, păcat că la noi se ratează încă de multe ori posibilitatea de a face un lucru bine...

Despre faptul că starea de prezentare a mobilierului din dotarea camerei se datorează însă ocupanților (vremelnici), e dureros de menționat! Dacă lenjeriile și prosoapele pot fi înlocuite mai des, adică atât de des pe cât reclamă gradul lor de uzură (oricum indisolubil proporțional cu calitatea lor!), mobilierul nu-și permite nimeni să-l înlocuiască după fiecare sezon...

Despre curățenie... cel puțin aspectul legat de preluarea gunoiului, efectiv poate ruina o afacere! Personalul ar trebui înlocuit imediat...

Unde se mănâncă acum, și-au amenajat restaurant propriu? Văd că a apărut o terasă a barului, pe vremea aceea nu era... Iar lucrurile nu par să se fi schimbat nici în ceeace privește parcarea...

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Lyssys
Alte impresii din această RUBRICĂFelix Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045315027236938 sec
    ecranul dvs: 1 x 1