GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Grand Hotel Excelsior. O alegere inspirata
Perioada sejur: 01 - 08 august 2019.
Locatia: La Valletta. Malta.
GRAND HOTEL EXCELSIOR reprezinta un monument al timpurilor in continua schimbare, care combina o viziune contemporana si bogatie istorica a portului Marsamxett si a Vallettei, capitala insulei.
Grand Hotel Excelsior este o locatie de lux, 5 stele, situata intr-un spatiu minunat in centrul orasului La Valletta, suburbia Floriana 1810, pe Great Siege Road, la intersectia dintre Triq Vincenzo Dimech cu Triq L-Assidju L-Kbir.
Intre Aeroportul International si hotel este o distanta de 7km, aproximativ 20 minute cu mijloc auto.
Accesul la hotel se face pe Great Siege Road cu mijloace auto sau pe jos coborand 170 de trepte de la intersectia celor doua strazi amintite mai sus. La urcare e putin mai complicat.
Oaspetii hotelului au acces usor la Centrul Istoric, la Teatrul Manoel, Muzeul National de Arte Plastice si Muzeul National de Arheologie, Marele Seig al Maltei, Palatul Marilor Maestri ai Cavalerilor Ioaniti, Piata Independentei. De asemenea, in apropiere se gasesc principalele banci, HSBS si BOV (Bank of Valletta). Pentru schimb valutar sau informatii suplimentare turistii pot contacta personalul de la Receptie. De retinut: este posibila modificarea principalelor valute in euro la Receptie sau in agentiile bancare locale.
Imediat cum am coborat din autocarul care ne-a transferat de la aeroport un majodorm a deschis usa de la intrare si ne-a indrumat catre Receptie. Trebuie sa specific ca eram in total noua turisti romani. Spre marea surprindere am aflat ca suntem la etajul 6. Grand Hotel Excelsior este construit in trepte pe stanca. La Receptie, alta surpriza. Apare un baiat tanar imbracat la costum care ne intampina politicos si protocolar:, Bine ati venit la Grand Hotel Excelsior! ” Unul de-al nostru. Indata face un semn si apare un bellboy cu o tava pe care erau randuite niste paharele cu ceai. Ritualul de primire.
Romanasul nostru a fost de mare ajutor in privinta formalitatilor de cazare. Ne-a explicat ca avem de platit o eco taxa de 3,50 euro pe zi plus o garantie de 100 euro per sejur. Garantia urma sa fie recuperata la predarea camerei.
Inainte sa luam cartelele de acces de la camere fiecare dintre noi am primit un stecher trifazat, adaptor electric, fara de care nu poti sa incarci telefonul mobil, tableta sau laptopul. Normal! Malta a fost colonie britanica, iar vechiul sistem s-a pastrat.
Odata terminate procedurile de cazare, bagajele au fost preluate de alti bellboys si expediate la camere., Mica atentie” este de 10 euro pentru acest serviciu.
Grand Hotel Excelsior ofera o serie de infrastructuri somptuoase pentru ospitalitate si timp liber, servicii impecabile din septembrie 2007, anul inaugurarii, pana astazi.
Locatia se caracterizeaza printr-o gama larga de camere, cu o nota de lux si exclusivitate. Indiferent de preferintele fiecarui turist, nivelul serviciilor este fara egal. Cel putin asa asigura administratorii care se mandresc cu serviciile oferite turistilor si celor care calatoresc in interes de afaceri.
Hotelul dispune de 439 de camere (Standard, Deluxe, Executive si Suites), toate echipate cu mobilier elegant si dispozitive tehnologice de ultima generatie: ample si luminate natural.
Din pacate nu toate ofera o panorama uluitoare. 16 incaperi sunt pozitionate vertical fiind destinate gazduirii de intalniri de afaceri, toate echipate cu cele mai avansate tehnologii, inclusiv o Sala de Expozitii si piesa de rezistenta - Marea Sala de Banqueting.
Camera Standard este dotata cu pat dublu, 2 noptiere, 3 veioze, lampadar, birou, fotoliu si taburet, masuta rotunda, masuta dreptunghiulara, dulapior pentru minibar si minifrigider (minibar la cerere), dresing (2 halate de baie, umbrela, 2 perechi papuci de baie, umerase, perie haine, perie incaltaminte, saci de plastic). Pardoseala este acoperita cu mocheta. Televizorul Philips este model mai vechi, fara USB, pe sistem analog (30 programe), dar, la cerere si contracost, se poate aduce la camera un televizor cu ecran plat, cu servicii prin satelit. Accesul la internet este gratuit. Se aplica o taxa suplimentara prin dial-up pentru internet de mare viteza.
Balconul este potrivit pentru doua persoane fiind dotat cu o masuta si 2 scaune. Vederea este catre un zid de aparare si o mica parte din portul turistic.
Se recomanda pastrarea tuturor obiectelor de valoare in cutia de siguranta, Seif, aflata in dresing, si sa ne asiguram ca este perfect inchisa inainte de a parasi camera. Administratia hotelului isi declina orice responsabilitate pentru orice pierdere sau deterioare a efectelor personale.
Baia are gresie pe jos si, in afara de dotarile necesare, are in plus articole de designer si machiaj, oglinda barbierit, articole de toaleta. Uscatorul de par nu poate fi utilizat in baie deoarece nu exista priza.
Diversitatea extraordinara de restaurante cu tematica mediteraneana, asiatica si orientala asteapta sa incante cu preparate rafinate, pregatite cu pasiune de master chiefi priceputi. Fie ca dorim o masa informala intr-un mediu relaxant, fie ca ne delectam la un pranz sau o cina rafinata, personalul este ferm convins ca ne-a depasit asteptarile culinare.
HARBOUR VIEW. Barul este situat langa holul central, la intrarea principala din hotel, la etajul 6. Mobilat fin, cu gust, vedere la piscina exterioara si la apele adanci ale portului Marsamxett. Locul ideal din care poti admira superbele apusuri de soare malteze deoarece trece cu vederea o panorama magnifica cel putin. Deschis 24h/zi, 7 zile/saptamana, Harbour View este locul perfecu de intalnire cu prietenii pentru un aperitiv sau o noapte plina de distractii. Personalul recomanda o tinuta decenta, exclus costumatia de baie.
ADMIRAL”S LANDING. Indiferent de preferinte, de oferta larga a bufetului tematic sau de specialitati descoperite printre incantarile meniului creativ, Admiral”s Landing ofera tot ce e mai bun. Restaurantul este situat la etajul 5, iar accesul se face direct de la intrarea principala a hotelului pe scari sau cu liftul., Bucurati-va de un apus de soare, in timp ce noi avem grija de dumneavoastra in mod excelent”, este motto-ul cu care te intampina personalul de deservire. Deschis pentru masa de pranz (12:00-15:00) si pentru cina (18:30-22:30). Recomandat pentru tinuta decenta.
YACHT CLUB. Un restaurant in aer liber, la etajul 1, unde se servesc salate usoare si gustari tipice la piscina. Deschis doar in timpul sezonului estival. Se recomanda imbracaminte de baie sub tricou.
TIKI BAR & RESTAURANT. Nu trebuiesc ratate cele mai bune cocktail-uri sau bauturi potrivite la Tiki Bar, chiar langa piscina, in aer liber, cu vedere la apele superbe ale portului Marsamxett. Un loc unic si relaxant pentru oaspetii de toate varstele. Sunt recomandate gustarile usoare pentru pranz si deliciile gastronomice pentru cina, de un fel, toate incadrate de albastrul profund al marii. Deschis in timpul sezonului estival. La pranz este permisa tinuta in costum de baie, dar pentru cina, in celebrele, Villa”, se recomanda imbracaminte decenta.
CHARTROOM BAR. Situat la etajul 7, un salon cu tema marina, relaxant pentru ceai dupa amiaza, bauturi si divertisment live seara. Tinuta decenta!
SPICE ISLAND AND CASTAWAY BAR. Este bine venit sa na incantam ochii cu privelistile panoramice ale portului interior, in timp ce savuram cu gust din bunatatile somptuosului bufet suedez servit la micul dejun (07:00-10:30), sau sa stam aici pentru relaxare si savurarea mancarurilor grandioase la apusul soarelui pentru un aperitiv si o cina de neuitat. Restaurantul se afla la etajul 4, iar personalul solicita din partea clientilor o tinuta decenta.
Personalul hotelului are pregatire specifica pentru a oferi toata asistenta necesara pentru a garanta un sejur cat mai placut. Administratia ofera in orice moment informatii detailate despre urmatoarele servicii: baby sitting, excursiisi info turistice, wi-fi, zboruri avion, servicii de bagaje, obiecte pierdute, servicii de corespondenta, asistenta medicala, servicii de secretariat, informatii Spa, servicii si info taxi, info despre locatii de interes, info despre sporturi nautice si scufundari (doar in sezonul estival).
Pentru toate serviciile solicitate se accepta plata cash sau prin cardurile majore de credit: Visa, American Expres si MasterCard.
Alte facilitati oferite de Grand Hotel Excelsior: piscina exterioara si interioara; plaja privata; sala gimnastica; centru de afaceri; sala de reuniuni si receptii; salon coafura; servicii de curatatorie si spalatorie; servicii de lustruire incaltaminte si calcat imbracaminte.
PISCINA EXTERIOARA. Toti oaspetii hotelului au acces la piscina pe baza cartelei de acces camera. Prosoapele si sezlongurile sunt gratuite. Exista piscina pentru adulti si una pentru copii. Pentru aperitive si bauturi calde sau reci avem Tiki Bar, restaurant cu tenta orientala, servite in locasuri numite, Villa” ce au fost create de mesteri filipinezi. Decorul este superb, cu statuete reprezentand bastinasi din zona Orientului Indepartat si totemuri specifice. Privelistea este suplimentata de apele portului Marsamxett si panorama Vallettei.
PISCINA INTERIOARA. Pe parcursul sejurului meu aceasta era inchisa pentru renovare asa ca nu pot oferi detalii despre ea.
PLAJA PRIVATA. Este destul de mica, dar curata si bine intretinuta. Nu incap mai mult de 20 de persoane una langa cealalta. Intrarea in apa se face pe scari si este recomandata incaltaminte de baie.
SALA DE GIMNASTICA. Destindere si exercitii fizice intr-un mediu linistit si relaxat. Sala dispune de aparate individuale, greutati si balensiere, biciclete stationare, benzi si steppere sunt la dispozitia turistilor in fiecare zi intre orele 06:30-22:00.
LE GRAND SPA.,, O oaza de liniste”, am auzit de la cativa turisti straini. Situata la etajul 1, langa piscina interioara. Personalul calificat are grija de bunastarea fiecaruia. Trupul si mintea se relaxeaza datorita unei game largi de atentii, de la masaj pana la exfolierea totala a trupului, pana la tratamente pentru reinnoirea epidermei, tratament facial, epilare cu ceara, manichiura si pedichiura. Toti membrii echipei Spa sunt instruiti de terapeuti de renume international pentru a raspunde asteptarilor clientilor.
SHOPPING. Pentru cumparaturi avem la dispozitie magazinul de cadouri si suveniruri, gift shop, de la nivelul holului central, etajul 6, chiar langa intrare hotel, s-au putem merge spre centrul Vallettei, la cativa metri de hotel unde descoperim o gama variata de magazine din care putem alege de la delicatesele locale pana la obiecte pretioase create de cunoscuti artizani maltezi.
BABY SITTING. Personalul calificat este dispus sa aiba grija de cei mici alaturi de doritori pentru ca acestia sa se poata relaxa. Pentru aceasta trebuie rezervat serviciul cu 24h in avans.
ANIVERSARI DE NASTERE. Cine doreste sa sarbatoreasca un eveniment de neuitat este rugat sa contacteze personalul de Servicii pentru Clienti si sa informeze despre ocazia speciala.
BANQUETING. Grand Hotel Excelsior ofera o gama larga de servicii intr-o selectie larga de spatii disponibile. Majoritatea zonelor de conferinte si banchete sunt luminate natural si ofera panorame uluitoare asupra portului Marsamxett si a Hotelului Plaza. Cu o capacitate pana la 1000 de persoane aceste structuri speciale sunt echipate cu tehnologii de varf si un sistem de sprijin la nivel inalt pentru a asigura ingrijirea evenimentelor demne de un serviciu de 5 stele.
SERVICII DE CORESPONDENTA. Cine doreste sa primeasca e-mailuri sunt rugate sa solicite expeditorului sa le transmita la info@excelsior.com. mt. Toate corespondentele in numele propriu vor fi lasate in camere. La magazinul de suveniruri se pot cumpara timbre si carti postale. Personalul de la Receptie raspunde prompt la orice intrebare pe care cineva o are cu privire la acest serviciu.
SERVICII DE CURATATORIE SI SPALATORIE. Personalul administrativ dedicat curateniei camerelor ofera standarde profesionale ridicate si lucreaza in modul preferat turistilor care vor sa se simta ca acasa, oricat de departe ar fi. Personalul este dispus non-stop pentru urmatoarele solicitari referitoare la: room-service (ceai si cafea); produse de baie; prosoape; perne; paturi sau lenjerie hipoalergica; flori si vaze; aparat antitantari; aparat de calcat si masa aferenta; patuturi pentru bebelusi; obiecte pierdute; curatare uscata; spalatorie si calcatorie. In garderoba fiecarei camere se gaseste o geanta pentru livrarea hainelor catre serviciul de spalatorie si curatare uscata. Serviciul este rapid, disponibil la cerere, cu supliment la pret de 50%. Programul de servici este disponibil intre orele 07:30-19:00,7 zile/saptamana, pentru urmatoarele:
a) depunerea hainelor la ora 09:00, restituirea la ora 18: in aceeasi zi.
b) depunerea articolelor de imbracaminte pana la ora pranzului, restituirea pana la ora 19:00 in aceeasi zi.
c) depozitarea articolelor de imbracaminte pana la ora 19:00, retur in ziua urmatoare.
SERVICII DE LUSTRUIRE A INCALTAMINTEI. In garderoba (dresing) se gaseste un cos pentru pantofi si o lista de preturi specifice pentru servicii. In caz de nevoie se lasa pantofii in cosul special prevazut in fiecare camera dupa care este apelat serviciul de curatenie a camerei. Incaltamintea va fi colectata si readusa in urmatoarea ora.
 
GRAND HOTEL EXCELSIOR este recomandat celor care doresc sa viziteze La Valletta, fie ca sunt intr-o calatorie de afaceri sau pentru vacanta. Sigur vor gasi o oaza de liniste si confort.
 
MULTA SANATATE LA TOTI MEMBRII AFA !
SA SPERAM CA NE VOM FACE VACANTELE SI ANUL ACESTA!
Trimis de ovidiuyepi in 22.03.20 15:22:38
- A fost prima sa vizită/vacanță în MALTA
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ovidiuyepi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 35.89736213 N, 14.50452463 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Excepțional review-ul, detaliat, foarte bine organizat, poze super „explicitate” etc
Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut”
— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ necesar unei astfel de selecții.
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)
===
Articolul a fost selectat ca MiniGhid AmFostAcolo pentru această destinaţie.
@ovidiuyepi: Intradevar o alegere inspirata, felicitari, votat cu mare drag.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2017 Hotel Grand Excelsior din Floriana — scris în 30.08.17 de Alina41 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Dec.2016 Hotelul Excelsior - dezamagire totala la un preț nejustificat — scris în 06.01.17 de Popalaura din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2016 Grand Hotel Excelsior, un hotel de elită al Maltei — scris în 04.12.16 de Radu Tudoran din CăLăRAşI - RECOMANDĂ
- Sep.2014 Un hotel bun, insa nu chiar atat de 'GRAND'. — scris în 15.09.14 de popescub din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2012 O alegere inspirata — scris în 10.02.14 de Dana2323 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2009 Minunat — scris în 23.07.09 de marianademy din CAMPIA TURZII - RECOMANDĂ
- Jun.2008 Cavalerii de la Malta — scris în 30.11.10 de popescu.borsa* din BORSA-MARAMURES - RECOMANDĂ