DEZASTRU
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Evia Hotel3 / MENIU
Hotel Evia Eforie Nord, o dezamagire pe care n-as vrea sa o simtiti personal
In ceea ce priveste hotelul Evia din Eforie Nord... mi-e foarte greu sa-mi amitesc prin ce am trecut... Voi incerca pe scurt sa va dau cateva indicii pentru a va forma o imagine reala.
Dezamagitoare sunt: amplasarea departe de plajă, lipsa liftului (daca stai la etajul doi si ai o nevoie fiziologica nu e deloc o placere, darmite daca mai ai si copiii cu tine in concediu), toaleta mizerabila din curtea hotelului (cu un singur wc pentru femei si altul pentru barbati), mancarea fara gust, modul sec de comunicare al personalului... Toate iți lasa un gust amar!
Pe usa de acces in hotel scrie cu litere mari: Este strict INTERZISA INTRAREA CU ALIMENTE in aceasta unitate hoteliera. Adică nu poți intra cu un fruct, un iaurt pentru tine sau copii... in conditiile in care oferta lor culinara este foarte saraca. Și daca mai esti cazat la etajul doi al hotelului si vrea copilul o gustare, nu numai ca esti nevoit sa cobori, dar mai si mergi kilometri ca sa poti achizitiona fructe...
Amplasarea hotelului este foarte departe de plaja din Eforie Nord, contrar a ceea ce susțin atât reprezentantii hotelului, cat si cei ai agentiei [... ]. De fapt, se merge pe jos circa 15 minute pana la scarile care se coboara in alte zece minute pentru a ajunge pe plaja.
Din aceasta cauza am plecat dupa prima noapte de cazare si am reclamat la ANPC conditiile ireale prezentate de hotel si agentie si faptul ca proprietarul hotelului a refuzat sa ne returneze banii pe noptile nefolosite, dar care erau achitate anticipat prin agentie!!! Asteptam solutionarea si returnarea banilor.
Scarile care conduc la plaja (singura modalitate de a ajunge pe plaja!) sunt intr-o stare de degradare groaznica (abia poate coborî un adult pe ele, fara sa cada/alunece; coborarea pentru un copil mic este un adevarat pericol, risc major de alunecare, lovire etc.).
Pe scurt, nu este un hotel potrivit pentru familiile care au copii, dar nici pentru oricare om care isi doreste o vacanta relaxanta, nu maraton la mare.
Deci, nu recomandam nimanui acest hotel Evia.
Trimis de Andra100 in 09.08.21 18:17:41
- A fost prima sa vizită/vacanță în EFORIE NORD
13 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Andra100); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.06583010 N, 28.63722260 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
13 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Andra100: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.
Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE
Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
-
Mutat în rubrica "Evia Hotel, EFORIE NORD" (nou-creată pe sait)
-
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)
-
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 04572&hid=26994.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.
Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut”
— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)
Ai procedat foarte bine ca ai reclamat aceste nereguli. Sa speram ca organele abilitate își fac datoria. Dacă toți care au astfel de neplăceri și de tratamente ar reclama cu siguranță acești manageri și patroni aroganți ar începe încet încet sa respecte turistul și banii pe care ii dam!
nu inteleg: de ce trebuia sa cobori de la etajul 2 daca aveai nevoi urgente?
@nrs:
”nu inteleg: de ce trebuia sa cobori de la etajul 2 daca aveai nevoi urgente?
De fapt, este exact invers: stai în grădină şi când ai o urgenţă trebuie să urci două etaje până în camera ta pentru a folosi baia ta, toaletele din curtea hotelului fiind mizerabile, după spusele autoarei. Scăpai mai ieftin dacă erai cazat la primul etaj
@m liviu:
”Ai procedat foarte bine ca ai reclamat aceste nereguli. Sa speram ca organele abilitate își fac datoria.
Eu nu cred că este chiar aşa. Până la urmă care ar fi "neregulile" reclamate, pentru că în afara curăţeniei sau lipsei curăţeniei la toaletele din curte eu nu văd altă problemă pentru care ar putea fi sancţionaţi?
Dacă tu o ţii cu nervi şi tot într-o reclamaţie, este puţin probabil ca oamenii ăia să mai aibă puterea să-ţi zâmbească.
Distanţa până la plajă nu mi se pare atât de mare şi sigur nu "foarte mare" . Peste tot sunt declarate distanţele în linie dreaptă, iar dacă ocoleşti pe străzi şi străduţe, clar faci mai mult. Vorbim de 2-300 metri. Te uiţi pe hartă şi vezi dacă îţi convine sau nu.
Hotelul are doar două etaje şi nu cred că aveau vreo obligaţie să instaleze şi lift şi în plus, nicăieri nu se laudă că ar avea. Hai să fim serioşi: am fost la un hotel Rixos în Egipt, hotel de cinci stele lux şi vilele P+2 nu aveau lift. Crezi că m-am apucat să fac reclamaţie pe undeva?
”Din aceasta cauza am plecat dupa prima noapte de cazare si am reclamat la ANPC conditiile ireale prezentate de hotel si agentie si faptul ca proprietarul hotelului a refuzat sa ne returneze banii pe noptile nefolosite, dar care erau achitate anticipat prin agentie!!! Asteptam solutionarea si returnarea banilor.
Discutabil, adevărul este la mijloc. Autoarea nu a plătit direct la hotel.
Tu dacă te supărai că nu ţi-au dat icre negre la Delphin şi plecai după prima zi, crezi că alerga patronul hotelului după tine să-ţi returneze diferenţa de bani?
”Scarile care conduc la plaja (singura modalitate de a ajunge pe plaja!) sunt intr-o stare de degradare groaznica (abia poate coborî un adult pe ele, fara sa cada/alunece; coborarea pentru un copil mic este un adevarat pericol, risc major de alunecare, lovire etc.).
Scările de la plajă sunt în responsabilitatea primăriei. Ce treabă are hotelul cu scările?
”Este strict INTERZISA INTRAREA CU ALIMENTE in aceasta unitate hoteliera.
Regula asta am văzut-o şi la hotelurile cu all inclusive şi mi se pare ok. Nu este normal să mănânci în camera de hotel, să faci firmituri, să apară furnici etc.
Pe mine în Turcia la all inclusive nu m-au lăsat să intru în hotel cu baxul de apă minerală adus din România.
=
Mie articolul mi se pare scris la supărare şi deloc obiectiv. Evia este un hotel nou construit (2016), tare cochet, cu o notă fabuloasă de 8,9 pe booking din 269 recenzii şi atunci nota 2 de pe AFA pe mine nu mă convinge.
”Amplasarea hotelului este foarte departe de plaja din Eforie Nord, contrar a ceea ce susțin atât reprezentantii hotelului, cat si cei ai agentiei [... ]. De fapt, se merge pe jos circa 15 minute pana la scarile care se coboara in alte zece minute pentru a ajunge pe plaja.
De fapt distanta aia imensa pana la plaja este de fix 180 m. Probabil faci 15 minute daca mergi in maini. Sau 500 m pana la plaja Belona unde nu mai trebuia sa cobori scari! Iar ca sa cobori 20-30 de scari in 10 minute e de mare efect... )) )) )) )
@m liviu: Asa este! Noi ne-am obisnuit sa luam ce ni se ofera, uitand ce ni s-a promis initial. Nu ne respectam ca oameni, atunci de ce ne0ar respecta altii in calitate de clienti?
@Andox: In spate si maini, cu bagajele de plaja pentru doi copii, faci peste zece minute clar pana la baza scarilor. Daca nu aveti copii mici, nu mai comentati cu asemenea glume nesarate, ca sa nu spun altfel...
In plus, coborarea scarilor darapanate cu doi copii de 2-3 ani de mana nu cred ca ia cuiva mai putin de zece minute. Cuiva responsabil, ma refer.
Daca aveti chef de misto, cred ca exista alte site-uri de profil...
@nicole33: Etajul 2 este o problema cand ai de urcat si coborat pentru diverse nevoi ale copiilor. Tu, ca adult, te mai poti organiza altfel, te mai poti„amana„. Cine are sau a avut copii mici, poate sa inteleaga. Cine nu, nu. Noi am cerut prin agentie la etaj inferior, adica din doua etaje am fi vrut camera cel mult la etajul 1. Si am facut scrisa aceasta specificatie, dar nu ni s-a spus ca nu au disponibila camera la etajele inferioare.
In plus, distanta„in linie dreapta„mi se pare o aberatie. Normal ar fi sa fie masurata distanta la pas, pe caile de acces, nu„pe deasupra„.
De la receptia hotelului, anterior corespondentei cu agentia de turism, ni s-a comunicat ca plaja este foarte aproape, noi specificand ca avem doi copii mici si ca este prioritara pentru noi apropierea de plaja. Pai, un om responsabil/minimum empatic iti poate ascunde distanta si prezenta unor scari degradate in proportie de 60-70% (adica, nu asa putin afectate) ale caror coborari si urcari (de doua ori pe zi!) sunt necesare pentru accesul la plaja???
In plus, nu e vorba de icre negre... Ati citit superficial mesajul meu. Au meniu sarac si cel putin ce am comandat noi nu a fost la asteptari. Spre ex., banala salata de varza rasa era amara si uscata, veche... Mai bine spui ca nu ai un aliment/o mancare, decat sa vinzi orice ai, in orice conditii.
Regula vazuta de dvs. la hotelurile all inclusive nu e treaba mea daca ati acceptat-o. Dar o astfel de regula/interdictie ar trebui sa figureze in descrierea hotelului, ca atunci cand familiile care au copii isi aleg un hotel sa stie acest amanunt. Oricum eu nu am vazut o astfel de interdictie nici in afara, nici in tara. Asta denota ceva despre calitatea umana, dar nu vreau sa intru in amanunte.
Da, exista in mai multe hoteluri interdictia de a lua alimente„la pachet„de la micul dejun de tip bufet, ceea ce e normal.
Cine da unui copil, in camera de hotel, un iaurt sau un fruct nu cred ca face firmituri sau daca face le strange din bun simt. Exista si cazuri de oameni„nepasatori„, dar mai degraba unitatea hoteliera ar putea insista pe pastrarea unei curatenii permanente. Acest deziderat e de fapt subinteles de catre orice om civilizat.
Si, in fond, mesajul meu nu este nici la nervi, nici din dorinta de razbunare, ci tocmai, este scris cu intentia de a-i preveni si pe altii sa stie ce aleg online. Daca vreti sa mergeti la acest hotel, va rog sa o faceti, e alegerea dvs., dar mi-ar placea sa fie in cunostinta de cauza.
@Andra100:
”contrar a ceea ce susțin atât reprezentantii hotelului, cat si cei ai agentiei [... ]. De fapt, se merge pe jos circa 15 minute pana la scarile care se coboara in alte zece minute pentru a ajunge pe plaja.
Aici iti dau dreptate, privind pe harta in linie dreapta pina la plaja nu sunt mai mult de 200m, doar ca nu poti sa sari peste cladiri si gardurile oamenilor.
In ultima vreme s-a construit foarte mult pe Bulevardul Tudor Vladimirescu si nu mai exista ' ' poteci' ' / cai de acces in zona pentru ca cei care au construit intre timp si-au imprejmuit proprietatile.
Cazata fiind la Evia, ca sa ajungi la plaja trebuia sa mergi prin zona Complex Debarcader, caz in care distanta reala pina la scarile care coboara spre plaja este de cca 600m, cam la aceeasi distanta e si Plaja Belona. Chiar si daca mai gasesti o ''poteca'' in zona, desi nu cred, sub 400m nu scade distanta de mers pina la primele scari.
Fiind cu 2 copii de 2 si 3 ani si mie mi s-ar fi parut un chin, drumul spre ambele plaje!
Pe viitor iti recomand, indiferent de destinatie, sa ceri recomandari la agentie apoi sa cauti hotelurile respective pe google maps si sa masori distantele selectand optiunea ' ' pieton' , ulterior sa alegi!
@Andra100:
”Noi am cerut prin agentie la etaj inferior, adica din doua etaje am fi vrut camera cel mult la etajul 1. Si am facut scrisa aceasta specificatie, dar nu ni s-a spus ca nu au disponibila camera la etajele inferioare.
Nu ţi-au spus că nu au camere la etajele inferioare, parter sau etajul 1, dar nici nu ţi-au promis în scris că vei primi o asemenea cameră.
Hai să luăm situaţia ipotetică în care TOŢI turiştii sunt familii cu copii mici şi toţi au aceleaşi nevoi/dorinţe de a fi cazaţi cât mai jos. Cum ar trebui să gestioneze problema cei de la hotel?
”In plus, distanta„in linie dreapta„mi se pare o aberatie. Normal ar fi sa fie masurata distanta la pas, pe caile de acces, nu„pe deasupra„.
Aberaţie sau nu, asta este regula peste tot, nu doar în România.
Pe mine mă interesează şi distanţa aeriană până la plajă, pentru posibilitatea de a vedea sau nu marea. Pentru accesul efectiv la plajă încerc o simulare pe hartă şi decid dacă este convenabil pentru mine sau aleg altceva.
”In plus, nu e vorba de icre negre... Ati citit superficial mesajul meu. Au meniu sarac si cel putin ce am comandat noi nu a fost la asteptari.
Nu am citit deloc superficial. Povestea cu icrele negre nu-ţi era adresată ţie, ci colegului MLiviu, care a fost recent la un hotel foarte bun din Lara, de unde s-a întors încântat, chiar dacă nu a primit caviar.
Eu nu am comentat nicicum meniul oferit la acest hotel despre care nu am habar, dar nici aşteptări de niciun fel. Nu acesta era subiectul discuţiei.
”Cine da unui copil, in camera de hotel, un iaurt sau un fruct nu cred ca face firmituri sau daca face le strange din bun simt.
Teoretic, da, practic, nu prea. Am văzut destule cazuri în care copiii ronţăiau biscuiţi, napolitane, ciocolată, bomboane, fără să vrea mai dădeau şi pe jos, mama nu avea mătură la dispoziţie, camerista nu era prea sârguincioasă şi următorii turişti erau nemulţumiţi de apariţia furnicilor sau, mai grav, chiar a gândacilor.
Fiecare hotel are libertatea de a-şi stabili propriile reguli de igienă şi să se asigure că acestea sunt respectate.
”Daca vreti sa mergeti la acest hotel, va rog sa o faceti, e alegerea dvs., dar mi-ar placea sa fie in cunostinta de cauza.
Nu, nu-mi doresc să merg la acest hotel, dar mai ştii?
@nicole33: Bună,
Eu am fost acolo în primul an, dar doar să iau cina, la invitația unor prieteni. Mâncarea nu a fost rea, ospătarul nu prea avea experiență. Asta am putut trece cu vederea, nimeni nu e perfect...
Fiind un băutor de vin roșu, am comandat o sticlă. Ospătarul a replicat' ' Nu e rece", ok, nu se tine la rece, ci intr-o cramă, un frigider special pt vinuri, mă rog... "Nu avem așa ceva, dacă doriți, faceți șpriț, apa minerală e rece' ' . Eu nu beau așa. Beau apă plată, dar separat. În fine, cer o sticlă. Era ' ' ceai' ' ! Am dat-o înapoi, evident. Apoi îmi sugerează ' ' Luați rosé, e rece! ". Ne ' ' dăm' ' după tendințe, dacă majoritatea servește rosé sau alb, la ce bun să ocupăm locul în frigider, cramă, cu câteva sticle de roșu. Am servit o bere... dezamăgit. Mi-am adus aminte pe loc, că pe alte meleaguri, beau vinul roșu, după placul inimii.
Nu știu cum e cu cazarea, condițiile, nu vreau să vorbesc prostii. E greu cu turismul, la noi în țară...
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)