ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.03.2008
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Arad
ÎNSCRIS: 28.02.08
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2007
DURATA: 7 nopți
prieteni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
47.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Ambient splendid, servicii mizerabile

TIPĂREȘTE

La inceput, aspectele pozitive. Resortul beneficiaza de o amplasare intr-un cadru feeric, cu multa verdeata, foarte generos in spatiul desfasurat.

Camerele sunt simple dat satisfacatoare, eficiente. Aerul conditionat si-a facut bine datoria, desi am auzit ca nu in toate camerele hotelului a fost la fel. S-a facut curatenie in camera zilnic, desi prosoapele s-au schimbat doar la 2-3 zile. Intr-o zi, am lasat prosoapele murdare pe podeaua baii, semn ca dorim sa le schimbam. Cand ne-am intors in camera, le-am gasit - aceleasi prosoape. aranjate artistic pe pat! :) In afara de acest aspect, femeia de serviciu a incercat sa-si faca constiincios si multumitor, in fiecare zi, datoria. Totusi, camerele sunt departe de modul cum ar trebui sa fie o camera la un hotel de 4 stele.

La check-in au aparut si primele probleme. Receptionerul nu vorbea nici germana, nici engleza, astfel ca a trebuit sa ne intelegem in limba gimnastica. De fapt, doar doi dintre angajatii sai inteleg limba engleza, germana fiind total necunoscuta pentru ei.

Hotelul este foarte izolat, singura cladire apropiata este cea a unui mic supermarket. Pana la plaja este o distanta considerabila, aproximativ 25 de minute de mers pe jos. Am facut acest drum mai mult pe jos datorita orarului cu totul nepotrivit al bus-ui hotelului care ar fi trebuit sa ne duca la plaja - plecari la 9.45 si 10.45, cu revenirea in jurul orei 16, respectiv 17. Acest orar facea servirea mesei de pranz aproape imposibila, chiar dacă servicille de masa ar fi fost acceptabile (vezi mai jos).

Serviciile oferite constituie principala problema a hotelului. Personalul este destul de putin atent cu oaspetii sai, exceptand tinerelul de la bar, care a sarit insa in cealalta extrema - urmarea fetele si femeile peste tot cu insistenta, chiar si la discoteca. Cum am mentionat, datorita faptului ca nu cunosteaua o limba de circulatie internationala, comunicarea cu ei posibil sa fie principala cauza a problemei. Dupa prima zi in care a totul fost ok in aceasta privinta, am fost anuntati brusc ca All Inclusive-ul se termina bine inainte de ora 11 seara si tot ce este comandat dupa trebuie platit. Orice plangere catre manager a fost lipsita de orice ecou, singurul si invariabulul raspuns primit de la el a fost ca este normal sa fie asa. Lui ORICE i se parea normal.

Bucataria - sub orice critica. Mancarea oferita a fost foarte-foarte simpla - în fiecare seara, supa, orez (zilnic) si un fel de carne - şi nu a fost deloc pe gustul nostru. Ne-am infruptat, in schimb, din bogatele sortimentente de semipreparate si mezeluri, insa nu intotdeauna aveam suficienta paine si de cateva ori a trebui sa cerem resposnabilului sa aduca completari. Conditiile sanitare au lasat mult de dorit, am vazut pisici in sala de mese si chiar pe bufetul cu felurile de mancare! Ca desert, fiecare primea doar o portie foarte mica de prajitura - aproximav o treime din dimensiunea normala a unei prajituri - iar restul se impartea personalului, un lucru pe care l-am considera foarte neobinsnuit si ciudat.

La capitolul diverstiment si sport - zero barat. Terenul de tenis era inutilizabil seara, din cauza lipsei electricitatii. Echipa de animatie stralucea prin absenta. Managerul s-a scuzat ca o echipa de animatie nu este justificata in conditiile in care are doar 10 camere ocupate. Dar cu ce eram noi vinovati ca se ocupasera doar atatea camere, in august? Sala de intretinere si fizioterapie nu aveau. Doar un fel de club, care era - ati ghicit - inchis.

Per ansamblu, consideram ca cele 4 stele ale hotelului nu sunt indreptatite sub nici o forma, in realitate hotelul incadrandu-se la maxim 2 stele, cu multa indulgenta, sau chiar la o stea. Bucataria contribuie cel mai mult la erodarea acestei clasificari. Pacat de amplasarea sa intr-o locatie cu valente care puteau fi mult mai bine puse in valoare.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de voyager in 17.03.08 12:44:15
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 747 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (voyager); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)

ECOURI la acest review

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂEtap Altinel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043072938919067 sec
    ecranul dvs: 1 x 1