ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.07.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 10.03.11
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2012
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 8

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
87.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Camera cu vedere la parcare (a se citi 'la mare'!)

TIPĂREȘTE

IMPRESII POZITIVE:

Hotelul este elegant, curat, aerul conditionat functioneaza in parametrii normali, camerele sunt spatioase, se face curat in fiecare zi (cam de mantuiala, dar per total ok).

Am lasat bani in camera pe pat (pentru menajere) si i-am gasit pusi pe masa… deci riscul ca cineva sa fure ceva din camera, cred ca este nul.

Piscinele sunt curate, in numar de trei, una dintre ele chiar imensa, iluminate noaptea (se pot folosi doar pana la orele 18.00); in dreptul fiecarei piscine exista un minibar cu bere, sucuri, cafea la discretie.

Mancarea este variata si la discretie; in apropierea piscinelor exista si un Sandwich Corner pentru cei care nu doresc sa manance la restaurant sau carora li s-a facut foame intre timp, bauturile de asemenea se pot servi aproape la orice ora, inclusive sampanie, cocktail-uri, etc.

Noaptea intre 12.00 si 01.00 exista posibilitatea sa mananci anumite preparate disponibile in cursul zilei.

Exista un Lobby Bar foarte bine dotat, cu program pana la ora 2.00 noaptea, unde trebuie sa recunosc faptul ca am baut cea mai buna Caffe Latte.

Parcarea este de suprafata, foarte incapatoare, pazita, nu se plateste extra; foarte bine organizata paza in tot hotelul, accesul se face pe baza unui card primit la receptie.

In momentul sosirii am fost asteptati de doi angajati cu carucioare pentru bagaje; foarte placut de altfel dupa drumul obositor petrecut pe soselele de slaba calitate sau in reparatie pe zeci de km.

IMPRESII NEGATIVE:

Camerele de hotel cu vedere la mare au un pret mai mare decat celelalte, din pacate camera alocata familiei noastre era pozitionata la parter, iar vederea la mare era practic “vederea la parcare” si o foarte mica parte de mare! A fost imposibil sa schimbam camera…motivand faptul ca restul sunt ocupate, lucru ne-real de altfel.

Vederea la mare este disponibila doar pentru camerele de la etajele superioare.

Personalul este foarte rece in special cu romanii; se pare ca in functie de tara sunt tratati preferential (strict parere personala – roiau pe langa grupurile de nemti si francezi, cu toate ca si noi ofeream bacsis pentru tratament preferential!).

Doar ca fapt divers, va voi relata discutia mea cu angajata de la EXCHANGE OFFICE (din pacate nu avea nici macar ecuson pentru a ii putea retine numele-a fost la birou pe data de 09.07 si 13.07), careia i-am reprosat faptul ca nu exista bancomat in hotel si de altfel foarte putine in toata Bulgaria, aceasta spunandu-mi ca daca nu imi convine pot merge linistit la Sozopol, acestea fiind conditiile.

Am continuat discutia destul de iritat de ceea ce mi se intampla din prima zi (si dupa drumurile execrabile din Bulgaria pentru care se plateste fara rost vigneta) si mi-a raspuns foarte nonsalant ca oricat as lauda Romania in care exista bancomat la orice colt de strada (lucru spus de catre mine), citez: “Bulgaria is better than Romania!!! ”… lucru care mi s-a parut aproape ireal… nicaieri in tara sau in alte locatii straine nu mi-a raspuns un angajat in acest fel si mai ales intr-o locatie de 5 stele unde eu platisem totul in avans… mai asteptam sa imi spuna la final doar: Fuck off!!!

Ulterior a facut sotia reclamatie unui DUTY MANAGER, dar nu cred ca s-a rezolvat ceva deoarece echipa se schimba zilnic si oricum nu dau doi bani pe romanii care umplusera parcarea in proportie de 80%, iar daca ai vreo doleanta raspunsul este simplu: IS NOT POSSIBLE.

De asemenea in toata locatia nu se pot face plati cu cardul sau in alta moneda, magazinele neavand POS; fiind nevoiti sa scoatem Leva doar de la biroul amintit mai sus.

Internetul WI-FI (gratuit din start in toate hotelurile din lume si din tara) functioaneaza foarte prost doar la RECEPTIE si… se plateste cu 3 leva pe ora sau 5 respectiv 10 leva pe zi!

Nu exista tobogane de apa pentru copii… cu toate ca de obicei se gasesc chiar si in resorturi de 4 stele…

Referitor la partea de Entertainment, doar in fata piscinei mari exista un grup de dansatori si undeva mai in spate un Amfiteatru unde se fac oarece spectacole.

De asemenea exista doua restaurante A LA CARTE: “Milanese” si, “Mechana” unde atat noua cat si altor clienti ne-a fost imposibil sa facem rezevare (se putea face doar telephonic intre 15.00 si 17.00, iar in acest interval nu raspundea nimeni la telefon).

PER TOTAL SEDEREA NOASTRA AICI A FOST DESTUL DE PLACUTA; RECOMAND IN CONTINUARE RESORTUL PERSOANELOR CARE POT IGNORA LIPSA DE MALEABILITATE A PERSONALULUI SI DRUMURILE MAI PROASTE DECAT IN ROMANIA.

CALITATEA SERVICIILOR ESTE BUNA, PESTE MEDIE DAR CU ANUMITE LIMITE.


[fb]
---
Trimis de mihaizzz in 17.07.12 13:39:57
Validat / Publicat: 17.07.12 14:42:46
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2812 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mihaizzz); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 8 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    fanespoitorul
    [17.07.12 19:38:09]
    »

    Nu stiu daca au ceva cu romanii. Am fost cam in aceeasi perioada. Intr-o seara la amifiteatru au fost scenete dedicate unor tari: Austria, China, India, Bulgaria, Romania, Rusia. La austrieci a fost despre vals, la Chinezi despre kung fu, la indieni despre dansurile lor specifice. La Bulgari ca sunt morti sa aibe multe telefoane ultimul racnet. Pentru Romania??? a fost o sceneta care arata ca romanii sunt: manelisti, sunt morti sa danseze pelicanul, au lantoace, au burtoace, ca sunt fericiti ca vin la all inclusiv in Bulgaria ca fac burtoaca si mai mare, ca vorbesc tare, ca se injura iar in final se bat. Nu prea s-a aplaudat la sceneta asta. Dupa sceneta au jucat Calusul si s-a aplaudat frenetic. Ce folos. Asta este impresia pe care o lasam in afara. Despre rusi a fost o sceneta ca sunt betivi. Atata timp cat Romania nu are un reprezentant gen TUI, nu se va rezolva nimic pentru noi. In alta seara ORSHI care era reprezentanta romanca dintre animatori, era de origine maghiara, a cantat o melodie specifica Romaniei, IN UNGURESTE. In privinta toboganelor: sunt putine hoteluri care au asa ceva. Tobogane gasesti la turcaleti. La restaurantul italian eu am incercat 3 zile sa rezerv si m-am lasat pagubas. Cred ca este cioaca pentru ca nu prea avea incarcare, adica mese ocupate. Noi nu am avut parte de lipsa de maleabilitate.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    mihaizzzAUTOR REVIEW
    [17.07.12 21:36:57]
    »

    "Atata timp cat Romania nu are un reprezentant gen TUI, nu se va rezolva nimic pentru noi. "

    corect ai mai grait...

    am fost si noi in hotel in seara cu sceneta despre manelisti; ne-au povestit prietenii cu care veniseram... deci sa inteleg ca sigur ne-am intersectat.

    chiar de prost gust prezentarea facuta Romaniei!

    ma bucur ca voi v-ati simtit mai bine decat noi!

    cu stima,

    Mihai

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    fanespoitorul, mihaizzz
    Alte impresii din această RUBRICĂDRR Marina Royal Palace Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039769887924194 sec
    ecranul dvs: 1 x 1