ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.04.2012
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 27.01.12
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
APR-2012
DURATA: 4 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
94.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 6 MIN

De Paste la Duni: cadrul natural face toti banii

TIPĂREȘTE

Hristos a înviat! (sau cum zic frăţiorii bulgari: Hristos voskrese!)

Am ales drumul mai scurt cu vreo 80 km faţă de ruta alternativă prin Varna şi am mers prin Razgrad - Schumen - Karnobat - (A1) - Burgas, cu porţiuni de drum în lucru şi restricţiile de viteză aferente, cu serpentine şi, desigur, cu gropi de ocolit (la care se lucrează de la începutul erei noastre)... Lipsă de inspiraţie! Dar cu ajutor de la Doamne-Doamne, cu suspensii bune şi cu atenţie...

Ajunşi la Duni, ni s-a verificat voucher-ul şi ni s-au cerut 5 leva / zi pentru parcare (cash, pe loc - cam neelegant, trebuie să recunoaştem!) încă înainte de a pătrunde în incinta complexului. Deci de Paşte trebuie leva disponibil la purtător - nu ştiu dacă se putea solicita şi plata la recepţie.

Nu greşesc venind la Duni, primăvara, cei cărora le plac plimbările, beneficiînd de un peisaj aparte, liniştit, cu mare, plajă, dune de nisip, dealuri pe care se întind cât vezi cu ochii grădini îngrijite, magnolii şi pruni japonezi în floare, tuia uriaşi. Şi curăţenie exemplară peste tot! Un cadru natural care face toţi banii! Hotelul, însă, nu ne-a entuziasmat la fel de mult: totul a fost "suficient", nu ne-a lipsit nimic din cele indispensabile, dar... parcă cei de la hotel îşi făceau "doar" meseria, îndeplinindu-şi, fără plăcere, obligaţiile (e adevărat că era Paştele şi ei munceau pentru alţii).

Am fost cazaţi în corpul de clădire dinspre dig, separat (dar la câţiva paşi) de cel principal, din balcon putînd vedea marea din lateral, plaja, piscinele si hotelul MB. Cum cele mai multe camere aşa-zise cu vedere spre mare dau către parcare, pârloaga (dintre hotel şi mare) şi către dig - nu ştiu dacă se justifică plata suplimentului pentru sea-view (totuşi, camerele cu „pârloagă-view” beneficiază de un bonus: cuiburile de rândunele, unde deja au sosit locatarele).

Camera a fost foarte spaţioasă (dublă standard + EB), avînd şi o canapea şi două fotolii XXL. Pentru a da apă la moară cârcotaşilor, am remarcat unele „dotări în minus”*****. Cred că, de Paşte, cei de la MRP nu au "arătat tot ce pot" şi că în full-sezon pesemne se străduiesc mai mult. A nu se înţelege, totuşi, că aceste aspecte ar prejudicia confortul... mai ales la cât de puţin (cu excepţia orelor de somn) stăm în cameră! Cameriste n-am văzut, dar îşi făceau treaba "în parametri" (curăţenie / schimbat prosoape / golit coşul de gunoi... fără să ne arate, însă, ce lebede din prosoape ştiu să facă; dar nu ne-am supărat - am văzut unele în carne şi oase la Ravadinovo).

Mâncarea a fost ok (baclavaua, da, e de nota 11!), aveai ce alege fără probleme, platourile se goleau repede şi erau, după ceva timp, înlocuite cu altele pline (care se goleau la fel de repede, deci la unele trebuia "să fii pe fază"). Organizarea servirii mesei a fost, însă, mai puţin ok. Probabil vara personalul e mai numeros (sau se mai "diluează" afluxul de turişti pe la celelalte restaurante din resort) şi nu se întâmplă, dacă ai „întârziat” 45 de minute după ora de începere, să aştepţi atât până reuşeşti să vânezi o masă liberă, pe care apoi trebuie să o debarasezi singur (ca acum - e adevărat că sâmbătă şi duminică au fost mai mulţi turişti decât vineri şi luni). Numai în prima şi ultima seară din cele patru petrecute aici chelnerii au adus la masă băuturile (nu că nu ne-am descurcat bine şi self-service!); în celelalte două seri, personalul s-a ocupat numai cu debarasatul, fiind chiar şi aşa depăşit de situaţie (cum au fost şi dl. Mincho şi ceilalţi truditori la grătarul de pe terasă care, oricât se străduiau, nu făceau faţă în timp util afluxului de pofticioşi, iar cozile de aşteptare luau de cele mai multe ori proporţii considerabile). Locurile de masă au fost insuficiente sau prost gestionate, deşi mese erau şi pe holul dintre restaurant şi lobby-bar, înspre toalete şi lifturi. N-a rămas nimeni flămând, desigur, dar...

Lobby-barul era deschis "zi-lumină", până târziu, dar la anumite ore (cele mai relevante) nu găseai loc. Pe terasă însă erau locuri suficiente, ca şi la pool-bar. La Marina Beach nu era cazat nimeni, dar funcţionau barul + disco, boutique-urile şi sala de internet.

Animaţia a fost „cuminte”, animatorii erau foarte prietenoşi - nu numai Oisha, „vorbăreaţa” de română care se ocupa de cei mai mici dintre turişti la Kids Club, ci şi toţi colegii ei. Dintre ceilalţi angajaţi, unii erau "mai bine dispuşi", alţii - mai puţin.

Slujba de Înviere (la care cei care au dorit să participe au fost transportaţi cu autocarele de la hotel) la biserica Sveti Gheorghi din Sozopol nu a fost „ca la noi”. Nici ouăle roşii nu au fost la fel de roşii şi nici cozonacul - la fel de pufos ca cel de-acasă, dar nu ne pare rău câtuşi de puţin că de Paşte anul acesta am ales să ne plimbăm prin Duni (şi prin Sozopol şi la castel), să înotăm în piscina interioară şi (în premieră familială) să ne încercăm talentul la tir cu arcul!

Cu această ocazie am "tranşat" (în ceea ce ne priveşte, cel puţin) şi problema legată de riscul de overbooking: hotărât lucru, MRP e un hotel... ok, Duni Resort - foarte fain, dar totuşi nu justifică riscul de a ne pune la bătaie liniştea si concediul de vară, doar ca să riscăm să fim trimişi la plimbare prin alte părţi... Dar această lămurire nu ne-a împiedicat să ne bucurăm acum de ce am găsit aici. (revin cu poze)

------------------

***** Exemple pro-cârcotit:

* în cameră mini-barul era gol şi aşa a rămas, nu a existat kit pentru îngrijirea pantofilor, paharele - numai două - nu erau în ţiplă (pentru copil anul acesta am plătit - e adevărat 70 % off - nu a fost gratuit pentru cei între 6 şi 12 ani, deci MRP nu s-a pregătit sub toate aspectele pentru 2 + 1 persoane în cameră)

* din baie au lipsit oglinda cosmetică (cu lupă), dispenser-ul cu punguţe igienice, şerveţelele demachiante şi „corăbioara” cu consumabile (MRP a optat pentru nivelul minim: 1 săpun, 2 cutii adăpostind câte o cască de baie şi dozator cu gel de duş-şampon).

MRP a mizat probabil - fără a greşi prea mult - pe faptul că aceste aspecte nu sunt lipsuri esenţiale. Dar nici n-a impresionat prin altceva (afară, poate, de dimensiunile generoase ale camerei); curăţenia "nu se pune", pentru că turiştii se consideră îndreptăţiţi la asta "by default". Adică nici camera, nici baia nu şi-au arătat punctele forte prin care îşi răsfaţă oaspeţii. Cel puţin nu în această perioadă din an!

Încă o dovadă că număratul stelelor e uneori "de-a dreptul... pur şi simplu" o chestie relativă. Şi mai depinde şi de orizontul de aşteptare, asta e clar! Totuşi noi ne-am simţit bine şi am fost într-o formă de zile mari, iar la asta a contribuit din plin cadrul natural deosebit.


[fb]
---
Trimis de Klaudyia in 27.04.12 09:17:01
Validat / Publicat: 27.04.12 11:52:07
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2375 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Klaudyia); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Camera "cuminţică", aşa cum s-a înfăţişat vederii noastre, fără răsfăţuri
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 13250 PMA (din 14 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂDRR Marina Royal Palace Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043003797531128 sec
    ecranul dvs: 1 x 1