ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.07.2012
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: MIERCUREA CIUC
ÎNSCRIS: 24.07.11
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUN-2012
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 3 [ani]

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
81.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Hotel Dolphin - Constantin si Helena

TIPĂREȘTE

Buna ziua.

M-am intors de la acest hotel de 4* pe 29 iunie 2012, dupa un sejur de 6 nopti. Impresiile mele:

POZITIVE:

- hotel renovat recent, camere destuli de mari

- piscina foarte curata cu sezlonguri libere in orce moment al zilei

- inghetata de calitate (nestle) la discretie intre orele 11-17

- piscinele cu apa incalzita la fata hotelului Rubin

- plaja frumos amenajata cu sezlonguri si umbrele gratis (la ora 9 dimineata mai era loc in randul 3, din cele 9-10 randuri)

- baruri all inclusive pe plaja, inclusiv mancare la restaurantul de pe plaja intre orele 12-14

- piscina de copii de la hotelul Rubin cu topogane pt. copii mici

- programe artistice si minidiscoteca in fiecare seara

- parcul pt. copii cu castele si jucarii gonflabile, sub supraveghere

- parcul in care este amplasat tot resortul este foarte frumos intretinut

- parcarea gratis in interiorul resortului

- barul din incinta hotelului deschis 24/24 cu o terasa foarte frumoasa

- lipsa totala de tantari, am putut sa dormim cu usa balconului deschis fara sa folosim aerul conditionat

- super panorama catre mare de la etajul 3 unde eram cazati

- wi-fi gratis peste tot

NEGATIVE:

- permanent lipsa ori vesela, servetele ori pahare in restaurantul principal pe timpul meselor

- mancarea, desi destul, calitativ foarte slab (soia in loc de carne in toate feluri, carne de pui era, dar de porc o singura data, iar de vita, foarte prost preparat, cascaval vegetal, margarina sub denumire de unt, prajituri foarte slabe calitativ, fel de fel de sosuri cu ,,carne"-soia

- peste era dar de o calitate sub orce critica. Totusi daca cautai, gaseai ce sa mananci (dar nu trebuie sa fii foarte pretentios)

- curatenia: aproape inexistenta in camere, dadea cu mopul in fiecare doua zile, iar lenjeria nu a fost schimbata deloc

- lipsa modului de aerisire in baie, era un ventilator nefunctionabil, iar la solicitarea noastrade remediere, angajatii dadeau din umeri

- pt. rezervare la restaurante specifice trebuia sa te asezi la coada la ora 7.00 pentru ca sa prinzi un loc (eu nu am incercat), rezervarea incepand de la ora 9.00

In resort dupa Grand Hotel Varna care are 5*, hotelul Dolphin era cel mai intretinut, celelalte erau intr-o stare mai degradabila (mai ales Rubin si Lebed), in nici un caz nu are nici unul 4*

Per total a fost un sejur destul de reusit avand in vedere si pretul de last minute, gasit cu o saptamana inainte de sejur. (303 - euro cu tot cu taxa da statiune -1350 ron).


[fb]
---
Trimis de galcsb in 08.07.12 16:23:36
Validat / Publicat: 08.07.12 18:14:42
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Hotel Casablanca -Obzor
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3167 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (galcsb); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Intrarea in hotel Dolphin
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 8 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

wyovas
[24.07.12 15:00:59]
»

Multumim pt. postare. Amai venit cineva de acolo, recent? Pe ce ruta ati fost?

kikiritzi
[10.08.12 10:22:04]
»

Anul trecut am fost la Lebed si am luat plasa cu mancarea, asa ca am ales Dolphin anul acesta. Bag seama ca tot prost am ales!

Probabil ca bucatarul de la Lebed a trecut la Dolphin sa mai fericeasca si pe altii, printre ei si subsemnata...

Am recunoscut cateva din specialitatile care m-au nemultumit si pe mine.

Cel putin sunt avizata, nu va fi dezamagirea asa crunta ca anul trecut!

Totusi, nu-s toate rele si inca nu-mi pare rau de alegerea facuta.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
kikiritzi, wyovas
Alte impresii din această RUBRICĂDolphin Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.038269996643066 sec
    ecranul dvs: 1 x 1