ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.08.2015
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 30.08.15
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2015
DURATA: 7 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
88.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 1 MIN

Nici pe departe 5*

TIPĂREȘTE

Desi a fost prima mea vacanta petrecuta in Turcia, aveam asteptari foarte mari de la acest hotel, avand in vedere ca este de 5*. Ne-am informat foarte putin despre el inainte sa plecam, mai mult dupa ce am cumparat deja biletele-mare greseala.

In primul rand, initial primisem camere in corpul vechi dar dupa ce am lasat un mic "cadou" la receptie ne-au mutat in corpul nou, insa nici acestea nu se ridica la mai mult de 4*.

Camerele erau curate cand am venit, mai greu cu housekeepingul care venea fix intre orele in care te odihneai de pranz:12-17 uneori chiar 18. Doar prosoapele erau schimbate zilnic daca erai in camera si le cereai acest lucru, daca nu erai te lasau chiar si fara ele si erai nevoit sa suni sa ti se aduca. Nu au pus nici jumatate din lucrurile care trebuiau puse pe motiv ca "nu mai avem", deci ar fi trebuit sa ne descurcam cu o sticluta de sampon de 30 ml si una de gel de dus la aceeasi cantitate, de periute de dinti, pasta etc nu mai zic.

Mancarea a fost ok, plaja la fel, piscina destul de aglomerata dar era de inteles, fiind foarte aglomerat hotelul.

In plus, in a 5-a noapte a disparut si una dintre cartele pe care am lasat-o in camera pentru a functiona aerul conditionat.

Vacanta a fost una reusita pentru noi datorita faptului ca am fost cu familia, au foarte mult de lucru la relatiile cu clientii si in special la housekeeping.


[fb]
---
Trimis de Alexandra123 in 30.08.15 17:16:12
Validat / Publicat: 30.08.15 17:49:51
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3079 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

14 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Alexandra123); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 449 PMA (din 2 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 108.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    14 ecouri scrise, până acum

    webmaster69
    [30.08.15 17:49:38]
    »

    @Alexandra123: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    = = =

    Câteva fotografii de pe acolo ar fi mai mult decât bine-venite... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=93

    Flor1njim
    [30.08.15 18:01:57]
    »

    @Alexandra123 -

    Voi nu va luati de acasa periute si pasta de dinti?

    Alexandra123AUTOR REVIEW
    [31.08.15 11:15:44]
    »

    @jimjim: Am luat de acasa, dar la nici un hotel all inclusive nu ai sa vezi ca nu ti se da pasta, periuta, aparate de ras de unica folosinta...

    Flor1njim
    [02.09.15 08:02:04]
    »

    @Alexandra123 -

    Avand in vedere faptul ca ai declarat ca a fost prima vacanta in Turcia nu stiu cu ce alte hoteluri cu all inclusive faci comparatie, dar generalizarea ta este foarte departe de realitatea turceasca. Eu imi permit sa afirm ca nici la o treime din hotelurile Ai de cinci stele din Antalya nu vei primi produsele respective, deci nemultumirea ta este nejustificata. Platesti mai mult, primesti mai mult, cam asta este regula care se aplica peste tot.

    tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [02.09.15 08:41:54]
    »

    @jimjim -

    Eu imi permit sa afirm ca nici la o treime din hotelurile Ai de cinci stele din Antalya nu vei primi produsele respective, deci nemultumirea ta este nejustificata.

    1/3 este mult prea mult. Eu aş zice chiar 5%

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [04.09.15 19:05:52]
    »

    @tm67bru:

    Corect. Si eu estimez la fel. Colegul jimjim a fost prea generos cu 33%.

    Alexandra123AUTOR REVIEW
    [08.09.15 14:14:37]
    »

    Daca ati fost acolo, inseamna ca stiti ca la receptie in zona relatii clienti erau afisate produsele pe care trebuia sa le primesti zilnic. La Mardan, Calista, Adam si Eva, Cornelia Diamond Resort unde au fost cei cu care am mai mers nu au fost probleme de genul. Nu stiu de care hoteluri spuneti voi, despre cartela care a disparut si s-a vazut pe camera asta nu ati spus nimic

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Alexandra123AUTOR REVIEW
    [08.09.15 14:39:24]
    »

    Astept sa estimeze cei care nu sunt consilieri AFA/Turcia si nu incearca sa influenteze clientii. A fost strict parerea mea. La ceea ce mi-a placut nu am comentat nimic, am vazut ca sunt destul de multe persoane nemultumite din cauza mancarii sau a camerelor, deci pretentiile mele nu sunt exagerate.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [08.09.15 22:13:58]
    »

    @Alexandra123 -

    Daca ati fost acolo, inseamna ca stiti ca la receptie in zona relatii clienti erau afisate produsele pe care trebuia sa le primesti zilnic.

    Am fost acolo şi am scris pe site despre acest hotel. La momentul vizitei mele, corpul „vechi” era foarte recent renovat și arăta impecabil, iar corpul nou nu fusese construit, pe locul acestuia era o piață volantă de legume și fructe.

    Aveam în cameră un flyer cu conținutul minibarului, care a fost completat corect în fiecare zi.

    În baie am avut săpun lichid Dove la chiuvetă și gel de duș lux la duș, în recipiente mari care nu au fost consumate pe durata sejurului și nu a fost necesară completarea acestora. Sticluțele cu șampon, balsam, loțiune de corp au fost completate de cameristă de câte ori a fost nevoie, fără probleme și fără discuții. Am avut papuci, dar nu am avut halate de baie și mie nu mi-au lipsit.

    La Mardan, Calista, Adam si Eva, Cornelia Diamond Resort unde au fost cei cu care am mai mers nu au fost probleme de genul.

    Așa cum bănuiam, tu vorbești din cele auzite de la prietenii tăi, nicidecum din propria experiență, însă prietenii tăi au omis să-ți precizeze că la hotelurile respective au plătit mult mai mult ca la Alva Donna și, firesc, au primit mai mult. Știu sigur că la Adam și Eva primești periuțe și pastă de dinți și set de bărbierit, dar o singură dată pe sejur, nicidecum zilnic. Și alte hoteluri oferă gratuit aceste materiale, dar acestea se încadrează într-o clasă superioară și într-o altă plajă de prețuri. Nu cred că merită să plătești mai mult doar ca să primești o amărâtă de periuță de dinți, mult mai proastă decât cea pe care o ai de acasă. Alte aspecte sunt importante într-un concediu.

    In plus, in a 5-a noapte a disparut si una dintre cartele pe care am lasat-o in camera pentru a functiona aerul conditionat.

    Noaptea??? Mi se pare destul de ciudat să fi intrat cineva în camera voastră la o asemenea oră, indiferent de scopul „vizitei”.

    Astept sa estimeze cei care nu sunt consilieri AFA/Turcia si nu incearca sa influenteze clientii.

    La vremea când am scris despre acest hotel nu eram consilier AFA. Am scris ce mi-a plăcut, fără a încerca să influențez pe nimeni.

    Toți membrii AFA sunt colegi de site, nimeni nu este clientul nimănui. Toți încercăm să fim cât mai obiectivi în articolele scrise despre destinațiile pe unde am călătorit. Unii reușesc, alții nu.

    Alexandra123AUTOR REVIEW
    [09.09.15 01:35:11]
    »

    Felicitarile mele in acest caz! Noua nu ni s-a pus nimic in minibar chiar daca era consumat. Este strict parerea mea, erau niste utilitati care se incadrau in pretul "mic" dar just. Nu merita nici un cent mai mult hotelul acela. O seara buna!

    lorand
    [12.10.15 15:31:04]
    »

    @Alexandra123 -

    Si eu am fost cu familia (2 adulti si un copil) in septembrie si la fel hotelul era plin dar din pacate trebuie sa te contrazic.

    1, eu am lasat un mic cadou ca sa fiu in corpul vechi aproape de restaurantul principal, piscine, mare si asa a si fost. Am vizitat si corpul nou am mancat si in restaurantul din corpul nou si ne am bucurat ca am ales corpul vechi. !! avand copil si daca ii trebuia ceva din camera avem ceva de mers de pe plaja pana in corpul nou traversand tot corpul vechi + pasarela dintre corpuri etc. Din camera pana la piscina si restaurantul principal de langa piscina (corpul vechi) nu faceam mai mult decat 1 minut

    2, In fiecare zi sa facut curat in camera, schimbat prosoape si sa completat minibarul. Intradevar in prima zi curatenia sa facut in intervalul de orar spus de tine dar de la a doua zi cand veneam in camera in jurul orei 13.30 14.30 (depindea de zi) sa doarma fetita puneam pe usa placuta cu don't disturb si nu ne deranja nimeni!!! pe la 16 plecam din nou la piscine sau pe plaja de la mare iar cand ne intorceam 18.30-19 camera era curata, etc.

    3. nu a disparut nimic din camera (si aici precizez ca nu am folosit seiful) nici bani nici crtele telefon nimic si toate erau lasate in sertarul din noptiera!

    4. Hotelul este de 5 stele. Acuma nu stiu la ce va asteptati la un hotel de 5 stele asa ca va recomand un hotel de 5 stele din Bulgaria, grecia sau chiar Germania dupa care puteti face comparatiile. PS aici ma refer si la banii dati!!! una este 5 stele un sejur de 1500 - 1800 de euro si alta este un sejur la 5 stele de 3000-5000 de euro!!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    lorand
    [12.10.15 15:37:42]
    »

    @Alexandra123 -

    in legatura cu periuta de dinti si pasta de dinti in prima dimineata mi am dat seama ca am uitato acasa dar in 5 minute le am avut in camera dupa ce am sunat la receptie. Mai gresec si iei de la housekeeping uita sau emit sa puna dar un telefon nu te costa nimic si nici nu ne taie din mandrie. Oricum erau gratis si daca nu aveai ceva sau au omis in maxim 5 min le aveai in camera. Sa fim seriosi nu putem avea pretentii de sejur de 5000 de euro cand noi am platit pana in 1800

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    lorand
    [12.10.15 15:42:20]
    »

    @Alexandra123 - ALL inclusive sau ultra all sau exclusive all se refera la mancare si bautura nici decum la pasta de dinti, spuma de ras sau perie de par sa imi iertati gluma

    lorand
    [12.10.15 15:51:28]
    »

    @Alexandra123 - Noua nu ni s-a pus nimic in minibar chiar daca era consumat. Este strict parerea mea!!

    Te contrazic si fara suparare, in fiecare zi se complecta minibarul si chiar daca in in intervalul de ore 12.30-15 sa zic cand dormea fetita si era pus pe usa nu deranjati seara pe la 6 mai facea o tura baiatul cu mini barul si complecta la camerele in care nu a fost!!! nu a fost zii sa nu fie la fel mini barul!!! Intradevar aveai 2 beri la 0.25 sucurile, apa ce era standard, dar dupa o mic atentie de 5 dolari pe sejur (sa nu se inteleaga ca in fiecare zi) deja aveam intre 6-8 beri zilnic. Asta este, daca de la receptie ai dat o mica atentie pentru camera puteai da si la mini bar cu toate ca nu trebuia daca erai multumit cu refulul zilnic standard

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Flor1njim, lorand, nicole33
    Alte impresii din această RUBRICĂDobedan Exclusive Hotel & Spa [ex. Alva Donna] [Bogazkent]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.05478310585022 sec
    ecranul dvs: 1 x 1