GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Nici pe departe 5*
Desi a fost prima mea vacanta petrecuta in Turcia, aveam asteptari foarte mari de la acest hotel, avand in vedere ca este de 5*. Ne-am informat foarte putin despre el inainte sa plecam, mai mult dupa ce am cumparat deja biletele-mare greseala.
In primul rand, initial primisem camere in corpul vechi dar dupa ce am lasat un mic "cadou" la receptie ne-au mutat in corpul nou, insa nici acestea nu se ridica la mai mult de 4*.
Camerele erau curate cand am venit, mai greu cu housekeepingul care venea fix intre orele in care te odihneai de pranz:12-17 uneori chiar 18. Doar prosoapele erau schimbate zilnic daca erai in camera si le cereai acest lucru, daca nu erai te lasau chiar si fara ele si erai nevoit sa suni sa ti se aduca. Nu au pus nici jumatate din lucrurile care trebuiau puse pe motiv ca "nu mai avem", deci ar fi trebuit sa ne descurcam cu o sticluta de sampon de 30 ml si una de gel de dus la aceeasi cantitate, de periute de dinti, pasta etc nu mai zic.
Mancarea a fost ok, plaja la fel, piscina destul de aglomerata dar era de inteles, fiind foarte aglomerat hotelul.
In plus, in a 5-a noapte a disparut si una dintre cartele pe care am lasat-o in camera pentru a functiona aerul conditionat.
Vacanta a fost una reusita pentru noi datorita faptului ca am fost cu familia, au foarte mult de lucru la relatiile cu clientii si in special la housekeeping.
Trimis de Alexandra123 in 30.08.15 17:16:12
- A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
14 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Alexandra123); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.83444400 N, 31.14277800 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
14 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Alexandra123: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare
= = =
Câteva fotografii de pe acolo ar fi mai mult decât bine-venite... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=93
@Alexandra123 -
Voi nu va luati de acasa periute si pasta de dinti?
@jimjim: Am luat de acasa, dar la nici un hotel all inclusive nu ai sa vezi ca nu ti se da pasta, periuta, aparate de ras de unica folosinta...
@Alexandra123 -
Avand in vedere faptul ca ai declarat ca a fost prima vacanta in Turcia nu stiu cu ce alte hoteluri cu all inclusive faci comparatie, dar generalizarea ta este foarte departe de realitatea turceasca. Eu imi permit sa afirm ca nici la o treime din hotelurile Ai de cinci stele din Antalya nu vei primi produsele respective, deci nemultumirea ta este nejustificata. Platesti mai mult, primesti mai mult, cam asta este regula care se aplica peste tot.
@jimjim -
”Eu imi permit sa afirm ca nici la o treime din hotelurile Ai de cinci stele din Antalya nu vei primi produsele respective, deci nemultumirea ta este nejustificata.
1/3 este mult prea mult. Eu aş zice chiar 5%
@tm67bru:
Corect. Si eu estimez la fel. Colegul jimjim a fost prea generos cu 33%.
Daca ati fost acolo, inseamna ca stiti ca la receptie in zona relatii clienti erau afisate produsele pe care trebuia sa le primesti zilnic. La Mardan, Calista, Adam si Eva, Cornelia Diamond Resort unde au fost cei cu care am mai mers nu au fost probleme de genul. Nu stiu de care hoteluri spuneti voi, despre cartela care a disparut si s-a vazut pe camera asta nu ati spus nimic
Astept sa estimeze cei care nu sunt consilieri AFA/Turcia si nu incearca sa influenteze clientii. A fost strict parerea mea. La ceea ce mi-a placut nu am comentat nimic, am vazut ca sunt destul de multe persoane nemultumite din cauza mancarii sau a camerelor, deci pretentiile mele nu sunt exagerate.
@Alexandra123 -
” Daca ati fost acolo, inseamna ca stiti ca la receptie in zona relatii clienti erau afisate produsele pe care trebuia sa le primesti zilnic.
Am fost acolo şi am scris pe site despre acest hotel. La momentul vizitei mele, corpul „vechi” era foarte recent renovat și arăta impecabil, iar corpul nou nu fusese construit, pe locul acestuia era o piață volantă de legume și fructe.
Aveam în cameră un flyer cu conținutul minibarului, care a fost completat corect în fiecare zi.
În baie am avut săpun lichid Dove la chiuvetă și gel de duș lux la duș, în recipiente mari care nu au fost consumate pe durata sejurului și nu a fost necesară completarea acestora. Sticluțele cu șampon, balsam, loțiune de corp au fost completate de cameristă de câte ori a fost nevoie, fără probleme și fără discuții. Am avut papuci, dar nu am avut halate de baie și mie nu mi-au lipsit.
” La Mardan, Calista, Adam si Eva, Cornelia Diamond Resort unde au fost cei cu care am mai mers nu au fost probleme de genul.
Așa cum bănuiam, tu vorbești din cele auzite de la prietenii tăi, nicidecum din propria experiență, însă prietenii tăi au omis să-ți precizeze că la hotelurile respective au plătit mult mai mult ca la Alva Donna și, firesc, au primit mai mult. Știu sigur că la Adam și Eva primești periuțe și pastă de dinți și set de bărbierit, dar o singură dată pe sejur, nicidecum zilnic. Și alte hoteluri oferă gratuit aceste materiale, dar acestea se încadrează într-o clasă superioară și într-o altă plajă de prețuri. Nu cred că merită să plătești mai mult doar ca să primești o amărâtă de periuță de dinți, mult mai proastă decât cea pe care o ai de acasă. Alte aspecte sunt importante într-un concediu.
” In plus, in a 5-a noapte a disparut si una dintre cartele pe care am lasat-o in camera pentru a functiona aerul conditionat.
Noaptea??? Mi se pare destul de ciudat să fi intrat cineva în camera voastră la o asemenea oră, indiferent de scopul „vizitei”.
”Astept sa estimeze cei care nu sunt consilieri AFA/Turcia si nu incearca sa influenteze clientii.
La vremea când am scris despre acest hotel nu eram consilier AFA. Am scris ce mi-a plăcut, fără a încerca să influențez pe nimeni.
Toți membrii AFA sunt colegi de site, nimeni nu este clientul nimănui. Toți încercăm să fim cât mai obiectivi în articolele scrise despre destinațiile pe unde am călătorit. Unii reușesc, alții nu.
Felicitarile mele in acest caz! Noua nu ni s-a pus nimic in minibar chiar daca era consumat. Este strict parerea mea, erau niste utilitati care se incadrau in pretul "mic" dar just. Nu merita nici un cent mai mult hotelul acela. O seara buna!
@Alexandra123 -
Si eu am fost cu familia (2 adulti si un copil) in septembrie si la fel hotelul era plin dar din pacate trebuie sa te contrazic.
1, eu am lasat un mic cadou ca sa fiu in corpul vechi aproape de restaurantul principal, piscine, mare si asa a si fost. Am vizitat si corpul nou am mancat si in restaurantul din corpul nou si ne am bucurat ca am ales corpul vechi. !! avand copil si daca ii trebuia ceva din camera avem ceva de mers de pe plaja pana in corpul nou traversand tot corpul vechi + pasarela dintre corpuri etc. Din camera pana la piscina si restaurantul principal de langa piscina (corpul vechi) nu faceam mai mult decat 1 minut
2, In fiecare zi sa facut curat in camera, schimbat prosoape si sa completat minibarul. Intradevar in prima zi curatenia sa facut in intervalul de orar spus de tine dar de la a doua zi cand veneam in camera in jurul orei 13.30 14.30 (depindea de zi) sa doarma fetita puneam pe usa placuta cu don't disturb si nu ne deranja nimeni!!! pe la 16 plecam din nou la piscine sau pe plaja de la mare iar cand ne intorceam 18.30-19 camera era curata, etc.
3. nu a disparut nimic din camera (si aici precizez ca nu am folosit seiful) nici bani nici crtele telefon nimic si toate erau lasate in sertarul din noptiera!
4. Hotelul este de 5 stele. Acuma nu stiu la ce va asteptati la un hotel de 5 stele asa ca va recomand un hotel de 5 stele din Bulgaria, grecia sau chiar Germania dupa care puteti face comparatiile. PS aici ma refer si la banii dati!!! una este 5 stele un sejur de 1500 - 1800 de euro si alta este un sejur la 5 stele de 3000-5000 de euro!!!
@Alexandra123 -
in legatura cu periuta de dinti si pasta de dinti in prima dimineata mi am dat seama ca am uitato acasa dar in 5 minute le am avut in camera dupa ce am sunat la receptie. Mai gresec si iei de la housekeeping uita sau emit sa puna dar un telefon nu te costa nimic si nici nu ne taie din mandrie. Oricum erau gratis si daca nu aveai ceva sau au omis in maxim 5 min le aveai in camera. Sa fim seriosi nu putem avea pretentii de sejur de 5000 de euro cand noi am platit pana in 1800
@Alexandra123 - ALL inclusive sau ultra all sau exclusive all se refera la mancare si bautura nici decum la pasta de dinti, spuma de ras sau perie de par sa imi iertati gluma
@Alexandra123 - Noua nu ni s-a pus nimic in minibar chiar daca era consumat. Este strict parerea mea!!
Te contrazic si fara suparare, in fiecare zi se complecta minibarul si chiar daca in in intervalul de ore 12.30-15 sa zic cand dormea fetita si era pus pe usa nu deranjati seara pe la 6 mai facea o tura baiatul cu mini barul si complecta la camerele in care nu a fost!!! nu a fost zii sa nu fie la fel mini barul!!! Intradevar aveai 2 beri la 0.25 sucurile, apa ce era standard, dar dupa o mic atentie de 5 dolari pe sejur (sa nu se inteleaga ca in fiecare zi) deja aveam intre 6-8 beri zilnic. Asta este, daca de la receptie ai dat o mica atentie pentru camera puteai da si la mini bar cu toate ca nu trebuia daca erai multumit cu refulul zilnic standard
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2021 Ne-am simtit bine dar nu ne-am intoarce — scris în 16.08.21 de mristi din BUCURESTI - nu recomandă
- Sep.2019 Alva Donna Exclusive &Spa (Belek) - alegerea perfecta pentru o vacanta fara regrete — scris în 10.09.19 de radumono din SIBIU - RECOMANDĂ
- Sep.2019 Alva Donna Exclusive, Belek — scris în 09.09.19 de Ollyv3r din COMăNEşTI [BC] - RECOMANDĂ
- Jul.2019 Alva Donna hotel & spa Belek - vacanta reusita — scris în 03.08.19 de dnip din TIMISOARA - RECOMANDĂ
- Aug.2018 Alva Donna Exclusive &Spa Belek - da din toată inima — scris în 08.09.18 de sebigeanina din PăTâRLAGELE [BZ] - RECOMANDĂ
- Aug.2018 Un concediu ok — scris în 13.08.18 de Anailo din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jun.2017 Alva Donna, un sejur aproape perfect — scris în 27.06.17 de Ela23 din ROMANIA - RECOMANDĂ