ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.08.2024
Familie

încărcat de pe telefon!

Dino Parc - o experienta frumoasa

Acum sa scriu si un review pentru scopul principal al calatoriei noastre la Moeciu si anume DINO PARC. Dorintele copiilor sunt ordine pentru parinti :)), dar au fost niste ordine placute, asa am mai iesit si noi din rutina zilnica si ne-am bucurat de un mini concediu.

Deci, in data de 15 august, in cea mai aglomerata perioada din vara ne-am gasit si noi sa mergem la Dino Parc :)). Bine ca am fost inspirati sa plecam cu noaptea-n cap si la 6:20 ne-am urcat in masini, iar la 8:10 eram in parcarea de la Rasnov. Deci frica de aglomeratie de pe Valea Prahovei ne-a inspirat sa alegem ora potrivita :)).

Am ajuns perfect, am dat sa manance micul dejun la copii,  a mai trecut timpul, iar la 9⁰⁰ ne-am urcat in primul trenulet (asta pentru experienta copiilor, le-a placut foarte mult cu trenuletul) cu destinatia Cetatea Rasnov deoarece la Dino Parc se deschidea la ora 10⁰⁰. Din pacate cetatea este inchisa pentru renovare si nu am avut ce sa vedem, decat peisajele din jur, dar a fost ok cat sa mai treaca o ora si sa ne intoarcem la Dino fix la ora deschiderii.

Am luat iar trenuletul o statie si am coborat la parc, era o coada imensa la casa de bilete dar a mers destul de repede, cred ca am stat doar vreo 10 minute.

Biletele se mai pot achizitiona online ca sa nu mai stai la coada la casa de bilete si intrii pe alta poarta, dar tot prin dreptul magazinului.

Cu o zi inainte de plecare citisem un review despre Dino Parc cam uratel, ca sunt multe viespi, ca te inteapa, ca te lupti cu ele de nu mai poti, ma cam pusese pe ganduri. Pana la urma am zis aia e, nu pot sa stric bucuria copiilor sa le zic ca nu mai mergem, stau eu de paza si le apar.

Cand am urcat cu trenuletul ce sa vezi, o singura viaspa pe drum, iar aia se batea cu mine, abia am scapat de ea :)), daaar bine ca nu mi-a atacat fetele. :))

Lasand gluma la o parte intr-adevar erau ceva viespi dar nu cat sa iti strice vizita la parc cum spunea acea persoana.

Trenuletul era 10 lei de persoana dus-intors pana la cetate si inapoi, varsta peste 3 ani. Avea statie si la dus si la intors la Dino Parc.

Biletul la Dino Parc pentru adult este 47 lei, pensionari si studenti 40 lei si copii peste 3 ani 37 lei.

Sigur, intrarea in parc se face printr-un magazin cu tot felul de atractii pentru copii si niste preturi pe masura, dar stiam de situatie si am trecut fetele prin el atat de repede ca nu au apucat sa ceara ceva. :))

Zicea cineva intr-un review ca este un loc unde platesti pt orice activitate, este adevarat, dar nu iti baga nimeni mana in buzunar cu forta, cand vrei sa mergi acolo iti asumi, daca ai copii care se tavalesc ca vor de toate nu te mai duci. Daca ai copii intelegatori, vor face activitati gratuite sau putine cu bani fara sa depaseasca limitele puse de parinti.

Trenuletul din parc nu functiona, chiar vroiam sa le dau pe fete dar nu am avut noroc. Singura activitate extra a fost traseul de aventura pentru cea mare, limita de varsta de la 6 ani in sus pe traseul mic, iar pe cel mare de la 10 ani in sus, cost 15 lei.

Pe langa traseul facut sa vezi toti dinozaurii am mai urcat la expozitiile din casutele din copaci, au fost interesante si gratuite.

'Expozițiile din căsuțele din copaci completează cu succes traseul cu dinozauri și partea educațională. Exemplifică bine mediul de după dispariția dinozaurilor, cu roci și fosile reale și completează cu evoluția omului din Epoca de Piatră și Epoca de Bronz. În expoziția Viața pe Gheață sunt ilustrate elementele absolut necesare pentru o călătorie în Antarctica - lumea Înghețată a pinguinilor. Aceste expoziții sunt deschise pe toata perioada anului. ' (Explicatii preluate de pe site).

Program

Luni- joi: 10:00-18:00

Vineri 10:00-18:30

Sâmbătă 10:00-19:00

Duminica 10:00-18:30

Pe traseul cu dinozauri erau 2 ecrane mari unde vizionai ca la cinema in aer liber desene cu si despre dinozauri. Noi nu ne-am oprit pentru ca ale mele nu au stare, sunt intr-o continua miscare si prea mici pentru asta, dar era lume destul de multa la 'cinema'.

Am uitat sa spun, parcarea de jos de la parc era cu taxa, 12 lei pe zi. Noi cand am ajuns era goala, iar cand am coborat de la parc pe la 12:30 nu mai era niciun loc.

La intrare in parc este si un loc de joaca pentru copii, foarte atractiv, cu leagane, tobogane, piscina cu bile, destul de dragut.

Recomand sa vizitezi o data in viata cum se spune, este un parc interesant si pentru copii dar si pentru adulti, nu m-as mai intoarce prea curand ca am vazut ce era de vazut, dar daca mai vor copiii vreodata pana se fac mari poate mai mergem.

Trimis de deeutza in 20.08.24 09:45:43
Validat / Publicat: 20.08.24 10:25:48
  • Alte destinații turistice prin care a fost: Europa

VIZUALIZĂRI: 211 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (deeutza); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P32 In alta casuta din pom

tata123 🔱 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[21.08.24 16:07:53]

@deeutza: Parcul tematic de la Râșnov reprezintă un punct de atracție și pentru adulți, eu recunosc că am fost de două ori acolo , la diferență de câțiva ani pentru a vedea noutățile. Proprietarii Dino Parc aduc (aproape) în fiecare an câte ceva nou - fie o figurină, fie o amenajare etc. De exemplu, la ultima vizită acolo (și iarna e frumos: vezi impresii) nu am văzut expozițiile din căsuțele suspendate (cred că se desfășurau acolo tot felul de ateliere). Nici Triceratopsul „disecat” nu exista!

Dino Parc a intrat al doilea an consecutiv în topul parcurilor de distracție din Europa, clasament realizat de site-ul specializat europeanbestdestinations.com. În 2024 parcul de la Râșnov s-a situat pe locul 3, după Disneyland din Franța și Europa-Park din Germania.

Mulțumim pentru articol și fotografii.

deeutzaPHONEAUTOR REVIEW
[21.08.24 17:07:34]

@tata123 🔱: multumesc si eu pentru vot. Da, a fost frumos chiar si pentru noi adultii. Fetele mele vroiau sa mearga in fiecare zi la el )), dar am zis stop, sa mergi 3 zile la rand necesita un buget special ).

1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):