ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.10.2021
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Craiova
ÎNSCRIS: 29.08.12
STATUS: SENATOR
DATE SEJUR
OCT-2021
DURATA: 2 nopți
Familie
2 AD. + 1 COPII -- v: 11
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
CADRUL NATURAL:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
77.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 31 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 6 MIN

Cam scump!

TIPĂREȘTE

Pentru iesirea de weekend am ales hotelul Diana din Herculane pentru ca doream sa avem la indemana un centru spa. Acesta parea cel mai accesibil din zona, cum am spus preturile la Herculane mi se par mari fata de ce ofera statiunea.

Data fiind situatia pandemica nu am avut curaj sa fac o rezervare din timp mai ales ca se anunta o saptamana cand se vor inaspri restrictiile. A trecut ziua de miercuri cand au fost anuntate noi interdictii, normal ca nu vor fi respectate nici acestea caci daca respectam legile existente nu eram aici :)). De fapt nu a aparut nimic nou asa ca joi dimineata am sunat pentru rezervare. O domnisoara mi-a oferit toate informatiile cerute astfel ca am rezervat o camera tripla cu DP. Avand in vedere ca urma sa ajungem a doua zi domnisoara m-a anuntat ca nu este nevoie de avans.

Vineri pe la 17.30 eram in fata hotelului. Parcarea era cam plina, nu am gasit nici un angajat care sa imi ofere un loc contra cost din cele destinate persoanelor cu dizabilitati sau aprovizionarii, cum am citit ca se intampla. Poate pentru ca toate aceste locuri erau deja ocupate =)).

Noi avand o masina mai micuta am reusit sa gasim un loc unde sa nu deranjam pe nimeni. Apoi am pornit spre receptie. Aici am fost intampinati cu zambete (banuiesc :)), pentru ca receptionera avea masca pusa regulamentar). Ne-a gasit repede rezervarea, ne-a pus bratari la mana (au o gramada de programe: cu MD, cu DP, cu PC, all, cu si fara intrare la piscina) foarte necesare pentru a beneficia de serviciile platite.

Apoi a venit marea surpriza! Nu am intalnit nicaieri asa ceva! Noi eram pregatiti cu coduri QR, cu acte, pentru cazare. Nu au fost necesare, dovada vaccinarii am facut-o verbal :)), iar numele noastre nu i-au interesat! Singurele lucruri de care am fost intrebati au fost numarul de telefon si numarul masinii! Tare ciudat nu-i asa? Daca nu plateam cu un card de vacanta habar nu aveau cine a stat acolo, crezandu-ne pe cuvant ca pe unul din noi il cheama cum am zis la rezervare.

Am primit deci foarte repede cartela si o hartie cu programul meselor si cel al piscinilor.


despre SERVICII

In doua zile nu pot spune ca am interactionat prea mult cu personalul. Ce pot spune este ca tot personalul de la curatenie este din Indonezia, iar in restaurant am intalnit si nepalezi alaturi de romani si indonezieni. Personalul foarte respectuos, nu am fost salutat in viata mea pe parcursul a doua zile de atatea ori cat am fost acum, spre exemplu iesind pana la masina am fost salutat de doamna care spala pe jos, peste 2 minute cand m-am intors am fost salutat din nou.

Un alt lucru care mi-a placut: a doua zi dupa sejur am fost sunat sa mi se ceara un feedback despre ce am gasit la Bacolux Diana. Asta inseamna ca le pasa de parerea turistilor, daca si tin cont de ea nu stiu :).


despre CAMERE & COND. CAZARE

Camera este mica, cam ca cea de la Atlantique Kusadasi. Aici in schimb mi s-a parut un pic mai prost organizata. Spre exemplu dulapul se putea folosi pe jumatate restul fiind blocat de o noptiera. In rest am gasit un pat dublu si unul single, asternuturi ok dar pernele jalnice (parca era doar fata de perna :)) ).

Lumini placute, un racitor care nu racea (eram in octombrie si tot nu racea), un TV LCD cu diagonala ok, AC, trei noptiere, prize pentru incarcat electronicele, doua fotolii si un birou completau mobilierul.

Camera renovata de curand, dar lucrarea a fost facuta de Dorel :)). Spre exemplu unele prize sau intrerupatore erau montate stramb. Balconul mic, dar din pacate jalnic. Cand investesti sa renovezi o camera este pacat sa nu torni si o sapa pe balcon sa arate si el bine.

Baia, neasteptat de mare, este placata cu faianta in culori placute, avea cam tot ce trebuie, mai putin un suport montat in cabina de dus pentru sapun sau gel de dus. Am avut set de prosoape pentru toti trei, chiar cate 3 prosope pentru fiecare, dar nu am gasit un prosop care sa il punem jos la iesirea din cabina de dus.

Alt lucru deranjant a fost ca nu se dadea caldura toata ziua, nu pot spune ca a fost frig noaptea dar ziua nu am putut usca costumele de baie si era un pic racoare cand veneai de la piscina. Stand doar doua zile nu am fost vizitati de camerista.

Parerea mea este ca daca investesti in renovare trebuie sa fii atent la detalii, cum se stie ele fac diferenta :)).


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Pentru masa noi am luat DP deoarece am citit ca e greu de gasit „mancatorii” prin statiune. Se pare ca puteam sa mancam si a la carte la hotel. Hotelul era populat cu multi pensionari veniti la tratament, iar acestia mancau separat fiindu-le alocat unul din cele doua restaurante. In celalalt restaurant mancau cei cu bufet si cei ce doreau a la carte.

La micul dejun erau mai multi turisti, dar la cina nu cred ca eram mai mult de 20 de turisti. Normal ca in atare conditii e greu de incropit un bufet suedez. In ambele seri am gasit porc, pui, vita si peste. Unele pe gratar altele pane sau cu sos.

Mancarea a fost buna, nu excelenta dar in prima seara au fost produse care erau reci (gratarul, cartofii prajiti) asta desi vitrinele erau de genul „vitrine calde” dar probabil nu erau pornite. Eu zic ca atunci cand au putini turisti ar putea sa incerce un serviciu a la carte dintr-un meniu restrans de unde sa poti comanda ce vrei si cat vrei. Eu cred ca ar fi mai putine produse care sa ramana neconsumate. Oricum mi-a placut afisul care il aveau, era fara cuvinte doar prin desene iti sugerau sa iti pui de cate ori vrei dar sa incerci sa nu umpli farfuria din prima si apoi sa o lasi jumatate neconsumata.

La micul dejun era o varietate mai mare de produse, chiar pot spune ca nu lipsea nimic din ce este basic la un mic dejun. In schimb nu am gasit, ca la Orizont Calimanesti tot de trei stele, o salata de vinete, o zacusca sau alte lucruri traditionale. Cafeaua era Tchibo, dar cred ca dozatorul era reglat sa puna minimul de cafea astfel iesea cam slaba, iar ciocolata calda cam apa chioara.

Personalul existent era atent sa completeze ce se consuma, sa debaraseze repede mesele totusi intrebandu-te daca pot sa ia o farfurie.


LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Din pacate asa cum am scris statiunea este o ruina, astfel ca se cam anuleaza frumusetea peisajului.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Am ales acest hotel pentru spa unde am avut acces gratuit (mai corect spus liber, caci sigur costul accesului este inclus in pretul platit :)). Acum pot spune ca alegerea a fost ok in aceasta privinta. La etajul -2 este o piscina incalzita de aproximativ 12x12 m. Temperatura incintei era ok.

Mai gasim o zona splash pentru copii, un jacuzzi nu prea grozav, patru saune foarte bune. Tot aici se putea face masaj contra cost, mami care este fan masaj a incercat serviciul recomandat cu caldura de la receptie. Ca reclama ni s-a spus ca maseuzele sunt straine, . Intradevar mami a dat peste o fata din Bali (probabil ca pe insula au ramas doar barbatii si copii caci si in Turcia a dat tot peste locuitoare ale insulei ca maseuze =)) ), de care a fost foarte incantata spunand ca numai asta vara la Maxeria a avut parte de un masaj la fel de bun. Ca dovada a mai luat o sedinta de masaj si pentru duminica inainte de plecare. Cand am fost noi nu a fost inghesuiala la spa, dar avand in vedere ca este un hotel cu 220 came cred ca zona este cam mica.

Concluzia sejurului este ca Herculane este un loc cam scump pentru ce ofera. Am vizitat in ultimul timp de mai multe ori Caciulata iar acolo am vazut o imbunatatire a situatiei, aici inteleg ca nu se face nimic in acest sens. De pomana investesc hotelierii daca administratia locala nu misca un deget.

Din pacate pretul destul de mare al serviciilor si situatia din statiune ma fac sa nu imi doresc sa revin prea curand aici.

## end review sc
Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de nrs † in 31.10.21 19:15:11
Validat / Publicat: 31.10.21 19:46:19

VIZUALIZĂRI: 2504 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
selectat ca MiniGhid AmFostAcolo
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nrs †); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P09 vedere de pe balcon
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 34850 PMA (din 37 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 31.16 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    9 ecouri scrise, până acum

    webmasterPHONE
    [31.10.21 21:10:38]
    »

    Articolul a fost selectat ca MiniGhid AmFostAcolo pentru această destinaţie.

    ⭐ValentinB_88⭐
    [01.11.21 16:44:44]
    »

    "Nu am intalnit nicaieri asa ceva! Noi eram pregatiti cu coduri QR, cu acte, pentru cazare. Nu au fost necesare, dovada vaccinarii am facut-o verbal , iar numele noastre nu i-au interesat! Singurele lucruri de care am fost intrebati au fost numarul de telefon si numarul masinii! Tare ciudat nu-i asa? "

    Pai deaia suntem unde suntem, in topurile clasamentelor. Problema e ca suntem in topurile negative, nu alea pozitive. Cam asa se verifica certificatele verzi pe la spectacole, restaurante, centre comerciale. Horeca plange de mama focului ca e nasol, ca ei respecta normele dar cand esti in fata faptului implinit... poti sa intri linistit cu febra 40 si tusind de mama focului ca esti cel mai clientul lor. Pentru bani, astia fac orice!

    nrs †AUTOR REVIEW
    [01.11.21 21:11:27]
    »

    cand am semnalat problema domnisoarei care m-a sunat pentru feedback mi-a spus nonsalanta ca "certificatele se cer de azi pt cazare"! dar la replica mea ca in restaurant pot intra doar persoane cu certificat a ramas muta, de parca pachetul de servicii nu continea si cel putin o masa: MD, iar la intrarea in restaurant nu se verifica decat bratara

    ⭐ValentinB_88⭐
    [02.11.21 09:31:24]
    »

    @nrs: Nu verifica nimeni nimic, stai linistit. Singura noastra grija este sa NE FERIM de cei din jur! Cat putem de mult. Alta varianta nu exista, asta daca mai vrem totusi sa ne mai plimbam pe undeva...

    In ultima perioada am ales circuitele de o zi, tur retur acasa, cu toate ca sunt obositoare pentru sofer, evit cazarile si restaurantele, mai ales acum iarna cand se inchid terasele.

    Singurele locuri unde chiar se verifica certificatele verzi, sunt mallurile si hipermarketurile cu galerii comerciale. In rest... Dumnezeu cu mila.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33
    [03.11.21 06:38:01]
    »

    @nrs:

    Apoi a venit marea surpriza! Nu am intalnit nicaieri asa ceva! Noi eram pregatiti cu coduri QR, cu acte, pentru cazare. Nu au fost necesare, dovada vaccinarii am facut-o verbal, iar numele noastre nu i-au interesat!

    Într-adevăr, cazarea fără prezentarea actelor de identitate, fără completarea unui formular de cazare este cel puţin surprinzătoare şi pentru mine.

    Referitor la neverificarea certificatelor de vaccinare eu sunt mai puţin surprinsă şi nu cred că aş mai face mare caz de asta, deoarece experienţele relativ recente m-au convins că nu-ţi garantează un sejur în condiţii de siguranţă sanitară.

    Având în vedere evoluţia situaţiei epidemiologice din ultimele două luni, cred că o testare rapidă a tuturor turiştilor care se cazează ar fi mai eficientă decât simpla prezentare a dovezii vaccinării.

    nrs †AUTOR REVIEW
    [03.11.21 07:08:50]
    »

    probabil sunt eu mai ghinionist caci nu am prea intrat nicaieri, unde ar trebui sa se ceara certificat, fara sa mi se ceara. alaltaieri ca sa intru la film mi s-a cerut de doua ori , o data la intrarea in mall si inca o data la casa de bilete. asta vara in TR mi s-a cerut HESul peste tot desi au fost colegi care nici nu l-au descarcat si nu au avut probleme. de aici vine mirarea nu din speranta ca voi fi protejat impotriva bolii

    nicole33
    [04.11.21 06:43:03]
    »

    @nrs:

    probabil sunt eu mai ghinionist caci nu am prea intrat nicaieri, unde ar trebui sa se ceara certificat, fara sa mi se ceara. alaltaieri ca sa intru la film mi s-a cerut de doua ori, o data la intrarea in mall si inca o data la casa de bilete

    Nu ştiu ce să zic, dar în prima zi de la introducerea actualelor restricţii eu am intrat în trei mall-uri fără să mă întrebe cineva ceva de certificat şi nu am fost singura în această situaţie, deci nu este vorba de noroc sau de faţa omului.

    asta vara in TR mi s-a cerut HESul peste tot desi au fost colegi care nici nu l-au descarcat si nu au avut probleme. de aici vine mirarea nu din speranta ca voi fi protejat impotriva bolii

    Cu HES-ul de la turci în cazul meu a fost fifty fifty. Mi-a fost cerut la două hoteluri din patru, doar la cele de sejur, nu şi la cele intermediare sau în vamă, unde nu mi-au verificat nici certificatul de vaccinare, crezându-mă pe cuvânt . Singurul loc în care mi-a fost măsurată temperatura în cele două săptămâni de vacanţă a fost la intrarea într-un mall în aer liber unde au verificat şi codurile HES. Atât.

    Eu am avut naivitatea să cred că vaccinul şi măsurile proprii de protecţie mă vor ajuta să scap, dar...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][11 voturi]
    elenaadina
    [04.11.21 09:37:36]
    »

    @nicole33 :„Eu am avut naivitatea să cred că vaccinul şi măsurile proprii de protecţie mă vor ajuta să scap, dar... "

    Si eu la fel...

    Incotro ne indreptam? ????

    Dana2008PHONE
    [24.11.21 06:41:05]
    »

    @nrs: Felicitări pentru articol!

    Masajul cu siguranță nu l-aș fi ratat mai ales cu o profesionistă din Bali.

    In rest ne-am obișnuit cu părțile care nu ne sunt pe plac pentru că așa este in Romania.

    La noi in oraș nu poți mișca fără certificat. De aceea copilul meu nu poate merge la piscină cinema, restaurat etc.

    Călătorii plăcute și alegeri inspirate!

    Numai bine!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Dana2008, elenaadina, ⭐ValentinB_88⭐
    Alte impresii din această RUBRICĂDiana Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043386936187744 sec
    ecranul dvs: 1 x 1