GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Suntem o familie cu 1 copil de 1 an si am optat pt varianta ultra all inclusive pt 2 nopti. Transferul a fost ok, la ora 12 din Tulcea.
Sa vedem ce promit ei la acest pachet si care este adevarul: Coktail de primire... nici vorba, o sticla de vin Aligote Sarica Niculitel – vin traditional dobrogean din dealurile Niculitelului la primire, n-am vazut asa ceva, halate de baie si papuci... lipsesc, curatenie in camera zilnic nu se face, asternuturile si prosoapele nu se schimba deloc.
Pe site scrie separat de transferul din Tulcea o excursie pe zi, am platit 2 zile dar am beneficiat de o singura excursie, care ni s-a spus ca este doar in ziua plina, desi ei scriu altceva acolo. Excursia de duminica era la Sulina conform programului, dar noi am fost dusi pe ceva lacuri si canale pana intr-un sat. Scrie ca dau ustensile si momeli pt pescuit, iar cand sotul meu a cerut un pumn de mamaliga ramasa la bucatarie, a fost refuzat si doar dupa ce s-a suparat a fost... servit...
Petrecerea de duminica seara nu a avut loc deloc, deci programul saptamanal scris pe site nu se respecta deloc. Nici excursiile nu corespund cu ceea ce ar trebui sa fie... sau cu ce se lauda ei.
Mancarea este suficienta si buna, dar nu ai de ales nimic, ce ti se pune in fata aia mananci.
Curatenia lasa de dorit, zoaie pe geamurile si usa restaurantului erau si acum, pisici peste tot, deci nu se tine cont deloc de nemultumirile turistilor. Baiatul nostru are 1 an si 2 luni, merge peste tot iar plasa de protectie de pe terasa era rupta in cateva locuri incat copilul intr-o secunda putea cadea direct in apa, scanduri rupte si dislocate pe alei erau suficiente, Kids Club nu exista, ne-a promis un scaun de masa pentru copil pe care dupa ce si-a vazut banii in mana nu l-am mai vazut.
Precizez ca am achitat integral cash dupa prima zi, dupa care domnul sef a plecat. Seara la ora 10-11 nu stiu exact i-au spus sotului meu ca trebuie sa plecam dimineata la 8 pt ca mai erau niste francezi care trebuiau sa fie la aeroport. Noi nu am fost de acord sa plecam asa devreme pt ca nu vroiam sa pun baiatul in barca rapida descoperita la ora 8 dimineata, si in al doilea rand am fost anuntati la o ora nepotrivita. Trebuia sa ma trezesc dimineata la 6 sa fac bagajele sa plecam, pt ca sa nu faca ei 2 transferuri. In definitiv fiecare am platit transferul, si noi si francezii si nu mi se parea normal ce se intampla.
Dimineata am avut o discutie aprinsa cu Dl. D., care initial ne-a mai cerut 400 lei pt transfer, apoi a lasat la 200, dar dupa discutii si argumente s-a lasat pagubas si ne-a dus pana la urma la Tulcea fara sa mai platim nimic in plus.
Nu mi se pare normal sa te certi ca la usa cortului cu clientii (pe banii lor) atunci cand lucrezi in acest domeniu daca vrei sa-ti mearga bine pe viitor. Pana la urma noi am platit pt niste servicii de care am avut parte doar pe jumatate. Ar trebui sa fie constienti ca au o locatie, care prin preturile pe care le practica se adreseaza unui anume tip de turisti, care au fost si in alte locuri si stiu face diferenta.
Trimis de Coman Bianca in 16.09.14 23:56:22
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în CRIȘAN.
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Coman Bianca); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.17585400 N, 29.38015000 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Coman Bianca: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare
----
Te-am ruga să (re) verifici coordonatele GPS, mai precis localizarea acestei unități pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)
Mulțumesc.
@Coman Bianca: Stimata Doamna, nu vreau sa comentez observatiile dumneavoastra. Vreau doar sa fac cateva precizari:
1. pentru inceput vreau sa va readuc aminte pachetul turistic comandat si achitat de catre dumneavoastra: 1400 lei adica 318 euro pentru doua zile 2 persoane +1 copil de 1 an si doua luni.
Pachetul comandat de dumneavoastra conform discutiei era urmatorul:
Transfer din Murighiol conf programului 20 euro x 2 pers =40 euro
Cazare in camera standard fara pat suplimentar 68 euro / noapte x 2 nopti =136 euro
Masa pensiune completa conf meniu zilnic cu bauturi traditionale incluse 28 euro x 2 pers x 2 zile =112 euro
Excursie zi 2 20 euro / pers x 2 pers = 40 euro
Transfer catre Tulcea in ziua 3 conf programului 20 euro x 2 pers=40 euro
Total 368 euro
Ati primit o reducere de 50 euro, in consecinta ati achitat 318 euro. Asa a fost intelegerea!
Gresesc cu ceva, sunt alte tarife decat cele comunicate si publicate pe site???
Pachetul ALL INCLUSIVE, pt doua zile 2 adulti v-ar fi costat 348 euro, tarife luate tot de pe site-ul la care faceti referire.
2. de ce omiteti sa amintiti ca desi transferul era stabilit din Murighiol, in momentul in care am auzit ca aveti un copil de 1 an si doua luni v-am spus imediat ca pentru protejarea lui (transferul din Murighiol, pt 2 pers se face cu barci cu motor descoperite si s-ar putea sa-i fie curent si nu mi-as dori sa-l raciti) v-am oferit varianta transferului din Tulcea cu ambarcatiune QuickSilver 620, motor Suzuki, 175 CP care are cabina in prova unde ati putea tine copilul pe durata transferului fara sa va cer 1 leu cost suplimentar (daca va uitati tot pe site-ul la care faceti referire veti vedea ca un transfer privat din Tulcea cu ambarcatiunea mentionata costa 160 euro / ambarcatiune / tur)
3. de ce omiteti sa amintiti ca fara solicitarea dumneavoastra, in momentul in care am aflat ca aveti un copil mic v-am pregatit un pat suplimentar pentru copil in camera fara sa va percepem nici un cost suplimentar
4. da, sotul dumneavoastra nu a primit mamaliga pentru pescuit solicitata imediat, a primit-o dupa trei minute. Nu ne putem cere scuze pentru intarziere pentru ca avea la dispozitie rame negre si rame rosiii.
5. da, multumim pentru faptul ca ne apreciati mancarea, insa sunteti nemultumita ca ceea ce ti se ofera aia mananci. Doresc sa va aduc la cunostinta ca ceea ce comanzi aia ti se serveste, iar daca ai comandat ceva, iar in momentul servirii (dupa preparare) doresti altceva va servim cu mare placere, dar va si taxam (conf. tarifelor din meniu) tot cu mare placere. In nici un restaurant din lumea aceasta nu cred ca doresti sa comanzi ceva din meniu si ospatarul nu te serveste. Din asta traim, asta facem, si ne-ar fi facut placere sa comandati mult mai multe preparate. Apropos, tot pe site se gaseste si meniul restaurantului pe care l-ati avut in fata. Daca in barul pe care dumneavoastra il aveti (din cate mi-ati povestit) in Ramnicu Sarat platesti o bautura apoi poti sa bei ce vrei si pana nu mai poti, va rog sa ne dati si noua adresa, cred ca in Romania se vor gasi multi doritori sa va viziteze.
6. cat priveste pisicile care v-au deranjat, da suntem iubitori de animale, v-am povestit ca ne-am trezit cu ele (trei la numar) venite din alta parte, erau insarcinate si nu le putea alunga, nici pe ele nici puii nascuti de o luna. Da, le hranim pana cand vom gasi persoane care sa le adopte. Nu le tinem in camere sau in restaurant, stau in curte si nu am vazut cu ce v-au deranjat.
7... despre papuci, va informez ca erau in sifonier, trebuia doar sa-l deschideti, sticla de aligote ca si sticla de merlot erau langa sticla de apa plata, ... si... imi pare rau ca nu le-ati desfacut, intr-adevar dupa ce ati plecat au ramas in camera, cat priveste prosoapele va mai informez ca atat in mapele din camere cat si in bai erau informatii ca doar prosoapele lasate pe jos se schimba, nu si cele impaturite (neatinse) sau cele din cuier... etc Cat despre restul observatiilor dumneavoastra nu vreau sa mai continui, nu de alta dar multi vor crede ca sunt subiectiv, si aici au dreptate, imi pun doar o singura intrebare: Dumneavostra recunosteti ca ati platit sejurul nu la sosire, ci a doua zi. Lucru adevarat, mie mi l-ati platit! De ce nu mi-ati sesizat atunci toate nemultumirile???
Va spun eu pentru ca atunci nu le aveati!
Ati devenit nemultumita, ati ajuns la concluzia ca ati platit „un sejur de batjocora la pret de lux” cand:
In ultima zi, cand trebuia sa plecati, aveati planificat transferul la ora 08.00 impreuna cu trei francezi, care vi s-a comunicat nu la ora 22-23, cum afirmati dumneavoatra, la acea ora restaurantul era inchis, toata lumea a plecat devreme la culcare (camerele de supraveghere o pot dovedi), ci in momentul in care sotul dumneavoastra a venit la cina. Acum, daca dansul va comunicat sau nu, nu mai este vina noastra.
Dimineata nu am avut eu o discutie aprinsa cu dumneavoastra, ci dumneavoastra cu mine! Eu incercam sa va explic ca nu puteti sa va bateti joc de noi, ca transferul planificat a fost la ora 08.00, ca turistii ceilalti v-au asteptat 15 min, ca nu putem sa facem transferuri cu ambarcatiuni rapide pentru fiecare 2 persoane cand doresc sau cand binevoiesc, ca daca refuzti sa luati un avion, un tren, un autobuz, pentru ca asa vreti dumneavoastra nu va pune nimeni la dispozitie o cursa privata decat daca o platiti. Eu incercam sa va explic, pentru a va face sa intelegeti, ce costuri avem cu o astfel de ambarcatiune pentru un tranfer de Tulcea: 60 litri de benzina x 6,5 =390 lei numai costul de combustibil, fara ulei, conducator de ambarcatioune etc, dumneavoastra ma amenintati cu postarea unor review-uri negative pe site-uri de turism. Adica ma santajati! Oamenii cu mintea intreaga si cu educatie vor intelege motivul nemultumirii dumneavoastra, vor intelege ca nu poti sa comanzi un transport la o ora, dupa care peste noapte sa te razgandesti, doar pentru ca asa vrei tu!
Vreau sa va spun ca nu v-am luat banii pe transport inapoi (cursa privata speciala pt dumneavoastra) din cauza scandalului pe care mi l-ati facut la telefon, ci pentru copil, pe care nu puteam sa-l trimit cu o barca de 15 Cp (descoperita) sau sa va rog sa eliberati camera si sa va spun, ne pare rau, ati refuzat intentionat transferul de la ora 08.00, pe care sotul dumneavoastra il confirmase seara la cina, barca a plecat, descurcati-va! Asa meritati!
Va recomand ca in alta parte sa nu mai incercati, s-ar putea sa nu tina!
Si tot vorbind de „sejur de batjocora la pret de luxe” platit „cash”, va mai informez ca ati platit numerar, nu „cash”, ca vi s-a eliberat factura si bon fiscal si v-as mai ruga sa va mai uitati o data pe tarife platite...
NB Danube Resort este (sau a fost) reprezentant al unității
@Danube Resort: Pare pertinent ceea ce scrieti. Mai degraba inclin sa va dau dvs. dreptate, sincer sa fiu si salut initiativa de a da curs dezbaterii cinstite, corecte, a punctului dvs de vedere.
@Danube Resort: Nu mai am ce comenta la afirmatiile dvs. pt ca nu vreau sa-mi stric seara. Oricum sunt justificari si minciuni fara noima.
Daca eu nu vedeam sticla de vin, sotul cu siguranta n-ar fi ratat-o! Iar la faza cu factura si bon fiscal... eu n-am zis nimic aici pe site, poate imi aratati pe camerele de supraveghere cand mi-ati dat-o!
O seara buna si succes in afaceri!
@Coman Bianca - Va multumesc pt impresiile postate. Am fost pe aproape sa merg la Danube Resort. Probabil ca pateam la fel ca dvs si mai suportam si ratzoielile patronului!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2022 Doar ok... nimic mai mult — scris în 03.09.22 de raly din MEDIAS - nu recomandă
- Jul.2022 Danube Delta resort - jecmaneala la drumul mare — scris în 09.07.22 de ux125832 din VICOVU DE SUS [SV]
- Jul.2021 Mizera experiență la Danube Delta Resort Crișan — scris în 13.07.21 de ux120856 din BUCUREșTI
- Aug.2020 Marea dezamagire — scris în 29.08.20 de ux117275 din ONEşTI [BC] - nu recomandă
- Jul.2020 Cea mai mare dezamagire de cand venim in Delta! — scris în 11.08.20 de ux116788 din BUCURESTI - nu recomandă
- Jun.2020 Hotie pe față prin tarife ca la Saint Tropez — scris în 25.07.20 de ux116294 din BUCUREșTI - nu recomandă
- Aug.2018 Cazare Danube Delta Resort — scris în 19.08.18 de alinaolteanu din CRAIOVA - nu recomandă