DEZASTRU
GRAD SATISFACȚIE
Suntem agentia de turism [... ] (Vaslui) cu vechi state in turism, peste 40 de ani, care in luna iulie 2022 am trimis multi turisti la aceasta locatie care s-a dovedit a fi calvar.
Curatenie in camere nu exista, tevi rupte, cearsafuri pline cu nisip, mancarea sub orice critica, vesela, olivierele pline de grasime, jegoase cum se exprima turistii, din 8 felui care trebuiau sa fie la fiecare masa erau 2 si acealea nu se puteau maca, comportamentul personalului nu poate fi descris. Totul dezastru si vorbesc pe baza de dovezi, poze, filmari, inregistrari.
Toti turistii nostri au facut toxiinfectie alimentara si au dovezi, au facut reclamatii dar degeaba.
Asa ceva nu am intalnit niciodata. O locatie de 4* care costa foarte mult, oamenii se duc sa se simta bine si in siguranta, si traiesc un calvar, cred ca ar trebui luate masuri drastice. Sper sa fie asa!
notare zero
Trimis de ux126983 in 27.08.22 11:37:16
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS.
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux126983); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.84675900 N, 28.59086200 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
O premieră pe AFA
În trecut, și alți reprezentanți ai agențiilor au încercat să scrie „impresii” pe AFA. POstările nu au fost aprobate — conform Regulamentului! — pentru că încercau să facă reclamă unor hoteluri pe care le aveau în portofoliu (de multe ori în exclusivitate)
În acest caz, cred că putem face o excepție de la Regulament - vom aproba postarea, în interes public
Publicat fără note - cf Regulamentului
-
Regulamentul nu permite menționarea agențiilor -- numele agenției în cauză a fost editat
@ux126983: și mie mi se pare extraordinar! E pasul care normalizează relația client-agenție, o floare rară. Prin postarea respectivă, probabil, multe dintre săgețile clienților vor ricoșa spre Dana resort. Oare e de ajuns, având în vedere gravitatea celor semnalate?
@ux126983: intreb si eu, nu dau cu parul, tu ca agentie care vinzi servicii n-ai fost sa vezi ce vinzi?
Intreb asta deoarece la mine la sat (Resita) agentia de la care achizitionez eu biletele merge an de an 2-3 saptamani, cate o zi prin hoteluri in Bulgaria-Grecia-Turcia iar cand vinde un pachet turistic iti explica exact ce primesti... iar acolo unde n-au fost ne spun, hotelul X nu a fost vizitat de reprezentantul nostru, a fost doar de un reprezentant tour operator care ne-a spus urmatoarele... in felul acesta ea are clienti fideli.
voi cum vindeti pachetele tristice, pe ce baza faceti o recomandare catre hotelul AAA, de exemplu?
@ux126983:
” in luna iulie 2022 am trimis multi turisti la aceasta locatie care s-a dovedit a fi calvar.
Cât de mulți turiști ați trimis și s-au plâns de condiții? Am și eu două familii de prieteni care au fost acolo în a doua jumătate a lunii iulie și au venit foarte încântați de condițiile de acolo, încât m-au făcut și pe mine să îmi doresc un sejur acolo. În plus, am citit recenziile recente de pe google și am constatat că marea majoritate sunt pozitive. Sunt și câteva negative, dar proporția e mult mai mare a celor pozitive.
” cred ca ar trebui luate masuri drastice.
Primii interesați care ar putea lua niște măsuri sunteți chiar voi, agențiile de turism. Puteți verifica locațiile pe care le vindeți turiștilor și puteți înceta colaborarea cu cei care nu oferă condiții corespunzătoare. Sau, dacă vreți să fiți constructivi, mai puteți lua legătura direct cu proprietarul Dana Resort, care este în același timp și proprietarul unei mari agenții de turism, și să îi aduceți la cunoștință nemulțumirile, pentru că eu cred că nici el nu-și dorește să primească reclamații de la turiști, fiind o persoană implicată și interesată de dezvoltarea turismului românesc, prin investițiile pe care le face în litoral.
@ux126983: Foarte bine. ca semnalati acest dezastru. INSA, asa cum mai spunea cineva aici, normal era ca inainte de inceperea sezonului sau (mai ales) pe parcurs, dupa ce ati primit atat de multe reclamatii, sa vizitati voi resortul acesta si, simplu, SA NU IL MAI VINDETI. Aceasta, daca exista un contract calumea facut. Daca nu, macar sa nu mai il recomandati nimanui.
Dupa mine, deja, pe litoralul nostru, in afara de maxim 3-4 hoteluri nu ai ce sa recomanzi. Dar aceasta e o alta poveste.
Nu stiu ce agentie sunteti si nici nu conteaza (probabil una mica), insa din pacate, in Romania, agentiile mai mici de turism nu fac decat sa revanda niste pachete standard. Nu se implica cu nimic, nu aduc nicio plusvaloare pentru client. Ori, aceasta este tocmai ceea ce conteaza. Intr-o lume atat de tehnologizata, in care o rezervare este la un click distanta, numai acest lucru poate convinge un client sa aleaga o agentie si sa nu cumpere direct el insusi serviciul. Nu cred ca mai e de ajuns un mic discount, acolo, pentru camere luate la pachet...
Aceasta cred eu, acum... fiecare face cum stie!
@resita2009: Intr-un fel aveti dreptate, doar ca noi nu reusim sa vedem toate locatiile din tara si din strainatate in fiecare an.
Pana anul trecut nu au fost probleme cu aceasta locatie si da, am anuntat clientii ca nu am fost acolo anul acesta, e totusi un resort de 4* la care se paltesc multi bani, nu credeti ca ar trebui sa fie ei responsabili si sa isi asume?
Clientii nostri au facut si reclamatii peste tot in resort dar au ramas cu atat, noi am facut sesisari peste tot unde s-a putut, degeaba.
Am inteles ca si acum e la fel.
Ca ne simtim prost ca au patit asa ceva turistii nostri si am face orice sa nu se mai intample, e foarte adevarat. In turism nu exista bucurie mai mare ca atunci cand auzi ca turistii se simt bine si sunt multumiti.
Aceste locatii sunt preluate de cateva agentii mari de unde noi, celelalte agentii mai mici cumparam. Nimeni nu a stiut nimic din pacate, nu s-a auzit si toata vara au fost vandute pachete.
Noi am luat atitudine pentru ca ne respectam clientii si nu vrem sa se mai intample niciodata asa ceva. Nu te astepti sa fie asa nicaieri dar cu atat mai putin la un resort atat de scump.
Nu ne vom opri aici chiar daca foarte tarziu, abia acum o saptamana am aflat de la turistii nostri. Aceasta locatie nu merita sa fie in top, chiar nu merita sa mai fie deloc in aceste conditii. Inadmisibil!!!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2023 Hotel in conditii bune, statiune neingrijita. — scris în 23.07.23 de bubi din TâRGOVIşTE [TM] - RECOMANDĂ
- Jun.2023 Vacanta relaxanta — scris în 22.06.23 de ux129415 din BRASOV - RECOMANDĂ
- Sep.2022 O vacanța dezamagitoare — scris în 15.09.22 de ux127242 din BACăU - nu recomandă
- Aug.2021 Impresii de vacanta Dana Resort **** 2021 — scris în 07.09.21 de tibicat111 din TITU [DB] - RECOMANDĂ
- Jul.2021 Ne-am simtit minunat — scris în 03.08.21 de ux121538 din PLOIESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2021 O locatie frumoasa la 10 minute de plaja — scris în 27.07.21 de Daniel31 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Jul.2021 La pomul lăudat — scris în 08.07.21 de ciprian_ara din TâRGOVIşTE [DB] - nu recomandă