ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.06.2010
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 01.06.10
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
MAY-2010
DURATA: 2 nopți
team-building

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
45.62%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 40 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 1 MIN

Nesimtiti

TIPĂREȘTE

Am fost intr-un team-building acolo pentru 3 zile. Am sa fiu cat mai punctual:

- conditii de cazare: super ok, demne de un hotel de 4 stele

- mancarea: aparent ok, dar a doua zi am ajuns un grup foarte mare la spital suspecti de toxinfectie alimentara.

- personalul: extrem de ingamfat. O [cenzurat de WM6] (angajata a hotelului) de fata cu politia sanitara ne-a spus "sa stam linistiti, ca au mai avut multe cazuri".

- concluzie: va recomand acest hotel, dar evitati cu orice pret sa mancati acolo, desi este tentant (pare totul impecabil). Evitati personalul, sunt niste "4 clase" cu nasul pe sus.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de capone in 01.06.10 13:38:51
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BRAN.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3127 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

20 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (capone); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 1 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 40.50 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    20 ecouri scrise, până acum

    Sanziana
    [01.06.10 13:42:17]
    »

    dar ce ati mancat de vi s-a facut rau la toti? sa inteleg ca celor din echipa de team building doar sau si altor turisti din hotel li s-a facut rau? Sper ca pana la urma nu ati patit nimic grav, ce au spus cei de la Sanepid, s-a declansat o ancheta sau ceva de genul asta?

    webmasterXY*
    [01.06.10 13:43:45]
    »

    Bun venit in club! Totusi, vei observa ca aici, un astfel de limbaj nu este bine primit. (ca sa nu spun mai mult). Am rugamintea ca, pe viitor, sa te abtii de la a mai "caracteriza" oamenii (fie pe cei despre care ne scrii, fie - Doamne fereste! pe cei cu care vei discuta aici) asa cum ai facut ceva mai sus. Multumesc,

    dannek
    [01.06.10 14:59:43]
    »

    Daca ar fi sa platesti un sejur te-ai mai duce la acest hotel???

    valimi
    [01.06.10 15:26:08]
    »

    Este cert ca atitudinea personalului hotelurilor fata de membrii grupurilor organizate pentru team-building-uri sau instruiri este una lipsita de orice atentie sau interes. Vorbesc de Romania, aici am patit si eu la fel, la hotel Oxford din Mamaia (review aici). Cat despre strainatate, astept angajatorul cu oarece surprize, in afara de reducerea lefei cu o litra.

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [01.06.10 15:40:04]
    »

    @valimi > eu nu am a ma plange absolut deloc fata de (personalul din) hotelurile unde am fost in team-building in Romania (Regal din Mamaia si unul din Cluj care intre timp am vazut pe net ca a fost "upgrade-at" atunci cand am cautat saitul lor ca sa scriu si despre ei un review; nestiind daca macar patronul a ramas acelasi, am renuntat, nu fara regret).

    caponeAUTOR REVIEW
    [01.06.10 21:04:40]
    »

    Salutare,

    @sanziana_m: ideea e ca suntem multi carora ni s-a facut rau, dar nu prea am mancat acelasi lucru. Eu banuiesc ca mancarea era pregatita sau depozitata in conditii precare. Nu ne-am simtit toti rau (deh... uni-s mai rezistenti). Despre celalalte persoane cazate in acel moment acolo nu stiu nimic. Suntem ok, multumim , ne-am revenit dupa o perfuzie-doua si cateva pastile.

    @dannek: probabil ca nu. La pretul de 260 de lei/noapte probabil ca gasesc un loc la fel de frumos si fara surprize neplacute.

    Oricum, nu sunt un impatimit al luxului. Sunt de parere ca o vacanta o savurezi in afara hotelului, nu in interiorul lui. De punctat atitudinea personalului hotelurilor de lux din Romania (vorbesc la modul general) fata de niste persoane care au venit la un asemenea loc fara sa isi afiseze potenta financiara parcand un Mercedes la intrare.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Zara
    [01.09.10 13:26:58]
    »

    Buna ziua,

    Sunt noua pe acest forum si probabil nu voi mai scrie niciodata. Recunosc ca nu stiu daca se accepta ca reprezentantii hotelurilor/pensiunilor despre care scrieti sa aiba drept la replica.

    Eu sunt insa reprezentantul hotelului despre care domnul a vorbit atat de "frumos" si cred ca am dreptul sa raspund la afirmatiile facute de catre dansul, in masura in care mi se permite. Daca voi scrie ceva gresit va rog sa interziceti postarea acestui mesaj.

    Grupul de care vorbeste domnul a fost un grup de 35 persoane - din 150 persoane - aflate la acel moment in complex. Mentionez faptul ca dansii au consumat toti 35 aceeasi mancare deoarece au avut un meniu prestabilit.

    O sa va relatez pe scurt istoria, sper sa nu plicitisesc pe nimeni. Dansii s-au cazat, au servit cina in prima zi, apoi au mers la bowling unde au stat pana la o ora destul de inaintata (1 sau 2 dimineata unii chiar mai multi). A doua zi 6 persoane au acuzat stari de rau. Avand in vedere ca nu avem nimic de ascuns am sunat la serviciul de ambulanta. Acestia au fost foarte prompti si au trimis cum era si normal 3 ambulante, cate 2 persoane intr-o ambulanta. La sosirea echipelor medical una dintre persoane a refuzat sa mai mearga la spital. In timp ce dansii erau la spital, pentru investigatii, bineinteles ca s-a declansat o ancheta: DSV, DSP, protectia consumatorilor, politie. Cu acordul directorului generala al companiei respective am inaintat meniul pe care l-au servit organelor de control. Conform legii suntem obligati sa pastram probe etalon din fiecare lot de mancare. Am inaintat probele, au fost transmise catre laborator pentru analize, la fel si alte produse si preparate conform procedurii de control. Intre timp s-au intors si pacientii de la spital si au fost la randul lor interogati de catre organele de control.

    In data de 07.06.2010 au fost finalizate si analizele la mancare, dupa 2 saptamani, si in aceeasi zi au fost transmise catre reprezentantii companiei client. Analizele au avut rezultat negativ la bacterii, salmonela etc.

    Acum cateva saptamani insa aceeasi companie a venit din nou la noi in team-bulding.

    Acum, eu ca si reprezentant al complexului acuzat de intoxicare a clientilor va intreb:

    1. daca au crezut ca e toxi-infectie alimentara si erau siguri de acest lucru de ce, in timp ce colegii lor erau la spital, ceilalti 30 erau la masa de pranz, in acelasi restaurant?

    2. de ce, daca au fost siguri de diagnostic, au mai avut "curajul" sa vina in acelasi complex pentru urmatorul team-building?

    3. de ce cei 5 pacienti la intoarcerea de la spital, chiar daca acolo li s-a prescris un anumit regim alimentar pentru cateva zile, au continuat sa manance cu totul altceva?

    4. de ce la nici un moment, nici spitalul Judetean Brasov si nici Spitalul de Boli Infectioase Brasov, nu au confirmat diagnosticul de toxi-infectie alimentara?

    5. de ce din 150 de clienti care au consumat acelasi meniu doar 5 (tineri cu varsta intre 20-25 ani) au avut astfel de probleme?

    6. de ce una din persoane, la vederea ambulantelor si sirenelor a renuntat sa mai mearga la spital?

    7. de ce am fi chemat noi, si nu dansii, ambulantele daca credeam ca avem ceva de ascuns?

    Am scris acest email in speranta de a clarifica situatia si de a arata ca nu intotdeauna clientii au dreptate, si ca de multe ori, din varii motive se face tam-tam si publicitate negativa fara a avea argumente.

    Sper ca va fi publicat acest email si nu cenzurat si ca ni se va permite si noua, proprietari, furnizori de servicii turistice, dreptul la replica.

    Inca ceva, singurul angajat cu care au discutat aceasta problema, am fost eu, managerul complexului, si nu cred ca la vreun moment dat am replicat ceea ce afirma domnul. Din contra, niciodata, si putem atesta cu documente nu am avut astfel de probleme, nici macar astfel de reclamatii.

    Nu spun ca suntem perfecti, domeniul in care lucram este in permanenta schimbare si cere constante imbunatatiri, dar asta nu inseamna ca ne tratam clientii ciudat. Din contra, avem grija de clienti atat cat putem.

    Fac apel,insa la dumneavoastra, clienti, oamenii care calatoriti si vizitati locuri noi mereu, atunci cand vedeti lucruri anormale in hoteluri, pensiuni sau pe unde mergeti, cand vedeti ca ar fi lucruri care se pot imbunatati, discutati-le cu cei care reprezinta locatia respectiva. Dumneavoastra sunteti cei care puteti face diferenta, dumneavoastra puteti schimba lucrurile.

    Va multumesc si imi cer scuze daca am plictisit pe cineva.


    NB Zara este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][4 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Admin
    [01.09.10 13:41:38]
    »

    Drepturile la replica din partea proprietarilor nu sunt doar permise, ci chiar salutate!

    Este in interesul TUTUROR, consider eu, sa cunoastem ambele puncte de vedere ale partilor implicate.

    Zara
    [01.09.10 13:44:11]
    »

    Va multumesc frumos pentru intelegere si acceptare.

    Voi continua citirea review-urilor foarte des si daca va fi nevoie voi incerca sa fiu cat mai corecta si sa vin cu raspunsuri pertinente.

    Va multumesc inca o data


    NB Zara este (sau a fost) reprezentant al unității
    webmasterXY*
    [01.09.10 14:01:10]
    »

    @Zara, şi eu ţin să te felicit atât pentru replica propriu-zisă, dar mai ales pentru tonul adoptat în redactarea sa.

    Te aşteptăm oricând, fie cu replici (deşi sperăm să nu mai fie cazul), fie cu impresii personale. Doar ai ŞI tu concedii, uneori, nu?

    dannek
    [01.09.10 14:57:48]
    »

    @zara

    trebuie sa fii intelegator cu cei pina in 25 de ani ca nu au experienta in citit (baut) si daca le amesteca cu bilele de bowling normal sa le fie rau!

    caponeAUTOR REVIEW
    [01.09.10 20:52:30]
    »

    Salutare,

    @Zara (asta din cate stiu, e un magazin de rufe scumpe) daca tot intrebi hai sa si raspundem, nu?

    1. Restul erau la restaurant din considerente proprii. Probabil nu au sesizat gravitatea problemei;

    2. Aici am sa va rog sa-l intrebati pe Dl. Director (nu doresc sa-i dau numele). Cu siguranta are motivele lui, pe care nici eu, nici tu, nu cred ca avem cum sa le cunoastem;

    3. Domnisoara, nu a mancat nimeni din cei 5 cu totul altceva, ci doar din ce s-a gatit special pentru noi. Iar aici as veni cu o completare: in momentul in care ne-am asezat la masa am fost serviti cu aceleasi feluri de mancare ca si ceilalti (a trebuit rugam unul din chelneri sa ne serveasca cu altceva - iar aici, bineinteles, clasicii ochi dati peste cap si o replica foarte rautacioasa, care din pacate nu mai mi-o aduc aminte, atunci cand mi-a luat farfuria de pe masa);

    4. Toinfectia alimentara are forme de la usoare la severe. Diagnosticul a fost de enterocolita (destul de severa), sesizabila prin numarul mare de leucocite din sange. Situatia a fost cat se poate de serioasa spun eu, din moment ce medicul a insistat la modul cel mai serios sa ramanem internati 2-3 zile. Am refuzat si am cerut sa ne dea retete cu medicamente ce le putem administra acasa. Pentru mine au fost suficiente pastilele ce ni le-a oferit D-na doctor, dar sunt colegi care au continuat tratamentul si in Bucuresti;

    5. In realitate, numarul celor care au avut probleme a fost mult mai mare, doar ca au avut forme foarte usoare (cel putin alte 7-8 persoana s-au plans in acea dimineata ca au avut probleme cu stomacul). Inainte de plecare, numarul persoanelor afectate s-a marit, foarte multi preferand sa plece cu diversi colegi cu masina, in detrimentul autocarului (de asemenea, probleme cu stomacul);

    6. Irelevant. Fiecare poate accepta sau refuza acest lucru. A considerat, probabil, ca pentru putina greata si multe vizite la toaleta, nu e cazul sa ajunga la spital. Nu am inteles unde bati... !

    7. Din nou, irelevant. Nu cred ca a considerat nimeni ca este atat de grav incat este nevoie sa se ajunga la chemarea ambulantelor. Aici ti-ai facut doar o parte din datoria manager, foarte bine ca ai chemat ambulanta.

    Ce as mai adauga este ca in noaptea in care am jucat bowling, doar 3 din cele 5 persoane care au ajuns la spital au consumat alcool (iar cei 3, in cantitati mici), deci nu se confirma teoria cum ca s-ar trage de la bautura.

    Faptul ca alimentele au iesit negativ teste, pentru mine, personal, nu inseamna nimic. Un colos precum hotelul pe care il managerizezi, cu siguranta are caile lui de a iesi din asemenea situatii curati (mai ales in scumpa noastra tara).

    Legat de replica: "sa stam linistiti, ca au mai avut multe cazuri", ori nu iti aduci aminte, ori iti este rusine sa recunosti. Ne-am amuzat cu colegii si ti-ai luat ceva injuraturi in urma acestui "porumbel".

    Inca un lucru inainte sa inchei. Un bun manager de hotel, in astfel de situatii, ar cam trebui sa se mai intereseze de starea celor implicati intr-un asemenea incident. Nu-mi amintesc sa fi venit la masa sa ne intrebi de sanatate, dar deh, cer cam mult probabil. Din tot ceea ce ai povestit tu aici lasi de inteles ca noi cumva am inventat toate astea sau suntem niste alcoolisti ordinari (ar trebui sa fim cel putin anormali sa mimam o asemenea situatie, iar alcoolisti nu suntem, la naiba, cu totii).

    Cam atat Zara. Iti recomand ca voi (personalul), sa va mai revizuiti atitudinea si apoi sa dai tu sfaturi viitorilor potentiali clienti, aici, pe site (majoritatea aveti un stil flegmatic, ipocrit acolo).

    Va doresc cat mai multi clienti (locul este intradevar superb).

    @dannek: eu sunt un pic crescut prin Pantelimon. Mi-ar placea sa ma pot exprima deschis fata de tine, dar respectul fata de ceilalti vizitatori nu ma lasa. Uneori se spune ca e mai bine sa taci (acum era un moment cat se poate de ideal).

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    asdf
    [02.09.10 00:45:57]
    »

    Buna,

    Am fost unul dintre "norocosi".

    Trebuie sa recunosc: noi, cei care am suferit impreuna am devenit mult mai uniti dupa acest team building. Deci intr-o oarecare masura si-a atins scopul. Nu sunt sigura ca as fi fost dispusa sa platesc acest pret... dar asa suntem noi romanii mai plangaciosi. Daca vomitam toata noaptea ne gandim repede ca poate am mancat ceva stricat.

    Ah, sa nu uit, conform analizelor am fost in top la numar de leucocite.

    @Zara: Inteleg de ce negi ca ne-ai linistit spunandu-ne ca ati mai avut multe cazuri. Este jenant. Dar a fost un strop de culoare. Ne-ai ajutat sa facem putin haz de necaz.

    By the way, ai avut o reactie foarte tare (cu ochi dati peste cap si tot tacamul) pentru ca nu intelegeai de ce nu am fost multumiti in momentul in care am comandat ceai de menta si ne-a fost servit ceai verde. Noroc ca eram deja foarte sceptici si ne-am uitat pe eticheta ceaiului. Sa iti explic: cand bei ceai verde te duci des la toaleta, no 2, noi deja stateam bine la acest capitol datorita mancarii pe care ne-ati servit-o, in concluzie: nu mai aveam nevoie de ceai verde.

    Cat despre colegii care au mancat acolo si sambata, timp in care noi eram la spital, stati linistiti, au regretat ulterior. Dumnezeu e sus si vede . Duminica dimineata deja aveam noi victime. Motiv pentru care unii au plecat mai devreme, inaintea mesei de pranz. Iar dintre cei care s-au incapatanat sa manance si duminica acolo au fost cativa care s-au resimtit duminica seara si luni. Daca efectuam un calcul simplu cred ca au fost putini cei care au scapat .

    Incerc sa vad latura pozitiva. Am slabit ceva in acele zile. Sambata si duminica am baut doar cateva ceaiuri de menta si atat, ceai cumparat de mine de la supermarketul de acolo, pentru ca in continuare ni se servea ceai verde

    Bottom line: Hotelul arata foarte bine. Problema este ca are si angajati.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Zara
    [02.09.10 10:10:10]
    »

    De vorbit putem vorbi luni intregi pe subiectul asta...

    Cele mai doveditoare sunt actele insa, atat rezultatul analizelor voastre (poate le mai citesti o data) si la fel si procesele verbale ale controalelor (din acea zi si de pe parcursul celor 5 ani de functionare).

    Cat despre faptul ca alti colegi au avut probleme in urmatoarea zi, curios nimeni nu a anuntat nimic.

    Cat despre mine si dat ochii peste cap, regret sa te informez ca nu dau ochii peste cap, as fi lesinat (am 1.70 incercati sa va va imaginati un om de o astfel de inaltime dandu-si ochii peste cap .

    Multumesc pentru remarca cu hotelul, dar daca nu ar fi existat angajati nu ar fi existat hotelul, asa ca totusi noi angajatii "cu nasul pe sus" de aici am facut ceva bun.

    Apreciez totusi raspunsul la comentariul transmis de mine, pentru care iti multumesc.

    Referitor la ceaiul de menta cumparat de la supermarketul nostru, daca ai pastrat bonuletul poti sa le transmiti tuturor si ce anume ati mai cumparat pe langa si nu facea parte din regimul alimentar prescris de doctor.

    Bottom line: data viitoare cand mergeti in team-building, nu uita ca e mai bine sa nu amesteci bauturile - unii dintre colegii tai, daca iti aduci aminte, au scris niste declaratii, cu propriile lor maine, cum ca ar fi consumat si vin si bere si ceva tarie si au mai stat si la bowling pana pe la vreo 2 dimineata.

    Data viitoare cand mai faceti acuzatii va rog sa fie justificate, asa cum v-am spus si atunci, daca suntem vinovati ne asumam vina. Daca nu suntem vinovati asteptam scuze, dar cum ele nu au venit... poate sunt pe drum .


    NB Zara este (sau a fost) reprezentant al unității
    Zara
    [02.09.10 10:35:55]
    »

    Raspuns pt Capone:

    Apreciez raspunsul dar nu si atitudinea, eu cred ca am fost mai mult decat respectuoasa.

    Referitor la grija pentru clienti, pacat ca nu va aduceti aminte de cate ori am intrebat cum va simtiti, de cate ori nu am cerut scuze pentru faptul ca ati fost pusi intr-o astfel de situatie, de cate ori nu am intrebat ce anume mai putem face... Va puteti intreba colegii de cate ori, cat ati fost la spital, am sunat personal la spital sa vedem cum va simtiti.

    Chiar si dupa plecarea dumneavoastra am sunat-o in repetate randuri pe una dintre colegele dumneavoastra sa o intreb de starea tuturor. Exista si email-uri care sa ateste acest lucru. Chiar si un email in care am transmis rezultatele analizelor - daca nu mi-ar fi pasat as fi multumit cerului ca ati plecat si mi-as fi vazut de treaba in continuare.

    E usor sa spui cum ar trebui sa fii un bun manager si si mai usor este sa ataci pe cineva.

    Referitor la modul in care noi am fi iesit din situatie ar trebui sa poti dovedi ceva inainte de a face o astfel afirmatie. Dar voi explica - in astfel de situatii se dezlantuie iadul, cine a trecut prin asta stie foarte bine. Anchete peste anchete, interogatorii peste interogatorii, diferite organe de control atat la nivel judetean cat si la nivel central. Daca ar fi fost chiar si cea mai mica suspiciune ca este din vina preparatelor consumate unitatea ar fi fost inchisa pana la noi ordine. La o situatie atat de serioasa nu merge iesitul din situatie asa cum sugerezi tu. Si nu aveam de ce sa facem acest lucru, nu ne jucam cu sanatatea oamenilor care ne trec pragul.

    Referitor la diagnostic, stim cu totii ca enterocolita are mai multe cauze: nu doar ingerarea de preparate alimentare alterate, ci si consumul de apa infectata, fructele nespalate, maini nespalate etc...

    Inca ceva si cu asta inchei si ultimul comentariu legat de acest subiect (consider ca am dovedit prin documente scrise tot ce aveam de dovedit): eu nu am jignit pe nimeni la nici un moment si nici colegii mei. Nimeni nu a folosit cuvinte jignitoare la nici un moment, cu atat mai putin eu... insa in cateva comentarii de la dumneavoastra si probabil o colega (comentarii de mai sus) am fost jigniti de mai multe ori.

    Exista un principiu: oferi respect ti se acorda. Noi l-am oferit dar se pare ca nu il primim. E adevarat ca noi suntem furnizorii de servicii si deci clientul nostru stapanul nostru, dar sub nici o forma nu suntem nevoiti sa ascultam jigniri, indiferent de situatie.

    Multumesc tuturor celor care au rabdare sa citeasca.

    Eu nu sunt in masura sa dau sfaturi nimanui, eu doar am rugat frumos oamenii sa ne inteleaga si pe noi, prestatorii de servicii si sa ne ajute sa ne imbunatatim serviciile, dar pe baze fondate.

    Ne tratam clientii cu respect si ca pe prieteni, nu cred ca cineva poate sa conteste acest lucru - chiar si compania pentru care lucrati a revenit in complexul nostru a 4a oara deja.

    Multumesc


    NB Zara este (sau a fost) reprezentant al unității
    caponeAUTOR REVIEW
    [02.09.10 20:32:55]
    »

    Draga Zara,

    1. Adevarul nu zace in niste hartii - in acest caz zacea in toaletele voastre;

    2. Sunt obraznic pentru ca ipocrizia ta nu are limite si incerci sa maschezi adevarul din aceasta poveste;

    3. ochii peste cap, probabil ca ii dai, doar cand stai pe orizontala, nu si pe verticala;

    4. nu ma mai domnii ca ma bufneste rasul;

    5. daca tot ce ai spus tu aici este adevarat, asa sa iti ajute Dumnezeu si familiei tale.

    O sa am grija sa dau un mail prin firma sa faca toti cate un review aici. Cu siguranta o vor face, dupa ce vor citi ceea ce relatezi aici.

    Ciao.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    asdf
    [02.09.10 20:52:14]
    »

    @Zara: Nu mai am bonuletul, era chiar culmea. De cumparat, pe langa cutiile de ceai de menta (3 sau 4 la numar) am mai luat apa plata si asta pentru ca am incercat sa evit alte favoruri trantite in scarba, pardon, foarte politicos, pe masa de catre "scolitii" angajati. Vad ca insisti cu bautura. Nu inteleg cum explici ca s-au simtit rau si cei care nu au consumat alcool.

    Si ce legatura are inaltimea cu datul ochilor peste cap???

    alex_iasi
    [05.03.12 12:08:26]
    »

    ca persoana neutra si potential client am ajuns la urmatoarea concluzie: una peste alta o astfel de confruntare pe site a scazut mult imaginea hotelului. eu unul nu m-as caza aici... doar la gandul ca s-ar putea intampla ceea ce spun respectivii ca au patit. ar trebui sa ajung in urmatoarele doua luni in zona pentru 3-4 zile si chiar incepusem sa caut locatii atat pe google dar mai ales aici unde deja ma simt ca acasa. imi pare rau sa aud astfel de reclamatii despre un complex care arata foarte bine din exterior, la prima vedere, avand dupa cum am observat numeroase optiuni pe langa masa si cazare.

    pacat...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    alex_iasi
    [05.03.12 12:40:44]
    »

    acum am dat o raita si prin restul reviw-urilor si am constatat ca dracul nu e asa negru cum pare daca toti ceilalti care au fost au avut numai impresii pozitive despre complex. deci, intra in calcule pt o eventuala sedere

    cyanberry
    [27.12.13 12:59:22]
    »

    Este ridicol sa spui ca ai enterocolita fara sa ai dovada (la iesirea din spital se da o foaie de observatie cu diagnosticul pus). In primul rand, diagnosticul nu se pune doar dupa simptome, se mai pune si dupa o bacteriograma/insamantare (care nu dureaza doar cateva ore). Asa ca eu consider acuzatia un pic cam exagerata. Tot comentariul, inclusiv review-ul mi se pare si mai tras de par cu cat sunt chestii scrise la nervi si frustrare si mai ales, evident, mincinoase: leucocitele nu indica o infectie cu E. coli.

    Am cautat pareri despre multe hoteluri/pensiuni care ofera vouchere si dintre toate, acesta e singurul care are atatea review-uri bune. Iar cel rau este nesemnificativ atata timp cat este prezentat cu multe lipsuri, lacune, jigniri si... aberatii.

    PS: Zara este un nume international domnule. Inclusiv faptul ca ati jignit persoana care v-a raspuns dupa numele detinut ma face sa cred ca e ceva putred in educatia si cultura dvs. (dar imi era de ajuns si ideea dvs cum ca nr leucocitelor a indicat infectia cu escherichia coli).

    Numai bine!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alex_iasi, asdf, capone, cyanberry, dannek, valimi, Zara
    Alte impresii din această RUBRICĂComplex Turistic Wolf [Wolf 1, Wolf 2]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.057194948196411 sec
    ecranul dvs: 1 x 1