REZONABIL
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Complex apartamente Rezident (ex Apolonia) (încă) NECLASIFICATĂ / MENIU
Turistul roman nu este cersetor. Ofera-i conditii corecte!
Dupa o vacanta anulata in Grecia, din cauza costurilor suplimentare cauzate de Covid si cresterea riscurilor, am ales o vacanta in varianta nationala, la Marea Neagra.
Asa, am inceput sa cauram si sa restrangem cercul, rezultatul fiind rezervarea la Rezident Eforie Nord.
O unitate de cazare fara identificare din exterior ca fiind o astfel de unitate, cu o sigla Apolonia montata deasupra intrarii, amplasata exact langa hotel Belona, cu intrare direct pe plaja. Din afara poti spune ca este un bloc obisnuit.
Cautand aici rubrica pentru impresii am constatat ca si-au schimbat numele din "Apolonia" in "Rezident Eforie Nord".
Schimbarea numelui, pierderea urmei.
despre CAMERE & COND. CAZARE
Apartamentul este ok, curat, dotat, chicineta dotata, liniste. Raportul pret-calitate a fost acceptabil pentru conditiile camerei si pentru ca au fost incluse si sezlongurile. Vederea din balcon a fost directa la mare, de unde vezi un rasarit superb, atat de soare cat si de luna.
Rezervarea am facut-o pentru 4 adulti, de fapt noi si baietii de 19 ani si 15 ani.
Am primit instructiunile despre cum ajungem acolo, cum primim cheia (nu exista receptie) si cum intram in parcarea subterana.
Dupa ce-am ajuns (pe la 13:30), am sunat si a venit de pe plaja dl. Nelu, care raspunde si de plaja/sezlonguri, exact in pantaloni scurti si atat, fara tricou, fara maieu. Nu sunt pudic, nu ma asteptam la costum si cravata, dar nici in pielea goala. Masca, si-a luat dupa ce-am ajuns la lift si ne-a vazut pe noi ca le purtam. Ceva l-a oprit sa urce in lift cu noi fara masca. Ne-a dirijat in parcarea subterana (cam stramta, dar ok), ne-a aratat intrerupatoarele de lumina din parcare si ne-a condus in camera. Pe scari pana la parter, deoarece liftul nu functioneaza din parcare. Oricum, chiar daca ar functiona trebuie sa tragi de bagaje cateva scari pana la usa liftului.
Noi am tras de bagaje pana la parter, vreo 25 de trepte in sus si vreo 4 in jos. Asa e configuratia locului.
Am primit doua chei si doua cartele magnetice si am primit instructiuni doar pentru cate una din fiecare.
Despre cum si unde se arunca gunoiul am apucat sa intreb pana sa plece in fuga, inapoi pe plaja.
Odata ajunsi in camera, am inceput inspectia. Livingul cu o canapea nedesfacuta, dormitorul cu pat dublu fara televizor. Prin compensare.
Desfacem canapeaua si cautam lenjeria. Am gasit o husa in dulapul din dormitor si ne-am uitat inauntru: le-am gasit, impreuna cu seturile de prosoape. Poate trebuiau sa fie la vedere sau sa ni se comunice dinainte unde le gasim.
In camera, manerul unei usi de balcon avea probleme de functionare, iar la usile de balcon nu sunt plase de tantari.
Dupa lipsa televizorului din dormitor, constatam cat de mica e canapeaua.
Livingul este croit cu bucataria stil american si doua scaune la masa. Cum ne asezam? 4 capre la 2 verze? Ma gandeam sa jucam cine prinde locul. Trimit mesaj si cer 2 scaune. Raspuns (citez din memorie): "turistii au folosit pana acum fotoliile din balcon, dar incercam sa facem rost si va raspund maine". Nu stiu care maine, ca al meu a trecut si nu am primit raspuns.
Pretentii, deh!
Totusi, si lipsa unui raspuns inseamna ceva.
Si uite-asa ia fotolii, du fotolii.
Un alt minus este lipsa unui cuier in baie.
Este important de stiut ca apartamentul este optim numai pentru familii, nu poate fi folosit de doua cupluri.
Canapeaua din living este mica, total improprie pentru doi adulti. Livingul nu are usa si nu poate fi separat de restul apartamentului.
Atentie cu liftul: nu poate fi luat de la etajul 4, nu functioneaza comanda de pe etaj. Minunat. Automat, m-am gandit cum faci turele pe scari cu un carucior si copil in brate sau chiar in alte situatii mai grele.
Inca din prima zi ne-a frapat lipsa de curatenie pe hol si scari. Ghemotoace de praf, par, pete.
In a cincea zi de la sosire, cand am plecat, inca nu se maturase si spalase pe jos.
Cand ne gandeam ca avem pretentii prea mari, ne trezim intr-un intuneric deplin cand am incuiat usa la plecare. Da, lumina pe hol (cu senzori) la etajul 4 funcționează pe jumatate de hol, dar jumatatea care nu avea usa noastra. Ca sa incui/descui usa ai nevoie de lanterna. La fel si pe casa scarilor, unde daca vrei sa cobori pe jos seara/noaptea, iti trebuie lanterna. Lumina cu senzori nu a functionat la niciun etaj. Chiar inainte sa ajungi la parter, poti lua o grinda in cap cu mare usurinta pe palierul de odihna dintre etaje (in dreptul geamului). Nicio semnalizare, o dunga rosie, nimic.
Cu toate ca nu ai voie cu animale de companie, intr-unul dintre apartamentele de pe etaj era un caine.
La intrarea in cladire nu regasesti avertizarile de Covid si anuntul de purtare obligatorie a mastii. Majoritatea turistilor nu poarta masca la interior si nici personalul, iar igienizantul de la intrare lipseste.
La iesirea din spate, direct catre plaja, scarile au placi sparte sau lipsa.
In concluzie, potential exista dar trebuie mai multa atentie.
Despre statiune si unde mancam vezi aici https://amfostacolo.ro/impresii9.php?iid=101142&d=descopera-eforie-nord--eforie-nord si aici https://amfostacolo.ro/impresii9.php?iid=101140&d=unde-mancam-in-eforie-nord--eforie-nord
PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI
Plaja Baracca, unde aveam sezlongurile gratuite, foarte neingrijita, abia in a patra zi au facut curat, partial, doar gunoaiele mai mari. Celelalte, au ramas la locul lor.
Curatarea/dezinfectarea sezlongurilor a lipsit cu desavarsire. In fiecare zi gaseam același nisip, in același loc asa cum era lasat de noi in seara anterioara. Saltelele destul de uzate erau din panza la exterior, ceea ce nu te duce la gandul dezinfectiei zilnice, mai ales ca erau stivuite destul de mult pe inaltime. La atentionarea mea despre curatarea sezlongurilor si dezinfectie, mi s-a raspuns ca au destule solutii. Au, dar degeaba daca nu sunt folosite.
Trimis de cosminp in 07.09.20 18:45:32
11 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cosminp); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.06325180 N, 28.63875310 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
11 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)@webmasterX: pozitionarea ta este pe strada.
locul este fix unde scrie "Complex Apolonia", in blocul cu BCR
Sait-ul oficial este https://rezident.ro/ro/apartamente-eforie/, cu mentiunea ca nu are nicioclasificare in stele, margarete sau alte asemenea.
@cosminp: Mulțumiri, am setat site oficial cf celor de mai sus
Buna ziua,
Va multumim pentru feedback, ne ajuta intotdeauna sa ne imbunatatim serviciile oferite oaspetilor nostri. Ne pare extrem de rau pentru neplacerile intampinate, dar credem ca la mijloc s-a strecurat si o neintelegere asupra locatiei. E necesar sa precizam ca Rezident administreaza in blocul respectiv 6 apartamente in acest moment, in regim hotelier, cu clasificare de 3 stele de la Ministerul Turismului.
Cladirea in sine nu ne apartine, este un bloc de locuinte, nu in intregime o unitate de cazare, iar toate neplacerile intampinate de dumneavoastra, legate de iluminatul pe scari, lipsa semnalizarii grinzilor, buna functionare a liftului, dar si curatenia de pe paliere, din pacate nu tin de noi, ci de asociatia de proprietari. Inca de la inceputul sezonului am tot facut demersuri in acest sens, pentru a oferi oaspetilor un comfort inca de cand intra in scara blocului, insa nu sta in puterea noastra sa facem mai mult din pacate. La fel si cu persoanele din apartamentele invecinate, nu putem controla daca ceilalti proprietari sau oaspetii acestora isi aduc animale de companie in apartamente, noi am pus restrictie unde s-a putut, respectiv la apartamentele si plaja noastra.
Referitor la interiorul apartamentului, initial au fost gandite strict pentru 2 persoane, din acest motiv si lipsa a inca 2 scaune pentru interior, si va rugam sa acceptati scuzele noastre referitor la faptul ca nu am putut sa va oferim in completare, insa ne asumam aceasta lectie si vom lua masuri pentru sezonul viitor sa dotam apartamentele cu 4 scaune. La fel si pentru al doilea set de lenjerie si prosoape, nu stim intotdeauna daca vor fi 2 sau 4 oaspeti, astfel ca acesta este motivul pentru care am aranjat acea cutie din dulap, cu totul pregatit in caz ca e nevoie de lenjerie si pentru canapea, oaspetele sa o aiba deja in apartament.
Televizorul lipseste din dormitor pentru ca noi am gandit ca fiind la mare, oaspetele nu prea are cand sa se uite la tv in dormitor, si nici nu am avut vreo solicitare sau reclamatie in acest sens, insa multumim pentru feedback, cu siguranta pentru anul viitor vom dota si dormitorul.
Pentru orice neplacere sau intrebare pe perioada sederii noi suntem disponibili la orice ora, telefonic sau pe WhatsApp asa cum de altfel am si discutat cu dumneavoastra, si cu drag v-as fi raspuns la orice situatie. Noi nu vrem sa fim foarte intruzivi si sa deranjam, din acest motiv nu stresam oaspetii cu mesaje sau telefoane, insa, le raspundem prompt. V-am sugerat sa folositi fotoliile tocmai pentru ca asa cum v-am spus si la telefon, nu aveam siguranta ca mai avem 2 scaune extra.
Va multumim inca o data ca ne-ati ales, ne pare foarte rau pentru ca locatia la nivel de cladire nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor dumneavoastra si speram sa va avem ca oaspeti si anul viitor, cand va recomandam apartamentul nostru Flamingo, cu doua dormitoare si tv in fiecare camera, living mare cu coltar si masa cu 6 scaune, cu full view la mare.
Toate cele bune,
Anca B.
NB AncaRezident este (sau a fost) reprezentant al unității
Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut”
— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ necesar unei astfel de selecții.
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)
@AncaRezident: Ma bucur sa vad un astfel de interes din partea administratorilor/managerilor si m-a surprins placut telefonul si discutia de azi dimineata cu managerul general. Se vede astfel deschiderea catre client, ceea ce este promițător pentru noi.
Am emis de la inceput ipoteza ca apartamentul este gandit pentru 2 persoane, dar este pus in functiune pentru 4 adulti. Acesta este unul din punctele slabe. In rest, apartamentul in general, dotarea si consumabilele sunt ok. Oriunde pot aparea mici neajunsuri, dar important este ca noi, turistii, sa trecem peste ele, iar dumneavoastra, administratori/manageri, sa le remediati.
Este clar ca nu poate exista un control asupra partilor comune atunci cand clădirea nu-ti apartine, dar noi suntem beneficiarii finali si ne intereseaza mai putin aceste aspecte. Este ca si cum, intr-o comparatie grotesca, as merge intr-un apartament de ultra lux, tip Burj Khalifa din Dubai si pana acolo trec printr-o curte cu mlastini, gunoaie si ghetouri.
Este foarte important ca noi sa transmitem feed-back-uri corecte si obiective, sa nu trecem dezinteresati nici la interior si nici la exterior, iar dumneavoastra sa verificati si remediați ce considerati necesar si oportun.
Va doresc spor la imbunatatiri si poate ne revedem in locatia noua.
Personal imi par exagerate unele lucruri din review ul domnului. Am fost cazata in acest complex in iunie 2020. Nu prin Rezident. I am gasit ulterior pe internet si pe aceștia. Da ofera anumite facilități in plus fata de alti proprietari sau agentii care închiriază in aceasta clădire, dar nu stiu daca merita diferenta... 2200 -2500 7 zile de exemplu, apartament cu vedere la mare, respectiv 4000 la Rezident în aceeași perioadă. Nu o sa evalueze Rezident, ca nu am fost cazata prin ei. Nici agenția prin care m am cazat eu, deși ca si calitate umană domnul care vine cu cheile lasa mult de dorit, si nu ma refer la bustul gol, ca domnul ce aducea cheile de la Rezident . Apartament superb, la etajul 7, vedere la mare superba. As reveni oricand cu drag, la Apolonia ma refer indiferent de propietar/agenție. DAR, un mare Dar... etaj 7, eu cu copil de 8 luni, patut, scaun de masa, fierbator electric si toate cele dupa mine... Si lift nefunctional. Ni s a spus că se stricase cu o zi înainte si sigur il repara ziua următoare. Evident ca nu l am crezut. S a reparat... in ultima seara din cele 7... Ghici ce? Pe dimineata cand a vrut soțul sa coboare bagajele nu mai funcționa. Am mai citit review uri legate de lift pe diferite site -uri... În condițiile astea eu una nu ma mai risc... desi mentionez ca locația e superba. Pana nu se remedieza problem. a cu liftul... schimbat nu carpit tot la câteva zile turiștii nu vor reveni. Si drăguț ar fi sa se menționeze că liftul nu e întotdeauna functional. Sa stie omul, își asumă sau nu riscul.
@T. Ioana: Apreciez comentariul, dar nu inteleg unde sunt exagerarile mele, mai ales ca voi ati fost cazati in alt apartament, administrat de alta agentie. Nu poti compara mere cu pere, iar daca citeai raspunsul agentiei, vedeai ca recunosc aspectele mai putin placute pe care le-am semnalat.
Apartamentul nostru a fost foarte ok, cu cateva mici detalii care pot imbunatati sederea turistului (peste care poti trece), cum ar fi televizorul din dormitor, scaunele la masa, o canapea mai mare, lucruri care nu scad atat de mult ratingul si nici nu te fac sa ocolesti amplasamentul.
Trebuie bine clarificat ca in aceasta cladire, asa cum ai spus, sunt mai multe firme care inchiriaza apartamente si fiecare intretine interioarele asa cum stie. Cum le prezinta, asa isi atrag clientii. Personal, as reveni in acelasi apartament, in aceleasi conditii, in functie de oferta de pret. Nu interiorul este problema.
Problemele mari, cu impact negativ la turist, sunt la administratorul cladirii, de care tine curatenia scarilor, functionarea liftului, lumina in partile comune, etc. Probabil ca vrea economii in detrimentul calitatii, dar si al firmelor care inchiriaza si al turistilor.
De fapt, si problemele voastre au fost tot in legatura cu administrarea cladirii, nu a apartamentului.
Per total, cazarea a fost ok si preferam o tiroliana pana jos pe plaja , in loc sa umblam pe culoarele si scarile cladirii.
Imi cer scuze. Cumva m a amuzat comentariul despre vestimentația domnului care a venit cu cheile (sau lipsa ei).
Da sunt diferite apartamentele, dar cam la fel a fost si la noi... fara TV in dormitor si doar 2 scaune, canapea mica, dar pe noi asta nu ne a deranjat, fiind 2 adulți și un bebe mic. Prosoape si lenjerii la fel le am gasit, dar nu ma asteptam sa le gasesc undeva anume. Nu era cuier in baie... am ignorat problema si am atârnat prosoapele peste cabină de duș.
Tot asa usile de la balcon se închidea foarte prost, asta intr adevăr am sesizat si cumva mi era frica ca le stric de tot... cred ca sunt termopan de proasta calitate in toata clădirea... plus turiști neglijenti. Am avut su furnici. Nici n am primit cheie de la ieșirea din spate...
Cumva ma consideram un turist pretențios — cel putin soțul ma scuza de asta — dar imi dau seama ca am ignorat micile detalii, sau nu am așteptări chiar asa mari.
Dar unele chestii totusi sunt de bun simt... gen primirea "călduroasă": E bloc de apartamente n am de unde sa va dau apa sa spălați sticlă de lapte la copil, până la ora 3 nu va pot ajuta cu nimica.
Si minciuni ca tocmai s a stricat liftul, dar il repara maine sigur. Si in fiecare zi primeam acelasi raspuns ca maine sigur se repara... Asta chiar tine de bun simt... care la unii lipsește cu desăvârșire...
@T. Ioana: Da, ar fi de ras daca nu e de plans, pe banii nostri. Nici gratuit nu ar trebui facut rabat de la calitate si conditii asigurate, dar, asa cum suntem oameni (nu neaparat romani), mai inchidem ochii.
Sigur ca sunt și turiști "neglijenti", ca sa ne exprimam civilizat, dar si ignoranta noastra ii ajuta pe comercianti, pentru ca asta sunt si acesti agenti de turism care ne vand vacante.
Pana la urma, detaliile fac diferenta.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- May.2018 Apartament — scris în 31.05.18 de laura409 din BORA [IL] - RECOMANDĂ
- Jun.2011 Panorama superba dar conditii de 3* — scris în 22.04.12 de aida2010 din RASNOV - RECOMANDĂ
- Aug.2023 Superlativ — scris în 22.08.23 de ux130461 din SUCEAVA - RECOMANDĂ