GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Buna ziua,
am fost la acest hotel pentru prima data in aceasta vara, in Jupiter mai fusesem dar nu la Cometa ci la " fratele" cu care impartea holul de intrare, chiar am fost surprinsa ca s-a facut perete despartitor.
Ceea ce m-a determinat sa achizitionez bilete la acest hotel a fost pozitia lui dar si recenziile pozitive pe care le-am citit, desi mi se parea ca este prea frumos sa fie adevarat, dar totusi exista mult adevar in ele.
De cum am ajuns la hotel am vazut ptivelistea minunata pentru care de fapt am dat banii si am reusit destul de repede sa ne si cazam, oricum nu ne asteptam sa fie inainte de ora 12 deoarece cam toata lumea face decazarea in jurul acestei ore.
Ajungand in camera am fost placut surprinsa sa contat ca era exact ca in prezentarea de pe site, curata si cu mobilier nou, patul destul de mare dar mobilierul un pic cam prea minimalist, se puteau pune ceva sertare pentru ma mai ascunde unele lucruri, sa nu fie la vedere - a nostra evident. Balconul destul de mare iar scaunele si masuta destul de ok, privelistea minunata chiar deasupra plajei.
Aici am ajuns la un minus la acestui hotel, lipsa plajei proprii, dar avand in vedere ca se puteau inchiria sejlonguri putin mai sus cu un pret destul de mic a fost bine.
M-a surprins foarte tare faptul ca pentru lumina si aer conditionat era o cartela pe care trebuia sa o introducem intr-un dispozitiv si pe care trebuia sa o scoatem daca nu stateam in camera, deci nu se poate lasa aerul conditionat pornit cat nu esti in camera sa fie racoare cand te intorci ci trebuie sa il utilizezi doar cand esti in camera, ceea ce nu a fost posibil deoarece am fost cu un copil de aproape cinci ani, deci mai bine nu era acest aparat, oricum nu era nevoie pentru ca era racoare in camera fiind orientata spre Neptun-Olimp.
Un alt minus al acestei camere este si ventilatorul de la baie care merge non-stop atat cat este lumina aprinsa, de aceea ii faceam dus baietelui la lumina unei lanterne.
Per ansamblu a fost bine, noi am avut doar cazare, ceea ce am si cautat, cazare pe malul marii si o vedere de vis.
La final am vrut sa spun aceste aspecte doamnelor de la receptie, dar dupa ce am trecut prin cateva experiente negative in alte locatii am constatat ca minusurile aceste nu conteaza.
Deci, in concluzie recomand cu caldura acest hotel celor care vor doar cazare pe plaja si merg sa i-a masa in alta parte si se orienteaza spre alte plaje la mica departare de hotel.
In ceea ce priveste mancarea, totul este la indemana, destul de aproape avand in vedere ca hotelul este in centul statiunii.
Pe scurt: un hotel in care sa te cazezi si apoi sa cauti la distanta mica plaja, loc de luat masa si diverse distractii- si le poti gasi cu succces si la preturi foarte bune.
Noi am facut plaja la inceput pe plaja din spatele hotelul care apartinea hotelui Olimpic dar era mai mereu plina de turistii lor de la all-inclusiv si te trezeai ca nu aveai loc, apoi am gasit loc pe sejlongurile din fata hotelului Hercule, pe care le puteai rezerva dimineata devreme punand un prosop si apoi venea si baiatul cu aparatul si iti facea bon, deci lipsa plajei private nu am simtit-o.
Daca nu vreti sa aveti totul in aceeasi locatie recomand acest hotel, daca vreti all-inclusiv mai cautati, dar curatenia, linistea si privelistea precum si faptul ca este aproape de toate facilitatile il fac o locatie de vis, cel putin pentru noi, care am vrut sa devem marea si sa nu mergem zeci de minute pana la plaja, de multe ori sotul mergea in camera sa mai ia cate ceva sau sa duca la frigider ce ramanea din macare.
Speram ca si anul viitor agentia de unde luam noi bilete sa il aiba in oferta, daca nu, vedem cum facem si revenim.
Am avut un sejur petrecut mai mult pe plaja si ascultand marea, avand si muzica de la terasa Hercule.
Trimis de Aniela Tolo in 15.08.17 16:20:24
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Aniela Tolo); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.85602000 N, 28.60664900 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Aniela Tolo: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
===
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 03&ridAnt=80688
@Aniela Tolo: Doua precizari:
1. Puteai pune in locasul cartelei orice card de fidelitate de la magazin/farmacie, in felul acesta curentul electric era prezent in camera si in lipsa voastra, pentru a functiona AC si frigiderul. Confirm acest lucru, la fel procedez si eu la Hotel Cometa, este hotelul la care obisnuim sa petrecem cateva week-enduri in fiecare vara.
2. Nu am inteles explicatia cu ventilatorul, lumina si spalat copilul la lumina lanternei. Ii era teama copilului de zgomot sau care a fost problema? Nu stiu daca ai remarcat (sau poate nu mai exista), dar ventilatorul avea un mic snurulet in fata grilei, il puteai opri din acel snurulet (cred, noi nu am incercat niciodata, tocmai pentru ca este util si indispensabil un ventilator intr-o baie fara geam de aerisire).
O sa ajung in acest week-end la Cometa si chiar o sa verific chestiunea cu snuruletul ventilatorului, daca rolul lui este de a-l opri din functionare in timp ce lumina din baie este aprinsa. Tot am promis acum ceva timp ca o sa scriu un review complet despre acest hotel...
Ai mare dreptate in titlul pe care l-ai pus impresiilor tale, dealtfel "deviza" hotelului este "un hotel cu toate privirile spre mare" :-).
@Corina70: Am pus cartela in locasul ei dar femeia de servici o scotea mereu si nu am avut chef de cearta, mai ales ca nici nu imi place sa ma cert si oricum nu era foarte necesar aerul conditionat.
in ceea ce priveste ventilatorul, facea destul curent incat se miscau si prosoapele si nu am vrut ca baietelul meu sa stea dezbracat in acest curent, stiu si eu cum functioneaza un ventilator, dar acela nu avea nici un snur, acelea sunt mult mai scumpe.
Deci oricum eu am o problema cu curentul pe care poate ceilalti nu o au si atunci este ok pentru toata lumea, sunt eu mai exagerata.
Va urez un sejur placut si plin de soare.
@Aniela Tolo: A, pai de ce nu spui asa...
Strict din ceea ce ai scris tu, am tras acele concluzii. Daca dadeai detalii inca de la inceput, nu te mai intrebam.
Eu de fiecare data am lasat card de fidelitate in locas si AC-ul pornit, nu s-a atins nimeni de el. Probabil ai nimerit o doamna mai zeloasa/pusa pe economie sau, care la fel ca tine, avea o problema in a sta cu AC-ul pornit in timp ce va facea curat in camera. Dar chiar si asa, ar fi trebuit sa puna cardul la loc dupa ce termina si sa porneasca Ac-ul. Cine stie... cred ca era suficient si un mic biletel pus langa acel locas, pe care sa scrii "va rugam nu mai scoateti cardul/lasati AC-ul pornit". Nu te certai cu nimeni si vedeai daca are efect biletelul.
Cat despre acel ventilator, nu te contrazic, pentru ca nici-o camera nu seamana cu alta, difera culorile, materialele, accesoriile folosite, deoarece renovarea si modernizarea hotelului s-au facut treptat, pe etape, timp de cativa ani buni. Eu una n-am nimerit pana acum o camera cu ventilator turbo in baie.
P. S. A scrie cu litere mari (majuscule) pe net inseamna ca tipi la cineva, este echivalentul tonului ridicat. Nu cred ca este cazul.
@Aniela Tolo: te rog să eviţi pe viitor folosirea exclusivă a literelor MAJUSCULE (LITERE MARI), această practică este nerecomandată (îngreunează citirea) şi în general considerată lipsită de politeţe pe internet.
În limbaj internaut, a scrie cu LITERE MARI înseamnă că strigi la noi! Vezi, de exemplu, aici
Textul în cauză a fost ajustat de noi, mai sus.
@webmasterX: Scuze ca nu stiu regulile de bune maniere pe internet. Unde a-si putea gasi un manual pentru a nu mai jigni pe nimeni?
@Corina70: Daca v-au deranjat comentariile mele imi cer scuze, eu am sesizat niste aspecte si nu cred ca trebuie sa despicam firul in patru de ce nu am facut si de ce am facut un lucru.
Chiar am pus o hartie mai in gluma, mai in serios cu precizarea de a nu mai ridica cardul dar nu a fost luata in seama iar acel ventilator nu era turbo, rog sa nu fiu luata peste picior, era o parere personala si mi se pare ca prea despicati firul in patru.
Imi cer scuze ca v-am suparat, iar in legatura cu scrierea cu litere mari nu am stiut ca este o problema pe net, oricum invatam mereu cate ceva nou. Multumesc pentru precizare.
O zi frumoasa va doresc.
@Aniela Tolo: Nu e vorba despre deranjat, despicat firul in patru sau mai stiu eu ce. Pur si simplu nu am inteles anumite explicatii, de aceea am cerut detalii. Atat. Am stat la Cometa minim 3-4 week-enduri pe sezon, in ultimii 3 ani, asadar am avut ocazia sa fiu cazata in mai toate tipurile de camere (cu exceptia celor de la parter si ultimul etaj).
Evident, nu am de unde sa stiu cum stau lucrurile in fiecare camera, posibil ca acel ventilator sa fi avut o problema, poate ca era bine s-o semnalati la receptie. Noua ni s-a intamplat de multe ori ca ventilatorul sa nu faca fata, sa nu aeriseasca baia in mod corespunzator, sa fim nevoiti sa lasam lumina aprinsa si dupa folosirea baii, pentru ca ventilatorul sa-si faca efectul complet.
Ca pont, daca vei dori sa te cazezi si pe viitor la acest hotel, exista camere care au geam de aerisire la baie, sunt situate in capatul coridoarelor. Si camerele triple superioare au baia (mult mai generoasa ca suprafata fata de restul camerelor) cu geam de aerisire.
@Aniela Tolo:
”Scuze ca nu stiu regulile de bune maniere pe internet. Unde a-si putea gasi un manual pentru a nu mai jigni pe nimeni?
Nu-ți fă probleme, nimeni nu s-a născut învățat. Important e să reții - învățăm, cu toții, permanent (câteodată „din zbor”)
@Corina70: Multumesc pentru sfaturi. Am o intrebare, avand in vedere ca mergeti asa des la acest hotel, faceti rezervare direct la hotel sau cum procedati? Daca intrebarea mea nu corespunde politicii site-ului rog sa mi se spuna.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2023 Super sejur — scris în 12.08.23 de ux130274 din HARGHITA - RECOMANDĂ
- Jun.2023 Vacanța cu familia la Jupiter — scris în 04.07.23 de Ola din BâRLAD [VS] - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Venim în fiecare an...❤️ — scris în 06.08.21 de lukiluki din PITEşTI - RECOMANDĂ
- Aug.2020 Revenire dupa 3 ani la Hotel Cometa — scris în 24.08.20 de Teodor17 din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Aug.2019 Cometa, un hotel minunat! — scris în 25.08.19 de alice2 din DEVA - RECOMANDĂ
- Aug.2019 Se poate si mai bine — scris în 11.08.19 de lucian1978 din CRAIOVA - nu recomandă
- Jul.2018 Am revenit! Ce am gasit... — scris în 31.07.18 de Andreea 28 din BUCUREşTI - nu recomandă