ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.08.2018
DE Bibo
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 05.08.18
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2018
DURATA: 4 nopți
single

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
71.88%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Dezamagita

TIPĂREȘTE

Buna ziua.

Se fac de acum in jur de 8 ani de cand merg cu regularitate la acest hotel. Nu pot sa spun ca este wow ci dimpotriva cele patru margarete ar fi cu indulgenta trei dar pt ca in toti acesti ani am mers totusi aici, sa zic ca arr ceva care ma atrage.

Punctul pozitiv anul acesta este faptul ca dupa multi ani s a produs o schimbare in bine si anume faptul ca la check in gasesti in camera pe pat un halat de baie si au pus in sfarsit plase penteu tantari la balcon.

Punctul negativ este si mi se pare jenant pt un hotel de 4 stele (este primul an in care patesc acest lucru) sa mi se atraga atentia la micul dejun ca NU am voie sa merg in camera cu o cafea pe care as fi vrut sa o avurez pe balcon si nici cu o farfurie pe care aveam cateva din ingredientele de la masa, pe motiv ca acesta este un motiv de a atrage gandaci si furnici in camera. Ma intreb oare ce rost mai are frigiderul?

Oare persoanele care au copii nu au voie sa plece de la masa cu cateva din produsele oferite de hotel in cazul in care unul din copii din N motive nu a dosit sa meatga la masa? Sau nici un oaspere al hotelului nu are voie sa aduca nici o cumparatura din afara pt ca atrage gandaci in camera? Sau daca am un sot care nu este matinal, va pierde micul dejun pt ca eu nu am voie sa duc in camera o amarata de farfurie cu cateva mezeluri?

Doamna care mi a atras atentia acestui fapt imi aduce aminte de vremurile Ceausiste in care turnatorii se plimbau printre oameni plimbandu si ochii in jur si ciulindu si urechile sa prina si auda informatii dandu le mai departe. Nu stiu ce functie ocupa Doamna din cadrul hotelului dar cu siguranta ar trebui sa isi tina uneori gura inchisa si sa fie mai discreta in ceea ce priveste observarea oaspetilor la mesele platite.

Acesta este un mare minus pe care l a capatat hotelul din pacate si evident este un motiv destul de bun sa te faca sa cauti in alta parte cazare.

Nu mi s a intimplat acest lucru nici macar la pensiuni sau hoteluri de 3 stele asa ca porcaria de a atentiona oaspetele sa nu paraseasxa sala de mese cu o farfurie si o cafea ar trebui sa nu se mai intimple si acest lucru este posibil doar daca Doamna e instruita sa aplice deviza “ clientul nostru stapanul nostru”.

Deci aveti grija daca vi se atrage atentia sa faceti cale intoarsa, fitu pregatiti cu un raspuns inteligent care sa nu va strice sejurul.

Multumesc


[fb]
---
Trimis de Bibo in 05.08.18 17:12:54
Validat / Publicat: 05.08.18 17:49:24
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP.

VIZUALIZĂRI: 2139 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Bibo); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1347 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [05.08.18 17:33:03]
    »

    Bun venit pe AmFostAcolo

    --

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 08&ridAnt=88180

    Andreea 28
    [05.08.18 19:29:02]
    »

    @Bibo

    Motivul ca atrageti gandaci sau furnici in camera este cam absurd, insa din cate stiu marea majoritate a restaurantelor interzic parasirea incintei cu alimente.

    Este cumva de inteles de vreme ce romanul "civilizat" obisnuia in trecut sa plece cu farfuriile cu varf "ca sa mai guste in camera", iar 70% din produse ajungeau sa fie aruncate.

    Nu sunt de acord cu "politia" practicata de unii, dar nici cu risipa facuta de noi ca natie indiferent ca mergem pe plaiuri mioritice sau in alte tari, pe principiul am platit, sa fie cu varf!

    Am tot citit recenzii negative de-a lungul timpului asa ca m-am mirat ca ati revenit atatia ani la acest hotel.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [05.08.18 22:42:48]
    »

    @Bibo:

    clientul nostru stapanul nostru

    de acord cu asta, dar în limitele bunului simț și al respectării regulilor stabilite de către unitatea de cazare și / sau alimentație publică.

    Se pare că aveți oarece probleme cu astea...

    iulian68
    [06.08.18 03:33:02]
    »

    Asa cum spuneau si colegii de mai sus, cam peste tot exista aceasta interdictie si trebuie respectata. Iar daca sotul nu e matinal, in concediu, daca are MD va trebui sa fie????????Cu cafeaua, ce sa spun, poate ar trebui sa fie mai permisivi, dar doar daca vor! Daca nu, se poate rezolva cu un fierbator si un ibric luate de la magazine... Eu unul la o iesire in Saturn cu ani in urma, asa am procedat. Si le mai am si acum! ????

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nrs †
    [06.08.18 07:38:37]
    »

    in primul rand mancarea insirata prin camera chiar atrage furnici si gandaci.

    in al doilea rand frigiderul din camera este pentru bauturi

    in al treilea rand conceptul de bufet suedez se bazeaza pe o consumatie medie a turistilor la masa nu pe ce ar putea sa manance din pachetelul luat in camera

    indignarea este total nejustificata si fara temei

    nicole33
    [09.08.18 06:52:19]
    »

    @Bibo:

    Nu mi s a intimplat acest lucru nici macar la pensiuni sau hoteluri de 3 stele asa ca porcaria de a atentiona oaspetele sa nu paraseasxa sala de mese cu o farfurie si o cafea ar trebui sa nu se mai intimple

    În cazul marii majorităţi a hotelurilor, indiferent de numărul de stele sau de ţară, există interdicţia de a ieşi cu mâncare din restaurant. Modul în care se face atenţionarea turiştilor care refuză să respecte o regulă simplă poate să difere.

    Sau daca am un sot care nu este matinal, va pierde micul dejun pt ca eu nu am voie sa duc in camera o amarata de farfurie cu cateva mezeluri?

    Absenţa din peisaj a "soţului", văd că ai declarat sejur tip SINGLE, mă duce cu gândul mai degrabă la încropirea mesei de prânz, care nu a fost plătită, din farfuria cu mezeluri cărată în cameră de la micul dejun

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Andreea 28, iulian68
    Alte impresii din această RUBRICĂCocor Hotel & Spa [Neptun]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047514915466309 sec
    ecranul dvs: 1 x 1