ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.08.2011
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Ploiesti
ÎNSCRIS: 27.05.09
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2011
DURATA: 3 nopți
prieteni
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CADRUL NATURAL:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
76.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 28 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 6 MIN

Modest, dar excelent poziţionat

TIPĂREȘTE

Am ales hotelul Charles Central (denumirea veche: Brno) pentru sejurul nostru în Praga. Am făcut rezervare din ţară pentru 3 nopţi.

La recepţia minusculă ne-a întâmpinat un recepţioner deloc prietenos, plictisit şi părea că l-am deranjat din ceva foarte important.

Noi am primit o cameră la etajul 7 şi ne-am grăbit să o vedem. Am luat liftul care părea din altă epocă şi se mişca extrem de lent. Când să deschidem uşa la cameră, surpriză! Nu mergea. Am încercat o dată, de două ori, nimic. La un moment dat, o surpriză şi mai mare... ne deschide cineva care ne spune că această cameră îi aparţine. Ne uităm noi pe cheie, ne asigurăm că numărul camerei e corect şi ne întoarcem la recepţie să cerem explicaţii. Am aşteptat o veşnicie liftul (după un drum lung şi obositor cu maşina nu mai eram în stare să coborâm 7 etaje pe scări).

Tipul de la recepţie a fost foarte deranjat de apariţia noastră şi nu a dat doi bani pe ce i-am spus, aşa că a urcat cu noi să verifice. La uşă i-a răspuns aceeaşi persoană, din cameră priveau foarte surprinşi toată scena un băieţel şi o fetiţă. Şi aici a început circul. Femeia a explicat că într-adevăr a rezervat iniţial trei nopţi dar că odată ajunsă la hotel a mai cerut încă două. Recepţionerul a folosit un limbaj foarte agresiv (au vorbit în engleză), a plecat din nou la recepţie să verifice. Prelungirea sejurului nu fusese înregistrată în sistem. Femeia a venit cu dovada de plată, totul era în regulă, greşeala era a hotelului, însă recepţionerul a continuat în acelaşi stil şi îi tot spunea că trebuie să elibereze camera şi să se mute în alta pentru că pe asta o ocupăm noi.

Mi-era mie ruşine de penibilul situaţiei. Cum să dai afară din cameră omul ăla cu doi copii mici după el la ora 19.30, mai ales că vina nu-i aparţinea?? Noi stăteam şi priveam înmărmuriţi tot ce se petrece. Răbdarea noastră era la limită. Am insistat să fim cazaţi în altă cameră şi într-un final am primit una la etajul 4. Mă întreb totuşi dacă femeia elibera camera, ce ar fi trebuit să facem, să aşteptăm încă vreo oră până se face curat? ! Mi s-a părut o dovadă de incompetenţă ieşită din comun, nepăsare şi nesimţire faţă de client, un tupeu incredibil şi nejustificat din partea recepţionerului care a ţipat şi a făcut circ la uşă.

În fine, a trecut şi partea asta. Camerele în hotel sunt organizate două câte două (ca la căminele studenţeşti) astfel: din holul de pe etaj descui o primă uşă şi aici e un hol mic, cu o cameră în stânga şi una în dreapta. Nu mi se pare prea confortabil şi nu ştiu de ce s-a preferat o astfel de variantă. Într-o noapte vecinii noştri şi-au uitat cheia de la această uşă exterioară în cameră şi când s-au întors au bătut de au înnebunit până ne-am trezit noi să le deschidem...

Camerele sunt ok, însă în pozele pe care le văzusem pe internet par mult, mult mai frumoase. Paturile sunt foarte confortabile, aşternuturile curate, prosoapele la fel, dar cam rupte pe alocuri.

Există un TV mic cu vreo 5-6 canale, noi nu am avut nevoie de el.

Baia arăta bine, am avut cadă cu duş, era curăţenie, toaleta este separată. Însă am avut o problemă cu apa caldă. Noi ne întorceam destul de târziu din oraş (în jur de ora 1.00) şi doar în prima noapte am avut parte de apă caldă ca să facem un amărât de duş. Din a doua noapte au început peripeţiile, apa era rece cobză. Am coborât bineînţeles la recepţie unde acelaşi nesimţit ne-a spus că nu ştie ce se întâmplă, dar că va investiga şi că în 10 minute ne va da un răspuns. Asta nu s-a întâmplat. În a treia noapte situaţia s-a repetat, iar el ne-a tratat cu aceeaşi indiferenţă. Mi s-a părut absurd ca la un hotel de trei stele să nu poţi beneficia de apă caldă la orice oră vrei tu.

Am văzut că există şi camere cu balcon, noi nu am avut. După cum puteţi vedea şi din poze, am avut vedere pe spate către nişte clădiri anoste. Termopan există doar la camerele cu vedere pe faţă. Noi am beneficiat zilnic şi de miros de mâncare în cameră, cred că venea de undeva de la bucătărie.

Parcarea pe proprietatea hotelului (care se află la o stradă distanţă, nu în faţă) costă 10 euro/zi/maşină. Destul de mult având în vedere că în imediata vecinătate puteţi găsi locuri gratuite pe alese.

Şi acum părţile bune:

- hotelul este aproape de centru, aproximativ 10-12 minute de mers pe jos.

- există internet wireless gratuit (cereţi user şi parolă de la recepţie pentru a vă conecta la reţeaua hotelului), dar nu este disponibil în toate camerele. Prietenii noştri care au stat la etajul 2 n-au avut, la noi a mers excelent. Am înţeles că există şi în lobby, dacă îl pot numi aşa, unde se află o canapea şi vreo două fotolii, se pot înghesui 5 persoane.

- am avut mic dejun inclus în preţ (se serveşte de la 7 la 10), însă locul special destinat de la etajul 1 este destul de mic. La ora 8.30-9.00 nu prea găseai masă liberă şi trebuia să aştepţi, dar nu foarte mult. Există câteva feluri de mezeluri (şuncă de Praga, salam, muşchi file, şuncă de pui), crenvurşti, omletă, ouă fierte, ca un fel de cârnaţi cabanos prăjiţi, foarte gustoşi, 3-4 feluri de cereale, caşcaval, 2-3 feluri de brânză foarte bună, legume (roşii, castraveţi) şi fructe proaspete (mere, banane, necatrine, portocale, pepene roşu), dulceţuri excelente (cu fructe întregi), lapte, fresh de portocale etc Sunt foarte bune toate produsele, de calitate, consistente, alternează în fiecare zi. Fetele de acolo sunt foarte prompte, înlocuiesc imediat platourile care sunt pe terminate, debarasează instant mesele, sunt cu zâmbetul pe buze. Am acordat un plus la servicii datorită lor.

Chiar dacă spaţiul este mic, micul dejun a reprezentat pentru noi un moment plăcut, relaxant, întregit de muzică în surdină.

- fix în faţa hotelului se află staţia de metrou Krizikova, trebuie să faceţi doar câţiva paşi. Puţin mai încolo se află şi staţia de tramvai. Un mare plus pentru accesul la mijloacele de transport în comun.

La parter se află şi restaurantul hotelului cu terasă, însă nu ştiu să vă spun nimic de el, pentru că nu am fost.

Este bine de reţinut că prietenii noştri rezervaseră iniţal o cameră cvadruplă şi li s-a dat una (nu era singura, în poze era altă cameră, foarte diferită) la etajul 8. Au schimbat-o fără discuţii cu două camere duble (fără nici un cost suplimentar) pentru că era oribilă, parcă te aflai într-o cabană, îmi pare rău că nu am făcut poze şi acolo. Paturile erau vechi, cu pilote puse în loc de saltele, atmosfera era închisă, ferestre mici aproape de tavan, deşi nu părea mansardă, mobila acoperea o uşă care nu ştiu unde dădea... În total erau două camere la acest etaj, baia la comun, totul ponosit, parcă din alt film, nu semăna deloc cu restul hotelului.

Recomand acest hotel doar dacă vă doriţi ceva aproape de centru şi doar dacă prin trei stele vă puteţi aştepta la ceva simplu, destul de modest, pentru a vă odihni. Şi m-am referit la acest aspect pentru că sigur în Praga veţi merge mult, este un oraş superb care merită descoperit, animat până târziu în noapte de oameni din toate colţurile lumii.


[fb]
---
Trimis de alela in 20.08.11 00:31:22
Validat / Publicat: 20.08.11 09:38:11
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în CEHIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1958 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (alela); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Camera, destul de simplă, dar curată şi spaţioasă
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 5 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 28.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    mihacluj
    [17.09.13 09:29:13]
    »

    @alela: fix acelasi mic dejun si in 2013, timp de o saptamana. ti se apleaca sa mananci aceeasi mancare 3 zile, dar apoi o saptamana. totul delasator la acest hotel

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alela, mihacluj
    Alte impresii din această RUBRICĂCharles Central Hotel [ex Brno Hotel]:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036117792129517 sec
    ecranul dvs: 1 x 1