ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.08.2011
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 29.06.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
MAY-2011
DURATA: 1 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
82.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Servicii slabe

TIPĂREȘTE

Am ales acest hotel pentru o noapte la Sunny Beach din cateva motive, in primul rand pentru ca am fost si in 2009 in concediul de vara si ne-am simtit foarte bine, apoi pentru ca vroiam un hotel la plaja dar si pentru pret, 50 euro camera cu demipensiune, 2 pers, pretul de pe pagina lor, deci mai bine decat la orice agentie.

De data aceasta am fost putin dezamagita, insa doar din cauza personalului. In primul rand cand am ajuns la hotel, am vrut sa intru in parcare cu masina, dar baiatul de la intrare nu vroia sa ma lase pentru ca parcerea e cu plata si aceasta se face la receptie. L-am intrebat unde ar trebui, dupa parerea lui sa las masina pana platesc tichetul, tinand cont ca din strada se ridica imediat masinile si, pana la urma mi-a facut favoarea sa ridice bariera.

Ok. Ajungem la receptie, era ora 5 seara si ii spun receptionistei ca vrem doua camere cu vedere la mare, pentru o noapte (eram impreuna cu parintii). Completam fisele de cazare si ne zice ca ii pare rau dar ca nu ne poate da camere pe acelasi etaj. In fine, asta nu era asa o problema dar cand ne da cheile, vad camera A 510. Stiam de data trecuta ca acest corp, A, are vedere laterala la mare si ii spun ca as vrea in sectorul C dar raspunsul a fost ca nu se poate. Am intrebat de ce, pentru ca hotelul era gol dar n-am primit raspuns pentru ca a inceput sa vorbeasca in bulgareste cu colega ei si n-am mai avut chef sa ma cert cu ea pentru o noapte.

Dupa ce am ajuns in camera chiar m-am uitat in camerele din corpul central sa vad daca sunt ocupate toate si nici macar intr-una singura nu parea ca sta cineva, nici draperiile nu erau deranjate, nici o usa de balcon deschisa, nici lumini noaptea... In fine, nu am inteles si chiar daca ar fi asteptat turisti a doua zi, in afara de faptul ca aveau de aranjat camera, nu vad cu ce ii incurcam, doar am precizat clar ca stam doar o noapte.

Pe la 6 am mers la masa, am aratat cartonasele la intrarea in restaurant dar ceva a fost de verificat si aici, asa ca ne-au tinut la intrare cateva minute, pana a mers baiatul la receptie, probabil, apoi ni le-a dat inapoi si ne-a urat pofta buna fara nicio explicatie

Mancarea foarte buna, diversificata, noua ne-a placut si acum 2 ani foarte mult, singurul mic inconvenient era atunci haosul din sala de mese, era plin tot timpul imediat ce terminam de mancat plecam de la masa ca sa facem loc altor turisti care asteptau o masa libera. M-am gandit de multe ori de ce lumea e atat de nemultumita de restaurant si masa. Sigur ca ar fi de preferat sa servesti cina pe indelete iar apoi sa stai relaxat la un pahar de ceva, dar in conditiile unui hotel plin, mi se pare imposibil, chiar daca restaurantul ar fi mai mare.

Dar sa revin. Comandam niste bauturi de la bar iar eu vad dozatorul de apa si vreau sa imi pun un pahar dar nu sunt pahare. ma uit si eu pe-acolo dar nu vad pe nicaieri. o intreb pe o ospatarita si imi spune ca apa este doar pentru all inclusive si pahar imi da de la bar daca am bratara. Intr-adevar era un grup de cativa turisti care aveau bratari, deci butoiul ala n-a fost pus acolo gen "camera ascunsa" sa ne vada cum ne uitam dupa niste pahare care nu sunt nicaieri. Inteleg ca vor sa te constranga sa comanzi bauturi, n-am nimic impotriva, dar apa? pe bune, e ceva chiar exagerat, cel putin metoda.

Acestea sunt singurele aspecte negative, ca sa spun asa.

Am citit toate postarile la Chaika si as minti sa spun ca nu recunosc problemele ridicate de ceilalti autori. Insa ma intristeaza sa vad ca multi considera ca si-au ratat concediul din cauza asta sau ca vacanta a fost una de cosmar, etc. Daca tot esti pus in fata faptului implinit, conteaza macar cum lasi situatia respectiva sa te influenteze mai departe.

Evident ca mereu este tentatia sa pui niste intrebari, de exemplu"de ce nu imi puteti da camera dorita, desi aceasta este libera? " insa de cele mai multe ori, raspunsul primit starneste automat o alta intrebare si tot asa, un conflict si o vacanta plina de frustrari

In concediul din iulie 2009 ne-am simtit excelent. Intr-adevar, recunosc, prima zi, la cazare a fost un cosmar, haosul maxim din parcare, coada imensa de la receptie, receptionistele, care parca ambalau conserve pe banda cand repartizau turistii (si nu ma refer nicidecum la rapiditate), n-aveau nicio treaba cu eventualele tale intrebari sau cerinte...

Dar una peste alta, nu ne-a ramas decat sa ne amuzam de situatia respectiva, cealalta varianta fiind sa ne facem nervi.


[fb]
---
Trimis de marian gabriel in 24.08.11 07:49:55
Validat / Publicat: 24.08.11 09:03:42
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1590 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (marian gabriel); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4050 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster10
[24.08.11 09:04:49]
»

Foarte buna analiza, multumim @marius gabriel

Alex_Macedo
[24.08.11 11:02:51]
»

Daca tot esti pus in fata faptului implinit, conteaza macar cum lasi situatia respectiva sa te influenteze mai departe.

Daca te... moşmondeşti, in fiecare zi din sejur, ba cu una, ba cu alta, te iei cu mainile de cap!! O atitudine pozitiva este salvarea, dintr-un concediu ce duce la deziluzie!

Bravos de atitudine!!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Alex_Macedo
Alte impresii din această RUBRICĂChaika Beach [complex Chaika]:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.033766984939575 sec
    ecranul dvs: 1 x 1