ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.07.2009
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Dragasani
ÎNSCRIS: 13.07.09
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2009
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
[?] AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
17.56%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

Insatisfactie

TIPĂREȘTE

A fost cea mai proasta experienta de pana acum. Nu as dori sa mai ajung acolo sau la un alt hotel ca acesta.

Desi am fost in primii 10 veniti la acest hotel, am fost cazat la ultimul etaj (4), acolo unde nu se putea respira de caldura venita de la plafonului, care degaja o caldura infernala. M-am interesat din ce cauza am fost cazat acolo si mi s-a spus ca trebuia sa dau o spaga (APROXIMATIV 50 ron) la receptie pentru a mi se oferi o camera mai buna, eventual cu balcon pentru ca nici asa ceva nu am avut.

Curatenia a lasat de dorit, s-a facut curat in camera de doua ori in 6 zile. In una din zile a plouat, iar apa ajunsa pe geamuri a patruns cu mare usurinta in interior, desi hotelul are tamplarie termopan.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de viorel_mesina in 13.07.09 22:54:39
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2081 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (viorel_mesina); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

expert
[16.09.09 14:55:31]
»

As dori sa inteleg si eu cum de ati ales asemenea locatie pentru a va caza?

Motivele pentru a alege asemenea locatii ar putea fi:

1. Buna credinta, la recomandarea unei "agentii de turism", care vrea sa-si vanda locurile

2. Site-ul locatiei, de multe ori periat sa atraga clientii sau alte "oferte tentante" gen "all inclusive" romanesc

3. Ati ajuns din intamplare in zona foarte tarziu si nu ati avut timp sa cautati ceva bun

4. Lipsa de bani, bilete prin sindicat, tentatia unei oferte mai mici ca pret

Ceea ce am invatat din experienta (in ROMANIA) este ca unde e pretul mic intotdeauna si serviciile sunt la fel de mici, unde e pretul mai mare serviciile ar putea fi si calitativ mai bune.

In general hotelurile de 2, 3 chiar si de 4 stele de pe LITORAL sunt dezastru si arata ca si acum 20 de ani.

De obicei pretul le diferentiaza, dar nu e un adevar universal valabil. Hotelurile de 3 stele sunt fostele de 2 stele + aer conditionat montat. In rest aceleasi probleme enumerate de toti.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
expert
Alte impresii din această RUBRICĂCapitol Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.034801006317139 sec
    ecranul dvs: 1 x 1