ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.08.2024
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 20.08.24
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2024
DURATA: 5 nopți
Familie
2 AD. + 1 COPII -- v: 9
PREȚ SEJUR 800
FĂRĂ transport
CAZARE ÎN DblStd
REGIM MASĂ UAI
Raport PREȚ/CALITATE:
DEZASTRU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
22.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Nu rezervati!!! Este teapa!

TIPĂREȘTE

Agentia de turism ne-a vandut in acest loc camere cu denumirea: Superior Sector K. Nici nu ne-am gândit la iadul prin care urma să trecem în așa-zisa noastră vacanță.

Hotelul este clasificat 4 stele și ni s-a explicat că de fapt am rezervat camere economice/buget. Conform standardelor internaționale, camerele de acest tip sunt, și citez: „au aceleași dotări ca și camerele standard, dar pot fi amplasate la parter sau în zone defavorizate ale hotelului, cu o suprafață mai mică și/sau fără. un balcon.”

Am primit camere care nici măcar nu puteau fi clasificate la 2 stele, fără frigider, uscător de păr cu baie minusculă, murdare, urât mirositoare, așa cum vedeam în anii 90.

Am observat cu uimire dupa 2 zile ca nu au venit sa faca curatenie, au golit doar coșul de gunoi din cameră fără a schimba prosoapele sau orice altceva

Bun, am inteles ca am rezervat si am primit camere economice si nerenovate, dar totusi eram intr-un complex de 4 stele, nu intr-un camin studentesc.

Serviciile oferite trebuiau sa fie ultra all inclusive si avem un contract in care se stipula ca vom primi prosoape de plaja. Când am ajuns acolo, ne-au spus că va trebui să plătim 2 leva pentru prosop și de fiecare dată cand vrem să-l schimbăm + un depozit în numerar

Ei au susținut că politica s-a schimbat conform noilor reglementări guvernamentale din Albena.

Am spus ok, le vom respecta dar la plaja am vorbit cu un alt turist care a rezervat o camera standard si a primit carduri de plaja pentru prosoape gratis!!!

Am fost mințiți, tratați ca posibili infractori pentru o diferență de doar 20 de euro pe cameră pe noapte!

Este inacceptabil ca turiștii să fie tratați cu așa dispreț și indiferență și vom face cunoscută această situație pe toate forumurile posibile!


[fb]
---
Trimis de Mirela1206 in 20.08.24 12:50:46
Validat / Publicat: 20.08.24 13:28:23

VIZUALIZĂRI: 832 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

14 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Mirela1206); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1350 PMA (din 2 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    14 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [20.08.24 13:23:53]
    »

    @Mirela1206: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.

    Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 15288&hid=16714.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat câte ceva, ar fi zuper-util — link încărcare video.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [22.08.24 06:48:30]
    »

    @Mirela1206:

    Agentia de turism ne-a vandut in acest loc camere cu denumirea: Superior Sector K. Nici nu ne-am gândit la iadul prin care urma să trecem în așa-zisa noastră vacanță.

    Este punctul tău de vedere.

    În general, agenţiile îţi prezintă în ofertă toate tipurile de camere disponibile, cu preţul fiecărui tip de cameră, iar decizia aparţine exclusiv turistului.

    În cazul de faţă voi aţi ales cele mai ieftine camere de la Ralitsa, fără să vă fi informat exact ce riscuri/inconveniente implică această alegere.

    Povestea cu "iadul" prin care aţi trecut este o chestie pur subiectivă, puţin exagerată în opinia mea.

    Hotelul este clasificat 4 stele și ni s-a explicat că de fapt am rezervat camere economice/buget. Conform standardelor internaționale, camerele de acest tip sunt, și citez: „au aceleași dotări ca și camerele standard, dar pot fi amplasate la parter sau în zone defavorizate ale hotelului, cu o suprafață mai mică și/sau fără. un balcon.”

    Ai citat o explicaţie cu caracter de generalitate, mai mult teoretică să zic. În realitate, la acest hotel lucrurile sunt mult mai simple şi mai clare şi, cu o minimă informare, puteai afla şi tu acest lucru înainte de a rezerva.

    Complexul dispune de trei tipuri de camere duble, Superior Garden (fostul corp K), Superior (corpul principal) şi Deluxe (fostul Lora), denumite în funcţie de corpul de clădire în care sunt amplasate. Condiţiile de cazare şi facilităţile oferite sunt diferite, în funcţie de preţul plătit. Fiecare este liber să aleagă ce-şi doreşte şi cât este dispus să plătească.

    Am primit camere care nici măcar nu puteau fi clasificate la 2 stele, fără frigider, uscător de păr cu baie minusculă, murdare, urât mirositoare, așa cum vedeam în anii 90.

    Nu ştiu dacă toate camerele din corpul K erau la fel de murdare şi de urât mirositoare, puteai încerca o eventuală schimbare.

    Nu ai avut frigider în cameră, dar, dacă doreai, puteai obţine unul la un cost suplimentar.

    Serviciile oferite trebuiau sa fie ultra all inclusive si avem un contract in care se stipula ca vom primi prosoape de plaja. Când am ajuns acolo, ne-au spus că va trebui să plătim 2 leva pentru prosop și de fiecare dată cand vrem să-l schimbăm + un depozit în numerarEi au susținut că politica s-a schimbat conform noilor reglementări guvernamentale din Albena. Am spus ok, le vom respecta dar la plaja am vorbit cu un alt turist care a rezervat o camera standard si a primit carduri de plaja pentru prosoape gratis!!!

    Nu ştiu dacă în "contract" scrie şi despre prosoapele de plajă , însă aici îmi pare că e vorba de o neînţelegere.

    Eu sunt convinsă că prosoapele de plajă sunt oferite în continuare gratuit, singura noutate fiind aceea că trebuie să plăteşti pentru fiecare schimbare a prosopului, parte din politica eco-friendly a Albenei.

    Cu card pentru prosoape sau cu un depozit restituibil este cam acelaşi lucru.

    Este inacceptabil ca turiștii să fie tratați cu așa dispreț și indiferență și vom face cunoscută această situație pe toate forumurile posibile!

    Scopul se pare că a fost atins

    Mirela1206AUTOR REVIEW
    [22.08.24 13:10:32]
    »

    @nicole33:

    Povestea cu 'iadul' prin care aţi trecut este o chestie pur subiectivă, puţin exagerată în opinia mea.

    Da, posibil sa fii exagerat in exprimare insa din cauza faptului ca atat fata mea de 9 ani cat si mama, s-au imbolnavit de enterocolita in ultimile 2 zile, lucru pe care nu il pot imputa neaparat hotelului.

    Complexul dispune de trei tipuri de camere duble, Superior Garden (fostul corp K), Superior (corpul principal) şi Deluxe (fostul Lora), denumite în funcţie de corpul de clădire în care sunt amplasate. Condiţiile de cazare şi facilităţile oferite sunt diferite, în funcţie de preţul plătit. Fiecare este liber să aleagă ce-şi doreşte şi cât este dispus să plătească.

    Unde apare descrierea asta? Noi am primit-o intradevar de la agentie insa de la hotel ni s-a spus clar ca ei nu promoveaza asa ceva!

    Ok, nu vrea nimeni sa recunosca sau sa-si asume ca denumirea asta de 'superior' este folosita in scopuri inselatoare, avand in vedere ca nu apare nicaieri pe site-ul hotelului: albena.bg/calimera-ralits ... r/accommodation. De acest site nu am stiut si vad ca aici se specifica clar: Double room park si nu apare pe nicaieri nici mentiunea superior dar nici mentiunea buget. In schimb apare uscatorul de par care nu a existat si nici nu am primit dupa ce am sesizat.

    Tot faceti referire la bani cu acele cuvinte bolduite si ca este vina nostra ca oarecum ne-am fi zgarcit si nu ne-am asumat-o. In momentul in care am ajuns si am primit camerele am cerut instant upgrade contra cost bineinteles. Hilar este ca a trebuit sa cerem upgrade la la superior la standard (ma rog teapa noastra) Ni s-a comunicat ca hotelul este 'fully booked'.

    Nu ai avut frigider în cameră, dar, dacă doreai, puteai obţine unul la un cost suplimentar.

    Pentru frigider a vorbit sotul meu inclusiv cu managerul hotelului, domnul Evgeni, care nonsalant a zis ca nici daca platim nu ne poate pune la dispozitie, ca nu este obligat sa aiba decat pt camelele delux si in consecinta nu are.

    Eu sunt convinsă că prosoapele de plajă sunt oferite în continuare gratuit, singura noutate fiind aceea că trebuie să plăteşti pentru fiecare schimbare a prosopului, parte din politica eco-friendly a Albenei.

    Nu stiu cu cine aveti impresia ca discutati, se vede oricum lipsa de respect in momentul adresarii la persoana 1. Stimata doamna sau domisoara, noua ni s-a cerut suma de 2 leva pe prosop de plaja in momentul in care le-am cerut la receptie, nu la schimbare. Persoanele cu care am discutat pe plaja nu aveau nici un cost suplimentar, nici la primire nici la schimbare.

    Dar mi-ati dat o idee foarte buna in schimb. Spuneti ca hotelul ar trebui sa adere la politica eco-frendly pe care, in urma discutiilor avute cu ceilalti turisti o respecta doar partial. Voi incerca sa vad daca este posibil sa fac o sesizare si in acest sens!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Mirela1206AUTOR REVIEW
    [22.08.24 14:44:44]
    »

    @nicole33:

    În cazul de faţă voi aţi ales cele mai ieftine camere de la Ralitsa, fără să vă fi informat exact ce riscuri/inconveniente implică această alegere.

    Unde puteam sa ma informez in prealabil daca am fost cazati intr-o unitate de cazare care NU APARE PE SITE-ul oficial al hotelului: calimera.com/en/Calimera- ... a-Superior.html

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Mirela1206AUTOR REVIEW
    [22.08.24 15:39:39]
    »

    @nicole33: Va rog sa ma mai ajutati cu o informatie, de unde ati luat aceste clasificari ale camerelor? Eu nu le gasesc nicaieri pe siteurile oficiale sau de rezervari

    calimera.com/en/Calimera- ... a-Superior.html

    booking.com

    albena.bg/calimera-ralits ... r/accommodation

    'Complexul dispune de trei tipuri de camere duble, Superior Garden (fostul corp K), Superior (corpul principal) şi Deluxe (fostul Lora) '

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    CristinaStan
    [22.08.24 21:10:50]
    »

    Nici nu stiu de unde sa incep! Intr-o tara membra a Uniunii Europene si in 2024 te poti trezi cazat intr-o unitate de cazare care nu apare pe nici un site oficial sau neoficial al hotelului sau al statiunii. Site oficial hotel: calimera.com/en/Calimera- ... a-Superior.html

    Am primit un voucher din partea agentiei pe care era mentionat:La fata locului am primit cazare intr-o camera de nici 2 stele, intr-un fel de camin studentesc (acest corp K) si doamna de la receptie ne-a indreptat deranjata atentia catre site-ul albena.bg/calimera-ralits ... r/accommodation unde apare o camera asemanatoare cu ce am primit noi cu denumirea Double Room park dar ii lipsea feonul si pe site nu avea si poze din baie ca ar fi luat-o lumea la fuga de mult

    Am incercat un upgrade de la camera nostra 'Superioara' la una Standard dar ni s-a spus ca nu mai au disponibile.

    Am facut numeroase sesizari atat la hotel cat si la agentie si va las mai jos raspunsul agentiei de turism:

    On Wed, Aug 14,2024 at 4:03 PM wrote: Buna ziua! Din păcate cei care manageriază toată Albena sunt foarte rigizi, nu avem cu cine discuta nici omenește și nici contractual. Oricâte telefoane am dat noi sau furnizorul la hotel (să știți s-au dat telefoane daca nu v- am anunțat de acest lucru) răspunsul a fost același, fara explicatii de ce nu au acest sector K descris pe undeva, că acestea sunt condițiile și nu pot face nimic. Ca să vă arătăm buna noastră intenție și pentru că sunteți un client vechi la care noi ținem (că la toți clienții de altfel) va oferim o vacanta de 3 nopți (in valoare de 450 euro pt 3 camere) la pensiunea noastră [... ]. Nu în perioada sărbătorilor importante când se închiriază mai mult la grupuri. Cu stima, R. V. Manager Agentie

    -

    BY WEBM: Text trimis spre publicare ca review. Neîndeplinind condițiile impuse de Regulament pentru publicarea ca articol distinct, a fost mutat de echipa tehnică aici, ca ecou.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [23.08.24 21:47:59]
    »

    @Mirela1206:

    Nu stiu cu cine aveti impresia ca discutati, se vede oricum lipsa de respect in momentul adresarii la persoana 1.  

    Am crezut că vorbesc cu un user de bună credinţă, dar este clar că m-am înşelat.

    În cazul tău este vorba doar despre lipsă de asumare completată cu o înverşunare demnă de o cauză mai bună. În loc să te ţii doar de reclamaţii şi de sesizări, mai bine ţi-ai canaliza energia şi timpul disponibil spre alegerea viitoarei destinaţii de vacanţă, poate mai informată decât în cazul Ralitsei, astfel încât să nu iei, din nou, ţeapă

    Desigur, "lipsa de respect" pe care o reclami este doar în mintea ta.

    Însă exprimarea ta, perla cu "persoana 1" este de mare senzaţie şi confirmă lacune importante în educaţia primită în şcoala primară.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [23.08.24 21:56:43]
    »

    @Mirela1206:

    Va rog sa ma mai ajutati cu o informatie, de unde ati luat aceste clasificari ale camerelor? Eu nu le gasesc nicaieri pe siteurile oficiale sau de rezervari

    Am ajutat de-a lungul anilor mulţi utilizatori ai acestui sait, însă, în cazul tău, voi face o excepţie

    POT, dar pur şi simplu NU VREAU să te ajut în demersurile tale "răzbunătoare".

    Nu agreez deloc genul celor care reclamă orice mergând până în pânzele albe chiar dacă ştiu că NU au dreptate.

    Mirela1206AUTOR REVIEW
    [24.08.24 18:08:26]
    »

    @nicole33: Nu m-am simtit tratata ca un user de buna credinta in momentul in care am fost acuzata ca mint in legatura cu situatia prosoapelor sau a conditiilor din camera.

    Acum sunt si jignita pentru ca am scris pers 1 in loc de pertu. Si eu as fi putut sa ma leg de faptul ca intru-un comentariu a-ti scris 'Sait' in loc de 'site' dar aveti dreptate nu mai merita sa petrec timp pe acesta disputa.

    Am cazut la pace cu agentia prin care am contractat acest sejur si acum vad ca mi-au atras atentia asupra faptului ca hotelierii din Albena sunt inflexibili si este clar ca pe ei ii reprezentati

    Aveti mai jos raspunsul primit de la agentia de turism care au fost mai de buna credinta din fericire

    On Wed, Aug 14,2024 at 4:03 PM wrote: Buna ziua! Din păcate cei care manageriază toată Albena sunt foarte rigizi, nu avem cu cine discuta nici omenește și nici contractual. Oricâte telefoane am dat noi sau furnizorul la hotel (să știți s-au dat telefoane daca nu v- am anunțat de acest lucru) răspunsul a fost același, fara explicatii de ce nu au acest sector K descris pe undeva, că acestea sunt condițiile și nu pot face nimic. Ca să vă arătăm buna noastră intenție și pentru că sunteți un client vechi la care noi ținem (că la toți clienții de altfel) va oferim o vacanta de 3 nopți (in valoare de 450 euro pt 3 camere) Nu în perioada sărbătorilor importante când se închiriază mai mult la grupuri. Cu stima, R.V. Manager Agentie

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Mirela1206AUTOR REVIEW
    [24.08.24 18:24:27]
    »

    @nicole33: Nu puteti pentru ca nu exista. Nu stiu ce utilizatori ati ajutat pana acum avand in vedere ca pe mine m-ati acuzat din prima ca sunt de rea credinta. Am atasat si restul dovezilor, filmulete cu furnici in camera, aer conditionat care picura pentru ca ma deranjeaza sa mi se spuna ca nu am dreptate din partea cuiva care este clar reprezintat fie al hotelului, fie o agentie locala si are ca unic scop demontarea plangerilor venite din partea turistilor.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    calimPHONE
    [24.08.24 19:28:48]
    »

    @Mirela1206: Îmi dau și eu cu părerea. Nu înțeleg de ce agenția de turism nu v-a informat de faptul că acel corp (K) este cel mai prost cotat dintre cele trei corpuri de clădire? Acest lucru se știe de foarte mult timp. Și când se numea Ralitsa Primasol. Cel mai ieftin și cel mai slab. Trebuia să plătiți mai mult și să algeți camerele„De Luxe". Zi bună.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Mirela1206AUTOR REVIEW
    [24.08.24 20:14:56]
    »

    @calim: Da stiu ca si noi am gresit, din pacate agentia de turism prin care am contractat sejurul nu promova decat acest tip de camere si am stat linistiti cand am vazut denumirea de superior in oferta si pe voucher.

    Credeti-ma ca nu sunt la prima vacanta sau o novice cand vine vorba de a cauta si rezerva un sejur. Doar in anul acesta a fost a 3-a vacanta, am fost in mai in Egipt si in iunie in Turcia. De obicei in Bulgaria alegeam Golden Sands unde am stat cazati in lantul hotelier a celor de la Grifid, Astoria si la Melia.

    Nu am postat vreodata pe un cont de genul asta, in general am fost multumiti si am stiut cat de cat la ce sa ne asteptam.

    Am inteles, camera economica dar totusi eram si va asigur ca am platit sa ne cazam la un complex de 4 stele. Stiu ca sunt multi care platesc putin si vor lux, dar chiar nu este cazul nostru.

    Profilul acesta l-am creat acum special sa fac acesta nemultumire cunoscuta si alti turisti sa se fereasca de acest sector K. As fi platit si as fi rezervat o camera standard, nu neaparat delux daca as fi stiut sau daca as fi putut la fata locului.

    Oricum, nu ma asteptam sa ma trezesc cu acesta persoana @nicole33 (consilier onorific AFA Bulgaria) sa incerce sa ma transforme intr-o mincinoasa needucata de rea credinta doar pentru ca am relatat ce am patit.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Dragoș_MDPHONE
    [24.08.24 22:59:29]
    »

    @Mirela1206:

    nu sunt la prima vacanta... Doar in anul acesta a fost a 3-a vacanta, am fost in mai in Egipt si in iunie in Turcia. De obicei in Bulgaria alegeam Golden Sands unde am stat cazati in lantul hotelier a celor de la Grifid, Astoria si la Melia.

    Nu am postat vreodata pe un cont de genul asta

    ... și v-ați gândit că saitul amfostacolo e un fel de condică de reclamații.

    De fapt, e o platformă de informare turistică. Cu rele, dar mai ales cu bune.

    Ce v-a oprit oare să scrieți și despre experiențele reușite?!?

    Mirela1206PHONEAUTOR REVIEW
    [25.08.24 00:32:53]
    »

    @Dragoș_MD: Da, aveti dreptate, chiar vorbeam cu sotul meu ca lipsa unui istoric nu prea iti ofera credibilitate in astfel de cazuri. Voi încerca sa-mi updatez profilul, poze avem o gramada din toate vacantele reușite

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    calim, hlli
    Alte impresii din această RUBRICĂCalimera Ralitsa Superior (ex PrimaSol, ex-Ralitsa MB) :

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044997215270996 sec
    ecranul dvs: 1 x 1