ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.06.2013
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Piatra Neamt
    ÎNSCRIS: 27.05.11
    STATUS: GOLD
    DATE SEJUR
    JUN-2013
    DURATA: 6 nopți
    familie cu copii
    2 AD. + 2 COPII

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    CAZARE [camere etc]:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    80.00%
    Mai degrabă mulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    100.00%
    Încântat, fără reproș

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    80.50%

    AUTORUL ar RECOMANDA
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    TIMP CITIRE: 4 MIN

    Un hotel bun!

    TIPĂREȘTE

    Dupa cautari si dezbateri indelungate, ne-am hotarat anul acesta sa mergem la mare in Romania. Cu emotii, ce-i drept, pentru ca la marea noastra nu mai fusesem de cativa ani buni. In urma citirii multor review-uri pe acest site, ne-am hotarat, impreuna cu alte 4 familii, tot cu cate 2 copii si ei, sa alegem hotelul California din Jupiter. Criteriile dupa care l-am ales au fost: are multe locuri de joaca pentru copii, are animatori care se ocupa de copii, are loc de joaca si piscine si pe plaja, are piscine la hotel, atat pentru adulti, cat si pentru copii, e situat chiar pe malul marii si conditiile pareau decente.

    Hotelul chiar ne-a placut. Nu este pentru cei foarte pretentiosi - nu are conditii si dotari de lux, insa e ok. Noi am stat intr-un apartament si am avut surpriza sa constatam ca e foarte mare - are 3 apartamente - 1 cu 2 camere si 2 cu cate 3 - living, dormitor si birou, toate cu vedere la mare. Camerele in sine in apartament nu sunt foarte mari, insa indeajuns pentru o familie ca a noastra, cu 2 copii. Situatia se schimba la camerele duble - daca ai copii si soliciti pat suplimentar, constati ca nu ai spatiu aproape deloc. Deci, o camera simpla pentru o familie cu 2 copii, nu o recomand. Citisem prin unele review-uri ca nu ar fi curatenie si am avut ceva emotii, insa, odata ajunsi acolo, am constatat ca era foarte curat, cel putin acum, la inceput de sezon. Curatenie se facea zilnic, iar la 3 zile se schimba lenjeria - era curata, nepatata, nu era rupta. Cameristele ok, nu am avut probleme absolut deloc.

    In ceea ce priveste restaurantul, au fost ceva probleme si lucrul asta ii aduce un minus sejurului. Daca vom mai alege acest hotel pe viitor, in niciun caz nu vom mai lua pensiune completa. Asta nu pentru ca nu ar fi fost mancarea buna, ci pentru faptul ca personalul de la bucatarie lasa putin de dorit... ori poate ca lipsa de comunicare intre bucatar-ospatar si receptioner lasa de dorit. Avand pensiune completa, copiii au avut mesele gratis - au un meniu special pentru copii, din care poti alege pentru ei - era destul de sarac in oferte - la felul 2 nu aveai ce alege decat carne preparata in diverse moduri si cartofi ori paste. Alte mancaruri gatite entru copii, nu existau. De ce spun ca lipsa de comunicare e vizibila intre diferitele categorii de personal? Zilnic, cat am stat acolo, una comandam, alta primeam - ospatarul dadea vina pe bucatar, bucatarul pe ospatar si tot asa. In una din zile am avut neplacuta surpriza de a ni se comunica de catre un ospatar ca nu mai au credit copiii - de fapt, niste prieteni care erau la masa cu noi au patit-o - ceea ce nu prea avea sens, pentru ca, oricum, oferta era gratis pentru copii. Deci, li s-a adus la cunostinta, ca nu mai pot manca si copiii, ci numai adultii. Le-am spus ca nu e problema noastra, noi am platit de la inceput si nu e normal - au dat vina pe receptie, ca de acolo s-a gresit cu ceva - receptia, pe bucatarie si tot asa. Pana la urma au spus ca a fost o eroare, insa ar fi trebuit ei sa comunice si sa rezolve asta, nu sa ii spuna turistului sa rezolve. O alta problema a aparut in ultima zi, tot la restaurant - dupa ce am semnat nota de plata pt. micul dejun, vine un ospatar si ne anunta: pentru ca azi plecati, dupa ora 12 nu mai puteti manca in restaurantul nostru. Am ramas fara cuvinte, pentru ca noi aveam achitat inclusiv ultimul pranz din acea zi... pranz ce se lua in restaurant incepand cu ora 12.30. Cum ramasesera destui bani pe card (banii pentru masa se pun pe un card, din care se scade zilnic contravaloarea meselor), am cerut ospatarului explicatii. La fel, a spus ca nu e vina lui, ca asta i s-a spus de la receptie. Mergand la receptie, de acolo ni s-a spus ca putem manca linistiti la orice ora. Deci, iarasi, un minus pentru lipsa de comunicare intre departamente.

    Cat despre plaja, cred ca asta aduce hotelului cel mai mare minus - e plina de scoici si pietricele, intrarea in mare e lina, insa daca nu ai papuci cu care sa intri in apa, risti sa te tai in bucatile de scoici. In schimb, plaja e avantajata de faptul ca are sezlonguri, umbrele si, mai ales, un mare loc de joaca pentru copii si 2 piscine. Acestea sunt in regula, merita nota maxima.

    Hotelul este dotat cu piscine - una pentru adulti si una pentru copii, care, de asemenea, sunt de nota 10 - de la piscina se vede marea, asezarea e superba.

    Animatorii - unii ok, altii cam fara zambet, contrastand cu cei intalniti in Bulgaria, care mereu ne zambeau, intrau in vorba cu copiii etc. In schimb, a contat faptul ca ii antrenau pe copii in jocurile lor.

    Zilnic la hotel se organizau cursuri de dans si actorie pt. copii, iar seara, la Baby Land, se organizau petreceri pt. copiii si teatru. Nota 10 cu felicitari pentru Baby Land si pentru actori.

    In inchiere, recomand hotelul celor nu foarte pretentiosi. Poate vom mai merge si noi pe viitor, daca nu vom alege alta tara - comparativ, Bulgaria are multe plusuri fata de Romania.


    [fb]
    ---
    Trimis de LoraG76* in 28.06.13 08:07:47
    Validat / Publicat: 28.06.13 09:11:13
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în JUPITER / AURORA. A mai fost în/la: Mamaia, Neptun, Eforie Nord, Costinesti
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 2614 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (LoraG76*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P04 Rasaritul vazut din balconul apartamentului de la etajul 3
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 8 voturi)

    ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [28.06.13 09:07:33]
    »

    @LoraG76: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂCalifornia Hotel [Cap Aurora]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039088010787964 sec
    ecranul dvs: 1 x 1