ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.07.2012

AUTORUL NU ar recomanda

Se putea mai bine

Buna ziua,

Vroiam sa adaug la comentariile care mai sunt facute referitor la acest hotel, ca in principiu sunt adevarate, cel putin din punctul meu de vedere. Adica este un hotel de maxim 4 stele si asta asa cu indulgenta, nu este nou renovat, este un hotel care este deschis intradevar in 2010, dar pe piata agentiilor de turism, pt ca hoteleul exista de ceva vreme, nu am aflat inca de cand a fost construit, dar a apartinut sindicatelor turcesti. Intradevar ff putini romani, cand am fost noi nici macar bulgari nu erau, ci doar 2 cupluri de polonezi, iar in rest numai turci, familii cu copii si fara.

Camera mea a fost cat de cat ok, a avut vedere la piscina, am avut si balcon, dar toate camele au vedere catre piscina, insa sunt vreo 5-6 camere care nu au balcon. E foarte important atunci cand ajungeti sa specificati ca doriti camera cu balcon. Noi am fost un grup de 5 familii, si am ajuns ff devreme la hotel (aproximativ 7 dimineata), cand evident nu aveau cum sa ne faca intrarea la hotel, dar cu o mica atentie in pasapoarte am fost f bine primiti, am avut actele facute in 30 min, ni s-au pus bratarile pe mana si am fost invitati sa intram sa luam micul dejun, pana incepeau sa se elibereze camerele. La ora 9 dimineata holul hotelului era deja plin, insa noi la ora 10.30 am fost cazati, repet dadusem o atentie la sosire. Cand am ajuns in camera am constatat cu stupoare ca este o camera twin si toate camerele sunt asa, cel putin cele 5 pe care eu le-am vazut, caci am fost 5 familii repet, plus ca desi apaream cu copil nu aveam patul suplimetar. Am coborat la receptie si am solicitata patul suplimentar. Mi s-a spus ca in max 15-20 min o sa il am. Am asteptat mai bine de o ora, era timpul ca fetita mea sa faca nani, drept urmare am cautat pe hol si am gasit paturile suplimentare, m-am servit cu unul, am chemat o camerista care era prin preajma, am rugat-o sa imi puna si mie lenjerie si i-am dat un euro. Daca asteptam dupa receptie nici in ultima zi nu aveam pat suplimentar, pt ca nimeni nu a venit la mine la usa sa imi aduca patul.

Mancarea - acelasi fel de mancare in fiecare dimineata, nu difera cu absolut nimic, la pranz ff multe mancaruri cu sosuri, paste, cartofi prajiti, gratar nu gaseai la pranz, decat seara se faceau gratare. Nu puteai sta de fumul de la gratar, dar asta nu e asa o mare problema. Un lucru care m-a socat de cand am ajuns si ne-am pus la masa, a fost faptul ca tacamurile sunt asezate pe mese, neinvelite in servetele, sunt pur si simplu aruncate pe masa... mese care uneori erau nesterse... nu garantez nici pt tacamuri daca erau spalate sau nu... eu le stergeam de fiecare data cu servelete.

La capitolul fructe... nu mi-a venit sa cred ca inafara de pepene rosu, si intr-o singura zi am avut piersici si pepene galben nu gaseai altceva. La pranz si seara doar pepene rosu. Inghetata sau baclavale... nici atat. Baclavale, doar in 2 zile- odata la pranz si asta daca apucai sa iei, si la vreo 2 zile au bagat si seara. Inghetata nici nu am vazut-o la culoare... m-a socat. Pt ca in anul precedent am fost la bulgari si am avut inghetata la discretie, si era doar un hotel de 4 stele acolo.

Apa plata ar fi bine sa va luati la sticle sigilate, de acasa sau sa cumparati de acolo, de la minimarkete sau benzinarii, caci cea de la dozatoare este groaznica, ca sa nu mai zic ca nu e rece, si ca butoiele de apa nu aveau sigilii atunci cand le puneau in aparat, deci putea fi apa de la chiuveta pusa in bidoane.

Intradevar hotelul este departe de faleza, trebuie mers cu masina circa 10-15 min pana in centrul statiunii, unde nu este nimic impresionant. O alee pe care sunt tot felul de magazinase, minimarkete si terase.

Mai aproape de hotel este bazarul de legume fructe, si haine... care nu sunt ieftine deloc, si cum te vad si starin sar turcii la preturi imediat.

E bine sa aveti la voi lire, caci euro nu merge deloc, nici macar dolarii, iar noi am schimbat la receptia hotelului si ne-a schimbat la cursul oficial al lor... aici un punct ok. 1 euro = 2,2 lire, si 1 $ = 1,78 lire. Pretul al motorina era cam 3.64 lire.

Echipa de animatie cat de cat ok, singurul lucru car enu mi-a plaut era faptul ca mai uitat sa traduca si in engleza, repet 90% din cei care ocupau hotelul erau turci, iar pt cei 10 % nu se mai oboseau sa si traduca, sau daca traduceau, era cam jumatate din ceea ce spuneau in turca.

Referitor la sezlonguri, nu la 6 dimineata se ocupau, ci la ora 4, si asta spun pt ca si eu faceam acelasi lucru, daca a doua zi vroiam sa am un sezlong pe care sa stau, altfel eram nevoiti sa mergem la mare, unde plaja este extrem de ingusta, murdara si nici un bar de unde iti poti lua o bautura.

Piscina este ff curata, in fiecare seara o curatau si spalau pe jos, singurul lucru care nu a fost tocmai pe placul nostru, faptul ca topoganele cu apa functionau de la ora 10-12, apoi de la ora 14-16, cand noi familiile cu copii eram in camere la ora de somn, iar dupa amiaza copii nu mai beneficiau de topogane.

Una peste alta a fost ok, pt ca am fost grup mare si ne-am distrat. Dar a doua oara la acest hotel, e clar nu mai vin. Intr-una din zile a venit la noi la hotel tur operatorul local care s-a ocupat de rezervarea noastra, sa ne arate ce putem face in Didim, ce excursii putem lua etc, si ne-a sfauit ca data viitoare, sa platim cu 150 euro in plus si sa alegem Venosa, este peste asteptari... cel putin asa spunea domnisoara. Nu pot recomanda ca nu am fost, dar puteti cauta impresii despre el.

Trimis de aliandy in 30.07.12 15:51:48
Validat / Publicat: 30.07.12 17:10:17

VIZUALIZĂRI: 3442 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (aliandy); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.

[30.07.12 17:09:41]

@aliandy: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

corsso
[30.07.12 17:20:45]

Salutare! Ceva despre drum imi poti spune? Si anume care a fost traseul tau prin Bulgaria si care este starea drumurilor?

Multumesc!

aliandyAUTOR REVIEW
[31.07.12 10:18:13]

@corsso:

Buna,

Eu iti pot da un traseu pe care ar fi trebuit sa mergem, este al unui coleg de service de al meu care merge de 4 ani pe el, este ff bun. Traseul pe care am mers eu nu il cunoscu, pt ca sotul meu a condus, am plecat noaptea in jurul orei 0:30, si eu am motait cu fetita mea in spate. Tot ce pot spune este ca noi am ratat drumul imediat de cum am intrat la Ruse... dar pana la urma am ajuns la Edirne. Fii atent la traseul pe care ti-l dau mai jos si e ok, diferenta este ca la Izmir drumul pt Didim se separa de cel catre Kusadasi, asa ca aveti grija acolo. E foarte usor daca urmati indicatoarele, la turci sunt indicatoare fff multe si este imposbil sa ratati drumul

Traseul propriu zis

Bulgaria: Ruse (Pyce) – Tsar Kaloyan (Цap Kaлoян) – Razgrad (Разград) – Targovishte (Tърговищте) – Omurtag (Омуртаг) – Kotel (Котел) – Yambol (Ямбол) – Elhovo (Елхово) – Lesovo (310 km)

Turcia: Hamzabeyli – Edirne – Havsa – Keşan – Gelibolu – Eceabat – Kilitbahir – Çanakkale – Ezine – Küçukkuyu – Edremit – Burhaniye – Ayvalik – Menemen – Izmir – Didim

Dupa ce am iesit din Ruse (Pyce) ne-am indreptat catre Tsar Kaloyan (Цap Kaлoян) si apoi catre Razgrad (Разград).

Razgrad - nu faceti dreapta la primul indicator de Razgrad ca va baga prin oras; faceti la al doilea (la intrarea in Razgrad se face sosea din E70 care duce in oras, se continua drumul pe E70 circa 8 km dupa care se face dreapta (punct de reper reprezentanta Peugeot), la primul semafor stinga spre Turgoviste);

Turgoviste - cu o localitate inainte, asfalt rau; dupa iesirea din oras, la urmatoarea intersectie, ATENTIE!!! se pierde prioritatea; bulgarii semnalizeaza acest lucru cu un panou mare pe care sunt 2 triunghiuri cu Atentie, iar jos pe panou scrie Danger Zone, iar peste nici 150 metri sunt 3 santulete paralele intre ele (cam la 20-30 cm) care traverseaza soseaua in diagonala;

Omurtag - la intrarea in localitate se bifurca un drum spre dreapta si apoi faceti stanga pe un pod inspre Kotel; la intoarcere este mai dificil, caci indicatoarele te trimit mai pe ocolite, dar se poate face stanga dupa ce treci podul, iar apoi inca o stanga (desi e interzis) pe sub pod, spre drumul catre Turgoviste;

Kotel - la iesire din Ticha -> Kotel -> intrarea in Mokren = drum denivelat si cu ceva gropi;

Jambol - se ocoleste orasul pe centura (inainte de Veselinovo se face stanga pe centura);

Elhovo - dupa localitate, asfalt denivelat (vreo 20 km);

Lesovo - dupa localitate si pana la granita, drumul este f. bun;

Directia noastra a fost Havsa-Keşan-Gelibolu-Çanakkale.

A urmat metropola Izmir. In oras intri pe un fel de autostrada urbana, cu treceri de pietoni denivelate pe deasupra drumului, in genul celor care erau pe DN1 la noi intre Bucuresti si Ploiesti, dar moderne si utile, avand chiar si lift.

Atentie mare in apropiere de Izmir ca indicatorul spre Aydin pt cei care merg spre Kusadasi, va aparea brusc fara presemnalizare dupa un pod. Mergeti pe banda 1 sa puteti vira in timp util. Daca il ratati va trebui sa intrati in oras de unde va va scoate iar spre Aydin.

de cand intri in Izmir urmaresti autostrada spre Aydin si ea este centura Izmirului cu vreo 3 tuneluri, vezi de cand te apropii si treci de Menemen urmeaza Cigli (este la periferia Izmirului) este un drum cu banda dubla si pasaje pe sub intersectii- sa nu urmaresti centru si Izmir caci asa intri in Izmir, scrie cu verde E-87-Aydin.

La un moment dat vezi indicatorul spre Aydin si de autostrada, pentru care trebuie sa te incadrezi pe prima banda, treci pe sub pasaj, apoi faci dreapta si urci pe pasaj, pe directia stanga fata de directia din care vii.

Dupa cateva sute de metri ai din nou indicator catre autostrada si Aydin.

Odata intrat pe autostrada, urmeaza statia de taxare, cu nu stiu cate culoare de trecere (noi avem 6 culoare la Fetesti si pot functiona maxim cate 5 pe sens).

Aici trebuie sa intri pe un culoar dedicat de turisme cu plata cash, unde apesi pe buton si iti iei biletul de intrare pe autostrada.

Pe autostrada am mers circa 100 km si am iesit dupa indicatorul care arata directia spre Selçuk. La iesirea de pe autostrada am platit 2 lire.

2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):