ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.12.2015
DE zake
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 27.05.15
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
DEC-2015
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
99.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 36 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 7 MIN

Hotelul Bistrița, ză best în stațiunea Durău...

TIPĂREȘTE

Așa cum v-am promis în urmă cu puțin timp, am revenit cu descrierea locației aleasă de noi pentru sejurul din stațiunea Durău.

Încă de la început țin să precizez că alegerea hotelului a fost în exclusivitate opera și inspirația soției, după mai multe ore petrecute împreună în fața calculatorului, pe celebrul site de rezervări online B******g.

Hotelul Bistrița ne-a impresionat încă de la început cu fotografiile artistice prezentate, dar și cu prețul puțin cam piperat în comparație cu celelalte unități de cazare din zonă.

Pentru că în urma discuțiilor interminabile și a negocierilor purtate nu se ajungea la niciun rezultat, eu optând pentru o variantă mai economicoasă, soția fermă pe poziții, imprsionată de locația care-i intrase oarecum la inimioară, a trebuit să am ultimul cuvânt ”am înțeles iubi” și să purced elegant la demararea procedurilor de rezervare.

Având în vedere că varianta unei camere duble din păcate nu mai exista la momentul efectuării rezervării, iată-ne ”fericiții” posesori ai unei suite de 4 stele și cu un buget mai sărac cu 1000 lei.

Înainte cu o zi de plecare, după ce ne-am informat de starea vremii, am ales traseul de deplasare și ținutele de seara, am găsit oportun să deranjăm angajații hotelului cu un telefon de curtoazie, prin care să ne asigurăm că toate lucrurile merg conform planificării, fiind oarecum stresați, pentru că era prima dată când apelam la serviciile oferite de site-ul B*******g.

O voce cristalină ne-a răspuns la apel și ne-a confirmat rezervarea, informându-ne totodată de posibilitatea schimbării suitei cu o cameră dublă, așa cum dorisem inițial, lucru care ne-a bucurat nespus de mult, pentru că prețul unei camere duble era de 220 lei, în timp ce suita ajungea la 330 lei.

Așa cum vă povesteam în articolul referitor la stațiunea Durău, noi am ajuns în zonă la ceas de seară, când nu mai puteai distinge mare lucru pe străduțele întunecate.

Dar hotelul Bistrița, nici daca vrei n-ai cum să-l ratezi. Cum urci pe Strada Principală din stațiune, înainte ca șoseaua să dispară în pădurile dese de brazi, pe partea stângă răsare strălucitoare ca un Luceafăr frumoasa și renovata construcție hotelieră.

O mică remarcă sau aspect mai puțin plăcut a fost lipsa unei parcări mai spațioase, adecvată pentru numărul mare de turiști cazați în hotel.

Locuri de parcare sunt la discreție în toată stațiunea, așa că am lăsat mofturile de București de-o parte, ne-am parcat pe străduța care cotește imediat la stînga pe langă hotel, în drum spre releu, mi-am însușit voinicește trolerele burdușite cu haine, soția a îmbrățișat aparatul foto și ceelalte nimicuri de prin mașina și însoțiți de o haită de câini ne-am îndreptat optimiști către recepție.

Drumul până la recepție ni s-a părut o veșicie. Mie datorită bagajelor care parcă își dublaseră greutatea și mă făceau să intru adânc în stratul de omăt ce abia se așezase peste tot, iar soția cu inima cât un purice, având fobie de câini, flancată fiind de cinci patrupede albe ca omătul, care nu ne-au slăbit din ochi până la intrarea în hotel.

Domnișoara de la recepție ne-a întâmpinat cu un zâmbet larg, ne-a urat bun venit în stațiunea Durău și ne-a înmânat cheia camerei duble de la etajul al doilea, cu rugămintea ca a doua zi să-i contactam pe cei de la site-ul cu rezerarea și să-i informăm cu privire la modificarea camerei, lucru pe care l-am și rezolvat la primele ore ale dimineții cu un mail destul de evaziv.

Sejurul petrecut la hotel a fost unul deosebit de plăcut, lăsându-ne o impresie deosebită.

Am să vă prezint pe scurt plusurile de care ne-am bucurat, dar și lipsurile de care ne-am lovit pe durata șederii, așa cum le-am simțit noi, cu un minim de subiectivism și obiectivi cât se poate.

Aspectele plăcute cu siguranță sunt dominante, începînd de la poziționarea hotelului, mărimea camerelelor și a băilor, prezența balcoanelor suficient de spațioase și curățenia care se făcea zilnic. Prosoapele, lenjeria de pat și halatele de baie au fost zilnic schimbate, produsele din minibar variate și la prețuri decente, seiful, fierul de calcat și multe alte accesorii ne-au creeat un real confort de 4 stele. La restaurantul aflat la parterul hotelului, foarte elegant și aerisit, cu o capacitate estimată de noi la aproximativ 100 de persoane am servit cina în două rânduri și mereu am fost mulțumiți de preparatele servite.

Dar să trecem în revistă și aspectele negative pe care le-am constatat, dar care, cu siguranță n-au umbrit frumoasa experiență petrecută acolo.

Am să încep cu parcarea hotelului de care nu se ocupă niciun angajat al hotelului și care este destul de mică în comparație cu numărul mare de turiști cazați în această unitate hotelieră.

În jurul hotelului am observat zilnic o ceată de aproximativ 5-8 câini, de diverse rase încă neomologate pe meleagurile noastre, aspect care ar putea reprezenta un factor de stres sau panică pentru anumite persoane. Personal, n-am avut nicio problemă cu animăluțele, dar soția a fost puțin afectată și stânjentă de ele. Tot ce era de dus-adus de la mașină, a căzut în sarcina mea, desigur.

Personalul hotelului, deși tânăr și plin de viață mi s-a părut destul de superficial calificat. Într-o seară am comandat la restaurantul hotelului printre altele, o friptură de vită. Până și eu cunosc faptul că la această comandă urmează automat, aproape firească, întrebarea ospătarului care, măcar din curiozitate sau statistică te întreabă daca dorești friptura bine făcută sau mai în sânge, lucru care nu s-a întâmplat. Și de această dată am văzut partea plină a... fripturii, care s-a nimerit extrem de gustoasă și pe placul nostru. Să fi fost foamea din noi cel mai iscusit bucătar? Ce mai contează... Totul e bine când se termină cu bine, vorba românului.

Un alt aspect care ar fi putut deranja pe unii turiști, eventual mai în vârstă, a fost minunăția de lift, care deși extrem de aspectuos, cu o panoramă spre strada principală extrem de interesantă dar și cu revizia la zi, s-a încăpățânat să mai funcționeze, încă din a doua zi a sejurului. La plecare l-am găsit tot inert, blocat la unul dintre etajele superioare ale hotelului, bănuiesc și sper totuși că fără niciun turist in el. Recepționera ne-a informat că sunt în așteptarea unei iscusite echipe care ar fi trebuit deja să sosească, tooocmai de la București. Nici acest lucru nu a reușit să ne întristeze, deși sincer vă mărturisesc, tare mi-aș fi dorit să scap de trolerele familiale și dansul pinguinului cu ele la subraț pe scarile de marmura ale hotelului.

Micul dejun a fost o altă imagine palidă a ceea ce se dorea a fi cea mai importantă masă a zilei, fiind destul de modest, fără o prea mare varietate de produse. Au predominat ouăle, câteva mezeluri și niște brânză asortată cu câteva legume, care dispăreau în mare grabă... Cred că următoarele ouă fierte, prajite sau omletă le voi consuma tocmai de Paște. Anul 2017, desigur. Dar am avut și cafeluță și ceva fructe, așa că nu ne plângem, doar am făcut o comparație cu alte hoteluri de 4 stele care ne-au mai găzduit de-a lungul vremii.

Ar mai fi multe de spus despre hotelul Bistrița, cu siguranță am omis și noi o serie de aspecte, poate zona de SPA aflată la subsolul hotelului, funcționabilă cu o programare prealabilă, pe care noi n-a avut plăcerea să o testăm, un micuț club de noapte, singurul din zonă din câte am înțeles, aflat tot la susolul complexului, care de asemenea a rămas o enigmă, pentru că în perioada în care am fost noi era închis.

Cu toții am înțeles că reclama e mama comerțului, sau anti-reclama în unele cazuri, cum dealtfel cu toții am înțeles și am respectat proverbul ” degustibus non disputandum”, dar să afirmi că hotelul Bistrița nu merită decît două stele, mi se pare deja o răutate.

Cu siguranță mai sunt multe de făcut și în această unitate hotelieră și consider în avantajul tuturor, ridicat oarecum la rang de obligație, prezentarea minusurilor de care ne lovim, dar într-un spirit de corectitudine și obiectivism.

Eu zic să dăm Cezarului ce e al Cezarului și să apreciem eforturile unor oameni de a oferi servicii de calitate și un confort oarecum sporit.

În concluzie, noi Am Fost Acolo și am fost foarte mulțumiți. Vom reveni cu siguranța la Hotelul Bistrița.


[fb]
---
Trimis de zake in 09.12.15 22:34:42
Validat / Publicat: 09.12.15 23:47:19
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3737 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (zake); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P07 restaurantul de la parterul hotelului
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 19550 PMA (din 21 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 36.90 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmaster21
    [09.12.15 23:46:46]
    »

    @zake: Te-am ruga să (re)verifici coordonatele GPS ale acestei destinaţii pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)

    Mulțumesc.

    zakeAUTOR REVIEW
    [09.12.15 23:58:00]
    »

    @webmaster21 - este ok, ca de obicei!

    mulțumesc!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    zlatna
    [10.12.15 00:11:03]
    »

    Am onoarea primului vot. Foarte bun articolul. Se pare ca santem printre putini care nu dormim la acesta ora (tarzie sau prea devreme). Din pozele tale chiar imi amintesc de acest hotel (tin minte ca a iesit in evidenta printe celelalte), poate o sa-lincercam si noi in vara viitoare, daca tot zici ca este cel mai bun din statiune.

    Va doresc concedii placute si distractie maxima.

    zakeAUTOR REVIEW
    [10.12.15 10:51:43]
    »

    @zlatna: din pacate eu am adormit aseara... este intr adevar cel mai fain din zona, chiar daca e si ceva mai scump. Multam pr vot!! Raman dator

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    zake, zlatna
    Alte impresii din această RUBRICĂBistrița Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.053369998931885 sec
    ecranul dvs: 1 x 1