ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.09.2014
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 22.03.12
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
SEP-2014
DURATA: 10 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 copil 1 an COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
57.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Nu mergeti la acest hotel !! Virus coxsakie

TIPĂREȘTE

Va rog, nu mergeti la acest hotel! Copilul meu, in varsta de 1 an, a luat virusul coxsakie din acest resort! Acest virus se manifesta prin aparita unor bube umplute cu lichid incolor, in gura, gat, pe maini si picioare. Aceste bube arata ca niste basici si se localizeaza chiar si pe esofag ingreunand inghitirea. Copilul meu a fost spitalizat in Turcia, pus pe perfuzii pt hidratare, perfuzii cu antibiotic si antihistaminice deoarece neputand inghiti exista riscul deshidratarii.

Am trecut printr-un cosmar. Am sesizat problema la hotel, iar managerita de la relatii cu publicul, a recunoscut cu jumatate de gura ca se confrunta cu acest virus. M-a asigurat de tot sprijinul lor insa acest "sprijin" a ramas la stadiu de vorbe.

Dupa ce copilul a fost stabilizat, ne-am intors la hotel cu el, urmand sa ne scurtam sejurul cu 2 zile si sa plecam acasa. I-am rugat in seara respectiva sa-i fie facuta o supa, fara sare, insa acea supa ne-a fost adusa dupa 5 (cinci) ore, si ce credeti? Era aceeasi supa pe care o puteai gasi la restaurant si plina de sare.

Am solicitat o masina care sa ne duca la aeroport, deoarece zborul era la 3 dimineata si ne-au spus ca hotelul nu are in dotare o masina pt a transporta clientii. Ce hotel de 5 stele, unde platesti aproape 3000€ nu are masina pt transportul clientilor??? Dupa ce copilul meu a luat virusul din resortul lor, nu am fost ajutati in niciun fel, ba mai mult nici nu te puteai intelege cu angajatii de acolo deoarece nici cei de la relatii cu publicul nu vorbesc engleza bine.

Ingredientele pentru prepararea mancarii de la hotel sunt toate congelate. Nici macar ouale folosite la omleta nu sunt oua adevarate, ci dintr-un bidon de plastic. Supele sunt supe knor imbogatite cu legume congelate. Freshul de portocale este defapt Capy.

Resortul pare curat, dragut, cu multa vegetatie, insa serviciile si angajati nu au nici o legatura cu clasificarea de 5 stele.

Eram o mama disperata, obosita, speriata si nimeni din angajatii acestui hotel nu ne-au ajutat in niciun fel, au ramas nepasatori si nu au fost sensibilizati deloc de drama prin care treceam, mai ales ca era vorba de un bebelus.


[fb]
---
Trimis de Dady Mihaela in 11.09.14 23:00:33
Validat / Publicat: 12.09.14 04:56:00
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Bodrum - Kervansaray hotel
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3557 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Dady Mihaela); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6750 PMA (din 9 voturi)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

Corina70
[19.09.14 11:55:03]
»

Mihaela, la cate zile dupa sosirea la hotel au aparut pustulele?

Dady MihaelaAUTOR REVIEW
[19.09.14 11:58:49]
»

In a 5 a zi. La inceput niste puncte rosii, in urmatoarele zile s-au inmultit si majoritatea s-au umplut cu lichid.

luciivan
[20.03.16 19:46:26]
»

e varsat de vant!!!

Dady MihaelaAUTOR REVIEW
[20.03.16 20:14:29]
»

@luciivan: la matei bals au dat diagnosticul pe care l-am scris mai sus. Daca tu stii mai bine ca doctorii specializati pe infectioase...

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Corina70, Dady Mihaela, luciivan
Alte impresii din această RUBRICĂBellis DeLuxe Hotel (ex Iberostar) [Kadriye]:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047346115112305 sec
    ecranul dvs: 1 x 1