ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.05.2012
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Sibiu
ÎNSCRIS: 04.05.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
APR-2012
DURATA: 3 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
56.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 6 MIN

Disconfort din prima zi!

TIPĂREȘTE

Ne-am hotărât în ultimul moment să petrecem vacanța de 1 Mai 2012 în Ungaria. Nu este prima dată când trecem frontiera vestică pentru câteva zile de relaxare.

Ce să spun, drumul perfect (în Ungaria!). Aproape pustiu într-o zi de sâmbătă. Am trecut peste trei autostrăzi de la Debrecen la Miskolc... Asta este diferența de infrastructură între noi și unguri! Ei au conectat în 20 de ani toată țara cu autostrăzi, pe când noi, mai mult pauză...

Am ajuns după vreo 7 ore de la plecare la destinație: Hotel BASTYA din Miskolctapolca. Amplasarea hotelului este excelentă: la doar 5 minute de ștrandul termal, într-o zonă superbă! Hotelul are o aripă mai veche de 3 stele și una nouă, construită anul trecut de 4 stele. Merită precizat că renovarea/construcția a fost făcută cu aprox. 800.000 EUR din fonduri UE nerambursabile !.

Din păcate ospitalitatea, de altfel renumită a ungurilor nu a fost confirmată. Am ajuns în jur de ora 11 dimineața. Știam că check-in-ul este după ora 14, dar având în vedere că eram cu un copil mic, am crezut că obținem mai repede o cameră. Nici poveste: la recepția hotelului erau 2 fătuci care au uitat să zâmbească și a căror limbă engleză era la nivelul unui licean mediocru de la noi. NU au fost impresionate de cerința noastră.

OK, ne-am propus să nu ne enervăm ca eram in vacanță. Ne-am plimbat puțin prin zonă și am culcat fetița în mașină. La ora prânzului erau cam 30 de grade afară și o vreme excelentă. Într-un final, la ora 14 fix, am primit și camera...

Prima surpriză neplăcută: camera era la mansardă, cu multe trepte de urcat pentru un copil. Altfel era curată, cochetă și avea pătuțul pentru fetiță instalat.

A doua surpriză neplăcută: nu am primit telecomanda de la aerul condiționat. Era foarte necesar, mai ales pentru faptul că eram la mansardă unde erau doar doua gemulețe mici care se puteau deschide pentru a se aerisi, la o temperatură de 30 de grade...

A treia surpriză neplăcută: nu exista minibar/frigider în cameră. Ne era foarte necesar pentru a putea ține la rece cutiile de lapte și de iaurt pentru fetiță. Am coborât la recepție pentru a întreba de ce nu există acest obiect electrocasnic deosebit de util și foarte des întâlnit în toate hotelurile de 3*. Am avut ocazia să-l întâlnesc astfel pe patronul locației, care bineînțeles că nu știa o boabă de engleză și de la care am auzit o serie de înjurături foarte picante la adresa mea și a românilor care au pretenții! Menționez ca înțeleg câte ceva în maghiară și cunosc înjurăturile specifice. Am lăsat să treacă și acest incident și ne-am descurcat și fără frigider.

Despre mâncare ce să vă spun. În restaurantul propriu se mânca bine, dar cam scump: două ciorbe, o porție de mușchi de porc în bacon, o salată, 40cl de palinca, o bere, 1 apă la 1/2 și un pepsi la 1/4 au fost 10.000 HUF (150 lei) cu ciubuc cu tot... Pe meniu este scris că prețurile nu includ ciubucul de 10%. Când îți da restul, chelnerul calulează deja ciubucul și-l reține !!! Atenție pentru cei neavizați !

Sejurul era cu demipensiune. Micul dejun era foarte consistent și bogat, cina în schimb cam lăsa de dorit. Erau la alegere 3 feluri de mâncare: ceva supe creme, orez, cartofi prăjiți, legume sote, pui pane, tocanite. Nu prea am fost mulțumiti de capitolul cină, dar te puteai sătura. Masa era servită într-o sală care avea destinație și de conferințe, iar mâncarea era adusă din restaurantul hotelului aflat la o distanță destul de apreciabilă (urcai și coborai un etaj să ajungi la restaurant). Nu erau respectate traseele de bucătărie: astfel pentru a se aduce mâncarea se trecea pe un hol, pri fața recepției, iar debarasarea era făcută pe același traseu! La noi nu primea autorizație sanitară pentru asemenea ciudățenie. În fine, am trecut și peste asta...

Ultima surpriză neplăcută și cea mai tare a venit în penultima seară când am coborât la masă și am luat cu noi o sticlă de băutură răcoritoare. Având în vedere că masă nu era servită în restaurantul propriu-zis și nu era nici o avertizare care să interzică acest lucru, am considerat că nu încălcăm nici o regulă. Aici ne-am înșelat. Imediat ce ne-am așezat la masă, a venit patronul hotelului și ne-a smuls sticla de pe masă începând să strige la noi (în ungurește of course) și să gesticuleze ca un descreierat. I-am explicat că am înțeles din gesturile lui brutale și din ochii injectați că nu avem voie să consumăm acolo și am luat sticla și am pus-o jos lângă masă, fără a o desface. I-am explicat că nu mai urc 3 etaje în cameră să duc sticla și că nu o desfac. Dar el nimic! Urla și gesticul la noi ca un apucat! A culminat prin a ne amenința că a doua zi ne pune bagajele în stradă și ne dă afară din hotel!!! În permanență a înjurat românii și ne-a trimis la noi în țară unde ar trebui să învățăm cum să ne purtăm la restaurant!?!?!?!??!?! Fetița s-a speriat de altercație, a început să plângă și nu a vrut sa mai mănânce. Ne-am ridicat și noi de la masă, fără să mai mâncăm și am ieșit din pseudo-restaurantul lui, extrem de deranjați de acest incident. În hotel mai erau două familii de români care au avut și ei un incident în aceeași zi: la revenirea în hotel, au trecut pe lângă recepție, l-au salutat pe domn' patron, acesta le-a întors spatele ostentativ și a manevrat ceva la calculator. Când au ajuns la camere au avut o surpriză: le-a dezactivat cartelele de intrare și au fost nevoiți să se întoarcă la recepție și să le reactiveze.

După ce am văzut cât de bine erau tratați turiștii maghiari, dar mai ales cei ucraineni, am tras concluzia că distinsul patron avea ceva cu românii!!! Foarte interesant de analizat asta mai ales în contextul în care și noi ca cetățeni europeni, am contribuit cu vreo câțiva euroi la reconstrucția hotelului lui prin fonduri europene. Asta, spre deosebire de ucraineni care nu-mi amintesc să fi intrat în UE și care aveau regim preferențial: cele mai bune camere, cele mai bune locuri de parcare închise și păzite etc.

Excluzând aceste inconveniente care ne-au stricat puțin confortul vacanței, zona este superbă, parcul din jurul ștrandului este deosebit, băile termale excelente, vremea a fost de iulie, altfel spus ne-am simțit bine – în afara hotelului!!! Recomand celor care merg prin zonă, să nu aleagă acest hotel dacă nu știu ungurește! Sunt alte câteva posibilități de cazare muuuult, muuult mai bune!!!

## end review sc

[fb]
---
Trimis de rorop in 04.05.12 10:28:17
Validat / Publicat: 04.05.12 12:19:23
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în UNGARIA. A mai fost în/la: Gyula, Debrecen, Budapesta, Miskolc, Tokaj
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3029 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (rorop); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 14150 PMA (din 15 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmaster
[04.05.12 10:33:15]
»

@rorop: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

Larissa
[05.05.12 21:52:00]
»

Foarte bun review-ul, felicitări! Nu sunt în măsură să comentez, apreciez că nu ai generalizat, se prea poate să fie o aversiune personală a patronului. Păcat!!

roropAUTOR REVIEW
[07.05.12 17:47:30]
»

@larissa2012: Multumesc. Din pacate cei de la hotel si agentia cu care am plecat m-au amenintat in urma acestui review si au facut presiuni asupra mea pentru a-mi retrage mesajul. Pentru a se vedea ca nu am fost unicul cu impresii negative, se pot vedea si opiniile internationale ale altor turisti pe www.tripadvisor.com.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
rorop

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040441989898682 sec
    ecranul dvs: 1 x 1