ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.01.2017
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- F ---
    GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
    DIN: Bucureşti
    ÎNSCRIS: 01.09.08
    STATUS: SENATOR
    DATE SEJUR
    APR-2016
    DURATA: 2 nopți
    familie cu copii
    1 AD. + 1 COPII -- v: 15

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    CAZARE [camere etc]:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat
    CADRUL NATURAL:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    91.00%

    AUTORUL ar RECOMANDA
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    la PMM* = 44 EUR
    *PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

    TIMP CITIRE: 6 MIN

    Aparthotel Augusta - pentru turiști cu simț practic, dar și cu simțul umorului

    TIPĂREȘTE

    După cum am promis de curând, completez însemnările despre călătoria la Barcelona cu câteva impresii despre Aparthotel Augusta. În ultima din călătoriile la Barcelona (primăvara trecută) am renunțat la hotel Azul, pentru că fixasem prea multe obiective de vizitat în timp scurt și preferam să am self-catering la hotel. Am ales hotelul pentru că era într-o zonă relativ cunoscută (Gracia/Carrer de Balmes) și cu acces la metrou, iar prețul mi s-a părut atractiv.

    Am găsit locația nu cu prea mare ușurință, pentru că, la ieșirea de la metrou în Placa Molina, pe via Augusta, nu exista nici un indicator, iar harta tipărită de pe Google arăta hotelul în partea stângă – dar, după câteva rătăciri pe stradă, am găsit o localnică amabilă care ne-a direcționat în partea opusă. Și acolo era să ne rătăcim, deși este destul de simplu, prima la dreapta pe Carrer de Guillem Tell și din nou la dreapta, Carrer Lincoln. În fine, găsim hotelul și primim un apartament la etajul 3. La urcarea spre camere, prima nedumerire: hotelul nu are lift sau, mai bine zis, are liftul rezervat pentru personal. Pe parcurs mi-am exprimat nemulțumirea, mai ales că am avut și motive să călătoresc prea mult pe scările acelea acoperite cu o mochetă mai degrabă veche.

    La intrare, am constatat că rezervasem un apartament cu două camere dar, spre supriza noastră (plăcută, bineînțeles), avea trei camere. Prima, sufrageria, în centrul apartamentului, după holișorul mic de la intrare, cu o dimensiune normală și cu tot mobilierul necesar (ca un apartament obișnuit): o masă cu scaune în partea dreaptă unde se putea lua masa, o canapea pentru relaxat/urmărit televizorul, o măsuță scundă de cafea. Din sufragerie, în dreapta, se intra în bucătărie (cămăruță separată): aici existau absolut toate instalațiile (plită, hotă, cuptor, frigider) și ustensilele de gătit – vase de mărime potrivită, tacâmuri, farfurii, cești, pahare etc. (mi-a plăcut că nu se “prefăcuseră” cu aceste dotări, nu le lipsea nimic).

    Din sufragerie se intra într-un hol simbolic de unde se trecea spre baie (în față) și spre cele două intrări în dormitoare, unul mai mare în dreapta, cu două paturi twin, și unul în stânga (pe jumătatea celuilalt, cu un singur pat twin). Ambele camere aveau câte un dulap mare, clasic, cu trei uși (respectiv, două uși în camera mică), noptieră cu lampă la capătul patului, și o comodă suplimentară pe care se puteau monta bagaje și depozita haine sau accesorii.

    În general îmi place ideea de apartament, mai ales pentru că este rar de găsit: o proporție foarte mare de hoteluri oferă doar camere standard & matrimoniale, de parcă familiile care călătoresc ar fi formate, toate, doar din doi soți. Se poate călători în toate variantele, cuplu cu copii (sau cu copii mai mari), cu un părinte/bunic, o soră/frate/prietenă de familie, este nevoie de apartamente și de dormitoare single – însă înțelegerea nevoilor reale ale clienților lasă de dorit la mulți hotelieri, când își proiectează afacerea.

    Mobilierul apartamentului (ca și al întregului hotel), deși funcțional, era ușor “demodat”, în stilul de acum un sfert de secol. Instalațiile din baie erau obișnuite, cu o faianță fără personalitate, iar prosoapele erau de calitate medie. Corpurile de iluminat, deși plasate în punctele cheie (mi-a plăcut că nu neglijaseră veiozele și aplicele de perete, foarte necesare), aveau becuri destul de slabe, cu o intenție de economie evidentă. Paturile erau destul de confortabile, iar curățenia, satisfăcătoare. Clădirea era plasată la umbră, pe o străduță îngustă, iar primăvara era încă destul de răcoroasă, așa că era destul de rece în interior (și noaptea).

    Ca avantaje ale hotelului, aș menționa raportul calitate-preț (avantajos pentru ce se oferă – apartament dotat complet) și plasarea destul de bună într-o zonă centrală a orașului (foarte liniștită, dar cu magazine la îndemână și un restaurant cu terasă în Placa Molina), lângă L6 de metrou, și accesul rapid atât spre sudul orașului (cu metroul) sau spre Parc Guell și nordul orașului (cu autobuzul sau pe jos).

    Ca dezavantaje, în afară de ce am spus deja, voi completa cu povestea unei defecțiuni apărută duminică seara, când ne întorseserăm din oraș (foarte obosiți). După ce ne-am revenit și căutam ceva de mâncare în frigider, am observat că apa din rezervorul de la toaletă continuă să clipocească la nesfârșit... Ei, nu-i nimic, poate este un flotor din acela care nu se închide ermetic - și încerc să îl trag din nou (sistem din acela nesuferit, șnur de metal care se trage în sus), după care ascult să văd dacă s-au aranjat lucrurile... nu, nici vorbă. Deși nu mă pricep, dau capacul la o parte să văd ce se întâmplă: bazinul se umplea în continuare, iar apa nu se scurgea în partea de jos nicăieri! Nivelul creștea încet, dar sigur: în maxim o oră apa avea să se reverse în baie. Mă grăbesc pe scări jos la recepționeră: o persoană blondă, de vârstă medie, mai degrabă înaltă, în blugi. Înțelege vag engleză și la început pretinde că mi se pare. Insist și, când urcă în sfârșit, înțelege că problema era reală și trebuia remediată. Încearcă întâi, fără succes, să folosească o cheie universală pe care o aduce de jos. Apoi îmi spune că va suna pe instalatorul care repară de obicei, însă este duminică seara și nu știe dacă va răspunde (!). Avem noroc, omul îi răspunde și încearcă să ghideze reparația prin telefon (fără succes și de această dată). Într-un final, după încă vreun sfert de oră de tras de componente și asistență paralelă prin telefon, îmi spune că a reușit să închidă apa și, dacă nu mă supăr (în sensul că nu are nici sens să schimbăm camera, idee cu care sunt de acord), va veni instalatorul dimineață să repare. Îi spun că prefer să adorm imediat, oricum suntem obosiți, și îi voi da de veste când se poate face reparația dimineață (dimineața a venit într-adevăr, instalatorul și a rezolvat destul de repede). Oricum, cam straniu sistemul în care recepționera este lăsată să facă și pe instalatoarea, iar instalatorul „nu este sigur” că este disponibil tot timpul.

    În rest (am citit și reviewul anterior despre hotel) nu am avut probleme nici cu Wi-fi-ul (mergea normal, nu extraordinar – dar a trebuit să fac și eu drumuri pe scări pentru că uitaseră să îmi dea parola) nici cu seiful din dormitor (cu acestea umblu destul de atent, ca să previn situații nedorite :)).

    În fine, ca să nu lungesc prea mult acest review de cazare, Aparthotel Augusta este potrivit pentru turiștii cu familie extinsă sau care călătoresc în grup, care nu au cerințe de confort prea mari, preferă self-cateringul, și doresc să economisească bani pentru obiectivele de vizitat (prețul fiind avantajos).

    Citește și CONTINUAREA aici

    [fb]
    ---
    Trimis de diacrys* in 22.01.17 13:20:57
    Validat / Publicat: 22.01.17 13:51:24
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SPANIA. A mai fost în/la: Mallorca
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 1589 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (diacrys*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P17 Binecunoscutele căsuțe "de turtă dulce" de la intrarea în Parcul Guell
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 33950 PMA (din 36 voturi)
    NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 44.10 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂAugusta Aparthotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044723033905029 sec
    ecranul dvs: 1 x 1