GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
De evitat Yes Home Calimanesti
De evitat. Nu recomand aceasta unitate. Nu am cunoscut proprietarul, cheile le-am primit printr-un intermediar iar la plecare mi s-a spus sa le las in cutia postala.
Am rezervat la Bookings 1 apartament la Yes Home pentru 3 adulti insa mi s-a cerut sa mai platesc 30 ron/noapte pentru pat suplimentar. Nu mi s-a parut in regula dar am acceptat pentru ca era vorba de noaptea de revelion si mai aveam deja o rezervare la Voineasa de pe 03/01/18.
Cand am ajuns la Calimanesti mi-am dat seama ca este vorba despre o garsoniera cu un pat matrimonial, pentru a treia persoana a fost pus un pat pliant.
Apartament inseamna cel putin 2 camere, probabil ca proprietarul nu stie care este diferenta sau stie dar nu il intereseaza.
Este o singura camera cu o bucaterie open space pe jumate echipata. Adica sunt cateva farfurii, tacamuri, un aparat murdar pentru cafea, prajitor de paine, aragaz, 2 cani de cafea sau ceai, frigider.
Garsoniera are un balcon mare, spatios.
Baia - nu exista nimic de agatat in baie, nu ai unde sa iti pui prosopul sau hainele, dusul e de sticla si nu este bine etansat, iese apa pana in camera cand faci dus. Nu ai cu ce sa stergi apa pentru ca nu exista nimic de sters, matura sau mop, nu exista un covoras de baie unde sa iti pui picioarele cand iesi din baie. Nu exista sapun de maini, nici uscator de par.
Wi-fi ul nu a functionat. Cu o zi inainte de a pleca mi s-a trimis factura pe mail care nu era corecta, doar cu valoarea de la Bookings. Am solicitat si diferenta si mi s-a trimis apoi pe mail inca o factura de 120 ron. Cei 120 ron nu sunt justificati pentru ca rezervarea a fost clar facuta pentru 3 adulti. Este clar ca nu puteau dormi 3 adulti intr-un singur pat matrimonial.
Pe tot timpul sederii la apartament nu a venit si nici nu a sunat nimeni sa intrebe daca este totul in regula sau daca ne lipseste ceva.
In concluzie, parerea mea despre Yes Home, dezinteres total, m-am simtit pacalita si inselata de aceasta unitate.
Trimis de Pettrra in 06.01.18 23:57:00
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Pettrra); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
ECOURI la acest review
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Mutat, la reorganizare, în rubrica "Apartamente regim hotelier, CĂLIMANEŞTI-CĂCIULATA" (deja existentă pe sait)
=
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 42&ridAnt=83946
@Pettrra: Doamna No Home, noaptea aceea pierduta era cea de 30 decembrie si inainte cu o saptamana e aproape imposibil sa mai gasesti ceva liber cand e vorba de perioada sarbatorilor! Aberant e modul cum ganditi... daca ganditi! Si faptul ca ati vrut sa achitati diferenta daca era cazul pt o alta eventuala locatie, va da de gol si va recunoasteti vina ca d-voastra ati dorit anularea si nu Booking, asa cum ati vrut sa dati de inteles! Se pare ca sunt altii care au patit-o si mai rau, adica au avut nesansa totusi sa se cazeze si sa regrete pana la urma!
@Pettrra:
In priumul rand alta data când faceti rezervare pe booking cititi cu atenție descrierea locației, daca făceati asta vedeati că patul este gratuit pentru copii cu vârsta pana în 12 ani, iar pentru un adult patul suplimentar costa 30ron/zi.
Tot pe booking sunt ai poze unde se vede clar ca nu este un apartament, este un studio.
Bucătăria este echipata complet, daca sustineti altceva va rog veniti cu argumente (poze).
Dacă nu va simteati bine nu mai stăteati la YesHome 4 nopți.
Cat despre baie, noi am mers pe minimalism și foarte modern, totul este de calitate.
Nici la hotel nu bate nimeni la ușă să vă întrebe dacă este totul în regulă, daca era vreo problema se rezolva dacă eram anuntati.
Ati primit factura si bon fiscal pentru cele 4 nopți de cazare.
Este ușor să aruncati cu noroi, mai greu este să apreciați o locație că a noastră.
NB YesHome este (sau a fost) reprezentant al unității
@Pettrra:
”si mai aveam deja o rezervare la Voineasa de pe 03/01/18.
Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)
@YesHome: Am verificat cu mare atentie la Bookings, nu este prima oara cand fac rezervare prin intermediul lor. Rezervarea a fost facuta pentru un Apartament asa cum aparea la Bookings pentru 3 adulti. Pretul afisat de Bookings era pentru 3 adulti, nu sunt justificati banii pe care i-ati cerut in plus.
Daca este trecut gresit Apartament ar trebui sa contactati Bookings sa schimbe aceasta informatie.
Nu puteam pleca mai devreme, am platit pentru 4 nopti inainte. Cum as fi putut cere banii inapoi daca plecam mai devreme daca nici nu am vazut proprietarul.
Cat despre baie, la primul dus apa a ajuns pana in camera. Nu am plecat de acasa cu matura sau mop, a trebuit sa sterg cu hartie. Trebuie sa stai cu prosopul in mana daca te speli sau faci dus pentru ca nu ai unde sa il agati.
Nu trebuie sa imi bata nimeni la usa sa ma intrebe daca este totul in regula dar din respect pentru turist totusi ar fi putut suna cineva sa intrebe asta.
Din comentariile pe care le-am citit pana acum pe acest site, nu prea va respectati turistii. Turism nu inseamna doar sa luati banii, inseamna si sa oferiti ceva.
@Pettrra:
Studioul este pentru 3 persoane, am acceptat sa stati 4 persoane pentru ca era în preajma sărbătorilor.
Cat despre cabina de dus, este o cabina din sticla securizata ce a costat 4000ron, dacă nu se închide etanș e normal sa curgă apă. Probabil ca altu turiști care au fost înaintea dumneavoastră și-au bătut joc cum se întâmpla de obicei.
Totuși puteati sa anuntati telefonic și trimiteam un instalator sa rezolve.
Ne respectăm turiștii și încercăm să le oferim cele mai bune conditii.
O zi frumoasă.
NB YesHome este (sau a fost) reprezentant al unității
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jan.2018 Yes Home Cazare Calimanesti — scris în 22.01.18 de Badescu Adrian* din BRASOV - RECOMANDĂ
- Jan.2018 Yes Home o locație de vis — scris în 10.01.18 de Pop Cecilia din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Oct.2017 Excelent la Tibi - Apartament Ambient Călimănești — scris în 14.10.17 de veteranu din CHIAJNA [IF] - RECOMANDĂ
- Jul.2017 Pensiunea Yes Home - o mare teapa — scris în 13.07.17 de timpau din SUCEAVA - nu recomandă