GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Pensiunea Yes Home - o mare teapa
O mare TEAPA.
Nu mergeti acolo. Neseriozitate maxima.
Zgomot foarte mare de la strada, termopanele nu izoleaza deloc.
Foto de prezentare sunt ireale fata de ce gasim la fata locului. Aerul conditionat nu functioneaza. Adminstrator care confirma prin sms rezervarile si apoi le anuleaza.
Nu mai raspunde la telefon si nu da explicatii.
Receptie inexistenta. Usa este incuiata.
Jos sunt spatii comerciale goale.
Nu exista deloc spatiu, practic esti ca intr-un bloc foarte mic cu miros de cantina si mucegai.
Trimis de timpau in 13.07.17 18:39:34
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în CĂLIMĂNEŞTI-CĂCIULATA.
11 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (timpau); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
ECOURI la acest review
11 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@timpau: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
--
Mutat în rubrica "Apartamente regim hotelier, CĂLIMANEŞTI-CĂCIULATA" (nou-creată pe sait)
--
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 42&ridAnt=79158
Buna ziua,
Yes Home ofera conditii de foarte buna calitate si asta se vede din nota 9.2 de pe Booking! Nu inteleg de ce scrieti asemenea minciuni. Locatia este intr-o cladire construita in 2009. Nu exista miros de cantina si mucegai!
Garsonierele sunt recent renovate si mobilate modern, au toate facilitatile necesare si sunt echipate mai mult decat corespunzator.
Rog moderatorul acestui site sa stearga postarea, ea fiind neadevarata!
NB YesHome este (sau a fost) reprezentant al unității
Am colindat tara asta in lung si lat si am fost cazat in zeci de pensiuni fara sa avem vreodata probleme... pana am facut o rezervare la yes home, mai bine ar trebui sa se numeasca NO HOME!
Am discutat cu proprietareasa urmand sa depun un avans desi pe siteul agentiei nu se cerea plata in avans.
Dar surpriza, in ziua cand am vrut sa depun avansul si cand era totul ocupat chiar daca era vorba doar de o zi fiind in perioada sarbatorilor, femeia respectiva imi trimite mesaj cum ca au fost suprapuse 2 rezervari din vina agentiei si sa anulez rezervarea! Agentia a spus clar ca Yes Home a cerut anularea, probabil aveau ceva mai avantajos, financiar probabil!
Si uite asa a trebuit sa anulam concediul din cauza unor specimene ca patroana de mai sus! Pot dovedi totul prin publicarea mesajelor din partea locatiei cat si din partea agentiei!
Probabil doamna va incerca sa nege totul dar am dovezi care sa sustina ceea ce spun! In concluzie, feriti-va de Yes Home, putin le pasa de rezervarea voastra daca interesele lor o cer, nesimtirea uneori nu are margini!
Oricum in urmatoarea perioada voi face plangere la ANPC, asemenea obiceiuri nu au ce cauta in turismul romanesc!
===
BY WEBM: Text trimis spre publicare ca review. Neîndeplinind condițiile impuse de Regulament pentru publicarea ca articol distinct, a fost mutat de echipa tehnică aici, ca ecou.
@gabieny:
”Oricum in urmatoarea perioada voi face plangere la ANPC
Din păcate, NU poți face o plângere legal valabilă către ANPC întrucât nu ai beneficiat efectiv de serviciul reclamat (şi nici nu era achitat în avans - abia aşa ai fi avut temei legal de reclamație).
@Dragos: Probabil ai dreptate dar sper ca cei care vor alege pe viitor asa-zisa locație sa se gândească mai bine dacă e locul potrivit pt ei! Dacă dorește cineva sa dovedesc ca am dreptate, voi arata mesajele și mailurile primite
@gabieny: Domnule Gabieny, Yes Home v-a anunțat cu cel putin 1 săptămână în avans de problema cu rezervarile. Este aberant sa spuneți că din cauza nopții pierdute la noi s-a ales praful de concediul dumneavoastră!
De asemenea Yes Home a fost de acord sa va plătească noaptea de cazare la o alta locație dacă depășea suma pe care o plăteati la noi. Deci unde este nesimtirea aici și care este frustrarea dumneavoastră? Probleme cu rezervarile apar tot timpul mai ales în perioadele aglomerate! Nu v-a jignit nimeni și nu si-a bătut nimeni joc de banii și timpul dumneavoastră!
Nu mai încercați să aruncati cu noroi în Yes Home deoarece nu este cazul!
Zi frumoasa
NB YesHome este (sau a fost) reprezentant al unității
@YesHome:
”Nu mai încercați să aruncati cu noroi în Yes Home deoarece nu este cazul!
Domnul are perfecta dreptate, dumneavoastra anulati rezervarile dupa bunul plac si apoi nu mai raspundeti la telefon.
Rezervari deja confirmate de dvs. pe email si sms.
@YesHome: Doamna No Home, noaptea aceea pierduta era cea de 30 decembrie si inainte cu o saptamana e aproape imposibil sa mai gasesti ceva liber cand e vorba de perioada sarbatorilor! Aberant e modul cum ganditi... daca ganditi! Si faptul ca ati vrut sa achitati diferenta daca era cazul pt o alta eventuala locatie, va da de gol si va recunoasteti vina ca d-voastra ati dorit anularea si nu Booking, asa cum ati vrut sa dati de inteles! Se pare ca sunt altii care au patit-o si mai rau, adica au avut nesansa totusi sa se cazeze si sa regrete pana la urma!
@gabieny: Se pare ca nu pot avea o conversație intelectuală cu dumneavoastră. Simplul fapt ca nu încetati din a ma jigni spune multe despre ce fel de om sunteti.
Acesta este ultimul mesaj pe care îl mai adresez dumneavoastră domnule Gabieny!
Nota 9.2 de pe booking și zecile de comentarii pozitive primite spun totul despre Yes Home!
NB YesHome este (sau a fost) reprezentant al unității
@YesHome: Nu va jignesc, spun doar cum sunteti, ar trebui sa vedeti si parerile celor care nu va dau nota aceea enorma! Ce fel de persoana sunteti d-voastra o dovediti prin parerile multor clienti care v-au vizitat, cititi si comentariile celor care au postat aici. Am fost cazat in zeci de pensiuni din tara asta si intotdeauna am gasit oameni deosebiti in afara de Yes Home asa ca parerea d-voastra nu are valoare si nu ma atinge! Cu asta cred ca e timpul sa terminam odata cu discutia asta, va doresc in continuare succes in afaceri! O seara placuta!
@gabieny:
”Am fost cazat in zeci de pensiuni din tara asta...
Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jan.2018 Yes Home Cazare Calimanesti — scris în 22.01.18 de Badescu Adrian* din BRASOV - RECOMANDĂ
- Jan.2018 Yes Home o locație de vis — scris în 10.01.18 de Pop Cecilia din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Dec.2017 De evitat Yes Home Calimanesti — scris în 06.01.18 de Pettrra din BUCUREşTI - nu recomandă
- Oct.2017 Excelent la Tibi - Apartament Ambient Călimănești — scris în 14.10.17 de veteranu din CHIAJNA [IF] - RECOMANDĂ