GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Inceput bun, final dezamagitor
Am fost cazat la pensiune 3 nopti si doresc sa-mi exprim impresiile in mod cit mai corect.
Asadar voi incepe cu partile bune din acest sejur. Pensiunea este situata in satul Pestera intr-un peisaj magnific, iar in aceasta perioada dealurile din jur sunt ,,imbracate'' in sute de nuante, datorita pilcurilor de pomi care le strajuiesc. Drumul pina la pensiune este in mare parte asfaltat, cu o mica portiune la final, in jur de aproximativ 800 de metri neasfaltat, dar cu multe viraje foarte strinse si rampa foarte mare, pe alocuri destul de ingust si logic fara parapeti. Parerea mea este ca iarna cind ninge si daca este gheata pe carosabil, nu cred ca vor ajunge foarte multe masini sus si problemele si mai mari vor fi la coborire, asa ca cine circula in zona trebuie sa fie pregatit.
Pensiunea are o curte mare si nu este inghesuita de vecini.
Camerele sunt frumos decorate, cu mocheta si calduroase atit la propriu cit si la figurat. Baia este moderna si eleganta dar spatiul cam mic si din acest motiv au montat vasul de toaleta foarte aproape de perete.
Restaurantul este la parterul pensiunii, amenajat cu gust, geamuri foarte mari, prin care se vede decorul. Consider ca ar fi fost mai bine daca nu se fuma in interior, deoarece terasa restaurantului ofera conditii foarte bune pentru fumatori.
Personalul amabil si receptiv, inclusiv Dani sotul proprietarei si am petrecut doua zile agreabile cu ei. Dar totul s-a schimbat in momentul in care a sosit proprietara pensiunii. Brusc oamenii au devenit foarte crispati, iar atmosfera a devenit incarcata. Nu dau lectii, dar consider ca doamna greseste cu atitudinea fata de angajati, fiindca acesti oameni chiar si-au dat interesul. Eu vorbesc aici de personalul din zilele 6 nov. pina in 9 nov. fiindca in urma cu doua saptamini am mai fost la aceasta pensiune intr-o duminica si am servit masa, dar tot ce doream sa comandam ,,tocmai s-a terminat''si cu greu au reusit sa pregateasca masa pentru 4 persoane, dar acum s-a schimbat bucatarul si chelnerul si a fost altceva
Partea cea mai grava este ca in momentul in care am inchiriat camera pe situl pensiunii scria clar pretul de 150 lei/noapte cu mic dejun inclus, iar in ziua plecarii cind doamna a facut notele de plata am avut surpriza sa constatam ca nu este inclus, doar 15 lei de persoana, iar restul trebuie achitat. Nu ar fi fost o problema daca aveau preturi corecte, dar erau exagerate. Adica o cafea minuscula 8 lei, un pahar lapte 9 lei!! 3 bucatele de brinza 6 lei, o rosie 5 lei, 5 masline 3 lei, citeva bucatele de slanina 5 lei, 2 oua fierte 6 lei, astfel un platou ajungea la sume intre 90 lei si 116 lei. Nici la prinz nu e mai bine, un gratar de vita este 50 lei, garnitura separat citeva ciuperci sote 12 lei, cartofi taranesti 7 lei, cea mai ieftina bere 8 lei (mai mereu lipsea), dar era la 9 lei sau la 12 lei, un pahar de vin 9 lei. Sunt constient de investitia facuta si faptul ca bani trebuie recuperati, dar sigur nu e solutia buna cu preturi exagerate intr-o zona unde concurenta este acerba. Sincer nu cred ca preturile mari m-au dezamagit ci faptul ca m-am simtit inselat cu privire la micul dejun care e inclus, dar de fapt nu e.
Normal ca nu am fost de acord si am spus doamnei ca, scrie clar pe site mic dejun inclus fara nici o referire la cei 15 lei de care ne vorbea dumneaei. Normal a dat vina pe angajati ca nu au spus despre aceasta problema. In final a incercat sa rezolve cumva problema si a returnat o parte din bani, dar ar fi fost corect sa calculeze tot si sa inapoieze intrega suma retinuta pentru micul dejun.
Seara cind am ajuns acasa, dupa 4 ore de la incident, situl pensiuni este modificat cu mentiunea mic dejun inclus pentru 2 persoane in valoare de 30 lei. Cred ca cel mai bine ar fi fost sa nu scrie asa ceva fiindca este imposibil sa servesti micul dejun la 15 lei/persoana cind o mini cafea este 8 lei.
Sunt dezamagit fiindca locatia este frumoasa, as fi dorit sa revin si sa o recomand, dar in aceste conditii nu pot sa fac asa ceva si un sejur in care am aniversat un eveniment s-a terminat rau. Acest lucru m-a determinat sa- mi deschid cont pe ,,Am fost acolo.ro'', ma informez intotdeauna despre locatii, dar cind am facut rezervarea nu era postat nici un rewew despre aceasta pensiune, iar acum sunt doua. Sigur daca erau postate mai repede impresiile scrise de ,,pucuzara'' m-ar fi pus in garda.
Oricum multumiri Daniel pentru sampania cadou, multumiri bucatarului Nelu si fetelor Bianca si Andreea, sper ca nu v-am creat probleme cu patroana.
In final doresc sa-i dau un sfat doamnei, care a recunoscut in fata noastra ca nu e de meserie administrator de pensiune si este la inceput, mai bine sa angajeze o persoana care stie sa faca turism altfel nu prevad un viitor stralucit acestei afaceri si ar fi mare pacat pentru potentialul care-l are locatia si este o regula a comertului in general ca nu preturile mari va aduc venituri la fel de mari.
Trimis de max1967* in 10.11.12 13:22:39
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în MASIVUL PIATRA CRAIULUI. A mai fost în/la: Delta Danube Resort Smida Park Apuseni
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (max1967*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 45.50133800 N, 25.29581900 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@max1967: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
As vrea sa va felicit pentru comentariu. In special pentru titlul ales, cum nu se poate mai relevant si pentru experienta mea.
Foarte fidel ati descris toate aspectele. Imi pare rau ca a ajuns tarziu comentariul meu pentru dvs., in ideea aceasta mi-am deschis si eu cont, sa nu fie altii care sa fie pacaliti asa de usor.
Toate cele bune!
Doresc sa revin cu citeva precizari, pentru a nu se face confuzii. In primul rind, am comentat faptul, ca nu preturile m-au deranjat, ci modul in care au incarcat nota de plata.
Cind am facut rezervarea, dar si in perioada in care am fost cazati acolo, era scris foarte clar, pe situl pensiunii ,,mic dejun inclus''. Deci daca este inclus, de ce trebuie sa platesc? Am inteles, ,,patroana'' a fost designerul pensiunii si recunosc a facut treaba buna in sensul acesta. Dar, daca preturile sunt de 4 stele, consider ca si serviciile sa fie tot de 4 stele. Nu sunt si argumentez:
- in timpul sejurului nostru de 4 zile, nimeni din personal nu a intrat in camera noastra pentru curatenie (nu ca ar fi fost cazul);
- nu s-au schimbat prosoapele niciodata, desi la 4 stele ar trebui;
- nu au golit cosul de gunoi (chiar si cel din baie asa a ramas 4 zile);
- nu au pus hirtie igienica (in 2 seri pe la ora 22 umblam dupa hirtie prin pensiune si mi-au dat una din alta camera fiindca in acea perioada eram numai noi cazati).
Au probleme mari cu aprovizionarea si la bauturi, daca prefer o anumita bere care e trecuta in lista de menu, aveau 5 sau 6 si daca am mai cerut, cumparau de la magazinul satesc din apropiere. E penibil, chestia asta puteam sa o fac si eu.
Problemele cu aprovizionarea le-am remarcat inca de la prima vizita la pensiune, dar atunci am pus totul pe baza unei intimplari, dar s-a dovedit ca nu este asa si chiar au probleme de administrare. Atunci am facut haz de necaz pe seama chelnerului care repeta intruna cind ceream ceva din menu ,,tocmai s-a terminat", a fost hazliu, dar pe banii nostri si pentru toate acestea am decis sa petrecem aceea aniversare dupa 2 saptamini aici (normal in acel moment am facut ,,cunostinta" cu preturile, deci stiam ca ,,sunt peste medie").
Nu caut perfectiunea, fiindca stiu ca ea nu exista. Nu doresc servicii de 4 stele si sa platesc putin, dar aici a fost exact invers. Cheltuim mai mult in concediu cu placere, dar trebuie sa merite si nu sa fi inselat.
In ziua in care plecam de la pensiune „patroana"vorbea la telefon cu diversi prieteni pe care-i invita la pensiune, spunundu-le ca au cazarea gratuita si mic dejun inclus. E jenant si ma deranjaza cum au vrut sa cistige citeva sute de lei printr-o metoda de ,,alba-neagra", adica uite mic dejun inclus, ba nu este inclus. Chiar nu ma asteptam la asa ceva si de aceea vine si nemultumirea si frustrarea mea cind simti ca „cineva-ti baga mina in buzunar fara voia ta". Nu este bine, traim vremuri grele si incredibile, cind oamenii nu mai tin cont de nimic, fac orice pentru a cistiga bani, cit mai multi bani, uitam de corectitudine, de cinste, de onestitate si este grav cind vine din partea unor oameni cu scoala si educatie. Dar nu mai mira pe nimeni, cred ca este undefect in ziua de azi sa fi o persoana cu bun simt.
Dumnezeu a creat cadrul de vis unde este amplasata pensiunea, proprietarii si-au adus contributia lor cu amenajarea ei, dar mai departe este alegerea lor cum vor dezvolta aceasta afacere. Vom vedea si care este impresia adevaratilor turisti care au fost cazati acolo cu bani, nu pe baza prieteniilor. Este o vorba: Dumnezeu-ti da, dar in traista nu-ti baga.
In concluzie, pentru @simopetcu, cafeaua bauta pe terasa pensiunii Prestige 4 stele „a avut un gust amar de parca cineva a pus in ea 2 linguri de sare de lamiie". Incercati si vedeti ce gust are, cu gustul acesta am plecat de acolo
Tot drumul pina acasa, discutam cu sotia, cum pot face asa ceva cu o afacere la inceput de drum. Si va mai spun ceva, se adevereste faptul ca „nu tot ce luceste este aur". In aceasta seara, Admin a avut „nasul fin" si a demascat un fel de publicitate mascata, a unei persoane din anturajul proprietarilor care chipurile cautau o ,,pensiune romantica" in satul Pestera, dar nu a iesit bine pentru ei, ba chiar puneau la indoiala seriozitatea AFA. Adica munca a mii de oameni, care impartasesc si altor turisti impresiile lor, asa cum le-au perceput ei la momentul calatoriei (desi, poate multi, sacrifica din timpul lor ore bune pentru a scrie acele rinduri si cu aceasta ocazie multumiri tuturor celor corecti). Munca care nu este stimulata financiar, dar sti, ca ce ai scris acolo, poate ajuta pe cineva pentru luarea unei decizii in plecarea intr-o calatorie.
Pentru cei care au incercat si nu le-a reusit publicitatea gratis, asa cum au vrut ei, eu zic sa incercati din nou tot la televiziune asa cum a-ti facut inainte de sarbatori, chiar daca acolo trebuie probabil sa platiti sume adevarate. Cea mai buna reclama va face clientul si aceea este gratis, dar nu este cazul meu, fiindca eu nu pot sa va vorbesc de bine dupa cazarea la pensiunea Prestige 4 stele.
Felicitari Admin pentru ,,nasul fin". Vai ce-mi place cum suna rima asta!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- May.2016 Pensiunea Prestige... ?!!! — scris în 01.06.16 de iunie12 din CONSTANţA - RECOMANDĂ
- Aug.2015 Foarte placut, insa departe de impecabil — scris în 28.08.15 de popescub din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Dec.2014 O experienta de vis — scris în 19.01.15 de MaryMihai din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Nov.2014 O pensiune romantica — scris în 05.07.15 de alar din TâRGOVIșTE - RECOMANDĂ
- Sep.2014 Un colt de rai, o oaza de liniste — scris în 22.10.14 de Nixtor din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jan.2014 Wekeend de vis, relaxare si romantism — scris în 17.01.14 de pishkotzel din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- May.2013 O experienta excelenta — scris în 13.05.13 de nichita102 din BUCURESTI - RECOMANDĂ