ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.01.2019
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Salaj
ÎNSCRIS: 02.05.17
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
SEP-2018
DURATA: 7 nopți
prieteni
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
75.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 40 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 1 MIN

Un hotel in continua degradare

TIPĂREȘTE

Am fost la Afrodita de cateva ori. In fiecare an se vedea o degradare fata de anul precedent.

Ultima data deja se vedea clar delasarea. Nici nu-ti mai vine sa-i spui hotel de 4*.

Pana si ospatarii parca sunt repetenti.

In plus, am mai si avut un eveniment neplacut: de la agentie am luat un pachet cu fisa-cont. Ajung la hotel, mi se confirma pachetul si vreo 3-4 zile am mancat frumos la restaurant in cont. Dupa cele 3-4 zile mi s-a parut ciudat ca nu se gaseste fisa si am mers la receptie. Moment in care aflu ca de fapt am demi-pensiune iar consumatia trebuie achitata separat.

Degeaba am insistat si eu si agentia, managerul hotelului a spus ca n-am decat sa achit plusul.

Pe TV si internet nu va puteti baza. Niciodata n-au mers satisfacator. Programele TV merg majoritatea foarte prost iar Wifi e ca si inexistent. Mai bine treci pe datele cartelei si ai rezolvat problema.

Va atasez si cateva fotografii ca sa vedeti in ce hal a ajuns hotelul in 2018.


[fb]
---
Trimis de cosmin0 in 08.01.19 08:04:12
Validat / Publicat: 08.01.19 08:51:19
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în HERCULANE.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1399 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cosmin0); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 Curatenie
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4050 PMA (din 8 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 40.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    DOINITA
    [08.01.19 10:06:01]
    »

    E jalnic ce e acolo. Cum sa platesti pentru asa conditii. Nu conteaza numarul de stele, asa ceva nu poate fi nici la o stea. E vorba de sanatatea celor ce indraznesc sa mearga acolo.

    Poate Protectia Consumatorului v-ar fi putut ajuta sa va recuperati bani.

    cosmin0AUTOR REVIEW
    [08.01.19 10:10:59]
    »

    Protectia consumatorului e un fel de frectie la picior de lemn. Iti pierzi doar vremea si nervii cu ei.

    Dar am scris ca macar altii sa vada ce-i asteapta daca vor sa mearga la afrodita.

    DOINITA
    [08.01.19 10:41:56]
    »

    @cosmin0: Pacat de numele pe care-l are!

    dianavladut*
    [16.01.19 14:18:41]
    »

    @cosmin0:

    Bună ziua,

    Dorim să vă mulțumim pentru alegerea dumneavoastră de a petrece sejurul la Afrodita Resort & Spa, dar și pentru feedback-ul transmis.

    Ne pare rău să aflăm că pe durata ultimului sejur ați avut parte de anumite neplăceri, dar mai ales, ne pare rău dacă zonele noastre de spa nu au fost pe deplin satisfăcătoare de această dată.

    Între lunile octombrie - decembrie, zona de spa a intrat în reabilitare, iar cu ocazia sărbătorilor de iarnă s-a inaugurat o nouă și îmbunătățită zonă de spa.

    Vă invităm să accesați pagina noastră de Facebook Afrodita Resort & Spa pentru a observa îmbunătățirile aduse și sperăm să avem, totuși, oportunitatea de a vă revedea în viitor pentru a vă oferi un sejur care să vă satisfacă pe deplin și să fie în conformitate cu standardul operațional al hotelului nostru.

    Cu deosebită stimă,

    Diana V., Guest Relations Manager


    NB dianavladut* este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    cosmin0AUTOR REVIEW
    [16.01.19 14:47:59]
    »

    @dianavladut: Tratamentele balneo mi-au facut mult bine, dar va recomand sa aveti mult mai multa grija de clienti, pentru ca pretentiile nu mai sunt la nivelul anilor '90.

    Clientul vrea sa se simta deosebit intr-un hotel de 4 stele si la un pret european. Ori replica "n-are decat sa achite" transmisa de dv sau de altcineva din partea managementului hotelului prin intermediul receptionerei, mi-a lasat un gust amar.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    cosmin0, dianavladut*, DOINITA
    Alte impresii din această RUBRICĂAfrodita Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048533916473389 sec
    ecranul dvs: 1 x 1