Impresii și recomandări [10512 / 10561]

Afișate impresii [105111 - 105120]
Turist in Nigeria / [DIVERSE ZONE]
  • de: irinagh [01.09.10]

Nigeria, total diferit de ce stim...

Am fost in Nigeria din incapatanare, sotul meu lucra acolo si am vrut cu tot dinadinsul sa vad si eu o tara aficana... Fata de ce vedem la Discovery... este total diferit. De cum am pus piciorul pe pamant african in aeroportul din Lagos, am fost incadrata de 2' 'politisti'' care m-au condus pana la masina companiei cu care venise sotul sa ma astepte. In mintea mea fel de fel de intrebari... de ce? cum nu pot merge singura pe unde vreau? de ce tot timpul trebuie sa fiu insotita si sa merg cu [...] — vezi review
Balkan Hellas / Balkan Sun Hotel 3 / LEPTOKARIA

Un hotel decent si linistit

Pentru 2 cupluri, unul proapat casatorit, statiunea Leptokaria este alegerea buna. Liniste dar si agitatie specifica Greciei, o mare curata, dar o plaja pietroasa. Apropierea de Paralia, Platamonas, Olimpic Beach, face ca aceasta statiune sa aiba aceleasi facilitati de petrecere a timpului liber ca si celelalte si anume: terase, discoteci, plimbari cu vaporasul, inchirierea unei masini si vizitarea statiunilor vecine, precum si a Salonicului etc. Apropierea de Muntele Olimp da un farmec aparte [...] — vezi review [+6 poze]
Descoperă Havana / HAVANA

Decadenta si paragina

O Havana lovita de uraganul Rita. Sfatul meu e: nu mergeti in perioada uraganelor (iunie-sept). De fapt, capitala a fost atinsa doar de ploile torentiale periferice uraganului. Din fericire. Cand am ajuns, localnicii tocmai isi bateau in cuie la ferestre placaje din lemn, pentru ca vantul si ploaia sa nu e sparga geamurile. Nu am inteles ce faceau pana nu am intrebat un localnic. Era destul de sinistru. A doua zi a lovit uraganul. Noi am petrecut intr-un bar toata ziua, band Cuba Libre si [...] — vezi review [+23 poze]
'Must See' în Istanbul / ISTANBUL

Istanbul - Metropola pe 2 continente

Istanbulul este cunoscut ca singurul oras din lume asezat pe 2 continente si care a fost capitala a 2 imperii consecutive: cel Crestin Bizantin si cel Otoman Islamic. Cu o populatie de peste 11 milioane de locuitori, este nu doar cel mai infloritor oras al Turcei, ci si al zecelea dintre cele mai aglomerate orase de pe Glob. Frumusetea orasului sta in modul in care imbina opusurile: vechi si modern, religios si secular, Asia si Europa, mistic si pamantesc. 'Must see' in Istanbul sunt: [...] — vezi review [+20 poze]
Perla Hotel 3 / SATU MARE
  • de: cosminp [26.01.10]

Hotel Perla, merita

Dupa intamplarea de la motel belvedere, in satu mare ne-am cazat la hotel perla. chiar din strada ne-a placut, iar dupa ce am intrat avea parca un aer primitor. pana la receptie treci printr-un hol si restaurant, pana la cladirea din spate. acum cele doua cladiri sunt legate printr-un tunel de sticla, asa ca nu te mai ploua. receptia mica, personalul foarte amabil. camerele sunt moderne, destul de spatioase si curate. preturile sunt cuminti, circa 100 lei pe camera in regim de single si 110 lei [...] — vezi review
Vacanța în Deltă / #EXCURSII și CĂLĂTORII

Un colt de rai al apelor asezat pe pamant romanesc...

"Amurg" - Bogdan Curta Ieri am citit aici cateva randuri despre Delta Dunarii si mi s-au inflamat rau neuronii si aceia destul de putini la nr. Si am scris totodata si un ecou “acidulat” datorat in buna parte nepasarii si inconstientei din ziua de azi cu privire la acest loc…Dar totodata a inceput si procesul de inversare al emisferelor mele “pamantesti”, adica cele cerebrale, unde axonii neuronilor mei “vestejiti” de negura timpului au facut “sinapse” intre ei si uite-asa [...] — vezi review [+1 poze]
Vacanța în Portugalia / diverse #
  • de: Diaura* [11.01.10]

Portugalia - prima impresie

Am ajuns prima oara in Portugalia in 2005 dintr-o pura intamplare Am fost in sudul tarii in regiunea Algarve. Este o zona linistita, unde daca ajungeti veti avea parte de multa liniste, soare, apa, mancaruri specifice zonelor marine (mult peste si fructe e mare) si desigur vin. Multe feluri, unul mai bun decat altul, culminand cu vinurile de Porto care pot fi gasite atat in magazine cat si la restaurante. Preturile la vinul de Porto sunt intre 10 – 150 EUR. Staiunile sunt una dupa alta si [...] — vezi review [+17 poze]
Excursie Transfăgărășan / TRANSFĂGĂRAȘAN
  • de: mcosmin [09.12.09]

Toamna in Fagaras

O plimbare superba la un inceput de septembrie, ne-a incantat, pur si simplu. Cu prietenii, daca si natura te ajuta, nu are de ce sa iasa rau... Dupa acesta excursie am mai avut aventuri, dar iarna, cam pe acelasi traseu... Numai ca de aceasta data am putut urca cu masina si am traversat catre Curtea de Arges. Nu ne-am oprit decat pentru a manca, nu am ramas peste noapte... [...] — vezi review [+35 poze]
Swandor Topkapi Palace Resort [ex WOW] 5 / LARA-KUNDU

Dragut

Am fost aici in 2005. Pentru prima vizita in Antalya a fost foarte placut! Ne-am simtit minunat, servicii excelente. . intr-adevar mobila si televizoarele erau cam invechite insa... nu mergi in antalya sa stai in camera, corect? Ne-am bucurat de aqua-park'ul cu o varietate de tobogane, de mancare, de piscina, de apa si de jocurile absolut geniale puse la punct de entertanieri:). Per ansamblu totul a fost foarte [...] — vezi review
Străbătând Austria / diverse zone #

Alpi, istorie, civilizatie

Am ales sa mergem in excursia din Austria pentru maretia Alpilor, pentru farmecul Vienei si a celorlalte orase importante precum Graz, Insbruck si Salzburg. Am ales o excursie cu Jinfo Tour, convenabila ca pret si ca program. Un minus pentru transport, cu autocar vechi si sofer care cam ratacea drumul. Primul oras a fost Graz, un oras frumusel cu cetatea cocotata pe un deal, plin de flori dar cu o liniste nefiereasca dupa ora 18. 00. Numai noi eram pe strazi, deschise mai fiind doar [...] — vezi review