Impresii și recomandări [39 / 10511]

Afișate impresii [381 - 390]
Mănăstirea Balamuci-Sitaru [Sitaru] / BUCUREȘTI

Mănăstirea Sitaru – o ctitorie boierească deosebită (de la prăbușire la renaștere)

În împrejurimile Bucureștiului sunt prezente o serie de obiective interesante chiar dacă la prima vedere nu pare a fi așa. Găsim numeroase mănăstiri și schituri, majoritatea încadrate drept monumente istorice, clădiri istorice – forturi și conace, locuri naturale – lacuri și păduri, construcții antropice – parcuri de agrement. În nordul Capitalei, într-un areal natural în care mai există pâlcuri din vechii Codri ai Vlăsiei și o mulțime de lacuri și bălți viața [...] — vezi review [+21 poze]
Sapphire Hotel 4 / ISTANBUL
  • de: adso [18.02.24]

Sapphire Hotel Istanbul

Există pe AFA patru review-uri despre acest hotel, dar cam vechi - de acum zece ani sau mai bine. Toate sunt laudative. Cel mai complet este acesta: vezi impresii, și este încă de actualitate. Voi spune și eu câteva cuvinte, deoarece mi se pare că este o locație de luat în seamă pentru cei care își programează un concediu în Istanbul. Am fost acolo cu un grup mai mare; căutam un hotel cât mai bine poziționat, cât mai bine cotat, care să ofere micul dejun și care să nu fie [...] — vezi review [+8 poze]
Auberge St Francois [?] / RODRIGUES [INSULA]
  • de: nicanor [18.02.24]

Rodrigues

Revin deci. Eu stiu  ca prima oară tot aici am postat, dar tot la ecouri mi-a apărut. În fine asta e. Pentru ca am fost întrebat: de ce nu Mauritius? Am sa răspund aici: este o țară foarte sigura (așa zice toată lumea) aici vin multi conaționali, ruși, ucrainieni (uitați de prostia cu războiul) și francezi etc. Pentru mine e mult prea comercial, un fel de Grecia, Turcia sau orice din Mediterana. Nu asta am vrut eu, ci natura adevarata, plaje goale fără oameni (și sunt cu [...] — vezi review
Unde mâncăm în Pitești și împrejurimi / PITEȘTI
  • de: Yolanda [16.02.24]

Restaurant Trattoria Garden Pub Pitesti

Str Grivitei nr 7 E duminica, ne plimbam cu o treaba sau alta, ni se face foame si vrem sa mâncam ceva si nu mai am rabdare sa stau sa pregatesc ceva la bucatarie. Am iesit de la sala de sport din centru si trecem pe str Grivitei, e in centrul Pitestiului, o straduta pietonala între fostul magazin Trivale, acum e un fel de mall si magazinul Fortuna cel lung. Pe partea stânga e o casa veche renovata, frumoasa si transformata în restaurant, e surata celuilalt restaurant Garden Pub din [...] — vezi review [+17 poze]
Descoperă insula Rodrigues / RODRIGUES [INSULA]
  • de: nicanor [16.02.24]

Insula Rodrigues

Am fost intr-o călătorie în Insula Rodrigues (deci nu în Mauritius) parte a Insulelor Mascarene. Aparține totuși de Mauritius, are un statut de ''autonomie'' așa pretind localnicii! Din căutările mele pe net, sunt mai putin de cinci conaționali care au fost pe insula (cel putin eu nu am găsit vreo părere sau o impresie de acolo desi am ''răsfoit ''netul vreo trei ani) dacă greșesc asta e. A fost absolut extraordinar pentru mine! Având în vedere ca nu exista recenzii [...] — vezi review [+37 poze]
Guest House Sterk 3 / NOVA GORICA
  • de: Yolanda [13.02.24]
  • NURECOMANDĂ

O cazare lipsita de inspiratie

Pe 3 ianuarie am parasit hotelul President din Arad, am trecut granita cam într-o ora (ne-au controlat doar ai nostri, pe unguri nu i-am vazut la fata) si folosind doar autostrazile ne-am îndreptat spre Nova Gorica Slovenia unde trebuia sa petrecem a doua noapte din drumul nostru spre Aix en Provence, orasul unde vom petrece acest sejur.  Domnul meu, JC, stia drumul pe autostrada spre Budapesta si la un nod rutier a întors directia pe autostrada care duce spre Ljubljana. Pe drum am facut [...] — vezi review [+31 poze]
Unde / ce mâncăm prin Doha? / DOHA [AD DAWHAH]
  • de: DOINITA [13.02.24]

Parfum de iasomie pe malul Golfului Persic

Mai toti stim ca in ultima seara de vacanta  se obisnuia  sa avem o asa zisa „cina festiva” si iata ca si in Doha, noi avem asa ceva. In ultima seara, Razvan rezerva masa la un minunat restaurant  situat in Perla Qatarului. Si pentru ca e seara speciala, m-am gandit ca acest restaurant sa-l prezint separat de celelalte.      Ajungem cu car-sharing (nu stiu cum se numea compania lor!) in apropiere si dupa o scurta plimbare pe jos suntem in fata unui loc surprinzator de frumos. Situat [...] — vezi review [+34 poze]
O zi în Târgoviște și împrejurimi / TÂRGOVIȘTE [DB]

Explorând Via Muntenia – Mănăstirea Gorgota și alte „mărunțișuri” turistice

Cel mai cunoscut și promovat traseu turistice din România este Via Transilvanica (viatransilvanica.com). În ultimii ani au apărut și alte trasee tematice, de lungimi variabile, în diferite zone ale țării: Via Valahia (viavalahia.ro), Via Mariae (viziteazaneamt.ro/pelerin ... e-judetul-neamt), Via Severus (adevarul.ro/stiri-locale/ ... ra-2171820.html), Via Huțulca (bucovinaturism.ro/ro/trasee). În iunie 2022 a fost inaugurat un alt traseu turistic numit Via Muntenia (viamuntenia.ro), [...] — vezi review [+20 poze]
President Hotel 3 / ARAD
  • de: Yolanda [11.02.24]
  • NURECOMANDĂ

Hotel President

Nici nu ne-am trezit bine în noul an 2024 ca am si plecat la drum de dimineata, pe 2 ianuarie, spre Arad deocamdata fiind primul popas din drumul nostru spre Aix en Provence, un drum strabatut la volanul unui Logan generatia 3. Un drum lung de vreo 2000 km dar cum am facut niste erori pe drum s-au mai adaugat cel putin 300 km în plus. Prima zi a fost usoara, drumul spre Arad, folosind bucatile de autostrada, a fost usor, nu erau prea multi participanti în trafic.   Am ales acest hotel [...] — vezi review [+44 poze]
Cu mașina prin Europa - circuite diverse / EUROPA
  • de: cosmin09 [10.02.24]

Perioade de reduceri în Europa

Salut,   Având în vedere că de multe ori în city break-uri sau în concedii ne dorim să facem și cumpărături la preț redus, m-am hotărât să scriu despre perioadele de reduceri din Europa de care noi profităm la maximum. Fiind din Cluj Napoca, cea mai accesibilă destinație de cumpărături (cu mașina) este Viena, unde de obicei reducerile de iarnă încep imediat după Revelion și țin până în februarie. Primul nostru popas este de obicei la Outlet Parndorf, care prin [...] — vezi review