Impresii și recomandări [16 / 10511]

Afișate impresii [151 - 160]
2024 Întâlnirea anuală AFA redivivus / ÎNTÂLNIRILE AFA

Super intalnire AFA Paltinis 2024

Am ajuns de o zi acasa si inca mai pastrez impresiile proaspete de la intalnirea Afa care s-a desfasurat in perioada 22-24 martie 2024. A fost frumos, nemaipomenit de frumos ca de altfel la toate intalnirile Afa. Pentru mine conteaza enorm aceste intalniri pentru ca pe langa faptul ca am ocazia sa cunosc oameni noi de care ma leaga aceleasi experiente turistice mai am posibilitatea sa intaresc legaturile cu personale pe care deja le cunosc. Aici, nu exista nici o diferenta intre noi toti [...] — vezi review [+15 poze]
  • de: Marius 72 [25.03.24]

Sufletele din spatele măştilor

Pe vremuri aşteptam seara de sâmbătă pentru a urmări emisiunea "Cu mască, fără mască". M-au dus gândurile într-acolo ziua de ieri şi drumul spre casă - chiar dacă al doilea cel mai scurt, după @AZE - suficient de lung pentru a rumega cele mai proaspete şi, încă, neprelucrate, impresii. Totul pe "coloana sonoră" a melodiei cu studenta când prezentă, când absentă pe care Camelia i-a dedicat-o lui @icata24 şi l-a dansat de tremurau de nerăbdare chelnerii să apuce pe [...] — vezi review
2024 Întâlnirea anuală AFA redivivus / ÎNTÂLNIRILE AFA
  • de: Michi [25.03.24]

Întâlnire AFA 2024 Păltiniş, N-AmFostAcolo

Încă de la aparitia anunţului pinned  postat pe 21.10.23 vezi impresii m-am hotărât să particip. Ultima dată am fost la întâlnirea de la Slănic în 2017. După ce din motive obiective nu am putut veni la Herculane şi Alba Iulia, venise timpul să reînnod firul cu cei pe care-i consider a doua mea familie. La fixarea locaţiei la Păltinis ştiam ce paşi voi face: îl rugasem pe Dragoș să mă ia de joi cu maşina lui, apoi m-am răzgândit şi mi-am zis că dacă vin cu [...] — vezi review [+26 poze]
Djouf Inter Hotel [?] / YAOUNDE
  • de: robert [22.05.24]
  • NURECOMANDĂ

Salle de fete

Citatul zilei - “Unde este caracter, urâțenia devine frumusețe, dar unde nu este caracter, frumusețea va deveni urâțenie.” - proverb african Salle de fete nume de hotel!!! Așa ceva!!! Am găsit în sfârșit cum se chema cu adevărat, Djouf Hotel! Prima noastră cazare în Yaounde, dar și ultima a fost la un hotel care se ocupa de evenimente. Un fel de Ballroom de la noi! De altfel aici am început să descoperim creațiile lui Dorel de Africa. Dar să o luăm cu [...] — vezi review [+25 poze]
Vacanța în Păltiniș / PĂLTINIȘ [SB]

Pe covor de brândușe prin Păltiniș și tramvaiul din Rășinari

La Păltiniș am fost într-o vizită organizată cu mulți ani în urmă, la schitul din localitate și în zona veche a stațiunii. Când am citit că Întâlnirea AFA 2024 va avea loc în această zonă montană m-am bucurat întrucât aveam să revăd frumoasele peisaje care însoțesc drumul sinuos de acces către înălțimi. Într-adevăr aveam să revăd frumoasele priveliști muntoase, dar și modul haotic de dezvoltare a stațiunii, precum și delăsarea care continuă în zona [...] — vezi review [+29 poze]
Circuite africane / AFRICA
  • de: robert [20.05.24]

[Circuit Camerun - R. Centrafricană] Aventura vieții

Citatul zilei - Vorbind cu blândeţe şi ţinând în mână un ciomag, veţi ajunge departe- proverb African. Aventura vieții. Da știu am mai denumit așa cel puțin un articol sau două și colega crismis chiar mi-a atras atenția la acea data, că voi mai avea aventuri și mai și! Și a avut mare dreptate. A venit momentul la care vă pot destăinui de ce am lipsit la întânirea AFA din acest an, de la Păltiniș. Deși ințial mă înscrisesem și abia așteptam să vin, să [...] — vezi review [+23 poze]
Descoperă Monaco / #EXCURSII şi CĂLĂTORII
  • de: robert [18.05.24]

Lux și opulență

Citatul zilei - Nu primim înțelepciunea mura în gură; trebuie să o descoperim noi înșine după o călătorie pe care nimeni nu o poate în locul nostru și de care nu ne poate scuti nimeni. - Marcel Proust Lux și opulență? Sincer cam despre asta este vorba aici.  În momentul în care am spus că vreau să merg la Nisa nu am fost foarte sincer, eu vroiam neapărat să ajung să vizitez Principatul Monaco. Astfel că a doua zi din sejurul nostru, am luat autobuzul spre [...] — vezi review [+55 poze]
Esprit d'Azur Hotel 3 / NISA [NICE]
  • de: robert [17.05.24]

Un hotel drăguț

Citatul zilei - Unii dintre noi călătoresc mereu, pentru a descoperi alte state, alte vieți, alte suflete – Anais Nin Un hotel drăguț situat central, la un preț foarte decent! Ce-ți poți dori mai mult? După cum am precizat în articolul anterior pentru scurtul nostru sejur în Nisa am ales să locuim un hotel situate destul de central și anume Hotel Esprit d Azur! Acesta este situat la doar cinci minute de centru vechi al orașului de celebra Piașă Garibaldi, Am ajuns la hotel [...] — vezi review [+23 poze]
Descoperă Nisa şi împrejurimile / NISA [NICE]
  • de: robert [16.05.24]

Coasta de Azur. Nisa mereu o idee bună

Citatul zilei - Paris este mereu o idee bună – Audrey Hepburn. Extrapolez aici doar un pic și spun - Franța este mereu o idee bună! - Robert Coasta de Azur. Nisa După Coasta de Aur din Ghana și Coasta de Fildeș, urma în mod natural Coasta de Azur din Franța! Glumesc desigur, dar așa s-a nimerit! Prin iarnă a găsit fii-mea niște bilete ieftine de avion spre Nisa, doar 600 de lei pentru două persoane și mă întreba dacă merită. I-am spus, fără discuție luați și [...] — vezi review [+48 poze]
Descoperă Aix-en-Provence / AIX-EN-PROVENCE
  • de: Yolanda [08.05.24]

Paul Cezanne (1839- 1906) în Aix-en-Provence

Atelierul de creatie al pictorului în perioada 1901- 1906 Str Paul Cezanne, sunt indicatoare si chiar un semafor în dreptul muzeului. Prezenta lui Cezanne în Aix si-a pus amprenta asupra orasului si a operei sale. Am vrut sa vizitez atelierul de lucru al artistului situat în nordul orasului pe strada ce-i poarta numele, un drum lejer pe jos dar cu ultima portiune din drum  mai solicitanta, este un urcus pâna în vârful dealului Des Lauves. Nu am urmat traseul indicat de placutele [...] — vezi review [+50 poze]