Impresii și recomandări [149 / 10515]

Descoperă Valea Firizei & Lacul Firiza / BLIDARI
  • de: avumit [27.08.23]
  • RECOMANDĂ

O frumoasa plimbare cu vaporasul electric pe Firiza

V-am spus anul acesta ca ma ard calcaiele si am tot fost pe ici-colo. Se anuntau 40 de grade azi... si de dimineata il anunt pe pustiu ca "noi baietii" urmeaza sa facem o excursie singuri, dupa somnul de frumusute pana la Baia Mare. Daca initial as fi vrut sa ne oprim in oras la trenulet si apoi sa urcam putin la munte, planurile s-au schimbat. Am saltat trenuletul si am trecut direct la apa, munte si padure. Aveam eu o vaga impresie ca pe lacul Firiza este ceva vaporas. Rumegam eu [...] — vezi review [+3 poze]
Phoenicia Blue View Hotel (ex Panoramic-Amfiteatru-Belvedere) [Olimp] 4 / NEPTUN / OLIMP
  • de: ux130529 [27.08.23]

o mica incursiune in Olimp

Am avut cazare pe 24.08.2023 la Belvedere. Stiam locatia, am fost acolo inainte de renovare si era jale. Acum e altceva dar: -camera de 18 mp, asa zic ei, probabil cu tot cu balcon, nu e la standard de 4 stele. e o mare problema pt. ca a fost autorizat asa, cineva a fost de acord cu asta. si chiar platesti pt. asta. [...] — vezi review
Sentido Bellevue Park Hotel (ex RIU) 5 / EL KANTAOUI

Dezamăgire totala

Nu recomand acest hotel deoarece după ora 21.00 se oprește aerul condiționat în lobby, temperatura din interior după aceasta ora depășește pe cea exterioara în condițiile în care afara sunt 33 de grade, practic după o zi foarte calda vand vrei sa te relaxezi în lobby la un pahar de băutură nu poți face asta fără sa transpiri enorm și sa ai un disconfort mare. Probabil asta este și gândirea hotelului și anume dacă este impropriu sa stai în lobby seara se face economie [...] — vezi review [+10 poze]
Filozofări de suflet (mai puţin turistice) / DE LA LUME ADUNATE

Drum lin spre Cer, Costyy!

Sâmbătă userul Costyy a plecat într-o lume mai bună. Vă mărturisesc faptul că am scris aceste rânduri cu lacrimi în ochi, am sperat inițial că nu este adevărat pentru că nu puteam concepe că o persoană așa de tânără și plină de viață să se stingă atât de brusc. L-am cunoscut pe Costyy la întâlnirea AFA de la Alba Iulia, am stat la aceiași masă, am vorbit despre călătorii, despre cei dragi nouă și am schimbat numerele de telefon. Îmi amintesc că a [...] — vezi review [+4 poze]
Cetatea Medievală / TÎRGU MUREȘ

Cetatea din Târgu Mureș – un loc cu valențe istorice

Prin Târgu Mureș am trecut de câteva ori în tranzit, cu autoturismul, reușind să cuprind cu privirea doar câteva locuri prin preajma cărora am trecut (Palatul Culturii, Primăria, Catedrala „Înălțarea Domnului” , mai multe statui etc.). În 2020 am mai făcut o escapadă scurtă în oraș, venind dinspre Sovata, cu țintă precisă: grădina zoologică (vezi impresii). Anul acesta, în drum spre hotel Codrișor din Bistrița (vezi impresii), ne-am oprit din nou în urbea din [...] — vezi review [+21 poze]
Pensiunea Casa Mircea 4 / EȘELNIȚA [MH]

Pensiunea Casa Mircea, locul unde intimitatea si discretia sunt la ele acasa

Buna ziua tuturor! In cele ce urmeaza, va voi relata prima noastra exerienta cu zona turistica a Defileului Dunarii/Cazanele Dunarii/Clisura Dunarii. Bugetari fiind, aveam vaucherele de vacanta care urmau sa expire prin Octombrie si cum toamna e destul de capricioasa, ne-am gandit sa le cheltuim in toiul verii. Dupa cum am mentionat, era pentru prima data cand planuiam o iesire in judetul Mehedinti, asa ca, inainte cu aproape o luna de data la care urma sa plecam in concediu, am inceput [...] — vezi review [+45 poze]
Carpathia Hotel (ex Rowa Dany) 4 / SINAIA
  • de: ux130003 [27.08.23]
  • NURECOMANDĂ

Sunt variate mult mai bune de cazare in apropierea acestui hotel...

Am ales acest hotel fără să verificam impresiile altor turiști, fiind vorba și de o cazare de doar o noapte, fiind în tranzit... În niciun caz nu e un hotel de 4*. Prețul e de 4*. Camera in care am fost cazati era curata, dar părea ceva de 20-30 de ani, nerenovat. Apoi, nu aveam balcon. Camera era orientata spre șoseaua principala, și nu puteai sta cu geamul deschis din cauza zgomotului. Nici sa dormi cu geamul deschis nu puteai, evident... deși era f cald. O alta [...] — vezi review
La pas prin Betleem / #PALESTINA (teritorii)

Bethleem, locul sfant al nasterii lui Iisus

O noua zi, un alt oras incarcat de spiritualitate, Bethleem, binecunoscut ca locul nasterii mantuitorului Iisus. Bethleem este oras din Cisiordania, situat la 10 km sud de Ierusalim, aflat sub administrarea Autoritatii Palestiniene, mare parte din populatie fiind musulmana. E un important centru turistic si de pelerinaj, desi tensiunile care au urmat Razboiului de Sase Zile, le-am resimtit si noi. La inceputul anilor 2000, s-a ridicat un zid de beton inalt de 8 metri, dublat de sarma ghimpata, [...] — vezi review [+47 poze]
Vila Laguna Grey Mangalia [?] / MANGALIA
  • de: Uivlis [27.08.23]

Laguna Grey Mangalia... liniste si curatenie

Fiind in tranzit catre Sunny Beach, Bulgaria am decis sa nu fac traseul de peste 600 de km dintr o bucata si am hotarat sa stam o noapte in Mangalia. Cazarea a fost aleasa dupa o recomandare. Situata pe Strada Oituz nr. 22 in Mangalia, Laguna Grey este o Vila construita recent si deschisa in 2023. Camerele spatioase, totul nou fac din locatie o cazare ft buna. La 5 6 minute de Plaja Laguna, langa supermarketuri, farmacii, terase, ofera multiple posibilitati. Are si o mica [...] — vezi review
Sentido Bellevue Park Hotel (ex RIU) 5 / EL KANTAOUI
  • de: ux130521 [27.08.23]
  • NURECOMANDĂ

Dezamăgire totala

Este un jeg de hotel de la curățenie și pana la personal., Mizerie aproape în tot hotelul miroase urât. Fără aer condiționat la masa și în lobby. Aparatul de cafea din lobby aproape tot timpul este stricat (în ghilimele) aproape tot personalul se comporta urât. Undeva maxim de 3 stele nicidecum de 5. NOTE. - curățenie 3- 4 - personal 2- 3 - mâncare 4- 5 În general o nata de maxim 5 pertotal NU RECOMAND LA NIMENI. [...] — vezi review