Impresii și recomandări [179 / 3752]

Vacanța în Catania / CATANIA
  • de: maryka [23.11.22]
  • RECOMANDĂ

Orto Botanico din Catania, o oază de verdeață, o oază de relaxare!

Despre Catania s-au spus destul de multe lucruri pe AFA mai ales în ultimul timp. N-am știut cum să abordez mai bine acest oraș binecunoscut deja multora dintre voi, așa că m-am gândit să v-o prezint pe obiective. Am stat în Catania 10 zile, dar mare parte din timp am fost plecați în diferite direcții pentru a descoperi cât mai mult din această insulă fabuloasă. Pentru Catania ne-au rămas 3 zile pline și două jumătăți, cele de la sosire și de la plecare. Am avut timp [...] — vezi review [+99 poze]
Descoperă Oradea şi împrejurimile / ORADEA
  • de: Marelte [19.11.22]

Oradea, mereu surprinzătoare!

Am vizitat Oradea la 4 ani după o experiență anterioară, când tot centrul era în reconstrucție. Am fost motivat în acest demers de doi factori - un bun prieten a trecut pe acolo și mi-a spus că lucrările în centru au fost finalizate și merită văzut ce s-a făcut și faptul că, pe baza votului independent al turiștilor, Oradea a fost votată ca cea de-a șasea cea mai bună destinație pentru turism din Europa, devansând locuri mult mai trâmbițate și promovate. Eu am [...] — vezi review [+17 poze]
Descoperă Ragusa și împrejurimile / RAGUSA
  • de: maryka [19.11.22]
  • RECOMANDĂ

Ragusa, o surpriză frumoasă și un loc de neratat în Sicilia!

La Ragusa ne-am dus într-o zi în care prin alte orașe din Sicilia și în Catania, gazda noastră, se anunțau ploi serioase. Consultând site-ul de vreme probabilă, am văzut că la Ragusa ar fi doar înnorat. Foarte bine, pentru plimbare este perfect, am zis noi. Doar că vremea este probabilă, nu? nu sigură! Drumul l-am făcut cu o cursă Etna Trasporti-Interbus, costul călătoriei a fost de 13,70 euro/ persoană dus-întors, iar durata a fost undeva la o oră și patruzeci de [...] — vezi review [+92 poze]
Descoperă zona Soveja / SOVEJA

Soveja - suna bine dar nu arata bine...

Ca sa nu o lungesc prea mult... nu merita. Statiunea e moarta din punct de vedere turistic, peisaje frumoase nu prea gasesti... totul pare abandonat, pustiu... Am ajuns aici pentru ca niste prieteni si-au dorit sa mergem la Casa Thymus, o casa nou construita cu piscina care arata extraordinar de bine in poze. Dar este efectiv ceva nou in mijlocul unei pustietati... privelistea de acolo consta in niste case vechi si cativa pomi pe varful unui deal... nimic spectaculos. O parte din grup a [...] — vezi review
Palatul Culturii / IAȘI
  • de: adso [17.11.22]

Evoluția Curții Domnești de la Iași

La mijlocul lunii octombrie a fost vernisată expoziția dedicată devenirii actualului Palat al Culturii din Iași. După cum se știe, în prezent acesta este sediul a patru dintre muzeele Complexului Muzeal Moldova, fiecare dintre ele ocupând câte o întreagă aripă a câte unui nivel. Cum intri în Palat, pe stânga, la parter, se află Muzeul de Istorie. Urmând holul până în capăt, pe dreapta, găsim o sală care nu este ocupată de expoziția permanentă; aici sunt găzduite [...] — vezi review [+21 poze]
Unde mâncăm în București? / BUCUREȘTI

Trattoria Angoli – în lumea copiilor

Ultimul weekend cald de octombrie bate la ușă, soarele și culorile toamnei nu ne lasă să stăm în casă. Hotărâm să facem o incursiune în lumea copilăriei, a jocurilor și distracției în Orășelul Copiilor. Despre acest obiectiv am mai scris câteva rânduri prin 2015 (vezi impresii), transformat deja față de vechiul parc din epoca comunistă. Deja parcul de distracții a mai suferit schimbări, au apărut noi puncte de atracții, figurine și chioșcuri. Acces. Cea mai [...] — vezi review [+21 poze]
Descoperă zona Turnu Măgurele / TURNU MĂGURELE [TR]

Cetatea Turnu – o cetate renăscută

Aproape în fiecare an ajung cel puțin o dată pe meleaguri teleormănene și uneori mă opresc prin Alexandria, Turnu Măgurele etc. Prin 2017 am făcut o „radiografie” a orașului de pe malul Dunării - Turnu Măgurele, după cum spunea @testosu într-un ecou (vezi impresii). În acel material nu am amintit nimic despre cetatea medievală deși am mers în port pentru că nu era nimic amenajat, nici indicatoare către obiectiv nu existau. Între timp lucrurile s-au mai schimbat puțin, [...] — vezi review [+20 poze]
Descoperă Bretania / #CĂLĂTORII

Față în față cu oceanul - 5 zile la Quiberon în Bretania

Ne doream să petrecem câteva zile cu familia într-un loc apropiat de natură. O prietenă mi-a lăudat un orășel breton de pe marginea Atlanticului, Quiberon, departamentul (echivalentul județului) Morbihan, unde fusese în plină vara. Mi s-a plâns doar de trafic și de numărul mare de turiști laolaltă. Mi-am spus că la început de noiembrie nu riscăm mare lucru din acest punct de vedere. Am cumpărat biletele de tren de la Paris, gara Montparnasse (una din cele 6 gări [...] — vezi review [+23 poze]
Descoperă zona Siriu-Nehoiu / SIRIU-NEHOIU [BZ]
  • de: mishu [12.11.22]

Barajul Siriu – un baraj construit de oameni pentru oameni

Dupa ce am parasit Chiojdu ne-am continuat drumul prin imprejurimi, tinta noastra fiind Barajul de la Siriu. Ziua nu ne era tocmai favorabila, era putin mai racoare si nu tocmai senin, insa ne pusesem clar in plan sa ajungem doar acolo in acea zi. In zona Buzau sunt multe de vizitat si poate o sa mai ajungem prin zona insa acum avem altele de povestit. Despre Barajul de la Siriu citisem cate ceva si earam curioasa sa il vad. Wiki spune urmatoarele: “Barajul Siriu este un baraj de pământ [...] — vezi review [+35 poze]
Vacanța în Sicilia / #EXCURSII și CĂLĂTORII
  • de: maryka [11.11.22]

În vizită la palat! Palazzo Castellucci din Noto, Sicilia

Motto: „Un palazzo sicilian este o poveste de dragoste în sine” - Amy Bradford M-am tot gândit cu ce aș putea să încep povestirile din Sicilia. Cum nouă cel mai mult ne-a plăcut Noto, azi vă voi prezenta un palazzo autentic sicilian, Palazzo Castelluccio. V-am spus deja din primul review că Sicilia este fabuloasă. În fiecare zi aveam să descopăr asta, pas cu pas. În Noto am ajuns totuși cu busul, iar călătoria a costat 13 euro/persoană, dus-întors. Noto mi-a plăcut [...] — vezi review [+99 poze]