Victoria Palace Hotel / SUNNY BEACH [Slanchev Briag]

LOCALIZARE:
Pe plaja, in partea de nord a statiunii Sunny Beach.
FACILITĂŢI:

Victoria Palace Hotel / SUNNY BEACH [Slanchev Briag] - impresii și recomandări [pag 3 / 6]

• [de ARHIVAT]
    • AUGUST, 2011
    • trimis de: Maria-Sarah JUNIOR — în 16.08.11

Hotel de 2 stele cu pretentii de 5 stele...

Nu faceti tampeniea pe care am facut-o eu, nu ignorati ceea ce vedeti scris aici-este purul adevar despre Victoria Palace Hotel, mizerie si ieftineala. Anul trecut am fost in Sunny Beach si am stat la Barcelo Royal, un hotel de 5 stele, nu am ce sa ii reprosez, toate serviciile de calitate. Negasind locuri disponibile anul acesta am incercat Victoria Palace si rau am facut, trebuia sa astept pana in septembrie cand se elibera la Barcelo. Am avut 6 nopti si am plecat cu 2 mai devreme, nu [...] — vezi review
    • AUGUST, 2011
    • trimis de: rodica73 SILVER — în 10.08.11

Sub orice critica!!!

In primul rand vreau sa va spun ca ceea ce veti citi aici este cruda realitate 1 - Am avut rezervarea din 2 august pana in 9 august. Dupa un drum cu autocarul din Bucuresti de 8 ore (atat dureaza), ajunsi la receptia hotelului ne-a intampinat o muratura de receptioner care ne-a spus ,,nu avem locuri, va cazam la alt hotel 1 noapte si maine veti fi cazati aici". In situatia noastra erau si turisti straini, care faceau acelasi scandal ca si noi. Bineinteles ca nu am fost de acord si am [...] — vezi review [+21 poze]
    • IULIE, 2011
    • trimis de: georgio UCENIC — în 31.07.11

NU! Victoria Palace este varza

La fel cum au scris si persoanele de mai sus hotelul victoria palace nu se ridica nici la 2 stele ca servici si mancare singuru avantaj este ca este aproape de plaje si arata bine la exterior dar an rest este de tot ***** pe romaneste aerul conditionat nu merge cearceafurile murdare iar cu curatenia trebui sa te rogi de menajere sati faca curatenie mancarea a fost la fel an cele 7 zile si nu a fost buna la gust noi am avut copii mici si toti sau anbolnavit ficamea a vomitat iar copii [...] — vezi review [+1 poze]
    • IULIE, 2011
    • trimis de: luciaovi* JUNIOR — în 20.07.11

Un hotel frumos cu servicii dezamagitoare

Am fost un grup format din 3 familii cu copii mici (intre 11 luni si 3 ani jumatate) care ne-am lasat convinsi de arhitectura hotelului si de cat de impunator parea in poze. Am ajuns foarte entuziasmati la receptia hotelului in jur de ora 11.30, dar ne-am destumflat rapid cand o receptionista mohorata ne-a zis ca trebuie sa asteptam pana la ora 14.00 pana se face curat in camere. Am mai primit o ”lovitura” in momentul in care un agent de paza ne zice ca nu are locuri de parcare si ca [...] — vezi review
    • trimis de: Bartman19 JUNIOR — în 16.07.11
    • VIZUALIZĂRI: 1967

NU, NU si iar NU...

Inainte de toate (si nu ca sa ma laud) vreau sa spun ca am mai fost in Bulgaria la 3 si 4 stele... ca am fost prin alte tari din Europa si am stat la hoteluri de diferite stele... ca am fost in SUA si am vazut ce inseamna hotel, deci repet, nu ca sa ma laud ci doar va spun ca am termene de comparatie! Asa... am avut bilete la Victoria Palace in perioada 23.06 - 03.07.2011. Citisem despre minunatul hotel cam tot ce este review si am zis hai sa incercam ca doar nu o fi dracul asa de negru! [...] — vezi review [+22 poze]
    • trimis de: CorinaH JUNIOR — în 03.07.11

Recomandare: Nu va duceti!!

Intai si-ntai inarmati-va cu rabdare si va rog sa cititi acest comentariu pentru a nu va parea rau pentru banii cheltuiti la Victoria Palace. Singurul + pe care il dau acestui hotel este arhitectura si designul interior. In rest, numai minusuri! Sa incepem asadar. Cazarea a inceput la ora 14 (era normal asa, doar e scris mai peste tot acest lucru), nici macar cu 5 minute mai devreme, cu toate ca se facuse o aglomeratie de nedescris la receptie. Dar asta e, punctualitatea se respecta! :) [...] — vezi review [+14 poze]
    • trimis de: zIMBA JUNIOR — în 01.07.11

Victoria Palace nu are 5 stele; mancare teribil de proasta

Pe scurt: camera e imensa, baia mare cu doua dusuri, am cerut sea view am primit. Hotelul NU are plaja proprie. Noi am fost la HB (mic dejn si cina) astfel incat nu am avut acces la SPA si la barul piscinei dar asta e normal. Camera este deci OK dar au probleme cu curatenia si cu schmbul de prosoape si de asternuturi si nu e problema fetelor de la curatenie ci numarul lor in raport cu imensitatea hotelului - in general cred ca acest hotel urias e administrat de maxim 30 de insi care se [...] — vezi review [+3 poze]
    • trimis de: adriantesti UCENIC — în 20.06.11

Foarte urat

Am sa fiu cat se poate de scurt in explicatii: Am avut "all inclusive" ajuns in jur de ora 12 ziua la acest hotel si prima lovitura a fost ca parcarea se plateste 72 leva pentru 7 zile, nu poti plati pe o zi sau doua. Am fost cazati in receptie pana la ora 14 cu noi mai erau inca 6 familii de prieteni binenteles si cu 2 sau 3 copii fiecare. Acolo am primit vestitele bratari si cate un bon de masa de fiecare si am fost anuntati sa nu le pierdem ca nu pot fi inlocuite ca le au numarate iar cand [...] — vezi review [+3 poze]
    • trimis de: Laura Victoria UCENIC — în 05.09.10

Punctele forte ale acestui hotel sunt design-ul si amplasarea lui... restul...

Am ales Victoria Palace datorita amplasamentului si design-ului, deasemenea si la indrumarea unor prieteni care au fost cu un an in urma in Sunny Beach, dar la alt hotel. Sunt multe de spus, si bune si rele... tin sa spun ca am citit inainte a de ma hotari asupra hotelului comentariile la adresa hotelului, majoritatea dintre ele erau de nemultumire, insa am zis sa incerc ca poate sunt prea multi mofturosi... Am ajuns acolo pe la ora 12:00, ne-au intampinat baietii de la Security spunandu-ne [...] — vezi review [+6 poze]
    • trimis de: ksandra CHIBIȚ — în 03.09.10

O vacanta cu multe surprize in ceea ce priveste All-inclusive

+C — vezi review
    • trimis de: adn JUNIOR — în 31.08.10

Salmonella la Victoria Palace

Am ajuns in jurul orei 10 la hotel si nu am fost cazati pana la ora 14.00. Parcarea era deja plina si personalul hotelului ne-a indrumat catre o parcare cu plata (10 leva/zi). Numai cele 2 fete de la receptie stiau sa zambeasca, restul personalului se simtea incomodat parca de catre turisti. Camerista ne-a costat 10 leva si a facut ordine si "curatenie" zilnic, ah si ne-a si zambit in banii astia. Din pacate oricat de mult incerca ea sa spele in baie tot mirosea a urina sau toaleta publica. [...] — vezi review
    • trimis de: rzvlau* UCENIC — în 30.08.10

O vacanta reusita!

Incep prin a spune ca am plecat catre acest hotel cu o mare teama si strangere de inima dupa ce am citit impresiile de anul trecut si anul acesta prin care era prezentat ca "focar de infectie", "vacanta ratata", "teapa de 5 stele" si multe alte caracterizari fantasmagorice si de toata jena. de ce de toata jena? pentru ca nu au nici o treaba cu realitatea. iar romanasul nostru snob si plin de el, cand se vede la un hotel de 5 stele probabil se asteapta sa fie si lins pe talpi sau sa fie asteptat [...] — vezi review
    • trimis de: Kostagh JUNIOR — în 24.08.10

Hmmm...

Acesta a fost anul 4 la Victoria Palace. Si cel mai prost. Surpriza URIASA fata de anul trecut a fost lipsa totala de ingrijire si intretinere. Curatenie in camera lipsa (doar evacuau gunoiul si atat). Mancarea mai proasta ca in anii trecuti. Asta, in primele 2-3 zile. Din ziua a 4-a, au inceput sa vina turisti din Israel. Si ce sa vezi? Brusc, masa s-a diversificat, a inceput sa fie curatata piscina si spalat in jurul ei (desi tot ca de obicei, cu apa din piscina...), au fost schimbate (in [...] — vezi review
    • trimis de: vamy* JUNIOR — în 07.08.10

Super conditii la banii platiti

cu ce sa incep... eu in general am fost foarte multumita de tot... cand am plecat de acasa credeam ca o sa ma duc undeva de unde o sa plec a doua zi fara discutii... nu a fost asa, din contra chiar vroiam sa mai ramanem daca serviciile noastre nu ne asteptau... cum am ajuns ne-au intampinat doi agenti de paza care ne-au indicat pasii care trebuiesc urmati... cazare, receptie, plata parcare... bagajele care erau duse de catre ei in camerele noastre, etc deci am ajuns, la 12, ne-au cazat in [...] — vezi review
    • MAI, 2010
    • trimis de: marian gabriel GOLD — în 18.07.11

NU

Vreau sa precizez ca nici eu, nici prietenul meu nu suntem pretentiosi si nu mergem in vacante pentru confort sau lux. In plus, nu suntem genul care sa ne stricam singuri zilele de vacanta cautand nod in papura. Citisem destule pareri negative despre acest hotel inca inainte sa luam biletele si fata de la agentie ne-a spus ca nu ni-l recomanda pentru ca n-au avut niciun client multumit iar hotelul fusese recent declasificat la 4* dar am zis ca nu are ce sa fie asa de rau si ca la banii astia [...] — vezi review